vetäisin sut syliini ja kuiskaisin korvaasi, olet hyvä juuri tuollaisena kuin olet.
särkynyt sydän tunnistaa toisen, voisiko ne vielä korjata?
tai ehkä toivon että en näe sua enää, sun kauneus on liikaa, en mä ole tottunut sellaiseen. jos en toivo mitään en voi pettyä, mutta kun näen sut on vaikea olla toivomatta...
ehkä se on tää kevät...
millaista olis kävellä ulkona käsi kädessä...
ei en saa miettiä sellaista
aurinkoista ja iloista päivää!
Jos sua osaisin lohduttaa...
9
334
Vastaukset
- .....
aivan ihana kirjoitus. mietin juuri, että miten tunteet taas roihahtaisivat varmaan jos joutuisi olemaan samassa tilassa pidempään kuin ohimennen... että ehkä parempi ettei nähdäkään.
surullista ja haikeaa. - se oli ennen
Kauneus saa kyllä pasmat sekasin.
- 21
Olipa ihana kirjoitus jollekkin.
Kaunista kevättä myös sinulle aloittaja. - ....................
oh ja ah kun mua ottaa päähän tuollaiset................tekisin,haluisin jos osaisin,pystyisin.........miiissä mun rakas joka oikeesti haluu;)) tulee ja ottaa;))???
- .....
Hui, toivottavasti ei tule ja ota.
Kysyy ensin.
(Siksi tämä koska minä ainakin olen puolustusasemissa koko ajan.)
Ehkä oikea ihminen sen muurin osaa purkaa, en tiedä.
- _:_
kaunis päivä oli vaikka vietin sen ilman sinua.
haaveissani olet mun. tekisin mitä vaan takiasi
hyvää yötä! - Kaunis.
tee toiveistasi totta:)
- Särkyvä
särkyneillä sydämillä on ihmeellinen vetovoima toisiinsa
mä luotan siihen, että korjautuminen olisi vielä mahdollista
tunteisiinvetoavasti kirjoitit, kevät on vuodenajoista uskomattominta aikaa - HIeno päivä tulossa
aurinkoista päivää myös sinulle! Kirjoituksesi on liian hyvä ollakseen totta, kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481