Pehmeasti Bangkokin kautta Thaimaahan........

bangsaen

Moi!

Kerronpa miten kannattaa relasti tulla Thaimaahan. Ei hotkyillen. Meno-paluulippu kokemukseni mukaan on halvin http://www.travellink.fi/lennot?sitelink=2?campaignid=fi-gg-fl&BV_UseBVCookie=no.

Parasta on tulla Bangkokiin sunnuntaina ja aamupaivalla. Viimeistaan iltapaivalla. Sitten otat vahan yli tonnilla alla olevasta hotellista huoneen. Siella uima-allas, jossa dooriksia voi uitaa.
Ota huone pohjakerroksesta. Doorikset saa kivasti ja huomaattomasti sisaan. Meinaan jos olet haveliasta tyyppia.

http://www.federalbangkok.com/

Lepaa hieman ja ota kunnon suihku. Voit kayda myos uimassa. Hotellin ravinteliin syomaan ja siihen pitka 0,64 tiger tai pari. Ravintola OK ja edullinen. Ruuan paalle 1 berocca tai kaksi jos olet ladonovityyppia.

Sitten reippahasti kaypi askeleet soi 11 hotellilta soi seiskalle. Siella satunnaista matkaajaa odottaa Bier garden. Sunnuntaina ovat opiskeja-tytot siella stipedeja hankkimassa. Toimintatonnilla lahtee joka missu. He ovat kaikki siella sinua odottamassa. Ensin hoito ja sitten toimintatonni vaihtaa omistajaa. Aaaaaah. Bier garden ei typyista rahoja kysele. Hyva, etta opiskelijat saavat avustusta ja eksoottista kokemusta.

Ensimmaisena iltana kannattaa taluttaa sielta pari kertaa opas huoneeseen. Saat paasteltya loysat pois. Saastat rahaa, kun pahin paine on purettu ja kiilto silmista haviaa. Tassa menoa Bier gardenilla.

http://www.youtube.com/watch?v=JGI_Fdgeews

Maanantai aamuna sitten aamupalan jalkeen jalkihoito, ellet nyt sitten ottanut yovierasta.
Sitten raukeana katselet haukotellen mihin sita lahtisi. Jos on kiinnostusta niin vaihtoehtoja on monia, joista voin kertoa myohemmin.

Pat Pongiin ja muihin skeidapaikkoihin ei kannata menna. Ne on ratakoneita ja varo niita.

3

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikukaan

hei pelle kelle sä noita vitun tyhmiä ohjeita oot kertomassa, eiköhän jokainen mee omalla tavallaan

• tasan

paras saapumis aika BKK on Lauantai noin klo 14.45 !!!!!!!!!!!!!!!!!

• ksdsakddn

Arvoisa asiantuntija. Mitä mieltä olet Lumpinipuiston liepeillä päivystävistä prostituoiduista ? Siis he jotka odottavat autoilevia asiakkaita.

Etenkin perjantai ja lauantai-iltaisin on kuuleman vilkasta.
      Tietääkseni eivät ole kiinnostuneita farangeista,koska tytöt ei juurikaan puhu englantia ja ulkomaalaiset tinkivät hiinnoista ja kondomin käytöstä.

Useilla on aviomiehet vast. juonessa mukana ,jotka ovat valmiit puuttumaan asioiden kulkuun jos tulee maksamisen kanssa ongelmia.

Siinäpä vähän 'kovaa' laskeutumista Bangkokin todellisuuteen.

------------
      ko. tytöistä oli taannoin pitkä reportaasi (Cover story) taannoin Bangkok Post lehdessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2908
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      49
      2298
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1664
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      56
      1189
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe