Täällä aktiivinen hoitaja

Janskuuh

Hoitaisin suunnillee joka toinen päivä, mut väöhintää kerran -2 viikossa. Lauantaisin en varmaa ikinä, ku en sillo oo koneella.

Hoitaisin mieluiten tammaa, ponia (Welsh, Vuonis, Russ...)
Mut kyllä orikin/ruuka käy.
//Kunhan olis poni (mieluiten)

Ilmotelkaa ossia ni katon ja päätän, mihi meen.
Tallitöitäkin voisin tehä

Jja suntuubi tallit käy, mut mieluiten ei se massa hevos ulkka...
Omanlaine on plussaa :)

19

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korpisuon Omistaja

      No tervetuloa käymään Korpisuon tilalla. Talli on melkoisen uusi (uudelleen vuosien jälkeen herännyt), mutta pitäjällä on kokemusta virtuaalitalleista.

      Korpisuon tilalla on pääasiassa suomenhevosia ja luonnollisesti niiden kasvatusta, mutta tallissa asustaa muutama ponikin; siis mikäli niistä olit kiinnostuneempi ;)

      Osoite Korpisuohon on: www.korpisuon.webs.com/layout.htm

    • cecia.

      http://www.werkmaster.suntuubi.com/

      Tervetuloa hoitamaan Werkmästerin tallille! Tallilla on vuonoruuna connetamma. Molemmat ovat vapaita, ja tallilla on tuntitoimintaa. Talli tehtiin eilen, joten sivut ovat vielä aika kesken eräiset, mutta valmistan niitä parhaimmilani.

      Hoitajana saat kisailla myös hoitoponillasi.

      -cecia (vrl-10810)

    • Janskuuh

      Katson kummatkin :)

    • Rusakko(Aprilin YP)
    • riona96

      Meiltä löytyisi Welshponi ilman hoitajaa!!
      Tallimme on piirretty ja vasta aloittanut pieni ratsastuskoulu eikä hoitajia oikeastaan ole joten olet tervetullut sinne. Järjestämme tuntitoimintaa ja nyt olisi tässä kuussa yksi koulutuntikin tulossa mihin kaipaisin osallistujia.

      Osoite:
      http://snowhite.nettisivu.org

      Vaikka talli onkin tehty nettisivu.org:iin ovat ne silti mielestäni siististi tehty. Eivät kuitenkaan sitä huippuluokkaa.

    • Hanna-Kaisa "Hanski"

      Virtuaalitalli Amorilla, on hoitaja- sekä kisatoimintaan painottunut talli. Hevosia on monipuolisesti, mutta jos sitä lempirotuasi ei juuri nyt löydy, niin sellainen on mahdollisuus talliin lisätä, koska olen kasvattamassa hevosmäärää. Saat osallistua Amorillan & ulkopuolisten tallien kilpailuihin, hoitaa ja ratsastaa niin paljon kuin vain jaksat kirjoittaa!

    • Webbisivu.com/virtuaalitalli-Carmelli

      Monia ihania poneja ja hevosia vailla hoitajaa.Meiltä löytyy russia,vuonista, risteytystä, shettistä, varsaa, issikkaa.... Talli järjestää yhteisiä tapahtumia, esim maastoretkiä, hoito-ja ratsastuskursseja sekä tietenkin ratsastustunteja ja välillä myös kilpailuja. Hoitajat saavat kirjoittaa oman tallipäivänsä kaikkien nähtäväksi sivuille, kerro sinäkin omasi! Tallin omistaja ei suutu, jos ei tulekaan tallille, mutta aktiivista hoitajaa etsitään. LISÄTIETOA NETTISIVUILTA!

    • Taikahamsury :)
    • ooooooo..

      joku autais älyämään mua? En tajuu miten noita voi muka hoita jne

    • tupsuturpa talli

      Tervetuloa tallilleni!siellä on iso valikoima hevosia ,mutta ponejakin löytyy (on tulossa lisää)
      Osoite on tupsuturpa.nettisivu.org tai sitten vaan googleen tupsuturpa niin löytyy nettisivut!:DDD tervetuloa!!

    • Ompeliuksen ylläpito
    • Arabistarin Chili
    • velli123
    • karoliinaaa

      Jos vielä kiinnostaa niin tule käymään www.shetutila.suntuubi.com (myös muille, vink vink ;D)

    • Eva Snowflakesta
    • vrt ponihaka(2)

      Http://vrtponihaka2.nettisivu.org/
      Tervetuloa! Poneja on ilman hoitajaa. Tallissa ei ole yhtään hevosta. Käyppäs kattelemassa. Luulen että löydät sopivan. Tallissa on shettiksiä, risteytysponeja ja russeja. Tammoja,oreja ja ruunia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe