Mites jos tuommosen hommais...ei taida irrota mistään alta 15 000 tonnin...
En ole sivistäny itseäni hd tietoudella mut jotain tiedän, en lähellekkään kaikkea.
Muutamia kysymyksiä tuon suhteen:
-mistä alkaen noita saa ruiskulla?
-onko tuo twin cam kone sama kuin muissakin twin cam hd:ssä
-89 cid ja 96cid yms. onko tuota konetta nightrainissa eri kokoisina vai onko nuo tehtaan virisarjoilla isonnettuja nuo isommat koneet ja onko noita cami koneita yli 100 cid?
-mitä muita virejä noihin saa? nokat? ruiskusoftaa?putket? saa varmaan turbonkin, mut en nyt sitä kaipaa, eikös tuohon ole ihan jotain tehtaan stage1, 2 yms. paketteja?
-missä vaiheessa tuli 6 vaihdetta
-paljon maksaa ensiövetosetti hihnalla, onko helppo muuttaa? (hienon näkönen ja oon parissa laitetussa trainissa nähny)
Unelma ois tuommonen night train leveellä takaläskillä 280-300 tms. sit vähän pidempi keula, mut ei liian pitkä. Modattu takapää, mutta silleen, että ois helppo vaihtaa kuitenkin 2paikkane satula ja sissy siihen, jos emännänki kanssa ajelua olis välillä. yms. piristetty kone, ettei jalkoihin jää ja muita ulkonäkö juttuja, kuten vaikka myös ensiöveto hihnalla.
Paljonkohan maksas jos ostas perus tuommosen 6 vaihteisen ruisku trainin ja laitattas siihen leveen takasen ja muuta pientä tuninkia? selviäiskö koko hommasta alta 25donan? kallista on....
Softail night train
4
1678
Vastaukset
- Unohdatuo
Jep,ei järkeä alkaa rakentaa,noita saa halvalla valmiita pelejäkin,jos nyt joku twincam koneellista huolii.
- kysymystä pukkaa
Mitä valmiita paketteja ja miten niin twin camia ei huolita??
- Eka Harrikka
Samaa ihmettelen minäkin? mitäs vikaa noissa Twin Cameissa muka on? Suunnittelen myös ekaa Harrikkaani ja just toi malli olis tähtäimes tai sit Street Bobi joku 2009 ehkä, ja kans tarkoitus että jos sais kerättyä rahaa niin laittais todella leveen takarenkaan 300mm ja pidennetyn keulan yms...mutta hitto kun tää kevät etenee taas niin nopeesti ettei kerkee mukaan :)
- NT2007
Joo, koneessa ei mitään vikaa toimii ja kukkuu. Perus Nightrainiin Powertpack putket ilmansuodatin. Suhteellisen kustannustehokas tehonlisäys, arviolta 20-25%, mut on ihan riittävän tehokas ilman noita kotkotuksiakin. Tietty jos rahaa on niin taivas lienee rajana.
2009 taisi olla viimeinen Nightrainin valmistusvuosi. ? Klassikko jo syntyessään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606414- 1003312
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212258
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271801
- 251560
- 491442
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321408