Sami Kapanen is BACK

juha822222

tekee paluun kaukaloon
hienoa Sami!!!!
eipä sitä muuta tarvi tehä ku urheilla
ei ole mikään pakko tehdä "oikeaa työtä" vaan pääsee helpommalla ku urheilee mikä on myös tavallaan työtä koska joudut tekeen kovasti töitä kuntosi eteen.
ja saat palkkaakin siitä.
ja sitten ku ura päättyy joskus niin eläkkeelle vaan...pääsee syömään pizzaa ja juomaan maitoa/kaljaa ja huolehtimaan läheisistään.
Rahaa on ja mitä sitä tarvii enään lisää hankkia duunilla

Urheilijat on vähän herramaisia, ainakin minä.
En tee töitä paljoa, muut tekee sitä ja minä katson sivusta.
En ole palkallisessa työssä edes, en ryyppää ollenkaan vaan olen enemmän absolutisti.
Työ ei kiinnosta, urheilu kiinnostaa sen sijaan ja kalastus ja metsästys jolle UHRAAN ELÄMÄNI.
Harrastukset ja huvin pito on mulle tärkeämpiä kuin työnteko, ja perhe ja lähimmäiset sekä oma henkilökohtainen Usko(Jumalaan ja Jeesukseen) on myös tosi tärkeitä asioita mulle.

Tein aikoinaan itsekkäitä valintoja kun jättyidyin pois työmarkkinoilta ja työelämästä. tehköön muut töitä jotka kykenee ja haluaa.
Minä elän niin kuin itse haluan.

3

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juha82222

      Paloin loppuun työssäni.
      Sain tarpeeksi ihmisistä ja yhteiskunnasta.PISTE.
      Kiusaajien yhteiskunta on SUOMI, maamme.

      Noloa, tosi noloa ku ei ole yhtään kommenttia tässä ketjun avauksessa.
      Tosi noloa.

      Pidän peukkuja Sami Kapasella.
      Hieno mies meidän ja minun hyvien kansalaisten kanssa.

      Kapanen tuo tietyn elementin Kalpaan, nopeutta ja taistelua.
      Kalpa tarvitsee taistelua nimenomaan, se on vähän laimeahko organisaatio.

      • HOHhhoijjaaa

        Sulla on todella oudot jutut.


    • juha82222

      voi ollakin tai sitten ei ole outoja juttuja vaan ihan perusjuttuja.
      Jokainen saa olla oma yksilö, sama pätee myös jääkiekossa.
      Liika kahlitseminen on TÄYSIN VÄÄRIN JA IDIOOTTIMAISTA HOMMAa. tästä on mm kritisoinut muuan Marko Jantunen yhteen jääkiekkolehteen jonka omistan.

      Jokainen saa tehdä omat päätökset, jos elämä tai työ tuntuu vaikealta niin jääköön pois työstä...näin se menee vaan ja se pitää ymmärtää muiden työtä tekevien.
      Kansanedustajat eivät ymmärrä meitä työkyvyttömiä ollenkaan.
      Me saamme oman eläkkeemme, mutta eri asia on työttömien kanssa jotka ei halua tehdä töitä vaan ovat kansakuntamme elätettävinä ikäänkuin juopot.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe