Ratkaisisko joku riitamme, pliis? Elikkäs, kaverini väittää että laulaja Juha Tapio on edesmenneen Kari Tapion poika, mä taas uskallan olla eri mieltä.
Ovatko edes mitään sukuakaan, ei tuo niin harvinainen sukunimi Tapio ole.
Onko Juha Karin poika???
27
8125
Vastaukset
- Tapio=taiteilijanimi
Ei ole. Kari Tapion oikea sukunimi on Jalkanen ja poikia ovat Joona ja Juha Jalkanen. ( sitten ainakin tämä yksi lehtolapsi)
- miiiii
Ei ole kari tapion poika....poikien nimet on juha,jiri ja joona..
- Kaaaaaaariiiiiiiiiii
Lehtopoika on Karri, mutta tietääkö joku sukunimen?
- Targus*
Nimi on Kätölä.
- eipä muuta
Kari Tapion pojat ovat Jiri, Jani ja Joona Jalkanen.
Kari Tapion oikea nimi oli Kari Tapani Jalkanen. - Kyyyyösssti
yks jalkanen, ei tuhatjalkanen.
- ent,ent,ent,os.,nyk.
Jos Jalkasen nimi oli eläessään Jalkanen. Mikä se sun mielestäsi on nyt?
- Humppalaulaja
Kalmo?
- hohhoi.....
Hahahaaa..! :'D No jo on sulla tyhmä kaveri. Juha Tapio ei todellakaan ole Kari Tapion poika, ja sitä paitsi "Kari Tapio" on Hänen taiteilijanimensä, sukunimi on oikeasti Jalkanen. Juha Tapiosta en tiedä mitään muuta kuin sen, ettei liity mitenkään Kari Tapioon. Tämäkin asia olisi selvinnyt yksinkertaisesti vain Wikipediasta.
- jk
ei ole kari tapion poika
- kaarriikoirankoira
ehdottomasti on.kaikkihan suomessa on sukulaisia joilla on sama sukunimi.kaikkihan me polveudumme myös apinasta.vai oliko se gorilla?eniweis!lukekaa suomen historiaa ja elämänkertaa ni tiedätte!
- Jalkakamppi
On. Ja Samin veli Simon sokeriserkku.
- poika kuin poika
Se on Tapion poika.
- sukuselvittäjä
Juha Tapio on Kari Tapion poika. Kari Tapio puolestaan oli Tapio Rautavaaran poika, joka puolestaan oli Einojuhani Rautavaaran poika joka puolestaan oli kotoisin Rautavaaran pitäjästä ja Eino Leinon poika.
Näin helppoa tämä sukupuun selvittäminen on pelkästään päättelykykyä hiukan käyttämällä.- selvitä suku
Onks Niina Tapio sisko vai äitee????
- Tapio Tapiontapio
selvitä suku kirjoitti:
Onks Niina Tapio sisko vai äitee????
Ei vaan Karin veli.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂
- Suvussa juoksee
Kampaaja-Juha on Kari S.Tikan sukua siis.
- tapioita kerrakseen
Entäs Irma Tapio, Tapiot - Korjus, Suominen, Wirkkala.
- EI MITÄÄN SUKUA
EI OLE
JUHA TAPIO
kari tapion oikee nimi on kari tapani JALKANEN - Kartssa
on se poika. Ihan oikee poiiika.
- thnngyfny
edelleenkään ei.
- Bläääää
Ei voi enempää kiinnostaa, Juha T vilahti T V ssä, Siksi tämä haku. Kuka hän on ja mistä johtuu että kansa huojuu konsertissa kuin viljapelto tuulessa, Juha Tn esittäessä jotain mistään kotoisin olevaa kappaletta. Katsoin 30 sekuntia, eikö yleisölle ole parempaa tarjolla?
- olenjalkanen
Äläkää pilkatko jalkasten sukua koska minä olen kari tapion sukua ja olen itsekin jalkanen
Ja toivon etteis sitä mollata, en kyllä halua että muittenkaan suku nimiä mollata :D.- jalkanenjalkainen
Oletko siis kaksi- vai kolme jalkainen jalkanen??
Mutt onks Juhan oikee sukunimi edesTapio, sen tahtois tietää??
- Anonyymi
Kyllä on isä ja poika kyseessä,ja Nina Tapio on Juhan sisko
- Anonyymi
Klabbi ei ole sukua Tapioille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772