Levinnyt keuhkosyöpä

For Ever ?

59 v äidillä levinnyt keuhkosyöpä, leikattu 4 kertaa etäpesäkkeitä - nyt löytyi iso etäpesäke maksassa eikä hoitoja jatketa - saattohoitoa vaan - tuntuu katkeralta !
Mikähän on ennuste, eli kuinkahan kauan äiti kärsii ?

34

1269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syövästä

      Hei, olen 54v. rintasyövän tänä talvena läpi käynyt. Et kerro tarkempaa äitisi diagnoosista. Ks. esim. www.rintasyöpäyhdistys.fi konkareiden keskusteluja. Sielläkin keskustellaan keuhkoihin ja maksaan levinneestä syövästä.
      Googlaa syöpäpotilaan ravintosivuja ja yritä helpottaa äitisi elämää niin paljon kuin pystyt. Esim.
      http://www.cancure.org/home.htm
      Tai etsi tietoa elävästä ravinnosta ja Ann Wigmoresta.
      Seuraavasta kirjasta on ehkä apua: Syö niin hyvin kuin voit -ruokavinkkejä toipilasaikaan, Jose van Mil.
      Valmista ruokia esim. kalasta, kaalista, pavuista, juureksista, sienistä, vihanneksista ja valkoisesta lihasta. Tee jälkiruokia rahkasta, jugurtista ja marjoista. Paljon vihreää teetä ja sitrushedelmiä (ei greippiä). Vältä sokeria, valkoista vehnäjauhoa, makaronia, riisiä, teollisia ruokia, juustoja, kinkkua ja valkoista leipää.
      Itse olen vakavasti harkinnut kasvissyöjäksi ryhtymistä. Uskon vahvasti, että ruokavalio ja syömistavat auttavat. Joku ehdottaa varmasti koivuntuhkaa ym. mutta terveellä järjellä sairastavan oloa helpottavia toimenpiteitä noudattaen.

      • höpö höpö

        ei mitkään ruokavaliot enää auta taudin levittyä!!!! Nuorena kannattaa elää terveellisesti, ennaltaehkäisten, mutta sekään ei anna takeita.


      • parantua voi

        Rintasyöpänä minunkin syöpäni esiintyi.

        Minäkin kannustaisin syömään elävää kasviruokaa ja luomukasviksia ja hedelmiä. Listastasi jättäisin vielä pois kalan, lihan, sienet, rahkan, jugurtin, marjat, teen. Maitotuotteet varsinkin ovat kuulemma syövälle herkkua. Eläinproteiini myös auttaa syöpää ja marjoissa on aineita, jotka hidastavat immuunitoimintaa (jos olen sen oikein ymmärtänyt).

        Minä olen ollut kasvissyöjä diagnoosista asti, kohta neljä vuotta, ja Gersonin terapialla seitsemän kuukautta. Olo on hyvä. Painoa voisi olla enemmän, mutta muuten on puhdas ja pirteä olo. Monet pienet vaivat ovat samalla parantuneet.


      • uusi asia

        Nimimerkki: Syövästä "(ei greippiä)".

        Osaatkos sano, miksi ei greippiä?


      • Itujeesus
        höpö höpö kirjoitti:

        ei mitkään ruokavaliot enää auta taudin levittyä!!!! Nuorena kannattaa elää terveellisesti, ennaltaehkäisten, mutta sekään ei anna takeita.

        Jos on syöpä, niin on ihan sama syökö viisi kiloa laardia päivässä vaiko on vegaanidieetillä? Ruokavaliolla ei mukamas väliä? Hohho.


      • Syövästä
        uusi asia kirjoitti:

        Nimimerkki: Syövästä "(ei greippiä)".

        Osaatkos sano, miksi ei greippiä?

        Tohtori kertoo seuraavaa:

        Greipissä oleva luonnonaine, naringetiini, voi aiheuttaa yhteisvaikutuksia lääkkeiden kanssa. Naringetiini vaikuttaa maksan entsyymitoimintaan ja voi saada aikaan joko lääkeaineiden pitoisuuksien nousua tai laskua. Yhteisvaikutuksia on havaittu jo useamman lääkevalmisteen kohdalla, joten greipin tai greippimehun nauttimista on syytä välttää lääkkeiden oton yhteydessä.


    • maksan jälkeen

      ei kauaa. Muutama kuukausi sen jälkeen kun maksa alkaa paisumaan :( Lopulta kasvaimet vie ruokahalun ja tuo hengitysvaikeudet. Jokainen potilas saa itse päättää, minkälaisen saattohoidon tahtoo, esim. letkuruokintaa, joka vain pitkittää pahaa oloa? Sairaalan saattohoidossa menee n. 1-2 viikkoa ennen kuolemaa. Onneksi saa kipulääkkeitä, jotka tainnuttaa myös mielen.
      Syöpä on viheliäinen tauti. Loppu on järkyttävä kestää.

      • olet pahantahtoinen

        Toisen toivon latistaminen on sama kuin tappo. Tuollaisia kommentteja ei kukaan sairas tai sairaan omainen tarvitse. Tuollaisen kommentin heittäjä on henkisesti sairas.


      • Aina on toivoa

        Minun hoitavan lääkärin vaimolla oli syöpä ja etäispesäkkeet maksassa. On elänyt vielä lähes parikymmentä vuotta tuon maksapesäkkeiden löydöksen jälkeen.


    • parantua voi

      Parhaan neuvon, jonka voin antaa, on, että haet tietoa Max Gersonin terapiasta. Monet ovat parantuneet lääkärien mielestä parantumattomista syövistä luomukasvein ja tuohon terapiaan kuuluvin muutamin ainein. Katso tämä vaikka aluksi: http://video.google.com/videoplay?docid=-8384134159042346609# Sama seminaari jatkuu, katso viereiset linkit sivulla.

      Lakkaa pelaamasta syöpäteollisuuden peliä, ota vastuu omasta terveydestäsi ja jos äitiäsi kiinnostaa, kerro hänellekin. Monet ovat parantuneet. Jos yksikin parantuu, se osoittaa sen, että se on mahdollista. Jätä tohtorien 'kuolemaankuoliot' omaan arvoonsa.

      Tai pelaa peli tavanomaiseen tapaan: 'tue' 'urheaa' äitiäsi, kun hän kuolee myrkkyihin ja 'hoitoihin.

      Olen itse Gersonin terapialla ja omat syöpäni ovat paranemaan päin. Toivon kaikkea hyvää sinulle ja äidillesi. Jos hänet on hoidoilla ajettu jo liian loppuun, yritä ainakin tehdä hänen loppuelämästään hyvä. Kuuntele häntä, anna aikaa, rakasta, ole avoin, ole valmis puhumaan kaikesta, mistä hän haluaa puhua, kuolemisestakin.

    • Auttaisitko mua?

      Hei, voisitko auttaa mua? Ei oo kielitaitoo, joten en saa noista filmeistä mitään irti.

      Paljonko juot puristettuja mehuja päivässä?
      Onko jotkin mehut erityisesti varteenotettavia mehua?
      Pystyisitkö karkeasti kertomaan, mitä esim. päivän ruokavalioon kuuluu, ja mitkä ruoka-aineet erityisesti ovat syöväntappajia?

      Nyt olisi kiire löytää näitä tietoja. Sytot ei tehoa. Mutta uskon, että jostain tällaisesta löytyy taudin pysäyttäjä. Mutta se puuttuva kielitaito vaikeuttaa tiedon hankkimista ja käsittelyä.

      Jos et halua tälle palstalle vastata, voit vastata mun yksityiseen postiin myös dna.postit (a) gmail.com

      • mutuutu

        2 ruokalusikallista pellavasiemenöljyä 1/4 purkilliseen raejuustoa
        se kuulemma auttaa mutta englanniksi kaikki tieto (flaxseed oil cottage cheese).. argh


      • mutuutu
        mutuutu kirjoitti:

        2 ruokalusikallista pellavasiemenöljyä 1/4 purkilliseen raejuustoa
        se kuulemma auttaa mutta englanniksi kaikki tieto (flaxseed oil cottage cheese).. argh

        niin ja mäkin haluaisin tietää mitä tossa gerson dieetissä syödään, kaikki englanniks eikä suomeks mitään, vaikka on olevinaan niin ihmeellinen hoito!


      • parantua voi

        Ymmärrän, että sinulla on kiire. Minulla ei valitettavasti ole aikaa suomentaa mitään, enkä pysty tiivistämään Gersonin terapiaa muutamaan lauseeseen. Max Gersonin kirja 'A Cancer Therapy' ja hänen tyttärensä kirja löytynevät netin kautta. Ostin omani Ebaystä. Tunnen tehneeni osuuteni jo sillä, että kerron heistä täällä. Kai sinulla on ystäviä tai sukulaisia, jotka osaavat englantia? Minulle oma terveydenhoito ja työ vievät kaiken ajan ihan tarkkaan. Tällä sivulla on hyvä selostus terapiasta, englanniksi tosin sekin: http://www.kathrynalexander.com.au/free-publication.htm Katso kohta: Resource guide for those following the Gerson Therapy®

        Periaatteessa pitäisi juoda porkkana- ja muita vihannesmehuja lasillinen joka tunti, ottaa kahvihuuhteluja, muutamia vitamiineja ja mineraaleja, ja syödä luomuvihanneksia. Suosittelen lämpimästi, että etsit jonkun, joka osaa ja ehtii suomentaa sinulle noita kirjoja ja videoita.


      • parantua voi
        parantua voi kirjoitti:

        Ymmärrän, että sinulla on kiire. Minulla ei valitettavasti ole aikaa suomentaa mitään, enkä pysty tiivistämään Gersonin terapiaa muutamaan lauseeseen. Max Gersonin kirja 'A Cancer Therapy' ja hänen tyttärensä kirja löytynevät netin kautta. Ostin omani Ebaystä. Tunnen tehneeni osuuteni jo sillä, että kerron heistä täällä. Kai sinulla on ystäviä tai sukulaisia, jotka osaavat englantia? Minulle oma terveydenhoito ja työ vievät kaiken ajan ihan tarkkaan. Tällä sivulla on hyvä selostus terapiasta, englanniksi tosin sekin: http://www.kathrynalexander.com.au/free-publication.htm Katso kohta: Resource guide for those following the Gerson Therapy®

        Periaatteessa pitäisi juoda porkkana- ja muita vihannesmehuja lasillinen joka tunti, ottaa kahvihuuhteluja, muutamia vitamiineja ja mineraaleja, ja syödä luomuvihanneksia. Suosittelen lämpimästi, että etsit jonkun, joka osaa ja ehtii suomentaa sinulle noita kirjoja ja videoita.

        "Periaatteessa pitäisi juoda porkkana- ja muita vihannesmehuja lasillinen joka tunti, ottaa kahvihuuhteluja, muutamia vitamiineja ja mineraaleja, ja syödä luomuvihanneksia."

        Kiitos, taas tuli hyvä vinkki. Olen pähkäillyt, että miten paljon pitäisi juoda noita mehuja. Mutta tuossa lauseessa on se kaipaamani vinkki.
        Ensimmäinen yritys kairutui mahaonglemiin, mutta nyt on taas uuri yritys meneillään.
        Luomua täältä ei saa. On tyydyttävä normaalisti viljeltyihin.


      • Auttaisitko mua?
        parantua voi kirjoitti:

        "Periaatteessa pitäisi juoda porkkana- ja muita vihannesmehuja lasillinen joka tunti, ottaa kahvihuuhteluja, muutamia vitamiineja ja mineraaleja, ja syödä luomuvihanneksia."

        Kiitos, taas tuli hyvä vinkki. Olen pähkäillyt, että miten paljon pitäisi juoda noita mehuja. Mutta tuossa lauseessa on se kaipaamani vinkki.
        Ensimmäinen yritys kairutui mahaonglemiin, mutta nyt on taas uuri yritys meneillään.
        Luomua täältä ei saa. On tyydyttävä normaalisti viljeltyihin.

        Anteeksi, nyt tuli tuo Sinun nimimerkkisi väärään paikkaan. Se piti tulla tekstiin, vaan huomio oli vapaalla.


      • parantua voi
        Auttaisitko mua? kirjoitti:

        Anteeksi, nyt tuli tuo Sinun nimimerkkisi väärään paikkaan. Se piti tulla tekstiin, vaan huomio oli vapaalla.

        Ymmärsin kyllä erehdyksesi nimimerkin suhteen.

        Itse en voi tehdä mehuja joka tunti, koska en ehtisi hankkia elantoani, ja maksettua sairaslomaahan minulla ei ole ollut ollenkaan, itsenäinen ammatinharjoittaja kun olen. Teen litran kerralla, juon niin paljon kuin jaksan ja laitan loput jääkaappiin (teräs- tai lasipullossa) vähäksi aikaa. Vihreät mehut pitää juoda heti, porkkanamehu säilyy jonkun tunnin. Vihreisiin mehuihin Gerson listaa: lehtisalaatin, punaisen kaalin, punajuuren lehdet, swiss chard, escarole, endive, romaine, vihreä paprika ja vesikrassi.

        Mehuun laitetaan kaliumjauhetta (yhtäläiset osat kaliumfosfaattia, -asetaattia ja -glukonaattia) ja jodia (Lugolin loiuoksena).

        Mehun muodossa elimistö saa imeytettyä paljon ravintoaineita. Tietysti pitää syödäkin jotain. Vettä ei tarvitse juoda, koska mehut antavat tarpeeksi nestettä. On hyvä, jos 'pureskelee' mehun, koska se saa syljen entsyymejä erittymään, mikä helpottaa ruoansuolatusta.

        Paras mehustin on kuulemma Norwalk-mehustin. Hankin itselleni sellaisen, mutta se oli liian meluisa kerrostaloasuntoon. Angel-juicer on sekin aika hyvä. Joillakin mehulingoilla suurin osa ravinteista jää mäskiin, joten se on tuhlattua aikaa ja rahaa.

        Haluaisin kääntää Gersonin kirjan suomeksi, mutta ei ole aikaa. Minä en ole asiantuntija. itsekin opettelen vielä näitä asioita. Toivon, että löydät noita kirjoja ja jonkun, joka osaa auttaa englannissa.

        Paranemista.


      • Auttaisitko mua?
        parantua voi kirjoitti:

        Ymmärsin kyllä erehdyksesi nimimerkin suhteen.

        Itse en voi tehdä mehuja joka tunti, koska en ehtisi hankkia elantoani, ja maksettua sairaslomaahan minulla ei ole ollut ollenkaan, itsenäinen ammatinharjoittaja kun olen. Teen litran kerralla, juon niin paljon kuin jaksan ja laitan loput jääkaappiin (teräs- tai lasipullossa) vähäksi aikaa. Vihreät mehut pitää juoda heti, porkkanamehu säilyy jonkun tunnin. Vihreisiin mehuihin Gerson listaa: lehtisalaatin, punaisen kaalin, punajuuren lehdet, swiss chard, escarole, endive, romaine, vihreä paprika ja vesikrassi.

        Mehuun laitetaan kaliumjauhetta (yhtäläiset osat kaliumfosfaattia, -asetaattia ja -glukonaattia) ja jodia (Lugolin loiuoksena).

        Mehun muodossa elimistö saa imeytettyä paljon ravintoaineita. Tietysti pitää syödäkin jotain. Vettä ei tarvitse juoda, koska mehut antavat tarpeeksi nestettä. On hyvä, jos 'pureskelee' mehun, koska se saa syljen entsyymejä erittymään, mikä helpottaa ruoansuolatusta.

        Paras mehustin on kuulemma Norwalk-mehustin. Hankin itselleni sellaisen, mutta se oli liian meluisa kerrostaloasuntoon. Angel-juicer on sekin aika hyvä. Joillakin mehulingoilla suurin osa ravinteista jää mäskiin, joten se on tuhlattua aikaa ja rahaa.

        Haluaisin kääntää Gersonin kirjan suomeksi, mutta ei ole aikaa. Minä en ole asiantuntija. itsekin opettelen vielä näitä asioita. Toivon, että löydät noita kirjoja ja jonkun, joka osaa auttaa englannissa.

        Paranemista.

        Kiitos taas vinkeistä. Näin sitä tietoa karttuu.

        No minä ostin hädissäni http://www.novakari.fi/verkkokauppa/product_details.php?p=91 tällaisen apparaatin.


      • parantua voi
        Auttaisitko mua? kirjoitti:

        Kiitos taas vinkeistä. Näin sitä tietoa karttuu.

        No minä ostin hädissäni http://www.novakari.fi/verkkokauppa/product_details.php?p=91 tällaisen apparaatin.

        Jos oikein ymmärrän, tuo on samantapainen mehustin kuin Angel, ja huomattavasti parempi kuin halvat centrifuugimenetelmällä toimivat mehulingot.


      • Paljonko vetelen?
        mutuutu kirjoitti:

        2 ruokalusikallista pellavasiemenöljyä 1/4 purkilliseen raejuustoa
        se kuulemma auttaa mutta englanniksi kaikki tieto (flaxseed oil cottage cheese).. argh

        Paljonko tuota raejuusto-pellavansiemenöljysekoitusta pitäisi syödä päivässä?


    • .

      Jos ruokavalio parantaisi syövän niin tokihan se olisi sitten käytössä parantavana hoitomuotona maailmanlaajuisesti.

      • Ei olesi käytössä

        Juuri siksi ei ole käytössä, mitäs se lääketeollisuus silloin möisi jos lääkärit ruokavaliosta ymmärtäisivät. Lääketeollisuus on julmaa bisnestä ja siihen tarvitaan POTILAITA.

        Lääkkeitä ei tehdä parantamiseen, vaan oireiden lievittämiseen ja hallitsemiseksi, että lääkemyynti jatkuu.


      • cancer industry
        Ei olesi käytössä kirjoitti:

        Juuri siksi ei ole käytössä, mitäs se lääketeollisuus silloin möisi jos lääkärit ruokavaliosta ymmärtäisivät. Lääketeollisuus on julmaa bisnestä ja siihen tarvitaan POTILAITA.

        Lääkkeitä ei tehdä parantamiseen, vaan oireiden lievittämiseen ja hallitsemiseksi, että lääkemyynti jatkuu.

        Niin, syöpä on valtava teollisuudenhaara. Maailman suurimmat yritykset ovat lääkefirmoja ja syöpä ehkä kaikkein tuottoisin tauti heille. Mitä varhemmassa vaiheessa syöpä havaitaan, sitä enemmän potilas ehtii käyttää myrkkyjä. Jos ruokavalio ehkäisee tai parantaa syöpää, sitä pitää pilkata, ettei se ottaisi jalansijaa ja uhkaisi lääketehtaiden toimeentuloa.


      • Katsoppa filmi

        "Jos ruokavalio parantaisi syövän niin tokihan se olisi sitten käytössä parantavana hoitomuotona maailmanlaajuisesti."

        Et siis ole vaivaantunut katsomaan tuota dokumenttia MIKSI SYÖPÄÄ EI SAA PARANTAA. Linkkejä on tällä syöpäpalstalla ollut moneen otteeseen.

        Jos tuosta filmistä ei ymmärrä asiaa, niin täytyy sanoa, että ei ole enää ymmärrys omissa käsissä, on silloin luovuttanut sen jo jonkin muun hallintaan.


    • -ll-

      "Lääkkeitä ei tehdä parantamiseen, vaan oireiden lievittämiseen ja hallitsemiseksi, että lääkemyynti jatkuu. " Et kai itsekään usko moiseen puppuun?

      Jos sinulla esim. olisi hengenvaarallinen sepsis niin kumpi sen parantaisi, antibiootit vai ruokavalio?

      Entä mitä mieltä olet rokotteista? Nekin ovat lääkkeitä. Oletko tietoinen että isorokko on saatu rokotuksen ansiosta lähes tyystin poistetuksi, tiedätkö miten suuri määrä lapsia kuolee päivittäin malariaan kun eivät saa kehitysmaissa välttämättä rokotusta? Entäpä Calmet? Poliorokote?

      Minkä alan koulutus sinulla on? Liipppaako se yhtään lähellekään lääketiedettä?

      • Sepsis..

        Nyt oli kyse syövästä.

        Sepis on aivan erityypiin sairaus. Oma seksikseni johtui immuunipuolustuksen romahtamisesta. Kortisoonin syödessä immuunipuolustusta. Eli sellainen pitkään jatkunut kierre.

        Jos meillä olisi täsmätietoa ravinnon vaikutuksista kroonisiin tauteihin (ei yleistä tietoa, vaan täsmätietoa kunkin sairauden sanelemana), olisin minäkin säästynyt siltä sepsikseltä.Sepsikseni oli raju, ja roikuin kuukausia "letkuissa" sairaalassa.

        Eli toisin sanoen, ruokavalio olisi tässäkin sepsistapauksessa ollut se parempi, jolla olisi pystty hoitamaan perustaudin onglemaa, jota lääketieteellisesti ei kyetty hoitamaan muutoin, kuin suurilla kortisoniannoksilla. Ja tulos oli sitten sepsis.

        Täsmäruokavaliolla, siis paljon ennen sepistä olisi voitu vaikuttaa sepsistä ehkäisevästi.

        Mutta kun yksin saa painiskella asioiden kanssa, ja apua ei tule. Se apu, mitä tulee, on sitä yleistä höpinää, joka ei ota huomioon yksilöllista tarvetta mm. sairauden sanelemaa tarvetta.


      • PrimuLaceae
        Sepsis.. kirjoitti:

        Nyt oli kyse syövästä.

        Sepis on aivan erityypiin sairaus. Oma seksikseni johtui immuunipuolustuksen romahtamisesta. Kortisoonin syödessä immuunipuolustusta. Eli sellainen pitkään jatkunut kierre.

        Jos meillä olisi täsmätietoa ravinnon vaikutuksista kroonisiin tauteihin (ei yleistä tietoa, vaan täsmätietoa kunkin sairauden sanelemana), olisin minäkin säästynyt siltä sepsikseltä.Sepsikseni oli raju, ja roikuin kuukausia "letkuissa" sairaalassa.

        Eli toisin sanoen, ruokavalio olisi tässäkin sepsistapauksessa ollut se parempi, jolla olisi pystty hoitamaan perustaudin onglemaa, jota lääketieteellisesti ei kyetty hoitamaan muutoin, kuin suurilla kortisoniannoksilla. Ja tulos oli sitten sepsis.

        Täsmäruokavaliolla, siis paljon ennen sepistä olisi voitu vaikuttaa sepsistä ehkäisevästi.

        Mutta kun yksin saa painiskella asioiden kanssa, ja apua ei tule. Se apu, mitä tulee, on sitä yleistä höpinää, joka ei ota huomioon yksilöllista tarvetta mm. sairauden sanelemaa tarvetta.

        Otan tähän alkuperäisen kysymyksen: "59 v äidillä levinnyt keuhkosyöpä, leikattu 4 kertaa etäpesäkkeitä - nyt löytyi iso etäpesäke maksassa eikä hoitoja jatketa - saattohoitoa vaan - tuntuu katkeralta !
        Mikähän on ennuste, eli kuinkahan kauan äiti kärsii ? "

        Kuinka, hyvät kasvis- ja gerson- ja ties mitä hömppöjuttuja kehuvat ja lääketiedettä mollaavat vastaat, ajattelette vastaustenne auttavan ja hyödyttävän kysyjää? Teettekö mielestänne hänelle palveluksen kyseenalaistamalla syöpähoidot?

        Kun noinkin nuori ihminen sairastaa vakavaa sairauttaa ja hoitomahdollisuudet vähenevät, on aivan ymmärrettävää, että siitä katkeroituu ja miettii ennustetta. Sitä ei kukaan tiedä tarkkaan. Se on surullinen ja raskas polku, joka vain on käytävä päästä päähän, siltä ei voi kääntyä pois. Se mitä omaiset voivat tehdä, on seurata, että oireenmukainen hoito on hyvää. Jos kivunlievitys ei ole riittävää, sitä tulee vaatia. Ja sitten läsnäoloa, toiveiden kuuntelua ja totetusta, mitä ne sitten ovatkaan.


        Jaksamista! Ja omaistenkin tulee muistaa hoitaa itseään ja levätä, että jaksaa olla läsnä äidin kanssa.


    • Tavoite....

      Mitä siis odotat saavasi vastaukseksi ?

      Miten erotat erilaiset kannustukset?

      Minusta hieman vaikutti siltä, että erottelet kannustuksia, jotka eivät ole mieleesi, ne leimaat "ties mitä hömppöjuttuja kehuvat ja lääketiedettä mollaavat vastaat,"

      Tällasella asenteella on vaikea ottaa vastaan jopa hyvinkin tärkeää valoisaa ja myötäelämistä toisella tavalla ja tietoa.
      Mutta nythän täytyy ottaa huomioon itse potilas, ei omaisia, heidän tahotaan. Miten potilas itse asiaan suhtautuu? Onko hänellä halua yrittää, vai onko niin sisäistynyt, että on hyväksynyt ajatuksen: "se oli tässä näin minun osani."

      Minä olen suunnilleen saman ikäinen kuin äitisi, hitusen vanhempi. Kun lääketieteellinen hoito ei pure, olen avoin kaikille mahdollisuuksille.

      Enhän menetä siinä mitään jos nyt kun lääketieteellisesti hoidot eivät tehoa, ihan tosissan kokeilen ja käytän muitakin vaihtoehtoja. Ei minun silti tarvitse alkaa mollaamaan asioita, jotka ovat minulle vieraita.

      Sitä suuremmalla syyllä minun kannattaa tutustua niihin. Olen tosi kiitollinen niille palstavastaajille, jotka ovat lähetelleen erilaisia linkkejä ja ja tiedonmurusia kun olen heidän viestiensä perään lähetellyt tarkempaa kyselyä.

      Näitä palstoja lukiessa tuntuu käsittämättömälle, että avoimin mielin vastaanottavaisuutta on lähes mahdoton tavoittaa. Kyllä tietoa jotuu kerämään, ja sen mahdollistaa ainoastaan avoin mieli.
      On uskallettava ottaa vastaan kaikenlaista tietoa, ja itse sitten jotuu niitä LAJITTELEMAAN, ja syventymään, tarkistamaan saamaansa tietoa.

      Näin menetellen onnistuin lääketieteelle mahdottomassa sairaustilassa voittamaan sairauden juuri olemalla avoin, kun lääketieteen keinot loppuivat. Ja sain sen hoitokeinoista niin vakavia hoitovaurioita, että ei ollut mahdollista jatkaa lääketieteellistä hoitoa ja lääkäri lopetti sen tietäen, että vammaudun hoitamattomuuden seurauksena, mutta vammaudun vieläkin vakavammin, jos lääketieteellistä hoitoa jatketaan.

      Silloin olin hyvin nuori. Kyse ei ollut silloin syövästä, mutta vakavasta sairaudesta kylläkin johon mukamas ei tehoa muu kuin lääketieteellinen hoito.
      Silloin olin vakuuttunut siitä, että lääkärit tietävät kaiken. Mutta silmät avautuivat tuon sairauden hoitumisen johdosta muillakin menetelmillä.

      Nyt on helppo avoimin mielin silmät ja korvat avoimena olla vastaanottavainen kaikelle tiedolle. Silloin opin jo nuorena lajittelemaan tietoa, jota eittämättä tarvitaaan tässäkin.

      Puoliso onneksi on mukana tässä syövän kanssa taistelussa. Äsken puristeli mehuja, menen kohta niin "ryyppäämään". Päivän valkosipuliosuuden söin jo aamupäivästä. Samoin 2 aprikoosin siementä. Uskaltaisikohan vielä lisätä kolmeen aprikoosin siemeneen?

      "Kuinka, hyvät kasvis- ja gerson- ja ties mitä hömppöjuttuja kehuvat ja lääketiedettä mollaavat vastaat, ajattelette vastaustenne auttavan ja hyödyttävän kysyjää? Teettekö mielestänne hänelle palveluksen kyseenalaistamalla syöpähoidot? "

      Minusta tämä oma esimerkkisi on juuri karhun palvelusta. Ja tilanteessa, kun vielä itsekkin tiedät, ettei äitis tilannetta ole kyetty lääketieteen keinoin hallitsemaan, kuten myös minun kohdalla.

      Miten ihmeessä kukaan anonyymi voi tehdä äidillesi yhtään mitään palvelusta, kun Sinähän hänen asiaansa olet täällä toimittamassa.
      Potilas itse siis päättää, mitä hän loppuajaltaan odottaa.
      Mitä äitisi odottaa? Siitä et kertonut mitään.

      Onneksi minun puoliso on mukana näiden vaihtoehtoisten menetelmien etsimisessä, totutuksessa, kun itse en jaksa. Hän valmistaa niitä minulle. Ja nyt kun viikon parin päästä alkaa puskea maasta voimakkaita vihreitä kasveja, enkä itse pysty niitä keräämää, puoliso kerää niitä, ja mehustaa, sekä valmistaa minulle niistä tarvittavat ruat.

      Niin pitää minutkin nostaa sängystä ylös, olin nytkin tänä aamuna niin heikossa kunnossa. Pitää pukea, sitoa haavat, pestä minut yms. Mutta toivoa en ole silti menettänyt.
      Tänäänkin puolison ystävät olivat kyselleet, missä minä olen. Kun hän sanoi, että kotiin jäi, olivat kuin keväiset elukat hölmönä, vieläkö hän on kotona.

      Sanoin puolisolle, että sano seuraavan kerran, että meinaa olla vielä pitkäänkin kotona. No minun päätettävissä se ei tietty ole, mutta se on tavoite.

      Minä vein (järjestin) hänelle viikon kylpyläloman maaliskuussa, huuhtikuussa ja toukokussa taas. No minä mitään muuten vie häntä minnekkään, kuin järjestän asiat siihen kuntoon, senkuin menee vain. No ei mee yksiin, haluu minut mukaan vaikka usutin, että mee vaan yksin.

    • Tavoite....

      Niin kun pelkää, ett jos mulat henki lähtee sillä aikaa niin lomelleenkin vie mukanaan, vaikken mä pysty edes uimaan. Hän joutuu raijaamaan kaikkki mun sairauden hoitoon tarvittavat kamppeet ja välineet ja apuvälineet mut sanoo, et kyl hän kuljettaa ne.

    • mmmmm34

      "Jos ruokavalio parantaisi syövän niin tokihan se olisi sitten käytössä parantavana hoitomuotona maailmanlaajuisesti."

      Toisaalta kurkkukipuun yms. määrätään aina lääkettä, vaikka itsellä toimii paremmin tietyt kasvikset... Samoin haavoja voidaan hoitaa yrteillä jne. mutta silti tuputetaan lääkettä, koska lääkkeillä tienataan.

      Kyllä luonto parantaa, mutta rahalla on enemmän väliä bisnes hörhöille xD

      • Järjestelmä on ovela

        Niinpä. Luonnolla ei voi tienata. Sillä eivät kasva lääketehtaiden myyntivoyymit, sillä eivät kasva lääkäreiden osakkeiden tuottamaa pääomavoitot, sillä eivät lisäänny apteekkien liikevaihto.

        Kenenkään näiden etu ei ole se, että ihminen paranisi ravinnolla tai ylipäätään pysyisi terveempänä. Myyntiorganisaatio on rakennettu ovelasti, joka on sokaissut valtaosan ihmisistä.

        Lääkärit kosiskellaan jo heti alkuunsa opiskelemaan hakuajasta lähtien erilaisilla lahjoilla, illallisilla yms. ja koulutuksen aikana tuntemaan vain ja ainoastaan lääketeollisuuden lääkkeet. Ravinnosta heille ei edes anneta koulutusta. Lääketieteellistä koulutusta pitkälle sponsoroikin lääketeollisuus. Lääketieteellistä tutkimusta tehdään lääketeollisuuden rahoilla.

        Minne on kadonnut yliopistollinen riippumaton tutkimus? Sitä ei ole. Se on myös saastunut lääketeollisuuden sponsorirahoista. Lääketeollisuus on ensin antanut suuria summia rahaa koulutukseen ja tutkimustyöhön, jonka on sitonut edustuspaikkoihin (velvoittanut tietyn määrän omia edustajiaan päättäviin portaisiin), niin että sen edustajia istuu kaikissa näissä päättävissä elimissä.

        Sitten lääkäreille myydään lääketeollisuuden osakkeita, ja mitä suurempi liikevaihto, sitä suuremmat osaketulot. Mitä enemmän kirjoitat lääkemääräyksiä ja niitä noudetaan apteekista, se tuo lisäpisteitä (rahaa).

        KELA. Kela on myös tässä markkinointijärjestelmässä mukana. Se takaa, että ihmiset kiltisti ottavat saamansa reseptin lääkkeet apteekista. Korvausjärjestelmään hyväksytään vain lääketeollisuuden tuottamat lääkkeet. Ruokavalioista on turha hakea muiden kuin keliaatikkojen. Esim,. minulla on sairaus, jota voidaan hoitaa vain ruokavaliolla, mutta kun se ei ole hyväksytty KELA-korvauksiin, niin korvauksia ei tipu.

        Ja miksikäs ei ole hyväksytty? Kun tähän on keksitty lääkkeet, jotka eivät paranna, mutta kytkevät vuosikymmeniksi lääkeriippuvaisuuteen. Minun tautimuotoni on vain sellainen, ettei tähän olemassa olevat lääkkeet tehoa. Se joka tehoaa, sitä ei voida antaa, koska se on suljettu pois henkeä uhkaavan tilanteen muodostumisen vuoksi.

        Ja toiseen sairauteen, se on myös suljettu Kela-korvauksen ulkopuolelle, koska se on luonnon hoitoa, eikä tuota lääketeollisuudelle, ei lääkäreille, eikä apteekeille senttiäkään. Silti se on tehokkain hoito, ja lääketiede ei yllä alkuunkaan tämän sairauden hoidossa tuloksillaan. Mutta se voi myydä mittaamattoman määrän lääkkeitä ja vuosia, ja sairaus ei siittään parane.

        TK- joka pitäisi olla nimensä mukainen TERVEYSKESKUS, ei kuitenkaan toimi nimensä mukaisesti, vaan toimii paikallisena lääkemarkkinoijana.
        Verenpaineeseen oitis ojennetaan verenpaineresepti. Sanoin, etten ota, ennen kuin olen kokeillut muita vaihtoehtoja, mutta tietoa siihen ei kyllä terveyskeskukselta tullut. Ei sellaista tietoa, joka olisi tuottanut tulosta. Kokeilin omien tietojeni pohjalta, ja se tuotti tulosta. En ole tarvinnut verenpainelääkkeitä.

        Opiskeluaikana otettiin lääkärin kanssa kovasti yhteen. Hän olisi väen väkisin iskenyt verenpainelääkityksen. Kieltäytymisellä ei ollut mitään merkitystä. Minun olisi pitänyt pystyä todistamaan. Todistin, sanoin, että palataan lomien jälkeen, katsotaan sitten.

        Vasta sitten kirjoitti erityisruokavaliotodistuksen keittiötä varten. Miksi erityisruokavaliotodistuksia tarvitaan, kun ruoan pitäisi kaikille olla yhtä terveellinen? Saman aikaisesti koulun terveydenhoitaja sanoi, ettet uskokkaan, kuinka paljon opiskelijoista on jo verenpaineet hälyttävästi koholla.


    • memp

      Löysin tällaisen:
      Viestin otsikko: Re: Voiko karppauksella pysäyttää syövän?ViestiLähetetty: Su Joulu 06, 2015 17:57
      sintti
      sintti

      Liittynyt: Su Joulu 06, 2015 17:32
      Viestit: 1
      Itselläni oli todettu metastaasi 2014: Keuhkot, sydän, kilppari, aivot, selkäydin yms. Sen jälkeen aloin viikon paaston jälkeen ehdottomalle kasvisdieetille. Tottakai söin kaikkia tarvittavia vitamiineja sekä hivenaineita. Käytin myös muutamia todella erikoisia vaihtoehtoishoitoja. Tuloksia tuli nopeasti. Kasvaimet eivät pystyneet enää kasvamaan, vaan kuihtuivat pois!

      Oman kokemukseni mukaan karppauksella on ehdottomasti positiivisia vaikutuksia. Sillä tavoin voidaan estää kasvainten ravinnonsaanti, joten ne kuolevat. Ketoosissa onkin sitten kivempaa. En sitä osaa sanoa oliko se juuri karppaus, joka selätti syövän, koska söin samalla paljon marjoja, hedelmiä ja kasviksia. Join Karin havupuu-uutejuoma, pakurikääpäteetä, vihreätäteetä, inkivääriteetä, MSM-jauhetta, kolloidihopeavettä yms. Luulen, että jos saa elimistöön sellaisen sellaisen tilan (emäksinen), että siellä ei yksikään syöpäsolu tai parasiitti voi elää, niin silloin alkaa olla paraneminen hyvässä vauhdissa. Paranemista voi vauhdittaa vielä noilla erikoisruoka/juoma-aineilla.

      Paranemiseen liittyy myös todella paljon muita elementtejä kuten henkinen puoli yms. Väsymys on vaan sellainen, että siitä ei meinaa päästä eroon millään, koska proteiinien saantia tulee rajoittaa. Varsinkin jos tykkää urheilla paljon.

    • toipunut

      Lisäisin Mempin hyvään luetteloon Q10, maitohappobakteerit tabletteina, spiruliinan ja kurkumaa pari kolme teelusikallista / pv. (pippurin kera). Kurkuman voi hyvin sekoittaa maustamattomaan jugurttiin. Omega3 auttaa myös yhdessä noiden aineiden kanssa. Eikä pidä unohtaa parsakaalia, joka on lähes lääke. Kaikella tolla autetaan elimöstöä torjumaan/pysäyttämään ja jopa tuhoamaan kasvainsoluja.
      Mutta jokainen syöpä on erilainen, eli kuhunkin niihin eri luonnon aineet vaikuttavat eri tavoin. Eikä tule hyljeksiä hoitoja, vaan yhdessä niiden kanssa.
      Usein uskotaan, että viiden vuoden jäökeen ollaan selätetty syöpä, mutta se onkin ovelampi kuin uskotaan. Voi uusia jopa 20 vuoden jälkeen, eli elimistön immunologiasta on hyvä pitää huolta vielä toivuttuakin. Paljon toivoa kaikille.

    • omakokemusomaisena

      Oma äitini menehtyi aggressiivisen maksasyövän seurauksena nopeasti.
      Noin kaksi kuukautta kuolemasta, kun sain tietää, että äidin syöpä on uusinut. Kuukausi siitä sain tietää, että ainoa hoito on kipujen lievitys (joka toimi hyvin ensin pillerit, sitten kipulaastari, josta siirtyminen morfiinipumppuun). Noin kuukausi lääkärin toteamuksesta äiti nukkui pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      261
      2433
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      85
      1931
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      149
      1399
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1175
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1000
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe