940, vm 97 ajettu 345000, 2.3 litran turbokone ja automaativaihde.
Katsaastushuollon jälkeen öljyvuotoa, syyksi sanotiin kampiakselin takalaakerin stefan todennäköinen vaurio päästömittauksen yhteydessä konetta kierrätettäessä.
Stefa vaihdettiin, vuoto jatkui. Vuoto selvimmin näkyvissä kun kone käytetty kuumaksi esim 50km maantieajon jälkeen tippuu yön aikana noin ruokalusikallinen.
Stefan vaihtanut korjaamo tutki asiaa, nyt vuodon syyksi kerrottiin "öljytikun tiivisteen" vuoto.
Pari kysymystä:
* Onko "öljytikun tiivisteen" vuoto todennäköinen syy ?
* Vaihdettiinko kampiakselin stefa turhaan ?
Öljyvuodon syy ?
2
191
Vastaukset
- Näin se on
Oletko vaihtanut öljymerkkiä (toiset pysyvät paremmin sisällä, kuin toiset) ?
Entä onko huohotin tukossa, jos pyrkii tuuppaamaan öljyä mittatikun juuresta? - volvo_puranen
Moi jos 50 sentin O rengas vaihdetaan lopuksi kun muutama euro on tuhlattu siihen stefan vaihtoo,joko se vuoto on on historiaa ei "merkkaa "enään paikaansa se Volvo.Kuten tiedätte se huohotin putsataan keväsin ja syksyisin..Näihin juttuhin korjaattiiko Volvoani turhaan ei voi kommentoida kun kyseistä ajoneuvoa ei ole päässyt tutkimaan.
Huohotin putsaa heti
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000001171&posting=22000000021603471
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882