Taas menee hyvin Soneralla

Hyvin menee!

ei oo tullu yhtään valitusta melkein viikkoon. Tämmöistä se on, kun kaikki yhteydet pelaa..toisin kuin kilpeilijoilla! Suurkiitos siittä teille taitava soneran väki?

9

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyi .

      Soneran oman tyypin aloitus,
      kyllä menee Soneralla heikosti kun pitää keskustelupalstoillakin mainostaa
      "käyttäjänä"

      " kilpeilijoilla! "

      voisit ainakin hieman parantaa oikeinkirjoitustasi ja suomen kieltä,
      muuten aina erotut joukosta omalla erikoisella tyylilläsi.

    • Asia yhteydet

      Tämä on tietoliikenneyhteystekniikkaa eikä kieloppia! Tosi vähän on valitettu tällä välin..toisin kuin kilipailijoilla!

      • oillak_t

        Todella hyvin pelittää. Minulla on netti TV ja 24/1 Mbit/s laajakaista. TV.n katselu onnistuu mutta ei samaanaikaan tiedostonlatauksen kanssa. syynä lienee se että todellinen (mitattu9 latausnopeus on 6,82 Mbit/s eli huimat noin 28% maksetusta ja lähetysnopeus on 0,81 Mbit/s eli 81 % luvatusta.


    • Hyvin menee vieläkin

      Taaskaan ei ole valitettu päiväkausiin sonerasta. Samaa ei todellakaan voi kilpailijoista sanoa!

    • 16

      Juu-u. Netti katkeilee koko ajan. Tätä on jatkunut jo 2 viikkoa. Klo: 13-15 välillä tuntuu olevan eniten katkoksia.

      Tuskin tuo johtuu siitä, että nostettiin 2Mb --> 8Mb yhteyteen?... Silloin kun toimii, niin toimii ihan hyvin. Rauta jo modeemi on kyllä tarkistettu ja kunnossa ovat. Kokeilin toisellakin modeemilla, mutta samaa vikaa.

    • huanArr

      Mun Soneran mokkulalla tulee vähän yli 10Mbps eikä pätki yhtää. Hyvin pelittää.

    • telia-perspano

      Hyvin saatana menee, surinapaska "ADSL" 24/1 youtubessa tök-tök-tökkii... saunalahti mokkula ei mitään ongelmia kuunnella yhtä videota ja ladata taustallla toista... ei perkele enää vit*n soneraa tule...

      • Menee vaihtoon

        Mikähän on kun youtubea ei Soneralla pysty katsomaan? Lataa yleensä vähän alkua(hitaasti) ja lopettaa sitten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8086
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1493
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe