Moottoripyörän renkaat -mprenkaat.fi-

renkaatmopedi

21

1256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suzuki Gixxeri87

      Ostin Dunlopin takarenkaan ks. liikkeestä. Toimi itselläni ainakin moitteettomasti.

    • jolle79

      Näyttäis pelaavan. Edullinen!

    • frangröbbä

      niinniin tuohonkun lisäät postikulut asennuksen ja tasapainoituksen sekä raijaar renkaan ja vanteen johonkin asennettavaksi niin tulee saman hintaiseksi kuin ostaisit suoraan liikkeestä,ei tarvii kuin ajaa mopo liikkeen pihalle ja lähteä uusirengas alla ajelemaan ja odotellessa tarjoavat vielä kahvinkin

    • Suzuzga gixxeri

      Käytin ite irtovanteen paikallisessa autonrengaspaikassa. Säästin ~70€!

    • MpSnaiper

      Hyvin toimii.

    • mansenmoto43

      Mprenkaat-Storen etusivun Metzeler M5 tulee halvemmaksi ostaa Suomesta ku Saksasta. ;)

    • hontrari

      Riistäminen on näköjään päättynyt. Hyvä mprenkaat!!

    • TimoEV

      Keväällä vaihdatin renkaat seuraavasti:
      Soitin Kosken Huolto Oy:öön ja sovin aikataulusta.
      Ajoin Koskelle ja pyörän talliin.
      Menin viereiseen baariin syömään hyvää mutta herkullista makkarasoosia.
      Sen jälkeen hain pyörän, maksoin ja lähdin iloisena jatkamaan ajelua.

      Hinnat:
      Syöminen: 8 euroa. Sis. lounaan, ruokajuoman, leivän, salaatin ja kaffeen.
      Rengashomma: Takapään purku tarpeellisessa määrin. Takapyörä irti, rengastyö, tasapainoitus, kierrätysmaksu yms. Laakereiden tarkistus ja ja vetohampaiden voitelu. Lopuksi kasaus.
      Etupäässä sama homma.
      Siis aja-sisään-aja-ulos.
      Maksoi yhteensä vain 375 euroa, eli 187,50 / pää.
      Hankkimalla itse renkaan jostain postimyynnistä ja sen saaminen tasapainoitettuna alle "säästää" rahaa esim. 20€. Kannattaa???
      Ja erityisesti, kun kyseessä on 1100cc iso cruiseri, joka painaa 300 kg ja jossa "paljon" purettavaa...

      Kukin tietysti säästää missä haluaa, en moiti ketään toisin toimivaa.

    • Koro887

      Irtovanteelle vaihdosta viitsii maksaa n. 15-20€. Kyllä säästöä tulee silloin.

    • Rojali Enfieldi

      Me kyllä ostettiin Saksasta halvemmalla renkaita ja tuli aika vaivattomasti. Jos ostaa useampaan pyörään, niin vielä halvemmalla tulee. En vissiin osannut lukea noita hintoja sitten oikein?

    • Tässä hinnat...

      Pyöränä iso kustomi 1600cc

      130/90/16 ja140/90/16 mezler me80, hinta tuolla kaupassa 315.90 toimituskulut=about 330eur koko setti

      Ajoin pyörän liikkeeseen ja odotin noi tunnin ja join kahvit keksillä eikä tarvinnut liata käsiä eikä vaatteita. Samalla tarkastettiin laakerit,vanteet,rattaat ketjut,vaihdettiin lukkosokat, puhdistettiin takajarru ja säädettiin ym pientä. Koko roska 380eur eli säästöä 50eur->ei kiinnosta jamuta itse noiden nettirenkaiden kanssa.

      Tämä nyt vain mun mielipide.

    • z1300E

      Tilasin itse mprenkaat storesta renkaita. Tulivat viidessä päivässä kotiovelle. Voisin suositella kauppaa, hinnat hyvin lähellä Eurooppalaisia nettikauppoja. Jopa tämmönen vanhempikin motoristi pystyy renkaat netistä ostaan. Maksaminen onnistuu nettipankki tunnuksilla, toisin kuin saksalaisissa kaupoissa.

      • Asia OK....

        jos haluaa pusata noitten pikkusäästöjen kanssa, kaikki ei halua säästää 30-50 eur vaan säästävät mielummin itseään. Kukin menkööt tyylillään.


      • servomara
        Asia OK.... kirjoitti:

        jos haluaa pusata noitten pikkusäästöjen kanssa, kaikki ei halua säästää 30-50 eur vaan säästävät mielummin itseään. Kukin menkööt tyylillään.

        Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu...


      • TimoEv
        servomara kirjoitti:

        Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu...

        Taidot riittävät minulla. Mutta ei onnistu, kun ei ole tarvittavia rengastyökoneita. Katsos kun ISON mp:n renkaan vaihto on ihan eri juttu, kuin pienen jaappanilaisen kyykkymopon nakkien käpistely.


    • Pirelli--corsa3

      Erittäin hyvä ja ennenkaikkea luotettava palvelu tässä liikkeessä. Tilasin Pirelli Diablo corsa 3 sarjan ja kaikki toimi niinkuin pitää. Paras juttu nuo maksupainikkeet, ei tarvi pelleillä visa kortin kanssa.

    • Rei_ap77

      Kotilon renkaita näyttäis olevan moottoripyörän renkaiden lisäksi.

    • pekkaukonjalka
      • Olipas tosi

        poistotavaraa tällä kertaa. Ei kyllä ekana tulis mieleen ostaa jotain Shinko-miesten renkaita. Tai jotain 90-luvun poistotuotteita.


    • Harley harley

      Löytyykö sieltä Harrikkaan Michelinin rengasta? Näissä uusissa Harrikoissa kun on nykyään vakiona nää Michelinit ja hyviksi todettu mm vesikeleillä, eli ei ole läheskään niin liukkaat kuin entise vakiorenkaa Dunlobit.

      • harrikkaC

        Näyttäis olevan uutuus renkaat Michelin Commander 2 - Harley-davidson


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      651
      4033
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      46
      1772
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1567
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      41
      1496
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      172
      1466
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      1382
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      106
      1136
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      50
      1076
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      75
      1064
    10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      989
    Aihe