Ratkaisisko joku riitamme, pliis? Elikkäs, kaverini väittää että laulaja Juha Tapio on edesmenneen Kari Tapion poika, mä taas uskallan olla eri mieltä.
Ovatko edes mitään sukuakaan, ei tuo niin harvinainen sukunimi Tapio ole.
Onko Juha Karin poika???
27
8248
Vastaukset
- Tapio=taiteilijanimi
Ei ole. Kari Tapion oikea sukunimi on Jalkanen ja poikia ovat Joona ja Juha Jalkanen. ( sitten ainakin tämä yksi lehtolapsi)
- miiiii
Ei ole kari tapion poika....poikien nimet on juha,jiri ja joona..
- Kaaaaaaariiiiiiiiiii
Lehtopoika on Karri, mutta tietääkö joku sukunimen?
- Targus*
Nimi on Kätölä.
- eipä muuta
Kari Tapion pojat ovat Jiri, Jani ja Joona Jalkanen.
Kari Tapion oikea nimi oli Kari Tapani Jalkanen. - Kyyyyösssti
yks jalkanen, ei tuhatjalkanen.
- ent,ent,ent,os.,nyk.
Jos Jalkasen nimi oli eläessään Jalkanen. Mikä se sun mielestäsi on nyt?
- Humppalaulaja
Kalmo?
- hohhoi.....
Hahahaaa..! :'D No jo on sulla tyhmä kaveri. Juha Tapio ei todellakaan ole Kari Tapion poika, ja sitä paitsi "Kari Tapio" on Hänen taiteilijanimensä, sukunimi on oikeasti Jalkanen. Juha Tapiosta en tiedä mitään muuta kuin sen, ettei liity mitenkään Kari Tapioon. Tämäkin asia olisi selvinnyt yksinkertaisesti vain Wikipediasta.
- jk
ei ole kari tapion poika
- kaarriikoirankoira
ehdottomasti on.kaikkihan suomessa on sukulaisia joilla on sama sukunimi.kaikkihan me polveudumme myös apinasta.vai oliko se gorilla?eniweis!lukekaa suomen historiaa ja elämänkertaa ni tiedätte!
- Jalkakamppi
On. Ja Samin veli Simon sokeriserkku.
- poika kuin poika
Se on Tapion poika.
- sukuselvittäjä
Juha Tapio on Kari Tapion poika. Kari Tapio puolestaan oli Tapio Rautavaaran poika, joka puolestaan oli Einojuhani Rautavaaran poika joka puolestaan oli kotoisin Rautavaaran pitäjästä ja Eino Leinon poika.
Näin helppoa tämä sukupuun selvittäminen on pelkästään päättelykykyä hiukan käyttämällä.- selvitä suku
Onks Niina Tapio sisko vai äitee????
- Tapio Tapiontapio
selvitä suku kirjoitti:
Onks Niina Tapio sisko vai äitee????
Ei vaan Karin veli.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂
- Suvussa juoksee
Kampaaja-Juha on Kari S.Tikan sukua siis.
- tapioita kerrakseen
Entäs Irma Tapio, Tapiot - Korjus, Suominen, Wirkkala.
- EI MITÄÄN SUKUA
EI OLE
JUHA TAPIO
kari tapion oikee nimi on kari tapani JALKANEN - Kartssa
on se poika. Ihan oikee poiiika.
- thnngyfny
edelleenkään ei.
- Bläääää
Ei voi enempää kiinnostaa, Juha T vilahti T V ssä, Siksi tämä haku. Kuka hän on ja mistä johtuu että kansa huojuu konsertissa kuin viljapelto tuulessa, Juha Tn esittäessä jotain mistään kotoisin olevaa kappaletta. Katsoin 30 sekuntia, eikö yleisölle ole parempaa tarjolla?
- olenjalkanen
Äläkää pilkatko jalkasten sukua koska minä olen kari tapion sukua ja olen itsekin jalkanen
Ja toivon etteis sitä mollata, en kyllä halua että muittenkaan suku nimiä mollata :D.- jalkanenjalkainen
Oletko siis kaksi- vai kolme jalkainen jalkanen??
Mutt onks Juhan oikee sukunimi edesTapio, sen tahtois tietää??
- Anonyymi
Kyllä on isä ja poika kyseessä,ja Nina Tapio on Juhan sisko
- Anonyymi
Klabbi ei ole sukua Tapioille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908346Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424738Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414391Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit452595Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.981478- 401296
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441246Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641152Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391150Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671090