Näin menetin neitsyyteni:(minä + 2 kundia)

Jemina

Tämä on tositarina:

Olin 14 vuotta siis aika nuori seksiin. Tilanne oli kuitenkin niin kiihottava että annoin sen tapahtua. Luokkakaverini Ville kutsui mut ja sen kaverin Jussin niille. Me juteltiin ja syötiin kaikkea hyvää. Tais yks leffakin siinä pyörähtää.

Illemmalla Ville lämmitti saunan ja me kömmittiin lauteille, pyyhkeet päällä. - Aika kuuma täällä, Jussi sanoi. - Ei se mitään, heitä lisää löylyä, mä sanoin aika kiihottuneena. Ville oli mun kaveri, mutta silti oli ihanaa istua sen vieressä saunassa. Jussia mä en tuntenu hirveen hyvin, mutta se oli komee blondi, joka puhu härskejä juttujaan. Ihan Ok siis. Yhessä vaiheessa Villen käsi sipaisi mun reittä. Mä katoin Villeen. Se katto takasin ja virnisti. Mua alko jännittämään. - Mä taidan mennä suihkuun, mä sanoin ja lähdin saunasta. Suihkussa mä kelasin tapahtunutta. "Ei kai Ville yritä mitään" mä mietin. Yhtäkkiä suihkun verho avattiin ja mä tunsin kuumat huulet mun niskalla. Mä en hetkeen tajunnu mitään, mutta käännyin kattomaan taaksepäin. Ville seiso mun takana. Mä en tajunnu että seisoin luokkakaverin edessä alasti. Punastuin ja käännyin peittäen stragediset paikat.
Ville ei ollut moksiskaan. - Mä meen parvekkeelle se tokaisi. Peseytymisen jälkeen mä menin Villen perässä parvekkeelle. Se seiso siellä rööki kädessä kattoen mua. Mä nojauduin parvekkeen kaidetta vasten ja kysyin Villeltä mitä se meinas. - Jemina. Se oli vaan yks mun pakkomielteistä, se kuittas mut mä en ollu tyytyväinen siihen vastaukseen. Mä olisin toivonut että se olis halunnu mua. Hetken mielijohteesta mä kumarruin Villeen päin ja suutelin sitä ennenkuin mä ehtisin perääntyä. Ville katto mua syvälle silmiin. - Sul on ihanan makuset huulet, se sano. - Saanks mä maistaa niitä lisää? Mä olin siinä vaiheessa jo unohtanu mahdolliset sivuseikat: Sen että se oli mun kaveri ja että mä näin sitä joka päivä koulussa. Me suudeltiin jo kiihkeästi. Jussi tuli keskeyttää. - Ai teil on jo tääl meno päällä? Mä virnistin sille vähän vaivautuneena mutta sanoin että tulis mukaan. Me mentiin Villen vanhempien huoneeseen. Jussi kaato mut sängylle ja alko suutelee mua.Se otti pyyhettä vähän pois että se näki mun pyöreät rinnat. - Ihanat, se henkäsi. Mä kiemurtelin nautinnosta kun Jussi imi mun rintoja. Se lopetti kuitenkin pian. - Miksä lopetit? - Mun vuoro, Ville sanoi ja tuli mun päälle. Se suuteli vuoroin kaulaa, vuoroin suuta ja rintoja. Ville siirty suutelemaan mun vatsaa. Se lopetti myös ja nousi ylös. - Älkää kiduttako mua enempää! Mä haluun teitä! mä sanoin.

Pliis, sanokaa tähän väliin mielipiteitänne! Jos haluutte kuulla miten mulle tapahtu niin.. Ehkä jatkan..

7

18632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joooo..

      JATKA IHMEES!!TOSI HYVÄÄ MATSKUU!!PLIIS JATKA NOPEESTI!!

      • Jemina

        Ville ja Jussi katto toisiaan huvittuneina.
        -Haluat vai? Mä anelin niitä mun päälle. Loputtomuudelta tuntuneen hetken päästä Ville laski pyyhkeensä alas. Se tuli mun päälle ja hymyili mulle. Mun alavatsassa kipinöi kun Ville työnty mun sisälle. Mä voihkin Villen alla nautinnosta. - Aah.. Jussi katto meitä kiihottuneena. Sillä seiso. Mä muistan sen erittäin hyvin. Se tuli meijän viereen ja katto mua silmiin. Mä huokailin kiihottuneena. Ville tuli mun sisältä pois ja käänsi mua. Se työnty mun sisään takaatapäin.Mä kiemurtelin ja mun teki mieli tehdä jotain Villelle. Mä olin kiihkosta sekaisin. Jussi makasi alasti mun vieressä. Se hapuili penistään. Mä näin miten se alkoi vetää kädellään edes takas. Sitä mä en enään kestäny. Mä laukesin ja jäin makaamaan sängylle hikisenä ja alastomana. - Se oli ihanaa, mä huokasin. Ville virnisti mulle ja sanoi tietävänsä. Vähän ajan kuluttua Jussikin halus mua ja molempien saatua orgasmi me oltiin ihan poikki. Mä käperryin Villen viereen Jussin pidellessä mun vatsan päällä kättä. Me nukahdettiin onnelisina.


        Ai mitä aamulla tapahtui? No mä heräsin Villen vierestä. Mä olin alasti mutta mun päällä oli peitto. Mä aloin miettimään mitä olin tehnyt. Mietin että olinko tehnyt jotain vasten tahtoani mutta tyydyin siihen että olin itse halunnut seksiä. 2 kundin kera. - Missä Jussi on? mä kuiskasin kun huomasin että Villekin oli hereillä. - Emmä tiedä, Ville mumisi. Se yritti tavoittaa mun huulia mutta mä peräännyin ja nousin nojaamaan kyynärpäilleni. - Hei ihan oikeesti Ville. Älä yritä lämmittää meijän kaverisuhdetta mihinkään päin, jooko? Älä pahenna tätä tilannetta, mä pyysin ja nousin pukemaan.
        -Jemina,Ville sanoi. - Niin? mä käännyin vähän vaivautuneena Villeen päin. - Mä oon pahoillani.. -Ihan oikeesti! Ei sun tarvi pyydellä anteeks, MÄ halusin seksiä, MÄ annoin tän mennä näin pitkälle! Tarkotus oli viettää sauna iltaa kaveriporukassa ja sit me vaan hypätään sänkyyn! Mä otan vastuun tästä, pliis unohda tää, mä sanoin. - Mä en voi unohtaa, Ville sanoi. - Miks? Miks et voi unohtaa tämmöstä yhen illan juttua? Tää oli vaan yks ilta muiden joukossa! - Niin niin, mutta erilainen! - Joo mä tiedän. Mä menetin neitsyyteni teille, pää osin sulle ja mun pitäis olla onnellinen niin ainutlaatusesta kokemuksesta mutta arvaa vaan pystytäänkö me ees puhumaan koulussa toisillemme! mä pauhasin. Mä olin samalla vihanen ja nolostunut. - Mitä mutsi sanoo jos se saa kuulla? mä jatkoin. - Kerro totuus! Ville sanoi. Se oli kanssa noussu pukemaan. - TÄH? Ai että " joo me oltiin saunassa ja sen jälkeen vähän sekstailtiin ja muuta mukavaa" Niinkö mä sanon sille? Ville näytti nololta. - Tää on noloo! Mut se on se sun totuus. - Jos unohdetaan tää Jemina, Ville pyysi. - Joo, sitä mäkin. Vihdoinkin sä oot tullu järkiis, mä sanoin ja nostelin tavaroita lattialta. - Miten musta tuntuu kun sä olisit ihan eri ihminen? Ville sano alistuneena. -Meil oli eilen niin ihanaa ja sä olit mukava ja.. - Se oli virhe, Ville. Paha virhe. Sen sanottuani mä lähdin Villeltä ja koulussa mä en enään puhunu sille.
        Nyt kuitenkin ollaan samassa lukiossa ja ollaan unohdettu koko juttu. Paitsi mä en sitä tuu koskaan unohtamaan, olihan se mun eka kerta.


    • Puh..

      jatka vaan, ihan kiva kuulla( toi oli hyvin kirjotettu)

      • Jemina

        .. toivottavasti oli teijän mielestä hyvä. Ainakin hieman erilainen eka kerta. Oli muuten ensimmäinen kerta kun kirjotin tänne!


    • plääh

      ´ syvältä

      • elina

        eka osa oli ihan hyvä, mut toka osa ihan perseestä


    • aurinkosuojakerroin 4

      Vai että "stragediset paikat"? Johan on mielenkiintoista, kun on likka äitynyt keksimään oikein omia sanojaan... Tiedoksi, että hakemasi sana kirjoitetaan näin: strateginen.
      Kiitos ja hei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      107
      1825
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1417
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1396
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1329
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1313
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1260
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1247
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1192
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1068
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      14
      1041
    Aihe