Uattelin toivottaa hyvvee piäisiäistä AALIKSELLE! Taitaapi olla piäsiäislommoo viettämäs ja muniloi syömäs.Sit ku lommoo ompi loppunna,laetahan mukavoo tekstivä meitil tuas,et suahan lukkoo tuas !
Vastaukset 2
- Aalis poeka
Kiitoksija Vaniloille,
Piäsiäessen kunnijaksi järsin muekkukukkoo ja ryystän punaviinijä, sitte viellä kään kaapuntila kävelemässä käet taskusa.- FANI.
Heippa AALIS ! Jo onpi laihat sapuskat näin pääsiäisenä ! Mahtuuks siun taskusa käki-lintuloi ? Tulloopi mieleen käki -lintu,vaikka karjalaiset puhhuu; käet taskussa eli kädet taskussa.No,niin tai näin. Tais siel kaapuntila olla hiljasta näin pyhäpäevänä ? Ite en uo ulos männynnä,uon vuon muannu ja vetelehtint ,ku kerrankin uon saant olla vuan.Eilen tul tehtyvä senkin eest,joten nyt ol luppoo päevä ! Huomenis pistee tuas kiiruuks,joten pittee männä aakasee muate. Ruapustellaa tuas ku ompi aikoo?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 72599
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522