Ei mikään uusi uutinen, mutta tässä sattaa olla syy siihen miksi viksumpi ja SamiA näkevät homoja joka puolella.
"Homotutka", eli homoseksuaalien ihmisten kyky havaita kaltaisensa ihmisjoukosta saattaa tuoreen tieteellisen tutkimuksen mukaan ehkä sittenkin olla totta."
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/"Homotutka" on sittenkin totta/art-1288336830665.html?ref=lk_is_hy_1
Homotutka on tosiasia
21
151
Vastaukset
- Apo-Calypso
Selittää aika paljon SamiA:sta ja valehtelevasta vajakista...
- Möttöskä 1
Kerro nyt mikä evosuskossa tekee uskovaisestaan homon. Ja kun teillä on niitä Ylvästely-kulkueita niin miksi te kuitenkin koetatte homoutenne salata? Huono omatunto kaiketi ja syvällä sisimmässä oleva tunne ja tieto siitä, että olette luonnonvastaisuuden asialla. Mistä muuten tuollainen kiihko tehdä jatkuvasti homo-aiheisia avauksia.
Seksuaalisuus on vain ja ainoastaan lisääntymiskeino ja miespari tai naispari lisääntyy keskenään aika hitaasti, kuten tunnettua.»Ja kun teillä on niitä Ylvästely-kulkueita niin miksi te kuitenkin koetatte homoutenne salata?»
Meillä? Heteroillako?
Luulen, että teidät (möttöskä/viksumpi/SamiA) on päätelty vähintään piilohomoiksi 1) homofobisuuden 2) homomagneettisuuden ja 3) jatkuvan homojen ajattelemisen takia.
»Seksuaalisuus on vain ja ainoastaan lisääntymiskeino..»
Mitä mieltä muuten olet, onko rakastelu kielletty jos puoliso on raskaana?
Entä jos hän on ylittänyt vaihdevuodeiän?
Entä jos jompikumpi puolisoista on jostain syystä hedelmätön, eikö silloin seksin pitäisi olla kiellettyä, koska eihän siitä voi tulla lasta?
Oikeasti seksuaalisuus on muutakin kuin lapsentekoa, ja toivon ainakin mahdollisen puolisosi puolesta että sinäkin sen oikeasti tiedät.
> Kerro nyt mikä evosuskossa tekee uskovaisestaan homon.
Kerro mikä saa viksumman ja sinut kuvittelemaan että evokit ja varsinkin täällä liikuskelevat evokit ovat homoja.- O'ou
Möttöskän homotutka näyttäisi olevan aika pahasti yliherkillä säädöillä...
O'ou kirjoitti:
Möttöskän homotutka näyttäisi olevan aika pahasti yliherkillä säädöillä...
Varmaan se, että minullakin on lapsi ja -yllätys yllätys- ihan naisen kanssa luonnonmenetelmällä tehtynä.
Töppönen kirjoitti:
Varmaan se, että minullakin on lapsi ja -yllätys yllätys- ihan naisen kanssa luonnonmenetelmällä tehtynä.
Niin edellinen oli tuohon kissan kysymykseen »Kerro mikä saa viksumman ja sinut kuvittelemaan että evokit ja varsinkin täällä liikuskelevat evokit ovat homoja.»
Töppönen kirjoitti:
Niin edellinen oli tuohon kissan kysymykseen »Kerro mikä saa viksumman ja sinut kuvittelemaan että evokit ja varsinkin täällä liikuskelevat evokit ovat homoja.»
Kissi tarkoitti Möttöskää.
> Mistä muuten tuollainen kiihko tehdä jatkuvasti homo-aiheisia avauksia.
Laskehan aikasi kuluksi paljonko viksumpi ja SamiA ovat pitäneet meteliä homoista.- asianharrastaja
Saattaisi auttaa heitä vähän hillitsemään himojaan, jos muut palstalaiset eivät reagoisi eivätkä provosoisi.
- viksumpi
Mukavaa että meillä on edes yksi evokki jota homot yököttävät.
Se tässä on hauskaa että vaikka palstan evokit sanovat rakastavansa homoja, niin tällä hetkellä heidän lempihommansa on kreationistien nimitteleminen homoiksi.
Heh heh.
Maailman yleisin haukkamasana kelpaa myös evokkien käyttöön.
Lupaan tehdä seuraavan avauksen homoista vasta kun homotutkani paljastaa jonkun Kauhavan evokkilaskelmien mukaisesta viidestäsadasta kiiniöhomosta. > vaikka palstan evokit sanovat rakastavansa homoja,
Niinpä, sinä tosiaan näet homoasiaa joka paikassa. Eikö sinua hävetä valehdella? Eikö sinulla ole leijonalaumaa (selitän tämän vasta myöhemmin)?- turhana
Mihin me näitä sairaita homoressukoita tarvitsemme?
http://www.youtube.com/watch?v=krn5vP79Okw&feature=related
Väitättekö tuollaista terveeksi identiteetiksi? - &%%&&%%&
"Väitättekö tuollaista terveeksi identiteetiksi?"
Miksi vaihdoit puheenaiheen pedofiliaan? Etkö saanut tarpeksi kiksejä homokeskustelusta?- turhana
Homous ja pedofiloia käyvät yhtä jalkaa, ja jopa käsi kädessä.
Kaikkihan sen tietävät. Vain itsensäpettäjät kykenevät näkemään muuta.
Miksi meillä ei ole juuri lainkaan lesbopedofiilejä, vaan tuhatkertaisesti enemmän homopedofiilejä?
Tämäkin osoittaa järkeville sen että homous on kieroutuma.
Entäs homobaarit sitten? Eihän heteroilla ole moisia, joten sairasta kieroutunutta perversioita se on koko homokulttuuri. - 34
turhana kirjoitti:
Homous ja pedofiloia käyvät yhtä jalkaa, ja jopa käsi kädessä.
Kaikkihan sen tietävät. Vain itsensäpettäjät kykenevät näkemään muuta.
Miksi meillä ei ole juuri lainkaan lesbopedofiilejä, vaan tuhatkertaisesti enemmän homopedofiilejä?
Tämäkin osoittaa järkeville sen että homous on kieroutuma.
Entäs homobaarit sitten? Eihän heteroilla ole moisia, joten sairasta kieroutunutta perversioita se on koko homokulttuuri.Haista pee. Et usko tuohon itsekään.
- Apo-Calypso
turhana kirjoitti:
Homous ja pedofiloia käyvät yhtä jalkaa, ja jopa käsi kädessä.
Kaikkihan sen tietävät. Vain itsensäpettäjät kykenevät näkemään muuta.
Miksi meillä ei ole juuri lainkaan lesbopedofiilejä, vaan tuhatkertaisesti enemmän homopedofiilejä?
Tämäkin osoittaa järkeville sen että homous on kieroutuma.
Entäs homobaarit sitten? Eihän heteroilla ole moisia, joten sairasta kieroutunutta perversioita se on koko homokulttuuri.Olenkin aina epäillyt, että vanhoillislestadiolaiset ovat homoseksuaaleja. Milloinkohan helluntailaiset ja jehovanpellet tulevat ulos kaapeistaan?
- +
turhana kirjoitti:
Homous ja pedofiloia käyvät yhtä jalkaa, ja jopa käsi kädessä.
Kaikkihan sen tietävät. Vain itsensäpettäjät kykenevät näkemään muuta.
Miksi meillä ei ole juuri lainkaan lesbopedofiilejä, vaan tuhatkertaisesti enemmän homopedofiilejä?
Tämäkin osoittaa järkeville sen että homous on kieroutuma.
Entäs homobaarit sitten? Eihän heteroilla ole moisia, joten sairasta kieroutunutta perversioita se on koko homokulttuuri.»Homous ja pedofiloia käyvät yhtä jalkaa, ja jopa käsi kädessä.»
Miksi ihmeessä useimmat pedofiilit käyttävät hyväkseen nimenomaan tyttöjä jos kerran ovat homoja? - asianharrastaja
turhana kirjoitti:
Homous ja pedofiloia käyvät yhtä jalkaa, ja jopa käsi kädessä.
Kaikkihan sen tietävät. Vain itsensäpettäjät kykenevät näkemään muuta.
Miksi meillä ei ole juuri lainkaan lesbopedofiilejä, vaan tuhatkertaisesti enemmän homopedofiilejä?
Tämäkin osoittaa järkeville sen että homous on kieroutuma.
Entäs homobaarit sitten? Eihän heteroilla ole moisia, joten sairasta kieroutunutta perversioita se on koko homokulttuuri."Miksi meillä ei ole juuri lainkaan lesbopedofiilejä, vaan tuhatkertaisesti enemmän homopedofiilejä?"
Ainoa todellinen tieto asiasta on poliisin tietoon tulleiden tapausten rikostilasto, jossa on vuodessa noin sata poikiin kohdistunutta pedofiliatapausta. Tyttöihin kohdistuvia on runsaasti yli kymmenkertainen määrä.
Tietenkään kaikki tapaukset eivät tule ilmi, mutta määräsuhteen voi kumminkin melko luotettavasti katsoa tuosta. Siitä, ovatko rikolliset homoja vai heteroita, tilasto ei sano mitään.
- nii'ih
Raamattu ei erottele homoutta niinkuin sinä teet. Homosuhde on se mikä ratkaisee eikä avioliiton ulkopuolinen suhde eri sukupuolisen kanssakaan ole sen hyväksyttävämpi.
Raamatussa homous on verivelkarikos.
Rikkeet (synti) sitovat ihmiskohtalot velkasuhteeseen mutta hyvät teot eivät.
Näistä periaatteista moraalissa on kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683