Eikö isokokoiset saisi meloa???

Herra 63 (cm)

Mikä p...ele siinä on, ettei isokoiselle löydy mistään melontakypärää? Saman pään kanssa kun menee moottoripyöräilykypärää ostamaan, niin lähes jokaisesta alan myymälästä löytyy hyllystä kypäriä valkattavasti asti. Eikö isokoinen siis saisi meloa? Melontaromppeet tulevat Suomeen kuitenkin suureksi osaksi Pohjois-Amerikasta, jossa käsittääkseni väestö on suht isokokoista. Olisiko vika siis lähinnä kotimaan liikkeiden hankintapolitiikassa, eli hankitaan myyntiin vaan muutamaa eniten myyvää kokoa! Onko tämä muka palvelua? Häh? Kysyn vaan! Olen käynyt sovittelemassa melontakypärät suurimmassa osassa Suomen "huippu???" liikkeistä, mutta yhtäkään sopivaa en ole vielä löytänyt.

3

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melokkitarrr

Käyppä skeittikamoja myyvässä liikkeessä.
      Jos sieltä löytyisi.

Ja itse aikanaan koskimelontaa aloitellessani meloin jääkiekkokypärällä.
      On hyvä,koska siinä on kasvosuojakin.

• Herra 63 (cm)

Nykyisissä kiekkokypärissä leukaremmin kiinnitys on pääsääntöisesti muovinepparilla, eli suojaavat suht hyvin siinä ensimmäisessä kolauksessa (=vrt jäällä kaatuminen), mutta jos menet koskea alavirtaan kölipuoli ylöspäin käästyneenä, niin jo toisessa tällissä iskun ottaa vastaa todennäköisesti paljas pääsi.

• melokkiiii1

Itse aikanaan aloittelin melontaharrastusta niin ekat koskikurssit kävin jääkiekkokypärällä kun ei ollut muutakaan.
      Seuraava kypärä oli samanlaainen joita skeittaajat käyttävät.
      Mulla tosin ongelma oli toisen suuntaan; Liian pieni pää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      427
      2849
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      18
      2404
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      125
      2196
    4. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      121
      1880
    5. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      242
      1580
    6. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1230
    7. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      205
      1229
    8. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1193
    9. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      28
      1178
    10. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      20
      1080
    Aihe