tekee paluun kaukaloon
hienoa Sami!!!!
eipä sitä muuta tarvi tehä ku urheilla
ei ole mikään pakko tehdä "oikeaa työtä" vaan pääsee helpommalla ku urheilee mikä on myös tavallaan työtä koska joudut tekeen kovasti töitä kuntosi eteen.
ja saat palkkaakin siitä.
ja sitten ku ura päättyy joskus niin eläkkeelle vaan...pääsee syömään pizzaa ja juomaan maitoa/kaljaa ja huolehtimaan läheisistään.
Rahaa on ja mitä sitä tarvii enään lisää hankkia duunilla
Urheilijat on vähän herramaisia, ainakin minä.
En tee töitä paljoa, muut tekee sitä ja minä katson sivusta.
En ole palkallisessa työssä edes, en ryyppää ollenkaan vaan olen enemmän absolutisti.
Työ ei kiinnosta, urheilu kiinnostaa sen sijaan ja kalastus ja metsästys jolle UHRAAN ELÄMÄNI.
Harrastukset ja huvin pito on mulle tärkeämpiä kuin työnteko, ja perhe ja lähimmäiset sekä oma henkilökohtainen Usko(Jumalaan ja Jeesukseen) on myös tosi tärkeitä asioita mulle.
Tein aikoinaan itsekkäitä valintoja kun jättyidyin pois työmarkkinoilta ja työelämästä. tehköön muut töitä jotka kykenee ja haluaa.
Minä elän niin kuin itse haluan.
Sami Kapanen is BACK
3
147
Vastaukset
- juha82222
Paloin loppuun työssäni.
Sain tarpeeksi ihmisistä ja yhteiskunnasta.PISTE.
Kiusaajien yhteiskunta on SUOMI, maamme.
Noloa, tosi noloa ku ei ole yhtään kommenttia tässä ketjun avauksessa.
Tosi noloa.
Pidän peukkuja Sami Kapasella.
Hieno mies meidän ja minun hyvien kansalaisten kanssa.
Kapanen tuo tietyn elementin Kalpaan, nopeutta ja taistelua.
Kalpa tarvitsee taistelua nimenomaan, se on vähän laimeahko organisaatio.- HOHhhoijjaaa
Sulla on todella oudot jutut.
- juha82222
voi ollakin tai sitten ei ole outoja juttuja vaan ihan perusjuttuja.
Jokainen saa olla oma yksilö, sama pätee myös jääkiekossa.
Liika kahlitseminen on TÄYSIN VÄÄRIN JA IDIOOTTIMAISTA HOMMAa. tästä on mm kritisoinut muuan Marko Jantunen yhteen jääkiekkolehteen jonka omistan.
Jokainen saa tehdä omat päätökset, jos elämä tai työ tuntuu vaikealta niin jääköön pois työstä...näin se menee vaan ja se pitää ymmärtää muiden työtä tekevien.
Kansanedustajat eivät ymmärrä meitä työkyvyttömiä ollenkaan.
Me saamme oman eläkkeemme, mutta eri asia on työttömien kanssa jotka ei halua tehdä töitä vaan ovat kansakuntamme elätettävinä ikäänkuin juopot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873836
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m891781Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281492- 1651352
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231148Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2031087Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931061- 361047
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1251004Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell184902