SUZUKI PV:n 80cc power+

illisko

eli mitenkä olette säätäneet tuollaisen pytyn. mikä kaasari ja minkä kokoinen suutin ja missä neula. paljonko teillä on kulkenut se. itselläni on tuo pytty ja vakio kansi ja 18 dellorto jossa 78 suutin ja neula niin ylhäällä kuin pystyy. toimii jotenkuten. kokeilin myös muuten samoilla osilla mutta 100 suuttimella muuta se ei toiminut ollenkaan. kulkee jotain 70. 16/35.

231

52897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viritteliä

      on äkäinen =), mulla kulki 60cc power 12mm kaasarilla ja 65suutin ja vakiovälit(13/35), boyesenin läpillä...

      • illisko

        nimenomaan. ihmettelen itsekin miten se on niin laiska. eli kertokaapa vähän neuvoja.


      • Joku pv kuski.

        12mm kaasari? Vakiossa on 12 / 14mm. siinä sun mopossas on liian pieni, ja eikös vakio välit oo 14/34?


      • DerbiBOMBER
        Joku pv kuski. kirjoitti:

        12mm kaasari? Vakiossa on 12 / 14mm. siinä sun mopossas on liian pieni, ja eikös vakio välit oo 14/34?

        13/35 93 ja vanhemmis, 94 ja uudemmis 14/35


      • Hemmownaa
        Joku pv kuski. kirjoitti:

        12mm kaasari? Vakiossa on 12 / 14mm. siinä sun mopossas on liian pieni, ja eikös vakio välit oo 14/34?

        ennen vuotta 93 13/35 ja 94 jälkee 14/35


      • Hemmownaa
        illisko kirjoitti:

        nimenomaan. ihmettelen itsekin miten se on niin laiska. eli kertokaapa vähän neuvoja.

        No eturattaan ku pienemmäks niin vääntää kovempaa ja on ärhäkämpi mut ei kulje niin kovaa... et laita 14 tai 15 piikkine


      • pellet
        Joku pv kuski. kirjoitti:

        12mm kaasari? Vakiossa on 12 / 14mm. siinä sun mopossas on liian pieni, ja eikös vakio välit oo 14/34?

        Peeveen välit on 13/35 ihan tieroks vaa


      • Anonyymi

        mistä ostit ton 60 cc


    • malossi

      Ensinnäkin osta ton paska pytyn tilalle kunnon pytty eli malossi 80cc ja siihen 24mm kaasutin niin pitäs ruveta kulkemaan

      • suzuki pv

        vittu 80 malossilla ei tee mitään siinä vaa koko ajan pitää olla mäntiä vaihtamassa saatana se on ihan perseestä siinä pitäää olla 60 läppäpytty nii rupee kulkee ja 16 mm mikuni ja 14 eessä ja vakio takana nii kulkee pv hyvin


      • eeerooo

        mistä sais 26 mikuniin neula venttiilii ku nakkilast ne ei lähetä


      • N0b0KENTIES?
        suzuki pv kirjoitti:

        vittu 80 malossilla ei tee mitään siinä vaa koko ajan pitää olla mäntiä vaihtamassa saatana se on ihan perseestä siinä pitäää olla 60 läppäpytty nii rupee kulkee ja 16 mm mikuni ja 14 eessä ja vakio takana nii kulkee pv hyvin

        Suzuki PV kirjoitti että kyllä 60cc:llä kulkee.
        SAATANA LUULETKO SÄ ETTEI 80cc:llä KULKISI . OIKEEN ALOITTELIJA KYSEESSÄ KENTIES?


      • jesmoo laitela
        N0b0KENTIES? kirjoitti:

        Suzuki PV kirjoitti että kyllä 60cc:llä kulkee.
        SAATANA LUULETKO SÄ ETTEI 80cc:llä KULKISI . OIKEEN ALOITTELIJA KYSEESSÄ KENTIES?

        80 jos on nii kyntkin rupee luistaa


      • peevee
        jesmoo laitela kirjoitti:

        80 jos on nii kyntkin rupee luistaa

        Vitut luista mul ainakaa 110km/h kulkee 17/30 väleil


      • Anonyymi
        suzuki pv kirjoitti:

        vittu 80 malossilla ei tee mitään siinä vaa koko ajan pitää olla mäntiä vaihtamassa saatana se on ihan perseestä siinä pitäää olla 60 läppäpytty nii rupee kulkee ja 16 mm mikuni ja 14 eessä ja vakio takana nii kulkee pv hyvin

        ooletko kuullut normaalisti ajamisesta ja 2r öljystä:D


      • Anonyymi
        peevee kirjoitti:

        Vitut luista mul ainakaa 110km/h kulkee 17/30 väleil

        Laita 5vaihde ni 127kmh


    • ____(()()())____

      Isomman kaasarin osto auttais (esim. 26 dellorto).

    • jadez

      Suosittelisin vielä tehoputkea

      • ossi

        elikkä.. itelläin on sama pytty ja kansi ja 20mm lortto 90 pääsuukalla vaikka power on vaan 18mm imuaukko...eli laitahan vaikka joku 90 suutin ja poista kurit jos putkessa niitä mahtaa olla...


        JOS OOT TOSITUUNAJA NIIN PYÖRISTÄPPÄ IMUAUKON SUU...
        PS: EI AMATÖÖREILLE...


    • ON se

      hah!!! mun mopo meni ton verran 50cc power ,12mm mikunilla,vakio putkella ja vakio väleillä

      • meni

        niin kovaa 50cc vakioväleillä.


      • On se
        meni kirjoitti:

        niin kovaa 50cc vakioväleillä.

        Pyttyä oli viilattu vähä


      • 50cc
        On se kirjoitti:

        Pyttyä oli viilattu vähä

        mulla on jo 50cc power pytty ja 12 millin kaasari, 15-35 välit,vakio putki niin kulkee 80km/h


      • qwerty79797979
        meni kirjoitti:

        niin kovaa 50cc vakioväleillä.

        siis mullaki on 50 power plus 12mm kaasari, suutin 72,5 ja vakiovälit ni menee melkeen 70. meni 125 hussen digmittarii .


      • Nimetön
        50cc kirjoitti:

        mulla on jo 50cc power pytty ja 12 millin kaasari, 15-35 välit,vakio putki niin kulkee 80km/h

        jos pvhen laittaa sen 80cc malossin ja muuta viriä niin kuinka kauan semmonen sit kestää? . olen kuullut asiasta erilaisia mieli piteitä, jotkut sanoo että se hajoaa 2päivän välein ja jotkut että kestää vaikka puuhun ajais. Niin mikä mahtaa olla totuus? vastauksia kiitos :)


      • ggggvds
        Nimetön kirjoitti:

        jos pvhen laittaa sen 80cc malossin ja muuta viriä niin kuinka kauan semmonen sit kestää? . olen kuullut asiasta erilaisia mieli piteitä, jotkut sanoo että se hajoaa 2päivän välein ja jotkut että kestää vaikka puuhun ajais. Niin mikä mahtaa olla totuus? vastauksia kiitos :)

        kyllä 80:sellä kestää pitkään kun vaan pitää kunnon kone öljyt sisällä ja kunnon seoksilla(4%)hyvää 2t öljyä... toisella kaverilla kun ei välitä yhtään niin ei kestä edes 60cc ja toisella kaverilla on 80cc malossi 20 lortto ja gianellin putki ja toiminut koko kesän ilman remonttia (mitä nyt tulppia menee aika usein)


      • hehez
        50cc kirjoitti:

        mulla on jo 50cc power pytty ja 12 millin kaasari, 15-35 välit,vakio putki niin kulkee 80km/h

        Joopa joo, nää on taas näitä pikkupoikien juttja että vedin 50p ja 12mm mikunilla 80km/h... paskan marjat tommosilla vireillä käydä edes lähellä! Just tsägällä pääset 60cc 18mm kaasari ja 16-30 välit ni saatat päästä sen 80km/h (ehkä), ja kyllä se pv:n alakerta kestää noita 80cc pyttyjä! kunhan muistat ajaa riittävillä seoksilla ja vaihtaa riittävän usein laatikko öljyt. Jos silti huolettaa niin hanki erikoisvahvistettu kiertokangen neulalaakeri jäykemmät kytkin jouset vahvistettuja laakereita.


      • ritariässä mopolla
        Nimetön kirjoitti:

        jos pvhen laittaa sen 80cc malossin ja muuta viriä niin kuinka kauan semmonen sit kestää? . olen kuullut asiasta erilaisia mieli piteitä, jotkut sanoo että se hajoaa 2päivän välein ja jotkut että kestää vaikka puuhun ajais. Niin mikä mahtaa olla totuus? vastauksia kiitos :)

        kasaa koneen kunnolla ja puhtailla osilla et ei oo hiekkaa tai muuta sontaa välissä ja ajaa sisään ajon kunnol ni kestää 99,999999999999999999999999999999%:varmasti.Jos ei pese osia eikä käytä kasaus öljyä ni hajoo varmasti!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • PV virittäjä

        No mulla on 50cc p putki valskaa xd välei/ratastuksii vaihdettu niin menee 60-65


      • allu9333
        hehez kirjoitti:

        Joopa joo, nää on taas näitä pikkupoikien juttja että vedin 50p ja 12mm mikunilla 80km/h... paskan marjat tommosilla vireillä käydä edes lähellä! Just tsägällä pääset 60cc 18mm kaasari ja 16-30 välit ni saatat päästä sen 80km/h (ehkä), ja kyllä se pv:n alakerta kestää noita 80cc pyttyjä! kunhan muistat ajaa riittävillä seoksilla ja vaihtaa riittävän usein laatikko öljyt. Jos silti huolettaa niin hanki erikoisvahvistettu kiertokangen neulalaakeri jäykemmät kytkin jouset vahvistettuja laakereita.

        itellä on 60cc helvetin viilattu, 18mm lortto, tehari ja välit 15- 35 meni 88..... ainii takana isompi rengas.


      • DerbiBOMBER
        50cc kirjoitti:

        mulla on jo 50cc power pytty ja 12 millin kaasari, 15-35 välit,vakio putki niin kulkee 80km/h

        paskanmarjat se mee. Se menee saatana 60km/h. Mul oli 50ccp ja 15/34 ja meni 60:DDD


      • Viriville

        Paljo kulkee noilla vireillä? Itellä olisi ajatus laittaa samat, mutta oon epävarma kannattaako.

        ELI:
        tarkoitus olisi laittaa 50cc poweri, vakioputki(mikä pv:ssä aina on) 15/34 välit ja 12mm mikuni.


      • kulkee
        DerbiBOMBER kirjoitti:

        paskanmarjat se mee. Se menee saatana 60km/h. Mul oli 50ccp ja 15/34 ja meni 60:DDD

        itellä on nyt 3 ehjää peveetä ja 1 osina nii voin sanoa etää 60p menee vakio väleillä 75 ja 12-35 väleillä 65 ja keulii vielä kolmosella ku vaan vaihtaa vaihdetta, tämän hetkiset virit:65p ,malossin teho läpät,gianelli, 15-35 välit nii menee 81, ainii kaasari on vakio


      • jesmoo laitela
        50cc kirjoitti:

        mulla on jo 50cc power pytty ja 12 millin kaasari, 15-35 välit,vakio putki niin kulkee 80km/h

        Mulla on välit (15-35) Tehoputki ja pytty Menee 60km/h MIten sais lovempaan menemään??


      • jesmoo laitela
        jesmoo laitela kirjoitti:

        Mulla on välit (15-35) Tehoputki ja pytty Menee 60km/h MIten sais lovempaan menemään??

        Kovempaan*


      • marsalkka22
        ggggvds kirjoitti:

        kyllä 80:sellä kestää pitkään kun vaan pitää kunnon kone öljyt sisällä ja kunnon seoksilla(4%)hyvää 2t öljyä... toisella kaverilla kun ei välitä yhtään niin ei kestä edes 60cc ja toisella kaverilla on 80cc malossi 20 lortto ja gianellin putki ja toiminut koko kesän ilman remonttia (mitä nyt tulppia menee aika usein)

        mulla o 80 cc kestäny ilman mitää vikoi viime kesäst asti mitä ny 2 tulppaa menny ja o iha vakio väleil jaksanu vääntää ja kulkee iha tarpeeks ku eihä pv tartte kulkee mitää viittäsataa :D


      • Vabhakunnonvanha
        DerbiBOMBER kirjoitti:

        paskanmarjat se mee. Se menee saatana 60km/h. Mul oli 50ccp ja 15/34 ja meni 60:DDD

        Kyllä se yllättävän hyvin 50cc läppiksellä menee ku mulla hiuka fiilailtu 50 läppä ja 14-35 välit ja 16 mm mikuni ja vakio putki ja meni 71 ja menee vieläkin


      • amatööri121060606060
        kulkee kirjoitti:

        itellä on nyt 3 ehjää peveetä ja 1 osina nii voin sanoa etää 60p menee vakio väleillä 75 ja 12-35 väleillä 65 ja keulii vielä kolmosella ku vaan vaihtaa vaihdetta, tämän hetkiset virit:65p ,malossin teho läpät,gianelli, 15-35 välit nii menee 81, ainii kaasari on vakio

        Vähän myöhänen vastaus mut :D 60cc ja vakiovälit ei todellakaa mee 75 :DD ei vittu. 60 saatat just ja just päästä noin kevyillä ja huutaa niin vitusti. 15-32 väleillä ja gianellilla kaveri pääs 75.


    • jaa

      eiköhän se olis joku 85 suutin kannattaa ostaa mikuni mulla on 16mm mikuni 80cc power ja 17 ja 30 ja tehari menee 105 tyttyä on viilattu iha vähä

      • kartsa

        millä tavoin oot viilannu tota pyttyä kun mulla meni vaan 75 ilman viilausta


    • Yks

      Mulla on 50 läppäpytty ja 32 takavälittäjä ja 14 etuvälittäjä, kulkee 70km/h ja pelaa loistavasti!;)

      • Nimetön

        mulla oli 20mm dellortto ja 75cc power kiinni ja 17/35 ja se meni jotain 80km/h ja olin ottanu kaikki kuristeet pois putkesta. mutta olis pitäny laittaa pienenpi takaratas niin olis kulkenu paljon enemmän niin ja oli mulla teholäpät kiinni. ja noi on viä muuten myynnissä eli jos kiinnostaa niin vaan viestii tänne. putkee ei oo mut muut on.

        ps. mulla oli melkein 8vuotta pv ja tunnen sen ku omat taskut. mulla 50cc läppiksellä se meni kans sen
        70km/h normi välit.


      • Nimetön

        soitelkaa jos kiinnostaa virittää pv niin myyn osat. puh 040-5716787


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        mulla oli 20mm dellortto ja 75cc power kiinni ja 17/35 ja se meni jotain 80km/h ja olin ottanu kaikki kuristeet pois putkesta. mutta olis pitäny laittaa pienenpi takaratas niin olis kulkenu paljon enemmän niin ja oli mulla teholäpät kiinni. ja noi on viä muuten myynnissä eli jos kiinnostaa niin vaan viestii tänne. putkee ei oo mut muut on.

        ps. mulla oli melkein 8vuotta pv ja tunnen sen ku omat taskut. mulla 50cc läppiksellä se meni kans sen
        70km/h normi välit.

        toinen nimetön,myytkö kannen? vastaa mailiin [email protected] entistä kantta ja se kävi vähän aikaa ja sit meni kieroon ja paineet pääs pihalle...


    • LÄppä

      Mulla kulki 80läppiksellä,vakio 12mm kaasárilla ja gianellin teharilla 3 vaihteella 70km/h.
      Siinä on vielä vikaa mutta pelaa joten kuten.

      • joku

        Mulla on 80cc malossi ja siihen 20 dellorto, power filter, gianelli tehari, 10-35 välit... kulkee 90..


      • bacemonster

        laita 20mm dellorto, nii pitäs pelittää paremmin


      • DerbiBOMBER
        joku kirjoitti:

        Mulla on 80cc malossi ja siihen 20 dellorto, power filter, gianelli tehari, 10-35 välit... kulkee 90..

        Siis mistä vitust saat 10-piikkise eturattaa? Pienin on 11piikkine, joten haista vittu!


      • joo moi
        DerbiBOMBER kirjoitti:

        Siis mistä vitust saat 10-piikkise eturattaa? Pienin on 11piikkine, joten haista vittu!

        moposprtist saa 9-17 piikkisii eturattaita pv:seen


      • lol.com
        DerbiBOMBER kirjoitti:

        Siis mistä vitust saat 10-piikkise eturattaa? Pienin on 11piikkine, joten haista vittu!

        vittu on kyllä 10ki olemassa saatanan urpo! jos on vittu 9ki... voi vittu taas joku saatanan 10v pentu kovistelee jolla on vittu hikinen 50cc läppä pytty ja kulkee vittu 60km/h!!! huh huh mitä urpoja saatana!


      • asdd1234r
        lol.com kirjoitti:

        vittu on kyllä 10ki olemassa saatanan urpo! jos on vittu 9ki... voi vittu taas joku saatanan 10v pentu kovistelee jolla on vittu hikinen 50cc läppä pytty ja kulkee vittu 60km/h!!! huh huh mitä urpoja saatana!

        Mun pv meni 74
        poliiisin tutkaan gianellilla, 50 cc p,vakio kaasarilla ja 14/28 väleillä


      • BanaaniSuiza
        DerbiBOMBER kirjoitti:

        Siis mistä vitust saat 10-piikkise eturattaa? Pienin on 11piikkine, joten haista vittu!

        Öö, no esimerkiksi Suzuki Solifer S:ssä on 10 vakio etukiekko. Kyllä niitä vaan saa. Nyt on pikkupoika nimeltä DerbiBOMBER aavistuksen kateissa.

        Vanha topikki mut oli pakko kommentoida.


    • iiiihhhhhaaaahahahahaaaa

      paljo vakio pv kulkee?ja onko laillisia virityksiä??

      • pv50

        suzuki RM-80 kone kiinni käy suoraan , 6 vaihetta, kestää ja kulkee. paskikset ei saa kiinni


      • pevetti
        pv50 kirjoitti:

        suzuki RM-80 kone kiinni käy suoraan , 6 vaihetta, kestää ja kulkee. paskikset ei saa kiinni

        omassa pv:ssä viilattu 80cc p ,20 dellu.90 suutin,17/30 välit,arrowin putki,tehomäntä,lasketu kansi.huiput 115 poliisin tutkaan:D


      • vares1
        pevetti kirjoitti:

        omassa pv:ssä viilattu 80cc p ,20 dellu.90 suutin,17/30 välit,arrowin putki,tehomäntä,lasketu kansi.huiput 115 poliisin tutkaan:D

        Kuis noi paskakasat pysähtyy tuosta satasesta nollaan jos pukkaa tilannetta?


    • fan

      eikö nykyään saa mistään enää 70cc läppiksiä su(ki)sukiin? jos niin mistä?

      • Dingp

        Ensinnäin isompi kaasari. 2 älä osta suzuki rm koska se ei kestä. 3 jos haluat ajaa kovaa niin osta vaikka yamaha R6....


      • HulluPilvishti

        wares1 PASKASTI! Niitä pieniä rumpujarruja ei ole tehty 100-vauhtiin, eikä laakereita.

        Hyvät ihmiset, jarrut, laakerit, renkaat, jouset kuntoon! Kaksi ekaa ainakin, tai.. 100-vauhdista kun se 15-20v pyörä laakeri lyö lukkoon/hajoaa oppii. Samoin kun se ei pysähdykkään ja henkilö auton kylkeen tulee ja kuolee ala-aste ikäinen tyttö/poika.

        A-J-O - O-M-I-N-A-I-S-U-U-D-E-T

        Sitten se viritys.

        Itsellä 20mm lortto, 80cc (imu vingutettu 20mm,) pipercross, välit 13/35, luhaon paska "tehari" kulkee 75km/h. Väleillä 15/35 kulkisi varmasti sen 80-85km/h.

        Ja yksi kysymys, kuinka moni vetää siihen 90-asteen mutkaan 70-80km/h? Jep. Onse kivaa verrata kenen mopo kulkee eniten.

        Einyt, jokainen tehköön miten haluaa.


    • jasejase670

      Voisit hommata 24-26 kaasuttimen, sitte teho mäntä, teho tiivisteet ja vois 4-alatiivistettä, laske kantta, giannellin tehari ja sitte isompi takaratas.

      • Jamppa232

        Näin se kulkee,80cc viilattu malossi,kansi laskettu melkee tappii,24lortto,100pääsuutin,pytty porattu 52mm asti,tehomäntä,arrowin tehari,välit 19-28


      • sadajfojpsådfg
        Jamppa232 kirjoitti:

        Näin se kulkee,80cc viilattu malossi,kansi laskettu melkee tappii,24lortto,100pääsuutin,pytty porattu 52mm asti,tehomäntä,arrowin tehari,välit 19-28

        Mistäs meinasit pv:seen 19p eturattaan saada?


      • DerbiBOMBER
        Jamppa232 kirjoitti:

        Näin se kulkee,80cc viilattu malossi,kansi laskettu melkee tappii,24lortto,100pääsuutin,pytty porattu 52mm asti,tehomäntä,arrowin tehari,välit 19-28

        Ja isoin eturatas on 17-piikkinen, joten haista vittu 19-piikkises kanssa.


      • pvmiäs
        DerbiBOMBER kirjoitti:

        Ja isoin eturatas on 17-piikkinen, joten haista vittu 19-piikkises kanssa.

        vittu ootte älykköjä pvseen voi teettää vaikka 30piikkisen rattaan eteen jos haluaa mut eikös 19 rattaal oo aika piukassa ettei ota lohkoon kiinni


      • lol.com
        DerbiBOMBER kirjoitti:

        Ja isoin eturatas on 17-piikkinen, joten haista vittu 19-piikkises kanssa.

        ja taas BARBIBOMBER PÄTEE vittu!!! et tiiä pv:stä mitään joten pidä turpaskiinni!!!!!!!!!


      • homo2
        Jamppa232 kirjoitti:

        Näin se kulkee,80cc viilattu malossi,kansi laskettu melkee tappii,24lortto,100pääsuutin,pytty porattu 52mm asti,tehomäntä,arrowin tehari,välit 19-28

        Tuo arrowin tehari on suunniteltu 60cc.... Kannattais Gianelli laittaa


      • Anonyymi

        mistäs saa tehotiivisteitä että pv kulkis vähä lujempaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mistäs saa tehotiivisteitä että pv kulkis vähä lujempaa?

        Lähiö pirinistiltä tai k-marketista pitäs löytyä


    • mopoownageasdasd

      mulla kulki viilatulla 50cc läppiksellä , 17/35 , gianellin teharilla ja 16mm kaasarilla lähes 90

    • ÄKSDEEoåipo

      Mul meni pv 50cc viilattu pytty, 17/35 välit, 16mm mikuni, gianellin tehari, noilla meni jotai 75-85.
      nyt on muuten sama paitsi pytty on 80cc malossi ja kaasari 20mm lortto, nyt menee jotai 100-/

    • villleee

      itselläni 60cc ja kulkee 70

      • ASDasdaadasd

        JUu laitat katto siihe turbo nii rupee kulkee...Nii ja sopivan turbon saa Sampo Rosenlew puimurista. Sit ostat siihe 80cc malossi mhr teami sopii suoraan pv n koneeseen ku pv n kone on am6


      • pvrider
        ASDasdaadasd kirjoitti:

        JUu laitat katto siihe turbo nii rupee kulkee...Nii ja sopivan turbon saa Sampo Rosenlew puimurista. Sit ostat siihe 80cc malossi mhr teami sopii suoraan pv n koneeseen ku pv n kone on am6

        mulla on pevussa 50cc power JOTA ON VIILATTU IHAN HELVETISTI,tyhjennetty vakioputki, 17-35 välit,14 mikuni,tappiin laskettu kansi ja kannen tiiviste vuotaa ja pytty on väljä ja kulkee 72kmh sigmaan :D


      • kulkee
        ASDasdaadasd kirjoitti:

        JUu laitat katto siihe turbo nii rupee kulkee...Nii ja sopivan turbon saa Sampo Rosenlew puimurista. Sit ostat siihe 80cc malossi mhr teami sopii suoraan pv n koneeseen ku pv n kone on am6

        Joo ja sitte kato ku ostaa boss hossin 5 litrase v8 koneen nii irtoo se 400 hp ja kulkee joku /- 568 km/h ... höhöhöhööö


      • uhooja-amis
        kulkee kirjoitti:

        Joo ja sitte kato ku ostaa boss hossin 5 litrase v8 koneen nii irtoo se 400 hp ja kulkee joku /- 568 km/h ... höhöhöhööö

        ja lähtee silleen Vsssssssstf-fpf-fp-fp-fff ja jättää sierran


      • vai 80cc...
        uhooja-amis kirjoitti:

        ja lähtee silleen Vsssssssstf-fpf-fp-fp-fff ja jättää sierran

        en kans ymmärrä miksi joku vitun 16v saa ajella 80cc pytyt kiinni ympäri teitä. Ei taida paljon vanhemmat piitata pojan terveydestä saati sakoista.
        Ymmärrän paremmin jos joku itse toimeentuleva omillaan asuva virittää mopoa harrastuksenaan ja kantaa itse vastuun toimistaan.
        eihän joku 16v pelle edes hallitse koko ajokkia, ajetaan 100km/h pyörätiellä ja tapetaan vastaantulijoita.

        mulle riittää kun pääsee eteenpäin paikasta A paikkaan B. Siihen ei tarvi edes autoa.


      • ASDASSDA:SD:
        vai 80cc... kirjoitti:

        en kans ymmärrä miksi joku vitun 16v saa ajella 80cc pytyt kiinni ympäri teitä. Ei taida paljon vanhemmat piitata pojan terveydestä saati sakoista.
        Ymmärrän paremmin jos joku itse toimeentuleva omillaan asuva virittää mopoa harrastuksenaan ja kantaa itse vastuun toimistaan.
        eihän joku 16v pelle edes hallitse koko ajokkia, ajetaan 100km/h pyörätiellä ja tapetaan vastaantulijoita.

        mulle riittää kun pääsee eteenpäin paikasta A paikkaan B. Siihen ei tarvi edes autoa.

        Joo, mulla on derbi ja pv erikseen, derbi on rekisterissä ja vain vähän viritetty, kurit pois. Pv on vähän osissa mutta aijon laittaa 80cc ja jonku kokosen kaasarin ,tehari löytyy jo. Pvllä ajan talvella jäällä ja kesällä ja syksyllä maastossa, tielle en oo menossa rekisteröimättömällä ajoeneuvolla.

        kuka käskee ajaa pyöräteillä? ei kannata olla nii paska kuski että ajaa vastaantulijoitten päältä, kannattaa myös hallita ajoneuvonsa ja pitää järki päässä`???

        Mulle taas ei riitä pelkkä A -> B ainakaan 45 koska jos mopo kulkee esim 80 niin siinä säästää puolet ajasta.
        Ja multa löytyy kevarikortti eli miksen saisi ajaa yhtä turvallisella mopollla vaikka satasta jos huvittaa, jos kevarillakin saan?


      • agj
        kulkee kirjoitti:

        Joo ja sitte kato ku ostaa boss hossin 5 litrase v8 koneen nii irtoo se 400 hp ja kulkee joku /- 568 km/h ... höhöhöhööö

        mistä löysit niin jyrkän alamäen?


    • Bomber pv

      kaverilla on kans malosi 80cc 21mm kaasri suutin 84 ja välit tais olla 14/32 ja kulki 130km/h ja keulis kaasust viel 4:sella

      • Suizza

        21mm kaasarissa 84 suutin malossin kanssa???????14/32 välit ja 130kmh???????Ja paskanmarjat

        Ps.Jonkin verran tullut suzukeja räplättyä.


    • hjioploi+0

      no mun virittämätön pv meni 200 km/h!

      • j.pesu

        Mistäs sai 80cc hondan jäähdyttimen tohon mun pv..?


      • j.pesu
        j.pesu kirjoitti:

        Mistäs sai 80cc hondan jäähdyttimen tohon mun pv..?

        Mun 80cc pv menee 160km/h iha läpeesä virittetty (en ole ite virittäny)


      • Janne.
        j.pesu kirjoitti:

        Mun 80cc pv menee 160km/h iha läpeesä virittetty (en ole ite virittäny)

        On siinä pojilla huolimattomat vanhemmat jos totta puhuvat että ajellaan malossit kiinni ja vermeet satasta. Missä ajatte? Liikenteessäkö? Jos saan sanoa ja sanonkin niin te olette kaikki IHAN PASKOJA KUSKEJA :D Se vaan on niin. Ette piittaa mitään säännöistä, ajellaan niinkun tuurilla ja sitten kaadutaan, törmätään tai jäädään kiinni.
        Suurin osa kytistä ei edes piittaa tästä sakista, ne vaan saa ajella. TV:ssä ollaan niin polleaa ihan kun muuten vaan oltais töissä ja vihelleltäis siellä autossa että " sehän on nyt ihan normaalia kun pojat virittää tsot tsot ". Ja sitten taas kiertelemään.

        Toki ratsiassa asiat otetaan kai vakavemmin. Kaikkialla kaupungeissa ei tosin niin vaan helppoa olekaan ajella vermeet kiinni, täälläpäin lähtee kilvet ja verot tulee perästä.

        Se on ihan oikein että ne pölvästi-vanhempanne saa maksaa poikansa sakot n. 300-500e kun jäätte kiinni. Taitaa olla aika lelliperseisiä poikia kun lupa saadaan vaikka mitä tehdä, osa ajelee mönkijöilläkin ja m-kelkalla kun isi maksaa.

        tässä sen näkee ettei tiettyjen pönttöjen pitäis tehdä lapsia ollenkaan. kun olis fiksummat porukat niin ei noita keulivia paskavehkeitä näkyisi kaduilla.

        - Janne


      • -.-
        Janne. kirjoitti:

        On siinä pojilla huolimattomat vanhemmat jos totta puhuvat että ajellaan malossit kiinni ja vermeet satasta. Missä ajatte? Liikenteessäkö? Jos saan sanoa ja sanonkin niin te olette kaikki IHAN PASKOJA KUSKEJA :D Se vaan on niin. Ette piittaa mitään säännöistä, ajellaan niinkun tuurilla ja sitten kaadutaan, törmätään tai jäädään kiinni.
        Suurin osa kytistä ei edes piittaa tästä sakista, ne vaan saa ajella. TV:ssä ollaan niin polleaa ihan kun muuten vaan oltais töissä ja vihelleltäis siellä autossa että " sehän on nyt ihan normaalia kun pojat virittää tsot tsot ". Ja sitten taas kiertelemään.

        Toki ratsiassa asiat otetaan kai vakavemmin. Kaikkialla kaupungeissa ei tosin niin vaan helppoa olekaan ajella vermeet kiinni, täälläpäin lähtee kilvet ja verot tulee perästä.

        Se on ihan oikein että ne pölvästi-vanhempanne saa maksaa poikansa sakot n. 300-500e kun jäätte kiinni. Taitaa olla aika lelliperseisiä poikia kun lupa saadaan vaikka mitä tehdä, osa ajelee mönkijöilläkin ja m-kelkalla kun isi maksaa.

        tässä sen näkee ettei tiettyjen pönttöjen pitäis tehdä lapsia ollenkaan. kun olis fiksummat porukat niin ei noita keulivia paskavehkeitä näkyisi kaduilla.

        - Janne

        Janne. HAISTA PASKA NÖSSÖ.


      • pvmiäs
        Janne. kirjoitti:

        On siinä pojilla huolimattomat vanhemmat jos totta puhuvat että ajellaan malossit kiinni ja vermeet satasta. Missä ajatte? Liikenteessäkö? Jos saan sanoa ja sanonkin niin te olette kaikki IHAN PASKOJA KUSKEJA :D Se vaan on niin. Ette piittaa mitään säännöistä, ajellaan niinkun tuurilla ja sitten kaadutaan, törmätään tai jäädään kiinni.
        Suurin osa kytistä ei edes piittaa tästä sakista, ne vaan saa ajella. TV:ssä ollaan niin polleaa ihan kun muuten vaan oltais töissä ja vihelleltäis siellä autossa että " sehän on nyt ihan normaalia kun pojat virittää tsot tsot ". Ja sitten taas kiertelemään.

        Toki ratsiassa asiat otetaan kai vakavemmin. Kaikkialla kaupungeissa ei tosin niin vaan helppoa olekaan ajella vermeet kiinni, täälläpäin lähtee kilvet ja verot tulee perästä.

        Se on ihan oikein että ne pölvästi-vanhempanne saa maksaa poikansa sakot n. 300-500e kun jäätte kiinni. Taitaa olla aika lelliperseisiä poikia kun lupa saadaan vaikka mitä tehdä, osa ajelee mönkijöilläkin ja m-kelkalla kun isi maksaa.

        tässä sen näkee ettei tiettyjen pönttöjen pitäis tehdä lapsia ollenkaan. kun olis fiksummat porukat niin ei noita keulivia paskavehkeitä näkyisi kaduilla.

        - Janne

        nykyajan kasvatus on aivan perseestä kun kaikki kielletään! antaa lapsien rellestää ja opetetaan asiat kantapään kautta ei se kuule sun jääräpää teiniä hetkauta jos tokaset että äläpäs ajele noin lujaa antaa pojan ajaa kun jää kytille kii ni mmaksaa ite laskunsa ja varmaan ajaa rauhallisemmi täst edespäin


      • ootte hermanneja
        Janne. kirjoitti:

        On siinä pojilla huolimattomat vanhemmat jos totta puhuvat että ajellaan malossit kiinni ja vermeet satasta. Missä ajatte? Liikenteessäkö? Jos saan sanoa ja sanonkin niin te olette kaikki IHAN PASKOJA KUSKEJA :D Se vaan on niin. Ette piittaa mitään säännöistä, ajellaan niinkun tuurilla ja sitten kaadutaan, törmätään tai jäädään kiinni.
        Suurin osa kytistä ei edes piittaa tästä sakista, ne vaan saa ajella. TV:ssä ollaan niin polleaa ihan kun muuten vaan oltais töissä ja vihelleltäis siellä autossa että " sehän on nyt ihan normaalia kun pojat virittää tsot tsot ". Ja sitten taas kiertelemään.

        Toki ratsiassa asiat otetaan kai vakavemmin. Kaikkialla kaupungeissa ei tosin niin vaan helppoa olekaan ajella vermeet kiinni, täälläpäin lähtee kilvet ja verot tulee perästä.

        Se on ihan oikein että ne pölvästi-vanhempanne saa maksaa poikansa sakot n. 300-500e kun jäätte kiinni. Taitaa olla aika lelliperseisiä poikia kun lupa saadaan vaikka mitä tehdä, osa ajelee mönkijöilläkin ja m-kelkalla kun isi maksaa.

        tässä sen näkee ettei tiettyjen pönttöjen pitäis tehdä lapsia ollenkaan. kun olis fiksummat porukat niin ei noita keulivia paskavehkeitä näkyisi kaduilla.

        - Janne

        janne ihan oikeassa................


      • Janneisgay
        Janne. kirjoitti:

        On siinä pojilla huolimattomat vanhemmat jos totta puhuvat että ajellaan malossit kiinni ja vermeet satasta. Missä ajatte? Liikenteessäkö? Jos saan sanoa ja sanonkin niin te olette kaikki IHAN PASKOJA KUSKEJA :D Se vaan on niin. Ette piittaa mitään säännöistä, ajellaan niinkun tuurilla ja sitten kaadutaan, törmätään tai jäädään kiinni.
        Suurin osa kytistä ei edes piittaa tästä sakista, ne vaan saa ajella. TV:ssä ollaan niin polleaa ihan kun muuten vaan oltais töissä ja vihelleltäis siellä autossa että " sehän on nyt ihan normaalia kun pojat virittää tsot tsot ". Ja sitten taas kiertelemään.

        Toki ratsiassa asiat otetaan kai vakavemmin. Kaikkialla kaupungeissa ei tosin niin vaan helppoa olekaan ajella vermeet kiinni, täälläpäin lähtee kilvet ja verot tulee perästä.

        Se on ihan oikein että ne pölvästi-vanhempanne saa maksaa poikansa sakot n. 300-500e kun jäätte kiinni. Taitaa olla aika lelliperseisiä poikia kun lupa saadaan vaikka mitä tehdä, osa ajelee mönkijöilläkin ja m-kelkalla kun isi maksaa.

        tässä sen näkee ettei tiettyjen pönttöjen pitäis tehdä lapsia ollenkaan. kun olis fiksummat porukat niin ei noita keulivia paskavehkeitä näkyisi kaduilla.

        - Janne

        voi jumalauta vitun PELLE!! :DD


    • kabo123

      elikkäs ei kulkevuudella ole niinkään väliä ainakaan minulle laitatte pveeseen kiinni 60cc läppis ja mikuni vakio kaasari ohut neula nostatte neulan korkealle ja taka ratas 28 etu ratas 16-17 ja luulette varmaan että laiska on rattaiden perusteella mutta itsellä on nuo kiihtyy pirun hyvin ja kulkee noin 70-80 ;)

      • Janne.

        helvetin pöllö. turpaan ansaitsisit kun ajelet kaupungissa tuollaisella. tainnut lurahtaa isälles kusta päähän kun synnytettiin.


      • Jukkis -88
        Janne. kirjoitti:

        helvetin pöllö. turpaan ansaitsisit kun ajelet kaupungissa tuollaisella. tainnut lurahtaa isälles kusta päähän kun synnytettiin.

        Mun Suzuki -07 "mopo" kulkee ainaski yli 120km/h, ku motaril saa vaan ajaa ton. En o ees yrittäny viritttää sitä. Japanialais insinöörit on sen virittäny jo tehtaalla nii mitäs hyvää pilaamaan.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YZF-R1#2007


      • lussupaska
        Jukkis -88 kirjoitti:

        Mun Suzuki -07 "mopo" kulkee ainaski yli 120km/h, ku motaril saa vaan ajaa ton. En o ees yrittäny viritttää sitä. Japanialais insinöörit on sen virittäny jo tehtaalla nii mitäs hyvää pilaamaan.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YZF-R1#2007

        on teirän mopot lussuja ku pitää tunkee nii vitusti virii et pääsee edes 70 mulla muuten vakio ja 50p nii meni jo sen 70..........


      • pvvvvwvwww

        mulla meni pv 60cc pytyllä ja 17/35 väleillä 90-100kmh auton mittariin en tiiä pitikö paikkaansa :)


    • pv

      Tiiättekö kannattaako olla 28mm mikuni kaasari suzuki pv:ssä? : D

      • asdasddada

        Riippuu mikä kone..


    • Suzuki RM

      No kyl pitäs PV:n koneen kestää kun sehän on crossipyörän kone..

      Ittel oli 80cc p (viilamaton) 14mm vakio kaasari(85 pääsuutin,neula keskiasennossa, toimi täydellisesti) Vakioputsari ja 17/32 välit ni meni 85 ja jätätti kiihdytykses tehariderbipojatkin :D

      Nykyään menee 60km/h. Muuten vakio mut on 16 piikkine eturatas ja putken loppupillistä kuristus pois!

      • mopooooooooooooooooo

        joo ei ne derbi wannabe kovikset peräs pysy


      • .......
        mopooooooooooooooooo kirjoitti:

        joo ei ne derbi wannabe kovikset peräs pysy

        9mm pistooli lopettaa ajon kun ajon. päristä sitten taivaassa.


      • sukkateippi
        ....... kirjoitti:

        9mm pistooli lopettaa ajon kun ajon. päristä sitten taivaassa.

        Kertokaas, miten saa kurin poies ja miten saa sen hukkaputken tukittua ja missä se on ? :D tarviiko näihin jotain hitsaus laitetta ? :D


      • sisudies
        ....... kirjoitti:

        9mm pistooli lopettaa ajon kun ajon. päristä sitten taivaassa.

        mun pv mönöö pian lulaa. startpilot,80cc ,kansi ,tehari ,remmiahdin.


      • pyhän paavalin papu
        sisudies kirjoitti:

        mun pv mönöö pian lulaa. startpilot,80cc ,kansi ,tehari ,remmiahdin.

        Kyllä se niin vaa on että suizan saa kulkee parhaiten tukkimalla ilmanputsarin ja pakoputken, maalaamalla tankin ruskeaksi ja laskemalla ilmanpaineita renkaissa 1 baariin nii kyllä pitäis kulkee ja vauhilla. Ja yksi tärkeä juttu vielä että kytkin kahva pitää siirtää oikealle puolelle ja jarru vasemmalle. tuo liisää airodynamiikkaa. Mul on PV:ssä 60cc power ja mulla on nyt kakka hätä. Moikka!!! XD


      • mopoverstas
        pyhän paavalin papu kirjoitti:

        Kyllä se niin vaa on että suizan saa kulkee parhaiten tukkimalla ilmanputsarin ja pakoputken, maalaamalla tankin ruskeaksi ja laskemalla ilmanpaineita renkaissa 1 baariin nii kyllä pitäis kulkee ja vauhilla. Ja yksi tärkeä juttu vielä että kytkin kahva pitää siirtää oikealle puolelle ja jarru vasemmalle. tuo liisää airodynamiikkaa. Mul on PV:ssä 60cc power ja mulla on nyt kakka hätä. Moikka!!! XD

        Mul on omas pv gianellin putki jossa turbokitin änkkä, 80cc hondan kone, ite tehty runko, minimoottoripyörän renkaat, jonkun crossin keula, nestejäähdytin, 15/25 välit ja pitäs mennä aika ärhäkästi mutta syyläri vuotaa ;/ Mistäs sais uuden?


      • jebouuuu
        mopooooooooooooooooo kirjoitti:

        joo ei ne derbi wannabe kovikset peräs pysy

        joo tuu viivoille ni katotaa pysynkö peräs ;) derbin virit olis 80cc barikit, 21mm lortto, 105 pääsuutin, piper cross, 17/48 välit ja tehoputkena esiintyy voca racing :)
        myös kisakytkin sarja ja alakerta vahvisttu huippuja /- 135 km/h :)

        tällä vie lähes jokase suomen derbin, jos ei nopeudes ni sakoissa ainaki :D (veikkaisin, en oo varma älkää iniskö)
        ellei tuu jotai 110cc parmakit derbiä vastaa joka on uber säädöissä ja kulkee ainaki 700 gepsii :O:O:O:O

        omas pv:s 80cc malossi 20 lortto power filter ja 15/35 välit. kulkee noin 85 km/h ja keulii melko helpost kaasusta :)

        jos oon tein mielest vääräs näis kaikis ni kertokaa ihmees mielipiteenne. paitsi jos joku janne 89v tulee pätemää suomen lain tuntemisella -.-


      • rampa eikka
        jebouuuu kirjoitti:

        joo tuu viivoille ni katotaa pysynkö peräs ;) derbin virit olis 80cc barikit, 21mm lortto, 105 pääsuutin, piper cross, 17/48 välit ja tehoputkena esiintyy voca racing :)
        myös kisakytkin sarja ja alakerta vahvisttu huippuja /- 135 km/h :)

        tällä vie lähes jokase suomen derbin, jos ei nopeudes ni sakoissa ainaki :D (veikkaisin, en oo varma älkää iniskö)
        ellei tuu jotai 110cc parmakit derbiä vastaa joka on uber säädöissä ja kulkee ainaki 700 gepsii :O:O:O:O

        omas pv:s 80cc malossi 20 lortto power filter ja 15/35 välit. kulkee noin 85 km/h ja keulii melko helpost kaasusta :)

        jos oon tein mielest vääräs näis kaikis ni kertokaa ihmees mielipiteenne. paitsi jos joku janne 89v tulee pätemää suomen lain tuntemisella -.-

        no mun derbin koneessa on kaikki uutta sekä stage6 että malossia. siinä koneessa ei oo mitään vakioo (myös lohkoja/kampikammioo on avarrettu). piikkisen kawa procircuitin putki (tulee oikeelta puolen, oli vähän muokkaamista) 16/42 välit (takaratas teetetty) 26 pwk keihin. niin ja se tärkein airsalin 80cc modattuna (imu/pako). penkissä pyörä kävi ja tehoa oli 28,5 hp ja 32 nm... vautia penkissä oli 143,2. pirkkalan lentokentän varalasku paikalla ajoin tutkaan 144. että voidaan lähtee viivalle koska vaan.

        PS. derbi on kilvissä mutta sillä ei ole ajettu kuin suljetulla alueella.. teiskossa enduroa (KAANAA). ostakaa pois!!!


      • XDXDhhrf
        jebouuuu kirjoitti:

        joo tuu viivoille ni katotaa pysynkö peräs ;) derbin virit olis 80cc barikit, 21mm lortto, 105 pääsuutin, piper cross, 17/48 välit ja tehoputkena esiintyy voca racing :)
        myös kisakytkin sarja ja alakerta vahvisttu huippuja /- 135 km/h :)

        tällä vie lähes jokase suomen derbin, jos ei nopeudes ni sakoissa ainaki :D (veikkaisin, en oo varma älkää iniskö)
        ellei tuu jotai 110cc parmakit derbiä vastaa joka on uber säädöissä ja kulkee ainaki 700 gepsii :O:O:O:O

        omas pv:s 80cc malossi 20 lortto power filter ja 15/35 välit. kulkee noin 85 km/h ja keulii melko helpost kaasusta :)

        jos oon tein mielest vääräs näis kaikis ni kertokaa ihmees mielipiteenne. paitsi jos joku janne 89v tulee pätemää suomen lain tuntemisella -.-

        Ei ainakaan kiihtyvyys hirvitä. Noilla väleillä 80 setillä varustetut pv:t ottaa varmaan varaslähön ja tuo rullaa sitten jossain 150m päästä kiinni ja lipuu hitaasti ohi...


    • Pevemies;)

      miten teil pv ei menny ku 70km/h 80cc pytyl, ku mul oli peves 80cc airsalin pytty, 18, 19, 20,21,22,23,24 kaasari, kaikki noista on ollu kii siin =D ja si oli 13-14 eturatas ja 30 takaratas ja meni noillaki sen päälle 90 gepsiin niin että napsahti ==) harmittaa iha vitusti ku piti mennä se mun pv myymää, oli meinaa sellane teho/vääntö mylly et huhhuh =D

      • Pevemies;)

        oli siinä myös kuriton vakioputki, gianellin äänenvaimentimel, ja kyl kieku ;)


    • jjounas69

      hommaa eres autisa 80 cc pytty,28 mm mikuni,malossin kansi ja lasket sen tappii,si piperi ja suutin vois olla 100, nii ja välit --> 17/28 jos noilla kulkis..

      • qwewrqwerqqwr

        "28 mm mikuni,"

        Liian iso 80cc sylinterille. Joku 24 voisi olla parempi.


      • CDC Malossi

        Öhöm... ainut sylinteri mihin saa 28mm kaasarin on CDC Malossi!


      • CDC Malossi
        qwewrqwerqqwr kirjoitti:

        "28 mm mikuni,"

        Liian iso 80cc sylinterille. Joku 24 voisi olla parempi.

        28mm kaasarilla saa kaikkein parhaan tehon irti 80cc sylinteristä!


    • Kaljasieppo

      Juu on mullakin pv jossa 50power 13-32välit ja 12 mikuni. Meni melkein 35km/h poliisin tutkaan.

    • CDC Malossi

      Ittellä CDC Malossi 28mm kaasari! Sopii tulla haastamaan viivoille, sillä näillä muilla ryjillä (tehoputkella, oikeillaväleillä, 5. vaihteella, fiilatulla kannella, puristuskiekolla ...) kulkee yli 120 km/h

    • YZ 85

      No kuule tuun iha koska vaa sen sun lussus kanssa viivoille ;) ei tätä voi enää ees sanoa PV:n näköseks ku on niin hadettu koko koneisto paskaa täyteen. Hyvä että uskaltaa ajaa ees. :o itellä kans toi 28mm mikuni. 6 vaihdetta löytyy et kyllä haastamaan voi tulla :)

    • RysKK

      Miten on mahdollista että ootte saanu kulkee 80cc niin vähän??? itellä -97 PV 50cc läppis ei porattu (41mm) 14mm KENZE 110 suutin ja 14/35 välit ja tyhjennetty vakio putki meni GPS:sään 85

    • nkulli

      viilatkaapa pojat ite mopoanne , aukkoja avarsin 3 millii levemmäka ja pakokanavaa 1.5 milliikorkeemmaks nyt teetin oman putken yläkierroksinen ottaa kiekkoja sen 15000 rpm - ite teetetty eturatas 18 piikkinen ja 40 piikkinen takaratas
      runkoa toki vahvistettu teräs osilla ja asetettu rajotin mopo kulkee rajottimen off asennossa noin 125 GPS ja kiihtyy ku rusakko paskalta : D

    • --

      mikä tulppa 80cc pyttyy?

    • ootte hermanneja

      vitun hermannit... se on sama malossi onko 16mm vai 28mm kaasari 16mm kiertää ihan tarpeeks 110 suuttimella mullameni malossi teharilla 13-28 väleil ja 16mm kaasarilla 92km/h pako aukon viilasin tappiin malossissa laitoin 20mm kaasarin kulki yhtä kovaa.. 50cc viilattu 13-35 väleil ja arrowilla meni 68 ette kovenmpaa pääse.....pvvvvwvwww sanoisin vaan että 60cc max huiput 85 ei 60cc:stä enempää lähe

    • herätys

      te hankitte 80 ja 20mm kaasareita ni vittu siinä loppuu rahat, ellette oo mitää porvari mukuloita kevariveri ni siitä tullee aikamooiset sakot

      • lolasdlol

        80cc power 67e, 20mm dellorto 60-70. Rahat loppuu joo ja kevariverta tulee :P


    • vanha honda mies

      mulla on peeveessä 80power 20mm kaasari 75 suuttimel . laskettu kansi,tehoputki,16/32 välit kulkee sen tasan 93km/h

    • tyf

      mulla on pv:ssä 21cc samurain pytty, 4mm kaasutin ja ruohonleikkurin putki ja kantta korotettu 3 senttiä ja 5 imutiivistettä. meni alamäkeen 87.52km/h!

    • ?????TÄTÄTÄT???????

      Mikä kaasutin ois hyvä 75cc power kanssa?

      • eeeeeee

        18mm dellorto


    • saatanavittu

      lol en oo asian tuntia mut no vitu 80cc malossit sun muut on pelkkää bensan kulutusta olen itse saanut vakio peeveellä pyttyä viilaamalla ja putkeaviilaamalla 80 km/h ja kulutti ythtä vähän kun vakio pv ja sitten kokeilin 60 cc pyttyy ja giannelli teharii ni meni sen n.90 km/h eli ihan jepa ^^

    • eddfff

      Joo siinä olet oikeassa, ettet ole mikään asiantuntija. Sanomattakin pitäs olla selvää että, kun mopoa virittää, nousee kulutuskin. Tuskimpa vakiosylinteriä viilaamalla olet ihan 80 päässyt, ehkä sen 60-70 riippuen väleistä.

    • Jason678.

      "mulla on sitä ja mulla on tätä":...

      Kumman helppoa tuntuu olevan pennuilla kun joka jätkä tosta vaan
      laittaa vähän kasikymppiä kiinni ja ruuvaa sitä ja ruuvaa tätä..

      Minun porukat ei tuossa iässä sallineet.
      On teillä mielenkiintoisen lainkuuliaisia vanhempia vai salaako
      virittelette? Tämä jaksaa ihmetyttää.

    • pera p

      mulla oli joskus kauan aikaa sitten, vuonna 1985 viritetty solifer suzuki ja se kyllä kulki 50 km tunnissa alamäessä. siihen oli tehty kaikki mahdolliset viritykset.

    • RX<3

      Voi teitä pikku pv jonneja ostakaa joku kunnon enska mopo siihen tehoputki niin jätättää jo kaiken maailman 80cc pv:t

    • (RX<3)...

      Joo, vittu ostankin jonkun paskan enskan (derbin tms.) ja siihen teharin... ihan perseestä nuo nykymopot saatana. Rumia paskoja ja näyttää enemmän kevarilta. Sit ne o sellasia vitun tonnin painavia muovikoppia saatana. Laiskoja paskoja vittu.

    • rx<3

      No ainaskin niillä uskaltaa ajaa yli 100km/h toisin kun jollaa peeveeellä jossa tärinät alkaa olemaan jo 70km/h kohalla lähes sietämättömät

    • rx<3

      ja ihan btw,ei ykskään pv oo ikinä tullu ohi eikä tuu tulemaankaam

    • J78.

      Missäs ajelet RX poju?

      se on hyvä ettei näitä pv pellejä enää juuri näyskentele.
      meilläpäin niitä näkyi mutta panin niitä kaikkia turpaan etenkin pasosten
      poikia täällä kuusaalla niin että loppui ajelut siihen

      terkut jussille ja jesselle!

    • rx<3

      No se on hyvä et loppu pv rälläykset :)

    • mmmhh

      Sun derbi jollain vitun teharilla ei todellakaan mene 80 pv:stä ohi. Riippuen tietty muista vireistä.


      Yhellä tutulla oli pv rm80 pytyllä.Meni vitosella 110 (6vaihetta).

      Nykymopoissa on muutenki joissaki isompi kaasari ku pv:ssä eli ylläri menee vakiona paremmi ku pv vakiona.

    • PV89viriii

      Mulla pv:ssä 80cc power , 16mm kentse kaasari (suutin 100) , power filtteri, vakioputki lyhennetyllä pillillä, välit 15-35. Kulutus pysyy kohtuullisena ja kulkee sen 75, mikä on iha tarpeeks metsätielle. Gianellillä ja kaasarin porauksella sais kulkeen sen 90, mutta nääki riittää hyvin.

    • mozet

      mistäs sais jonku 60 läppiksen

    • ededed12345

      60cc power läppäsylinterejä myydään mm. mopo-sportilla, wandamotorilta tai mc scatterilta. Hintaa 50-60e wandalla halvin. Noiden kanssa vaan Gianelli ja 16-18 mm dellorto, välit 15-35. Hyvin kulkee ja kiihtyy ja kaikille tulee hintaa yhteensä n. 220-230e.

    • pv tyyppi

      kyl pv:s riitää 80cc, pytty 20 kaasari, luhaon putki. mul kulkeee noilla joku 90 km/h 14-35 väleillä ja kiihtyy aivan saatanasti kolmosella kaasusta keula ylös. et joko te ette osaaa virittäää jos 80 ja 20 kaasarilla menee vaa joku 75-80 nii on se kumma juttu!!!!!

      • eeeeeeeeee

        ei siihen vittu paljoa tartte kun isket 80cc pytyn ja ison kaasarin kiinni. True virittäjät viilaa ja muokkaa kannet yms. ite.


      • ggrg4rt

        No on se kumma juttu kun sulla menee mukas noin kovaa... Luhao no muutenkin vääntöputki, eikä mikään huipputehon tavoitteluun. Noilla sun vireillä pääse 14-36 väleillä 70-75... TODELLISTA nopeutta


    • J78.

      Missäs v*tussa sinä noilla kamoilla ajelet?
      Eikö isä sano mitään? :)

      Kummastuttaa lähinnä se että miten niin moni saa ajella tommoset kamat kiinni? Ymmärtäis paremmin jos asuu landella niin voi päästellä pitkin hiekkatietä niin että hevosenp*skat lentää.

      Sinne olisi oma isänikin varmaan tuommoset pytyt sallinut, tosin velipoika kerkesi seläntakana jo vaihtamaan omassa iässään... kävi vähän epäreilusti.

      voisi melkein sanoa että v*ttuun kaikki mopot tai v*ttuun kaikki vanhemmat :)

    • ex pv-mies

      Hankkikaa auto v***n jonnet!!!

    • jönssi-ukko

      itse olen isä ja myös virittänyt pojan peeveen! mopo tehty huippuosilla ja kovakulkuiseksi! poika saa ajaa sillä montulla/pellolla yms. itse olen asfaltilla mopon nopeuden mitannut gps:sään 116km/h mikä on peeveen kokoiselle mopolle aivan liikaa! nopeuden mittasin täysissä moottoripyörä-suojavarusteissa! meillä ei pojalla ole edes meininkiä lähteä tielle ko. mopolla tosin hänellä ikääkin vasta 12v mutta oppiihan ajamaan tehokkaammalla mopolla koska joskus kun kevari/moottoripyörän ja kortin hommaa niin osaa hieman edes ennakoida! eli itse en pidä tätä virittämostä mitenkään huonona ajatuksena! ja jos muutaman satkun peeveen montulla kaataa/särkee niin siihen ei ketään konkurssia tee!

    • rehynonen

      miks pojat ostaa jotai bolt-on paskaa, ja minun nuoruudessa viilattiin pyttyjä...aikoinani laskin kantta ja viilailin pako ja huuhtelukanavia niin johan läks kulkikohan sen 90 lyhyillä väleillä ja kiihty paremmin siiihe ku faijan ooppeli

    • pilokko

      mun pv on alivakio 10 mm mikuni 39cc läpätön pytty vakioputki jossa 0,5 cm loppupilli välit 9-65 niin meni sen 110 km/h ylämäkeen ja alamäkeen 45 km/h et repikää siitä

    • hmm...

      oon ihan 100% varma että pelkällä 50cc läppäpytyllä ja 17/35 väleillä pevekki menee 74 km/h gps:sään. tai ainakin meikäläisen pv menee.. voi kyllä auttaa paljo se kun pvekilläni ajettu vasta 3500 km. (siis alakerta todella hyvässä kunnossa.) kaikki muu peeveessäni täysin alkuperäistä paitsi: takakumi, pytty, mäntä ja eturatas. siis pytty 50cc läppis ja mäntä vakiokokoinen 41mm..

      -jonkinverranmopojarassaillut ;)

      • :DDDDDEeeeeee

        Se on hienoo kun tossa 50 on jotkut 17/35 välit. Tollasilla "virityksillä" tuskin jaksaa vetää loppuun asti. Saat olla ylpeä mopostasi, olet tosihyvä virittäjä ja rassannut paljon mopoja... :D


    • oklolmo

      itselläni on 50cc power ,viilatut imukanavat ,16mm Dellortto ,15-35 välit ja kulkee 75.
      Nyt meinaan laittaa 80cc että mikähän olisi suurinpiirtein sopiva suutin tuohon 16mm kaasariin?

      • eeeeeeeeeeeeeeeeeeee

        Valitettavasti noilla pääsee sen MAX 70km/h


    • fnsji

      Haluisin tietää et paljo pv kulkis suunnille ku on 50cc porautettu pytty, 16mm kaasari, 16/30 ja step two tehari. ja viel se et kuinka nopeesti vetäis tankin tyhjäks

    • Suzuki PV 110 km/h

      -80cc power
      -20mm kaasari
      -Luhaon putki
      -Powerfilter
      -17/28
      -Säädöt kohillaan

      Menee helposti yli 100km/h

      oklolmo: Osta suoraan 18 tai 20mm kaasari jos 80cc laitat.
      fnsji: Jos ei ole viilattu pyttyä niin luulis noilla menevän sen n. 65-70 km/h, hankala tietää.

      • eeedsseddf

        Noilla paskoilla bolt-on virityksillä menee hikiseen 90 TODELLISTA nopeutta. Tietenki voi mennä VÄÄRIN kalibroituun *SIGMAAN tuon 110. Luhao on vakioputkee parempi mutta gianelliin verrattuna heikko esitys. tuon 110kmh pääset 80rm koneella 26mm kaasarilla.


      • pv=paras vakio

        ja mun kulkee 1010101kmh


    • frfgrr

      Tuo luhaohan on aivan kuraa. Maksaa hikiseen 40e ja laatu on sen mukaista. Mut pv 50cc sylinterillä ei vittu mene yli 70.

      • AHAHAHAAHAHAAAAAAAA!

        haista v*ttu =D


      • eeedsseddddfff
        AHAHAHAAHAHAAAAAAAA! kirjoitti:

        haista v*ttu =D

        Haista ite ;D.


    • fnjsi

      H OMOT!!

    • pääeäeäeä

      serkulla oli pv:ssä 80 malossi,kianelli ja 20mm kaasari ja kulki 100 km/h

      • muhahalolasddd

        Mutta serkku oli kalibroinut sigmansa väärin!


      • 15v jätkä
        muhahalolasddd kirjoitti:

        Mutta serkku oli kalibroinut sigmansa väärin!

        Huomaa kyllä, kun osa porukka ei ole nähnytkään suzuki pvtä, viilamalla ne tehot irti saadaan, siihen itse tehty putki, joka mitoitettu sylinterille, tehdastekoiset putket hädintuskin 10000 rpm:ää kiertää ja mitäs tämä IHAN VITUSTI VIILATTU tarkoittaa? Uskon että tuossa on sylinteri viilattu piloille.

        Oma viilaamani 74cc plusu menee näitten kanssa liki 90km/h.

        74cc plusu, 18mm korkea ja 54% leveä pakoaukko.
        Avarrettu läppäkanava.
        Giannellin tehoputki
        16mm dellorto unifilter.
        16-35
        4.00 takarengas.

        Ennenkuin kirjotatte, niin kannattaa tutustua tähän sivustoon, Pv-foorumi.org


      • ededggh
        15v jätkä kirjoitti:

        Huomaa kyllä, kun osa porukka ei ole nähnytkään suzuki pvtä, viilamalla ne tehot irti saadaan, siihen itse tehty putki, joka mitoitettu sylinterille, tehdastekoiset putket hädintuskin 10000 rpm:ää kiertää ja mitäs tämä IHAN VITUSTI VIILATTU tarkoittaa? Uskon että tuossa on sylinteri viilattu piloille.

        Oma viilaamani 74cc plusu menee näitten kanssa liki 90km/h.

        74cc plusu, 18mm korkea ja 54% leveä pakoaukko.
        Avarrettu läppäkanava.
        Giannellin tehoputki
        16mm dellorto unifilter.
        16-35
        4.00 takarengas.

        Ennenkuin kirjotatte, niin kannattaa tutustua tähän sivustoon, Pv-foorumi.org

        nii, noillakin viilauskilla irtoo se 10km/h lisää ja varmaan kiertää ihan mukavasti?


    • ultimate PV bomber

      no eipä täälä kyllä mitään näköjään peussin virityksestä tiedetä...
      omassa pv:ssä on 55cc läppäpytty kiinni ja sillä menee jo sen 93km/h
      26mm kaasari välit 16/33 ja mäntää ja pyttyä olen viilannut, kannattaisi varmaan ottaa ensin asioista selvää ennenkuin alkaa täälä pätemään

      • ghfami

        *Joo jepa. 55cc läppäpytty, hieno poraus hermanni. Toivottavasti oli joku feikki, koska 26mm kaasaria et saa vittu edes 80cc malossiin(no ainakin saa mukavasti viilata...). Voin kertoa mitä 93km/h nopeuteen tarttee, esim. : 1.80cc power 2. 20mm kaasari 3. Tehofilsu 4.Tehoputki 5.Pytyn viilaukset, noilla väleillä...


    • ultimate PV bomber

      no voitko kertoa kuinka monta pv:tä sulla on ollu jokka on kulkenu yli 90 ja tuoshan lukee että LÄPPÄPYTTY eli TÄYSläppis toisinkun normi plusut on puoliläpällissii!!

    • bgbgbgg

      power = läppäpytty, täysläppis = casereed... Täysläppis on vääntöpytty, ei huipputehon tavoitteluun. vaikka ois täysläppis, niin 26mm kaasaria et saa. 80cc malossia pitää viilata että saa/kannattaa laittaa 24mm kaasari. Pienempi kaasari enemmän vääntöö. 80cc plususta tehty täysläppis tarvitsee kaverikseen 16mm kaasarin.

    • eftwttwtw

      Melekosia asiantuntijoita tällä :D 50 pytyllä ja vakiokaasarilla ajeltu kaheksaakymppiäkin xD

      PERUSSETTEI;
      -50cc power , 16mm, luhao, 15-35 = n. 65(-70MAX)km/h
      -60cc power , 18mm, gianelli, 16-35 = n. 75km/h
      -80cc power , 20mm, gianelli/arrow, 17-35 = n. 85-90 km/h
      -80cc MALOSSI, 22mm, malossin putki, 17-32 = n. 95km/h

      TAPPIVIRIT;
      -80cc MALOSSI, painekiekko, 24mm, viilaus(pako,imu,kanavat), malossin tehari, 17-30 = n. 110-120 riippuen viilauksista yms.
      -80cc RM, 26mm, RM80 putki, RM80kansi, 17-28, hyvät viilaukset = n. jopa 120

      VAJAAVIRIT;
      -60cc power , 16mm, vakiputki lyh. loppupillillä, 14-35 = n. 65km/h
      -viilattu vakiläppis, 14mm, vakioputki lyh. loppupullillä, 14-35 = n. 55 km/h

      VAKIOLÄPÄTÖN MENEE VAKIONA N.40-45km/h kurittomana.
      VAKIOLÄPÄLLINEN N. ( )50km/h kurittomana.

    • eftwttwtw

      Jatkoa vähän edelliseen;

      Sitten kaasarin kokohan vaikuttaa enemmän kiihtyvyyteen ja isommalla kaasarilla tulee potkua yläpäähän... Elikkäs tollane 2mm ei välttämättä tuo lisää nopeutta.

      Pv:seen saa eturattaita muistaakseni 11-17 ja takarattaita 28- jonnekki 38 asti. Noita yleisimmin myydään kaupoissa, mutta voihan aina itse tehdä/soveltaa vaikka 6 piikkisen eturattaan, jos sen näkee järkeväksi. Minusta nuo kaupoissa myyttävät on ihan hyviä. Saa olla jo aika setti, jos meinaa 17-28 vedättää loppuun asti... ja alle
      11 piikkisiä rattaita tuskin tarttee, koska ykkönenkin alkaa olla jo niin saamarin lyhyt...

      Power , kun taidolla rakentaa, niin siitä voi saada, jopa enemmän nopeutta, kun malossista. Eli vakiona malossi vie plusun, mutta kyllä tosta plusustakin tehoo saa...

      ps. kandee tutustua tosiaankin PV-FOORUMIIN, niiku joku täällä jo sanoikin.

      • 15v mopojätkä

        pv-foorumilta on opittu, ja on sitä 50cc plusuilla menty 82km todellista nopeutta, pv-foorumilta löytyy juttua. Ei se aina oo että "rm80 kiinni nii menee 130 kevyesti!!11"


    • adghsrdga

      Bensaa kuluu älyttömästi tappivirillä. Saa olla bensa asemalla joka reissulla.

    • vidunpvpellet

      Välit 11/50, 45mm kaasari, ja sokeria tankkiin nii kulkee vitun hyvi. Jos haluut lisävauhtia ni pirii rännii. Parhaat virit

    • ole hyvä vaan!

      painukaa v*ttuun kaaharit.
      muistakaa sitten että joka jätkä saa turpaan jos kaahailette vastaan vireillänne.

    • pv poju

      mun pv:ssä on 50läppis ja 19millinen kaasari ja 95 suutin nii meni läheä 70-75.vähä on liian iso mut nyt laitan vähä pienempää kaasarii ja suutint nii katon kui paljo kulkee ja mun kaverin pv:ssä on tappivirit 80cc malossi 28mm kaasari kawasakin tehari ja jotain muuta nii kulkee n.100kmh ja se laittaa ehkä viel 5 vaihtee nii pitäis kulkee kait 120kmh ainaki.

      • lolasdfggh

        Kaveris pv;ssä on liian iso kaasari :) Ootko nyt varma/onko kaveris varma, että joku kawasakin putkula sopii tuon kanssa yks yhteen, nimittäin nuo on aika pyöräkohtasia asioita. 5 vaihteella 20km/h??! Meinasitkos että 5 vaihde on 4 1?:D :D Ei se ole näin. Se asettuu sillain sinne välimaastoon,että vaihteet on tiheempiä, ja se 5 on hieman normaalssa 4 vaihteisessa 4:sta pidempi. Nopeutta ehkä just 5km/h lisää... Sitten tuo "tappiviri" -hommakin on aika suhteellista. Tiedämpä yhden kaverin joka on päästellyt Pv;n moottorilla noin vähän päälle 120...

        Vieläkin naurattaa tuo 20km/h :D Meinasit, että pelkällä 5 VAIHTEEN RATTAILLA tulis tehoa teoreettisesti 73% enemmän?`Sen verran tarttee, että sama vehje menee samoilla välityksillä 100->120km/h. Toisaalta taas välityssuhde muuttuu .. hmm... No tätä on turha puida jossain suomi24 kun ihan "nuubeja" kaikki xD


    • Suzuki Monkey

      51 Ø malossi, 22mm mikuni, luhaon putki, 50cc RM alakerta (tai 80cc DS) ja 16-32 välit. näillä meni 101.

      60cc samat virit 13-32 väleillä meni about 76kmh. Molemmat tulokset hiekalla.
      Ihan kiva tuo viires vaihde.. :)

    • bode69

      kyllä peussin saa kulkemaan 50 power plussallaki sen 80km/h
      kun vaan laittaa
      mikunin 12
      suutin 75
      luhaon tehari
      välit 15/28
      että repikää siitä ja jos ette usko kokeilkkaa

      • asdasdss

        Juu saat olla aika sälli, jos tolla vetäset 80km/h. Ihan vaan sillä, että tuo setti ei todellakaan jaksa vetää läheskään loppuun noilla väeillä, huiput taitaa muodostua jo kolmosella, jolla nopeus jää jonnekin 60km/h tuntumaan.
        Ja todellakin, jos pv yhtään kiertää, niin kyllä jo 15-35 väleillä pääsee 80-85. Tuo setti ei mitenkään riitä tuiohon nopeuteen, järkevillä väleillä tolla voi päästä jotain 65km/h luokkaa..


    • Kilvetön :(

      itellä pevetissä kiinni 50 power läppis, 16mm kaasari jossa 80 suutin, vakioputki josta karstat poltettu ja jota leikelty, isommat renkaat ja lyhennetyt ketjut ja välit 16/35, meni 63 kun 90 kilonen poliisi testas :D itellä joku 66 menee pitemällä suoralla

    • tietäjä

      Oletteko vittu aivan sekaisin, ei 50cc power :ssalla päästä mihinkään 80km/h nopeuksiin. Jotkut 12-vuotiaat pikku pojatko täällä ottaa mittaa toisistaan:D näyttää vähän siltä tämä touhu=) itellä on suzuki-s ykkösessä 80cc power ,16mm kassu,tehari ja 13/35 välit=) ei mene vaan kun joku 70km/h nuilla vireillä nii miten muka olette saaneet menemään 80km/h paskavatkaimenne 50cc power plussalla ette mitenkään!! vittu ootteko te ihan seonneita:D

    • räägmää

      Kyllä sillä pääsee, kunhan vaan viilaa ^__^
      Tarpeeksi kun kiertää, niin on mahdolista.

    • kokemusta omaava

      on kokeiltu
      50 läppis
      luhaon tehari
      15/28 välit
      16mm kaasari
      powerfiltteri
      eikä kulkenu kun sen 80 kun oli kilometrin suora että sen sai kiihtymään ja mieluusti alamäki
      että hankkikaa se 80cc ja viilakkaa sitä niin saatte ne mopedinna kulkemaan
      ja joku 20mm dellortto ja arrowi tai gianelli

      • juuri sanut pv

        mitä pitää tähä vakio kanelle jos laitaa 60cc sylinterin ? ja mikä kaasari ois hyvä 60cc sylterille ja mitkä välit on hyvät ?


      • fjfvudg
        juuri sanut pv kirjoitti:

        mitä pitää tähä vakio kanelle jos laitaa 60cc sylinterin ? ja mikä kaasari ois hyvä 60cc sylterille ja mitkä välit on hyvät ?

        Avartaa kantta, jos käytössä kupumäntä. Kaasariksi 16-18 millinen ja välitykset 15-35, niin jaksaapa vielä vetääkkin.

        75 kmh voi päästä, jos kaasaei säädöissään.


    • salaam1

      mistä kannattaisi ostaa 60cc läppäsylinteri? ja minkä kokoinen kaasari sais olla?

    • pvkuski

      Itellä menee pv 13/35 , 50 läppiksellä ja teharilla 65km/h..

    • möpeeri

      mu pv menee 60 läppiksel 14mm kaasari,luhao ja välit 32/15 sen 75

    • Pvkuski

      Nii ja miulla on 12mm kaasari, menee 70 kun tuo pv oma mittari kusee hieman..

    • hrthtuu

      niimmullaki menee 50cc läpätön ja 12mm kaasutin ja vakio putki kulkee sen 75-80

    • 137poliisintutkaan

      mulla 50cc vakioputki vakiovälit ja 12mm kaasari jossa oli 10mm imu kurkku meni 137 poliisin tutkaan :)

    • 300kmh

      ja mulla meni pv 300 vakiona koska laitoin es änkän :)

      • piäveemiäs

        Haistakaa kaikki vittu! mun pvsä on 50cc läpätön, 12mm mikuni, vakioputki ja 13/35 välit ja menee vittu 45km/h !!


      • vuonna 2005
        piäveemiäs kirjoitti:

        Haistakaa kaikki vittu! mun pvsä on 50cc läpätön, 12mm mikuni, vakioputki ja 13/35 välit ja menee vittu 45km/h !!

        omassa peevetissä oli noi 56cc poverlussa, jonka jokainen kanava teki lähempää tuttavuutta, dremeliksi kutsutun työkalun kanssa. boyesenit. laskettu kansi. 12 mm mikuni. alkuperäinen putki. jonka paisarin loppua avarsin ja loppupillin vaihdoin isompaan. hammasrattaat taisi olla 15/38. sytysystä aikasemmalle.
        huiput tasasella kepsiin 74. voin kertoa että, bolt on vireillä rahat ovat hukassa. onhan se varma että teillä ei mopedit kulje, kun sinne isketään kasikymppinen poveri, jonka kanaviin ei kosketa. kun niiden hengitys ei riitä edes viiskymppisessä. turha laittaa mitään 45 vaaka weberiä kun ei se mopo raukka jaksa imeskellä sen läpi seosta siten että, bensiini sekoittuisi läpivirtaavaan ilmaan. :) ja vitun voin kyllä haistaa :) --> koska seuraava kommentti on varmaan sitä tasoa. Ajakaa kuitenki yleisten nopeusrajoitusten mukaan!


    • Jaahas2

      No se

    • suitsa

      onko step two pytty mistää kotosin.?

      • suitsa

        eli 80cc,step two pyttyä meinasin.
        . ite en tunne kuin malossia(hyvä-kallis) ja power (halpa-tehoton). step two (halpa-?


    • näin

      ja mun piikissä on 125cc pytty

      ja autossa 2000cc turbo kone !!

    • jepjoo

      miksi kaikilla on 80cc pytyssä vakio kaasari? ettekö te tajua että se käy aivan liian laihalla... 80cc pytyssä pitäs olla 20mm tai isompi kaasari.

    • Tietämättömät moukat

      80cc pytyssä vakio kaasari ei saa sitä käymään laihalla... Oikean kokoisella suuttimella se käy kuulkaas ihan samalla tavalla kuin isommallakin kaasarilla. Kaasarin vaihdossa ainut plussa on kasvava vääntö ja mahdollisesti parempi bensansaanti joka voi optimaali olosuhteissa vaikuttaa tehoon ja kiihtyvyyteen. Muuten aikaan ei saada kuin kasvava kulutus. 80cc pyttyyn riittää ihan hyvin Pv:n olemattomien kanavien puolesta 18-20mm kaasari.

      Ps:Step two pytty on sama asia kuin kaikki muutkin Power , Toiset uuden ja toiset vanhan valuisia. Toisissa pienemmät kanavat kuin toisissa.

    • ....................

      turpaan teitä apinoita pitäisi vedellä, kun ei vanhemmat saa enää kakaroitaan nykylain mukaan tukistaa.
      siitäkös johtuu että ostellaan näitä "80cc" p askoja ja ajellaan pitkin katuja vailla mitään tajua säännöistä !

      on siinä suomessa s atana lainkuuliaisia vanhempia!
      huutelevat netissä milloin mitäkin sossupummeista ja muusta mutta antavat pentunsa päästellä laittomilla mopoilla.

      ei ole suomen iseillä enää kurinpalautuskykyä, munat puuttuu ja hihna hinkkaa tyhjää.

    • 4t4rf

      mun menee 85km/h gps tuu lyömää mua nii sen jälkee sua ei tunnista edes äitis, mun ei tarvii ku kerra lyödä nii tollane pentu tipahtaa ekast lyönist !!

    • Aikuinen Mies.

      en ole pentu, vaan aikuinen, enkä uskoa sinua, olit sitten kuinka pitkä/painava hyvänsä.

    • 4t4rf

      siis ei vittu eti toi paino ja pituus liity mitenkää tohon !!

      painoo on 83.5kg ja pituus 185cm, monta kertaa olen tiputtanut tommosii pentui yhel lyönillä, kadulla sekä kehässä

      • EiVittuPliis

        Ei vittu oot äijä cringe... kasva, ''keyboard warrior'' :D


    • Hyrskytin

      Voi vittu laittakaa pvseen hyrskytin ja hyperajo moottori ni kyl kulkee.

    • Suzukipvv

      Paljonko pv kulkis näillä!? 50 power , luhaon tehari , 16 dellortto , 12-32 välit 😊

    • peeveerf

      ei jumalauta :DD ei miu pv mee ku 65 60ccp ja 16 kentse ja välit vissii 14 35 XD

      • Jutustelija1

        No 60cc pytyllä se juurikin menee reilun 60.

        Jos laittaa kaikki 80cc osat kiinni niin 24mm kaasari on vakio.


      • Jutustelija1

      • Jutustelija1

      • Pv1979

        60cc viilatulla läpällä 18 mm delorto meni 88 poliisien tutkaan .toki silloin nuorena poikana ei juuri elopainoa ollut :D Tuo nyt ainut ihan todistettavissa oleva homma . 80cc malossi 24 mm mikuni tehari 17/30 väleillä 110 km/h . Mulla on ollut pv kiinni 50cc 60cc 70cc läppät ja 80 malossi että melkein kaikki mitä saa .
        Kysymys on sitten se ettei parasta sylinteriä (omasta mielestä ) saa 70cc läppä alumiini sylinteri . Onko nuo nykyään myytävät 80cc läpät likikään malossin 80 cc veroisia ?

        Ihan näin melkein nelikyppisenä itselle peltomopoa rakennan :D 20 dellorto näkyy olevan kustannuksiltaan edullisempi 24 mm mikuniin verrattuna.
        20 mm mikuni löytyy jo toisesta pv:stä 60 läpän kaverina , mutta se ei ainakaan malossiin käy , nopeus riittää vallan hyvin 80km kunhan kiihtyy hyvin :)


    • MopoApina

      Mulla on Honda 450 CBn sylinterit siinä. Kulkee 280 helposti.

    • Heitä dellorto pois ja mikuni tilalle 22-24mm ja viilaa pyttyä astelevyn kanssa suosittelen että luet alan kirjallisuutta ja haet vääntöä sopusoinnussa kierrosten kanssa eli viilaa männän päästä viistoon pakoaukosta taaksepäin ja poraa voitelun kannalta pakoputken puolelle noin2mm mäntään reikä voitelee ja antaa tehoa tehoputken kanssa työntää palamattoman polttoaineen palotilaan ja hommaa viidesvaihde ja 16/32/34 siltä väliltä niin todellinen nopeus on siinä 115-120 todellinen nopeus ja neljän tuuman kumit alle parantaa ajoominaisuuksia

    • Anonyymi

      Mulla pv:ssä viilattu 80cc power 18milline lortto 85 suuttimella ja 21millisellä imukaulalla, malossin tehari ja 17-32 välit nii huiputtaa 120 kepiästi ellei tutka valehtele

    • Anonyymi

      Voi pojjaat kun demokraattinen Stasi Täti salaa teille huumeita koulussa syöttää, ootte kun Haloskalla päähän lyötyjä, silmät seisoo ja ajatte pusikkoon...
      Silleen ne oikeatkin rikolliset kiinni jää.
      Olkaahan varovaisia ja tutustukaa STASIIN. Ne ihan oikeasti MYRKYTTÄÄ teidät.

    • Anonyymi

      moi 80 malossi ja siinä tavallinen mäntä eli ei ikkuna nyt ottaa kanteen onko hyviä ehdotuksia

    • Anonyymi

      Täällä ei kukaan tiedä mistään mitään XD

    • Anonyymi

      Mulla pvssä
      80cc viilattu ja isommaks porautettu p
      21mm lortto
      17 - 32 välit
      12v sähköt
      Tec x (tarvike) tehari
      Vahvistettu neulalaakeri
      Malossin kytkinjouset

      Nopeudeksi mitattu 119 km/h

      Huomioikaa myös takarenkaan koko kun kinaatte tuosta nopeudesta.
      Matalaproffa renkaalla on huomattava ero nopeuteen kuin esim. Vakiorenkaalla.

      Joutuuhan tuota useammin huoltamaan kuin vakiona mutta siinähän se o homman juju.
      Ja vaihteistoöljyn suhteenhan tuo on aika tarkka ettei ala kytkin luistamaan

      • Anonyymi

        Nii ja laskettu kansikin on ja palotilaa muokattu


    • Anonyymi

      Mulla pvsä 60cc 16mmkentse vakio välit luhao kulkee 75 60mm pääsuuttimella

    • Anonyymi

      Mitä se urpo huutelee

    • Anonyymi

      Voiko saada 50cc toimiin 18mm lortolla? Ja jos voi niin mikä pääsutin pitäs olla

      • On vähän isohko kaasari mutta jos on virisylinteri ja tehoputki niin kyllä se säätöihin saadaan...

        Vakio osiin tuota kaasaria ei ole mitään järkeä yhdistää.


      • Anonyymi
        Jutustelija1 kirjoitti:

        On vähän isohko kaasari mutta jos on virisylinteri ja tehoputki niin kyllä se säätöihin saadaan...

        Vakio osiin tuota kaasaria ei ole mitään järkeä yhdistää.

        Muttq oisko mitään tietoa että mikä pääsuutin pitäs olla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muttq oisko mitään tietoa että mikä pääsuutin pitäs olla?

        Se riippuu aina tapauksesta ja siitä mitkä osat mopossa on kiinni.


      • Anonyymi
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Se riippuu aina tapauksesta ja siitä mitkä osat mopossa on kiinni.

        50cc tarvike läppis hiilikuitu läpillä, gianneli tehari, 18mm dellorto


    • Anonyymi

      mulla on semmonen ongelma että ku lähen 1 vaihteella liikkelle niin lähtee ihän hyvin mutta hetiku laitan 2 vaihteen silmään ja painan kaasua niin booaa ja sammuu melkeen

    • Anonyymi

      Itselläni on 50cc pv 13 kaasari, aivan vakio ja ei ole tehty mitään.. kulki 57 suoralla

    • Anonyymi

      Mulla oli aikanaan PV ssä 80malossi ja 22 dellorto, aluksi malossin ns kisakannella joka oli palotilaltaan muotoiltu 80cc päälle käyväks, heitin kannen helvettiin ja pimpparilla tein vakiokannesta tarkkaan mitattuna sellaisen että tuli hyvä paljealue reunoille, vääntö ja teho lisääntyy heti, tulpan vaihdoin 2 pykälää kylmempää ja kokoonpano jätti eurotehoset piikit ja kaverin broifin Corollan, kaks vuotta liki päivittäistä ajoa ja yhen kerran joutu männän renkaan vaihtamaan, tulppa kesti koko pari vuotta, vaikka geometrinen puristussuhde oli n16:1 mutta dynaaminen eli pakoaukon yläreunasta mitattuna n 10-11:1, kytkimen saa pvssä pomminvarmaks kun jos käyttää vähän kuluneita levyjä niin menee ylimääräinen ellei 2 jolloin kytkin kestää 35% enempi vääntöä malossin kaasutin puoleiset männän ikkunat oli viilattu aukeamaan millisekunteja ennen varsinaisia ylösvirtauskanavia jolloin ikkunoista seinämän kautta virtaava seos puhalsi kantta kohti ohjaten pakokaasuja kanavassa kohti tietty pakoaukon ulkoreikä oli viilattu siten ettei tehoputken ja kanavan liitokseen tullut pykäliä ja koska malossissa ei läppäventtiiliä ole niin laitoin sille varatun tilan lohkosta täyteen korkkia<on yhtä kuin korkeampi kampikammionpaine mikä tehosti ylösvirtauskanavia juuri niinku piti vasemman runko laakerin joutu kerran vaihtaa kun oli pelkkä kiihdytys suppilo ilman putsaria niin maantiepöly hajotti kerran 4vuoden aikana laakerin, ainoa mikä harmitti niin viitosvaihteita ei ollut tarjolla ainakaan mopopojan budjetilla tosin malossin lievä viilaus ja hienosäätö laajensi vääntöaluetta niin että maksimi välityksellä veti vaihteet loppuun asti 127km/h kulki, jutulle kiinni jäädessä kerkesin vetää dellortosta ryypyn päälle että nelisti kunnolla silti kyttä otti tutkaan 75 kakkosella, oli toki runkoakin vahvistettu ettei huntin vauhdissa leviä atomeiksi. Kulutus oli liki 100litraa satasella että kovin montaa kylänrundia ei voinu tehdä. Summa summarum niin hyvää viritysosaa ei ole tehty etteikö sitä voisi parantaa, eli vakiokansi uudelleen muotoilu pakoaukonmuotoilu kaikki pykälät imupuolelta vex ja ylösvirtauskanavien lievä viilaus
      No tuosta on nyt 25v aikaa mutta moni konsti pätee yhä, älkääkä niihin malosseihin laitatko läppävenalle kanavaa se vaan sotkee virtauksen imupuolelta ja älkää nostaako sylinteri puolelta pakokanavaa, vääntö kuolee, oma onnistui optimaalisesti, sen kerran ku männän rengas meni niin ei tarvinnut ku kaivaa lämpöleikannu rengas vex ja uusi rengas vanhaan mäntään, taas meni 2 vuotta joka päivä koulumatkat, myin kaverille joka oli samassa duunissa 20km päässä ni ottivat twincamcarinalla kisan ja 20km mopo voitti liki 5min

    • Anonyymi

      itsellä on 80cc pytty 24milinen kaasari gianrölinntwji putki kulkee noin 110km/h

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2699
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      351
      2561
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2178
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      69
      1654
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1580
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe