VP:N TOIMINTA LOPPUMASSA

VAPAUS VALITA

JÄSENISTÖ SIIRTYMÄSSÄ PERSUIHIN

13

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmämies

Jäseniä, ei puolueessa montaa ole
      Kannattajia on vaalien perusteella jonkin verran, heistä varmaan iso osa äänestää taas jotain muuta seuraavissa vaaleissa, ehkä iso osa persuja, eikä se heidän mielestään ole mikään drammaattinen loikka niinhän he ennen eduskuntavaalejakin äänestivät jotain muuta puoluetta kuin vapauspuoluetta.
      Liikkuvat äänestäjät ovat demokratian hiiva.

• hh..

Ainakin jotain vaikuttamista PS-ssä eli äänet ei mene hukkaan. Autotallipuolueiden aika on vain ohi. Äänikynnys v 2015 tekee selvää.

• hh.. le

Kysyn sinulta tuota vielä 2014

• ihmettelee vaan

Jokainen puolue peeässistä lähtien on jossain vaiheessa ollut nimeämäsi autotallipuolue mitähän tuokin tarkoittaa?

• äänivaltainen

Vapauspuolue syntyi kaatamaan eikä kaatumaan ensimmäisissä tuulissa

• Viski Sieppo

Miten puolue joka sai tuhansien äänet muutamassa kuukaudessa Eduskuntavaaleissa voisi olla jo loppumassa? Älä hullujasi puhu

• totta turiset

VP:N toiminta on vasta alkamassa. Jokainen puolue on ollut alkuvaiheessa eikä sen takia saa piikitellä. Vaalitulos oli hyvä ja kaikki edellytykset seuraavissa vaaleihin 2015

• Oraakkeli.Kikkeli

Soini hyväksyy portugalipaketin ja alamäki on jyrkkä. Kunnallisvaaleissa
      vaparit nousee 3-4 % tienoille.

• VP on tosiaan

lopussa, eikä kukaan enään jaksa olla kiinnostunut puolueesta, missä aina vaan tapellaan. Miksi äänestää roska kasaa?

Perussuomalaiset ovat sentään saanneet organisoitua kunnon koneiston ja puolue toimii, eikä aika kulu jatkuvaan riitaan ja repimiseen, niin kuin vapareissa.

Ääni perussuomalaisille on ääni tulevaisuuteen ja kehitykseen!
      Äääni vapareille on ääni ruikutukseen ja riitelyyn!
      Minä valitsen perussuomalaiset!!!!

Vapareilla ei ole mitään mahdollisuutta niin pitkään kun Mäenpää on mukana toiminnassa ja se on nähty jo monet kerrat.

Siellä missä Mäenpää, siellä riitaa ja pahoinvointia! Näin on ollut aina ja näin tulee aina olemaankin!

• :D

Taas huomaa että pieru kirjottanut :D ei osaa millään yhdyssanoja, mikä pelle :D

• Roska "kasaa"

:D Olet väärässä ja minä en ole pietu!
      Pietun viha perussuomalaisia kohtaan on niin syvää, että hän ei pystyisi kirjoittamaan moista!!!

• :D

Eniten pieru taitaa vihata vapauspuoluetta. Tai sitten tämä pikkupuolueiden hajottaminen on vaan harrastus kun ei muuten pääse politiikkaan mukaan. Omassa kunnassa sen verran surkea kannatus.

• Liperin pelle pietu

pietu on sosialisti joka tahtoo estää vapauden, minuakin hän tuli kerran määräämään miten minun pitää tehdä, mutta minua ei pietut määräile koska minä ainon olla jatkossakin vapaa päättämään ihan itse mitä teen. Pietun kannattaisi perustaa oma puolue, mutta kun kyvyt ei taida hänellä siihen riittää. Mutta eihän Pietun tarvitse saada kuin 10kannattaja korttia kunnallisvaaleihin ja kai sillä sen verran sukua on että ne saa siellä Liperistä niin pääsee sit sitoutumattomana omalla tuki-ryhmällään vaaleihin ilman mitään puoluettakin. Joo mutta eikös se Pietu ollut IPU:ssa joskus tuntuu että taitaa olla vieläkin Ipulainen koko Pietu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2152
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1805
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      237
      1306
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      960
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      950
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      875
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      136
      813
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      740
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      726
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      699
    Aihe