Hengitys rohisee

rohina

Kävin lääkärissä viikko sitte, epäili mykoplasman aiheuttamaa keuhkoputkentulehdusta.Sain kuurin, ja olen viikon sitä syönytkin, nyt on vielä jokunen päivä jälellä.

Minulla siis edelleen yskä ja hengitys rohisee paljonkin. Ja tahtoisin tietää, onko hengityksen rohina normaalia mykon aiheuttamassa keuhkoputkentulehdukessa? Tulisiko minun hakeutua lääkäriin uudelleen, ja pyytää mahollisesti uusi ja eri kuuri (jos ei vaikka tehoakkaan?) tai pyytää keuhkokuvat (joita ei ole edes otettu, voiko olla kuumeeton keuhkokuume?).

Astmaa ei meiän suvussa ole, ja minulla ollut jo kuukauden yskä. Sairastin siis kuukausi sitten flunssan, ja siitä saakka ollut oireita.

Mikä aiheuttaa hengityksen rohinaa ja ONKO SE NORMAALIA?

2

4256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homeallergikko

Minulla todettiin keuhkoputken tulehdus, mutta se ei hävinnyt antibioteilla.
      totesivat keuhkoklamydian ja keuhkokuumeen.
      sain 3pv:n hurjan kuurin ja sillä lähti!

Kuulemma jotkut antibiootit ei edes auta putkentulehdukseen, joten kannattaa pyytää nopea ja tehokas kuuri.

Minulla tauti kesti 1kk ja tuli vähäks aikaa uudelleenkin, osalta sanoisin syyksi hometalon ja kovan pakkasen mikä oli talvella.

• anon123456

Itselläni rupesi henki rohimesaan ja samantien rupesi veriyskä/oksentelu, ja olin 2kk sairaalahoidossa , todettiin keuhkokuume. Keuhkoissa on suonen-laajentuma oikealla puolella..en vielä hoidostoa tiedä :S8

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      262
      4606
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      132
      3003
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      43
      2786
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1761
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1614
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      58
      1351
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      94
      1253
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1129
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      212
      1128
    Aihe