Nyt reilun viikon verran tuntenu epämääräistä vatsakipua, ikäänkuin menkkamaista.
Vatsa ollu ihan sekaisin, välillä ummetusta, ja välillä saa hyppiä vessassa koko ajan.
Muutama päivä sitten tunsin tuolla alavatsan vasemmalla puolella, nivusen vieressä hieman pitkämäisen, ja aristavan möykyn.
Ja nyt sitten pelottaa ihan hirveästi kaikki maailman maha kasvaimet yms.
Luuloharhaisuuttako vain?
Vatsassa möykky?
7
9287
Vastaukset
- hipsus
Hei!
Eläpäs huoli ainakaan siitä patista joka on siellä vasemmalla alavatsalla.. ainakin itselläni on myös sellainen. se lähtee tuosta melkein lantioluun kohdalta ja loppuu sinne alavatsalle, siis se patti. Ja monella muulla minun kaverillani on samanlainen pitkula patti. Itsekin olin alussa siitä huolestunut kun sen huomasin.- -
Jep, aivan kuten sanoit, lähtee tuosta melkein lantioluun kohdalta.. :)
Hyvä tietää, että on ihan normaali juttu sitte ! :D
Kiitos vastauksesta :)
- Miuki
Minullakin tuo sama patti, pelottaaa että mikä se oikein on..minulla on ollut pahaa ummetusta kauan mutta vatsa on nyt alkanut hyvin toimia, silti tuo patti on tuossa ja vatsaa turvottaa :( raskaana en ole koska olen tehnyt jo 4 testiä ja kaikki negaa
- mahavaivainen
samoja oireita myös täällä ja lisänä ruokailun jälkeinen heikotus/pyörrytys ja kamalat mahakivut.minulla myös välillä tuntuu tuo pitkulainen "möykky" vasemmalla puolella,varsinkin kun turvottaa mahaa.eli siis aina se ei siinä tunnu.luulenpa että kyse on joko paksu- tai ohutsuolesta (joka siis täynnä kaasuja tai muuten ärtynyt, turvonnut ) tai vatsalaukun turvotuksesta muuten vaan. ei mulla ainakaan lääkäri siitä huolestunut. ja nyt sit epäillään helicobakteeria. kahden viikon päästä pääsen hengitystestiin,jossa selviää onko se heliconpirulainen joka nää oireet aiheuttaa,jos ei niin sit pääseekin nielemään letkua, YÄK, eli mahatähystykseen.voi jee...pelottaa jo valmiiks toi tähystys,satun nimittäin olemaan erittäin herkkä kurkkuinen ja jo hampaiden pesu saa joskus yökkäilemään...joten kauhulla odotetaan...:(
- moikkass
Hei!
Mulla täsmälleen samat oireet tällä hetkellä. Tiedän, että vanha juttu, mutta pystytkö kertomaan miten kävi? löytyikö syytä? menikö ohi? vai mitä? kiitos - Anonyymi
Mulla kans välillä tuntuu pitkulainen ”patti” vasemmalla, yleensä häviää ulostamisen jälkeen. Se on ilmeisesti paksusuoli, jossa on joko ilmaa tai kakkaa matkalla ulos. Näin sanoin lääkäri ja sairaanhoitaja.
- Anonyymi
Ultrassa kävin vasemman alavatsakivun vuoksi. Röntgenlääkäri sanoi että ei näy mitään hälyttävää ja vaarattomia rasvapatteja eli lipoomia löytyi muutama.
Mulla auttanut samanlaisin vatsavaivoihin Maitohappobakteeri B ratiopharm ja Molkosan Original heratiiviste. Vatsa ei enää möyryä ja kivut alkaneet laskemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868