Kertokaa mitä puoluetta kannatatte

olen perus-suomalain

kun kirjoittelette peruSuomalaisista ilkeyksiä. Uskallatteko ?????

9

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Julkilausuma

Olen syntynyt vuonna 1957 ja SDP:n kannattaja, koska arvostan isiemme työtä tämän maan hyväksi.

SDP:n Väinö Tanner teki vuoden 1918 jälkeen pesäeron kommunisteihin. Maltillista työväenliikettä saamme kiittää siitä, että maassa on demokratia ja tavallisilla työtätekevillä inhimilliset olot.

Talvi- ja jatkosodassa tavallinen suomalainen työmies antoi etulinjan montuissa raskaimman uhrin Suomen hyväksi. Sotien jälkeen N-liiton vihaama SDP:n Tanner joutui sotasyyllisenä vankilaan, mutta puolue jatkoi taistelua kommunisteja vastaan ja esti maamme luisumasta samanlaiseen asemaan kuin esim. Romania tai Puola. Olen lukenut Paasikiven päiväkirjat ja hän toteaa usein, että Suomessa täytyy aina olla vahva sosialidemokraattinen puolue, koska se estää ääriainesten valtaanpääsyn.

SDP on tehnyt paljon huonojakin ratkaisuja historiansa aikana, mutta se on kuitenkin aina ollut yhteistyökykyinen puolue joka suuntaan ja osallistunut maan rakentamiseen. Se on aina niin sanotusti pelannut niillä korteilla jotka kulloinkin on kädessä ollut.

Maltillista ja rauhanomaista työtä suomalaisten hyväksi arvostaen annoin ääneni SDP:lle myös vuonna 2011.

• +++++

No on se hyvä että sentään joku uskaltaa sanoa mitä kannattaa - palstalla on näitä muutamia vakio persuhaukkujia,jotka siis eivät uskalla kertoa mikä on puoluekanta.

Tosin joissakin kirjoituksissa käy ilmi,että kysessä on hurri tai äärivasemmiston edustaja.

• Suosikkipuolueitani ovat Vihreät, SDP ja Vasemmistoliitto. Olen joskus äänestänyt myös Kokoomuksen ja RKP:n ehdokkaita. Eduskunnassa on kolme käsittämätöntä puoluetta, joita en ikinä äänestäisi: Perussuomalaiset, Maalaisliitto (eli ns. Keskusta) ja kristiliset. Toisaalta on hauska seurata noiden kolmen puolueen kansanedustajien tekemisiä, sillä tahaton huumori en valtavan hauskaa!

• PERUSPERSU
        +++++ kirjoitti:

No on se hyvä että sentään joku uskaltaa sanoa mitä kannattaa - palstalla on näitä muutamia vakio persuhaukkujia,jotka siis eivät uskalla kertoa mikä on puoluekanta.

Tosin joissakin kirjoituksissa käy ilmi,että kysessä on hurri tai äärivasemmiston edustaja.

SUURIN OSA NÄISTÄKIRJOITTAJISTA ON NUORIA RÄKÄNOKKIA TAI ALKOHOLISOITUNEITA LUUSEREITA JOILLA EI OLE MUUTA TEKEMISTÄ

• PERUSPERSU

JEP TANNER OLI RYHDIKÄS MIES

• Perus-suomalainen

Kiitos julkilausuma rehtiydestä . Olin itsekkin SDP läinen mutta tuo Lipponen oli vähän sitä sun tätä eli en luottanu enää.
        Nyt persut ajaa sitä mielipidettä joka oli ennen EU äänestystä eli en kannatanu EU ta.

Lievempi veersio EU sat olisi riittäny.

• ei soiniWätys!

-Siis nuolet 24/7 Isä-Timon persettä. Mitä kehumista siinä on?

• KTP.

KTP

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3891
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2273
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      125
      1714
    4. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1433
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      75
      1431
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1014
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      704
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      691
    9. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      651
    10. En uskalla nainen ottaa suhun

Yhteyttä koska oot palstan perusteella vähän ……
      Ikävä
      45
      648
    Aihe