Halujahan olisi ja paljon,
mutta ei tämä tyttönen kyllä taida enää ikinä saada seksiä,
oon aivan liian lihava,vanha ja ruma siihen touhuun.
Huoh eiks joku vois perustaa jonkun seksideittisivun,
jossa olis naamaraja - kauniit ei sinne pääsis,
voitais me rumat sitten löytää toisemme sieltä...x)
Noo eikai selibaattiinkaan kuole,eihän? :)
Liian ruma seksiin!
8
999
Vastaukset
- ruma mies
Kuolee siihen. ei kai kukaan niin ruma oo ettei sais?
Jos maailman lihavin mies pääsi naimisiin niin sinäkin saat varmana seksiä!
Kunhan vaan mainostat itseäsi ja kerrot missä päin majailet. - Susirumakettunen
Apua,teen täällä siis hiljaista kuolemaa!? :D
Voi no mutta tiekkö toi oli oikeestaan aika hyvä pointti,
jokaselle tuntuu löytyvän joku - jopa maailman lihavimmalle miehelle...Tosin saakohan se sit seksiä kuitenkaan? ;)
Mut jep,totta on se et seksiähän sais,oon vaan vakuuttunut ettei mun kuulu sitä harrastaa koska oon niin auttamattoman ruma! :) - saletisti saat
Et sää olen ruma. Minä olen ruma ja olen saanut seksiä monet kerrat. Mulla on
ruma vino hammas ja siltin olen saanut seksiä. Mulla oli pari vuotta sitten 30 kg ylipainoo mut siltin sain seksiä. Olen sntään mies. Ja kumppani oli todella kaunis nuori nainen jonka kanssa harrastin seksiä. Viime vuonna laihdutin 33 kg . Seksiä sain melkein heti. Joten ei ole väliä millainen olet vaan minkälaisena itsesi esität toisille! Jos minä ruma hampainen mies saan seksiä ni, niin saat sinäkin.- Joopa joo
Ruma nainen ei nyt ole oikein sama asia kuin ruma mies. Ja jos mielestäsi omassa itsessäsi rumaa on lähinnä hampaat, niin et sä nyt niin rumalta vaikuta. Ja sun argumenttia tuskin auttaa sekään, että kehut saaneesi kauniilta nuorelta naiselta. :P
- afsdgs57457
Eiköhän se seksiseuran hankkiminen naisilla onnistu esim. netin kautta helposti. Ihan sama onko susiruma vai ei. Uskon puhuvani useimpien miesten puolesta, kun sanon että voisin panna rumaa ja/tai lihavaa naista, jos kyse on pelkästä seksistä. Tässä nuoressa iässä nyt panisi melkein kaikkia naisia.
- selibaatissa 4ever
Onko kyse siitä jos on "ruma" mies tai nainen niin siinä tapauksessa on aika hyvät iskutaidot/puhelahjat, entä jos on kuten minä, ruma naamataulu, lihava kroppa ja eikä ole minkäänlaisia iskutaitoja naisten suhteen ei ole koskaan ollutkaan, minkä vuoksi en ole seksiä harrastanutkaan kuin maksullisten kanssa.
Ei ole muihin ollu minkäänlaisia mahdollisuuksia.- otapa neuvo omaksi
Opettele tanssimaan, siellä kyllä parketilla ei näköä ja kokoa katsota, kunhan tansssi luistaa on seksikin varmaa!
- ikisinkku35
Jos minä olen saanut pilluu niin sitä saa sit kuka tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173996
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231087- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800