Hyi, yök, miten joku voi kuunnella jotain niin paskaa "musiikkia" kuin PIKKU G:tä??!! Eihän sen biisit ole edes kunnon MUSIIKKIA vaan päätöntä puhumista!! Hän on vain pieni poika jolla ei ole ollu vielä edes murrosikää...voi voi tätä nykynuorisoa, mihin oikeen ollaan menossa?!! Herätkää jo.
PIKKU G, YÖK!!!!!
12
716
Vastaukset
- kärpänen
sä tiedät Pikku G:n murrosiästä. Ja jotku tykkää sellasesta musasta mistä pitää. Tässä tapauksessa Pikku G:stä.
- Rap-vihaaja
Pojilla madaltuu ääni murrosiässä. Pikku G:n ääni on kimeä.
- oöölp
pikku g on ihan paras eli älä hauku pikku gtä vai ootko sä aikuinen kuka laitto ton.
- el diablo
.....tänkin foorumin vois poistaa??
mussa tällanen foorumi nostattaa vaan vihaa ja huonoa oloo..sekin että aikuiset tulee valittaan tänne että nuoriso vittuilee toisilleen kun joku kuuntelee G:tä...ihan sama mulle jos joku kuuntelee sen "musaa" kunhan ei kuuntele sillon kun mää oon paikalla...en voi sietää G:tä...ja jos joku tulee sanoon et oon kateellinen, niin sit ehkä oon, mut en G:n kuuluisuudelle vaan rahalle jota se ei ite ansaittis...
muuten oon sun kans samaa mieltä!!!!
en itekään enää jaksa vaivautua vittuileen, kun ei noi pikkuset G-fanit kuitenkaan ota sitä itteensä!!! pilatkaa elämänne, ei se oo mun asia!!
hyvää loppu elämää!!!- Mikko
sanos muuta.. täysin samaa mieltä...
muistakaa vaan että long live kasarihevi
(tolle vois tehä oman keskustelupalstan :P)
- Ramiro
Ennemmin kuuntelen Pikku Geetä, kuin juoppohullujen ja kaiken maailman huumehörhöjen tekemää kakkenperimusaa.
- iskelmäkin parempaa...
Vaikka nämä nassikat puollustavat nyt ikäistään aika hyvin menestynyttä laulajaa (8-14v keskuudessa menestynyttä) niin myöntäisivät silti tosiasian että mitä järkeä tällaisessa musiikissa on! tylsää samalla äänellä puhumista koko ajan ja vielä maksatte että saatte kuulla tätä. Hyi! sanon minä. Kuuntelen TV:stä mieluummin vaikka Iskelmää mutta pikku g ja rappi yleensä menee jo vähän...
- Ramiro
iskelmäkin parempaa... kirjoitti:
Vaikka nämä nassikat puollustavat nyt ikäistään aika hyvin menestynyttä laulajaa (8-14v keskuudessa menestynyttä) niin myöntäisivät silti tosiasian että mitä järkeä tällaisessa musiikissa on! tylsää samalla äänellä puhumista koko ajan ja vielä maksatte että saatte kuulla tätä. Hyi! sanon minä. Kuuntelen TV:stä mieluummin vaikka Iskelmää mutta pikku g ja rappi yleensä menee jo vähän...
...siellä TV:n äärellä, niin varmasti onkin parempi. Tekstisi kyllä kertoo sinusta kaikkein oleellisimman. Elikä, kun on lusikalla sulle annettu, niin eipä voi kauhalla vaatia. Otan osaa!
- yäk
Pikku G on vain joku huomionkipeä pentu, joka ei tajua musiikin tekemisestä mitään! Naapurin sonnikin osaisi tehä musiikkiä paremmin kuin Pikku G!!! Ja se G on vielä niin HUOMIONKIPEÄ!!!!! Ärsyttää, miksi JOKAISESSA lehdessä on juttua siitä!!! Olen huomannut, että nyk. Suosikeissa on yleisimmin JOKA lehdessä kuvia/jotain juttua Pikku G:stä!!! Ärsyttävä!!
- heh
Musta tuntuu, että sä taidat olla osa sitä nuorisoa. Sitten, kun itse olet vähän vanhempi varmasti huomaat, että kyllä se pahin murrosikä pikkuhiljaa alkaa olaa 17-vuotiaalla ohi. Mielipiteeseen sinulla on silti oikeus.
- Rocker >89<
pikku G on naurettava P.A.S.K.A ..sen todistaaa jo että suurinosa sen faneista on 7-12 v nulikoita HO HO HO HO HO *räkänaurua* niin säälittävää...mä ainakin häpeisin itteeni vaikka oisin miljonääri jos mun keikat ois täys NULIKOITA !!! hoh hohoho mikä paska G !!!
- punkkari
oot oikees pikku g on surkee mitä se ees tääl tekee??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain17610762Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-8710239Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2325679Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1784508Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1292990- 1712985
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin381786Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä2981378Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov61220Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161144