Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Liian ruma seksiin!

Susirumakettunen

Halujahan olisi ja paljon,
mutta ei tämä tyttönen kyllä taida enää ikinä saada seksiä,
oon aivan liian lihava,vanha ja ruma siihen touhuun.

Huoh eiks joku vois perustaa jonkun seksideittisivun,
jossa olis naamaraja - kauniit ei sinne pääsis,
voitais me rumat sitten löytää toisemme sieltä...x)

Noo eikai selibaattiinkaan kuole,eihän? :)

8

935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruma mies

      Kuolee siihen. ei kai kukaan niin ruma oo ettei sais?
      Jos maailman lihavin mies pääsi naimisiin niin sinäkin saat varmana seksiä!
      Kunhan vaan mainostat itseäsi ja kerrot missä päin majailet.

    • Susirumakettunen

      Apua,teen täällä siis hiljaista kuolemaa!? :D

      Voi no mutta tiekkö toi oli oikeestaan aika hyvä pointti,
      jokaselle tuntuu löytyvän joku - jopa maailman lihavimmalle miehelle...Tosin saakohan se sit seksiä kuitenkaan? ;)

      Mut jep,totta on se et seksiähän sais,oon vaan vakuuttunut ettei mun kuulu sitä harrastaa koska oon niin auttamattoman ruma! :)

    • saletisti saat

      Et sää olen ruma. Minä olen ruma ja olen saanut seksiä monet kerrat. Mulla on
      ruma vino hammas ja siltin olen saanut seksiä. Mulla oli pari vuotta sitten 30 kg ylipainoo mut siltin sain seksiä. Olen sntään mies. Ja kumppani oli todella kaunis nuori nainen jonka kanssa harrastin seksiä. Viime vuonna laihdutin 33 kg . Seksiä sain melkein heti. Joten ei ole väliä millainen olet vaan minkälaisena itsesi esität toisille! Jos minä ruma hampainen mies saan seksiä ni, niin saat sinäkin.

      • Joopa joo

        Ruma nainen ei nyt ole oikein sama asia kuin ruma mies. Ja jos mielestäsi omassa itsessäsi rumaa on lähinnä hampaat, niin et sä nyt niin rumalta vaikuta. Ja sun argumenttia tuskin auttaa sekään, että kehut saaneesi kauniilta nuorelta naiselta. :P


    • afsdgs57457

      Eiköhän se seksiseuran hankkiminen naisilla onnistu esim. netin kautta helposti. Ihan sama onko susiruma vai ei. Uskon puhuvani useimpien miesten puolesta, kun sanon että voisin panna rumaa ja/tai lihavaa naista, jos kyse on pelkästä seksistä. Tässä nuoressa iässä nyt panisi melkein kaikkia naisia.

    • selibaatissa 4ever

      Onko kyse siitä jos on "ruma" mies tai nainen niin siinä tapauksessa on aika hyvät iskutaidot/puhelahjat, entä jos on kuten minä, ruma naamataulu, lihava kroppa ja eikä ole minkäänlaisia iskutaitoja naisten suhteen ei ole koskaan ollutkaan, minkä vuoksi en ole seksiä harrastanutkaan kuin maksullisten kanssa.
      Ei ole muihin ollu minkäänlaisia mahdollisuuksia.

      • otapa neuvo omaksi

        Opettele tanssimaan, siellä kyllä parketilla ei näköä ja kokoa katsota, kunhan tansssi luistaa on seksikin varmaa!


    • ikisinkku35

      Jos minä olen saanut pilluu niin sitä saa sit kuka tahansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1847
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1575
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 63
      1415
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      93
      1336
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe