Hyi, yök, miten joku voi kuunnella jotain niin paskaa "musiikkia" kuin PIKKU G:tä??!! Eihän sen biisit ole edes kunnon MUSIIKKIA vaan päätöntä puhumista!! Hän on vain pieni poika jolla ei ole ollu vielä edes murrosikää...voi voi tätä nykynuorisoa, mihin oikeen ollaan menossa?!! Herätkää jo.
PIKKU G, YÖK!!!!!
12
680
Vastaukset
- kärpänen
sä tiedät Pikku G:n murrosiästä. Ja jotku tykkää sellasesta musasta mistä pitää. Tässä tapauksessa Pikku G:stä.
- Rap-vihaaja
Pojilla madaltuu ääni murrosiässä. Pikku G:n ääni on kimeä.
- oöölp
pikku g on ihan paras eli älä hauku pikku gtä vai ootko sä aikuinen kuka laitto ton.
- el diablo
.....tänkin foorumin vois poistaa??
mussa tällanen foorumi nostattaa vaan vihaa ja huonoa oloo..sekin että aikuiset tulee valittaan tänne että nuoriso vittuilee toisilleen kun joku kuuntelee G:tä...ihan sama mulle jos joku kuuntelee sen "musaa" kunhan ei kuuntele sillon kun mää oon paikalla...en voi sietää G:tä...ja jos joku tulee sanoon et oon kateellinen, niin sit ehkä oon, mut en G:n kuuluisuudelle vaan rahalle jota se ei ite ansaittis...
muuten oon sun kans samaa mieltä!!!!
en itekään enää jaksa vaivautua vittuileen, kun ei noi pikkuset G-fanit kuitenkaan ota sitä itteensä!!! pilatkaa elämänne, ei se oo mun asia!!
hyvää loppu elämää!!!- Mikko
sanos muuta.. täysin samaa mieltä...
muistakaa vaan että long live kasarihevi
(tolle vois tehä oman keskustelupalstan :P)
- Ramiro
Ennemmin kuuntelen Pikku Geetä, kuin juoppohullujen ja kaiken maailman huumehörhöjen tekemää kakkenperimusaa.
- iskelmäkin parempaa...
Vaikka nämä nassikat puollustavat nyt ikäistään aika hyvin menestynyttä laulajaa (8-14v keskuudessa menestynyttä) niin myöntäisivät silti tosiasian että mitä järkeä tällaisessa musiikissa on! tylsää samalla äänellä puhumista koko ajan ja vielä maksatte että saatte kuulla tätä. Hyi! sanon minä. Kuuntelen TV:stä mieluummin vaikka Iskelmää mutta pikku g ja rappi yleensä menee jo vähän...
- Ramiro
iskelmäkin parempaa... kirjoitti:
Vaikka nämä nassikat puollustavat nyt ikäistään aika hyvin menestynyttä laulajaa (8-14v keskuudessa menestynyttä) niin myöntäisivät silti tosiasian että mitä järkeä tällaisessa musiikissa on! tylsää samalla äänellä puhumista koko ajan ja vielä maksatte että saatte kuulla tätä. Hyi! sanon minä. Kuuntelen TV:stä mieluummin vaikka Iskelmää mutta pikku g ja rappi yleensä menee jo vähän...
...siellä TV:n äärellä, niin varmasti onkin parempi. Tekstisi kyllä kertoo sinusta kaikkein oleellisimman. Elikä, kun on lusikalla sulle annettu, niin eipä voi kauhalla vaatia. Otan osaa!
- yäk
Pikku G on vain joku huomionkipeä pentu, joka ei tajua musiikin tekemisestä mitään! Naapurin sonnikin osaisi tehä musiikkiä paremmin kuin Pikku G!!! Ja se G on vielä niin HUOMIONKIPEÄ!!!!! Ärsyttää, miksi JOKAISESSA lehdessä on juttua siitä!!! Olen huomannut, että nyk. Suosikeissa on yleisimmin JOKA lehdessä kuvia/jotain juttua Pikku G:stä!!! Ärsyttävä!!
- heh
Musta tuntuu, että sä taidat olla osa sitä nuorisoa. Sitten, kun itse olet vähän vanhempi varmasti huomaat, että kyllä se pahin murrosikä pikkuhiljaa alkaa olaa 17-vuotiaalla ohi. Mielipiteeseen sinulla on silti oikeus.
- Rocker >89<
pikku G on naurettava P.A.S.K.A ..sen todistaaa jo että suurinosa sen faneista on 7-12 v nulikoita HO HO HO HO HO *räkänaurua* niin säälittävää...mä ainakin häpeisin itteeni vaikka oisin miljonääri jos mun keikat ois täys NULIKOITA !!! hoh hohoho mikä paska G !!!
- punkkari
oot oikees pikku g on surkee mitä se ees tääl tekee??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654450Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553493Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073207Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972144Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361793Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201751- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446