Naapurin rouva pettää aviomiestään

naapuriiiiiiiiiiii

Elikkäs, mitä kannattaisi tehdä;

Naapurin rouvalla on jo pitkään ollut avioliiton ulkopuolinen suhde, josta tuntuvat tietävän kaikki muut paitsi aviomies ja heidän 4 lastaan. Suhde on yhteisen tuttavaperheen mieheen.

Rouva ja rakastaja keräävät rohkeutta jättää puolisonsa, mutta rohkeus pettää joka kerta. Myös se pelottaa, onko uudella suhteella sitten kuitenkaan tulevaisuutta ja mitenkäs suu sitten pantaisiin kun entiset tuskin enää takaisin ottaisvat...

Mitä olette miltä; pitäisikö minun "käräyttää" tuo petturi- pari? Vai onko niin, että "viestintuoja aina ammutaan"?

46

1970

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaasuputkityöm.

Kysy antaako sulle pesää,jos ei anna niin polta se.

• 35

Noohhhh!! Tottakai totuus koskee, luulisin että tässä tapauksessa olisi parempi!!! Tosi sikaimaista!!!!!!!!

• kerrostalokyttääjät

Eiköhän meillä ole jokaisella omissa asioissa huolehtimista ja luurankoja löytyy itse keskustelun aloittajaltakin-siis asioita jotka ei kestäisi päivänvaloa naapureiden silmissä.
      Kehoittaisin vetämään verhot eteen ja lopettamaan sen kyttäämisen

• aloittajaaaaaa

Sen verran tarkennusta; en ole ko pariskunnan elämää kytänny milläänlailla vaan ystäväni sattuu olemaan ko rouvan työkaveri, jolle sis tämä petturi- rouva on jo pidempään purkanut sydäntään, kaikkien muidenkin kuullen...

• sr'tåhpo

Kerro vaan! On muuten Nyyrikinkadulla vastaava tilanne, puhutkohan samasta rouvasta ;)?

• no just.

Naapurin yksityisasiat ei kuulu sinulle pätkääkään. Keskity omaan yksityiselämään ja tarkistakaa jos ei puuhaa heti löydy, niin vaikka nyt eka missä se oma ukko viipottaa. Ystäväsi on varsinainen juorukello, kun levittelee työpaikalla kuultuja asioita pitkin naapurustoa.

• aloittajaaaaaa

No nimenomaan Nyyrikinkadun rouvasta on kyse! S. K...

• Anonyymi

Hyvä ettei Mällinkadulla.

• Pitäskö käräyttää?

Nyrkkikyllikinkadulla on kans säpinää näin kesäisin.

• 22222222222222222222
        Pitäskö käräyttää? kirjoitti:

Nyrkkikyllikinkadulla on kans säpinää näin kesäisin.

temppelinkadulla myös,,,,,,,,,,,,

• Paskannus

Ja on sitä elämää Paska-Avenuellakin...Karstulassa.

• Aapo Ala-Mäki

Olet jo tehnyt osuutesi, kun naapurisi rouva lukee tämän ketjun, hän oitis parantaa tapansa ja lopettaa tuon kielletyn suhteen!

• prkle sentää!

No niin, reipasta meininkiä muijalla! Omaa ukkoa pidetään varalla ja aiasankannattajana ja heti jos jostain saatais takuut uuden suhteen onnistumisesta, sais vanha surutta kenkää!
      Omin lasten hyvinvointi ja perheen yhdessä pysyminen ei merkkaa näille itsekkäille luntuille pennin vertaa! Vain ja ainoastaan oman alapään mielihuyvä on tärkeää! Jos ei olis, niin olishan toi muija jo varmasti painunu jonnee avioliittoneuvojalle eikä hypänny ekan tuttava ukon kanssa hotelliin pikasille!
      Käräytä helvetissä moinen luntustelija!!

• okp

Juu käräytä vaan!

• Toimi heti!

Sinä kerrot tietenkin. Pettureille ei armoa, ne ei ole sitä ansainneet. Ovat pettäneet kaikki läheisensä, joten älä mieti vaan kerro.

• olette pohjalla

Minä taas kehottaisin hankkimaan ihan ikioman elämän. Vain luuserit elävät toisten elämää, ja luulevat virheellisesti olevansa toisia jotenki parempi, kun miettivät mitä joku toinen tekee. Tai pitäisikö kertoa. Haluaisit että toisilla olisi yhtä paska elämä kuin sullakin. Olet todella pohjalla.

Oikeasti ette tiedä asioiden taustoista mitään, joten ajatuksenne ovat minäkeskiesen järjenjuoksun tyhjänpäiväisiä puuhkauksia.

Ja ystäväsi levittelee juoruja, luottamuksellisista asioista. Mistään hinnasta en haluaisi lähipiiriini moista idioottia, joka levittelee työpaikalla luottamuksellisesti kerrrottuja asioita eteenpäin. Kerro ystävällesi ettei säälittävämpää ja alhaisempaa ihmishylkiötä voi olla. Ei edes tämä kuviteltu pettäjä. Minä laittaisin sellaisen ystävän kanssa välit poikki. En tosiaankaan haluaisi juorruämmän levittelevän itsestäni paskapuheita.

Minusta teidän kannattaisi pikemminkin miettiä miten pääsisitte pois kitumasta mahdollisimman kätevästi, juorruämmäluuseriystäväsi kanssa.

• Olet terästä!

Eli sinä vastaavassa tilanteessa haluaisit olla se petetty, joka ei tiedä mitään. Se jolle mahdollinen ero ja ex-siippojen yhteenmuutto tulee ihan puskista... Onnea vaan sulle! Pidä toi linja...

• enole tekopyhä!

minä aiaskii haluisin heti paikalla tietää, jos mun kumppani pettäisi jatkuvasti!

• luuri kouraan vaan

Niin minäkin haluaisin tietää. Meidän tiellä naapurin mieheen otti se petetty vaimo yhteyttä ihan itse. Hatunnosto hänelle rohkeudesta.

• olette pohjalla taas

Mä en tosiaankaan haluaisi juorruämmien levittelevän turhissa päissään pienillä aivoillaan tehtyjä typeryyden huipentumia.
      Jopa katuhuoralla on elämä. Juoruämmällä ei mitään arvoa. Niin se vaan on että juoruämmät on alhaisinta kastia. Luuserien huipentumia. tyhmyyden ilmentymiä. Ja elämäntaidon hukanneita raunioita, joihin ei voi koskaan luottaa eikä niiden varaan voi mitään koskaan rakentaa. Jos joskus joku juoruämmä tulisi sanomaan puoliskostani pahan sanan, syyttä tai aiheesta, ei väliä. Lupaan lyödä keskelle nenää kovaa ja varoittamatta. Juoruämmät ovat sen ansainneet.
      Jos taas nämä elämää osaamattomat soittaisivat mulle, ilmoittaakseen puoliskoni edesottamuksista,, menisin puhelun jälkeen poliisilaitokselle tekemään tutkintapyynnön kotirauhan häiritsemisestä. Ihan vaan että juoruämmillä olisi edes sen hetken ihaan ihkaoma elämä.

Toivottavasti juoruämmät miehet sekä naiset, ymmärtävät tämän suuren mahdolisuuden ja osaavat kiittää huomaavaisuudestani,äitä ihmisraunioita kohtaan.

• Uskollinen aina

No tuosta vuodatuksesta ei voi kuin vetää yhden johtopäätöksen: taidat itse olla kärähtänyt petturivaimo, jonka (ylä)päässä ei ole kuin yksi näkemys ja sekin kovin kapean putken läpi nähty. Ja jos minun korviini tulisi tieto että levittelet jalkoväliäsi minun siipalleni, tulisin ja vetäisin sinua lättyyn - ihan varoittamatta.Sen olisit sinä ansainnut. Sitten kiittäisin viestin tuojaa.

• .

.

• hahahaaaaaaaaa

"olette pohjalla taas" nimimerkille . "Whupizh", tais ruoska osua nyt kohteeseen! :D

• muta pohjaa

Voi voi. IKävää ettei aikuiset ihmiset ymmärrä kuinka haitallisia toisista pahaa puhuvat ihmiset ovat esim. työpaikoilla. Nämä luuserit juoruvat työajalla, ja kyttäävät kelloista toisten taukoja yms, joilla työpaikan ilmapiirit pilataan. Kummallisinta on se että näille hylkiöille harvat uskaltaa sanoa kuinka kelvottomia ihmisiä he ovat sekä työntekijöinä että ihmisinä.. Päinvastoin toiset kelvottomat hännystelevät näitä paskiaisia jottei itse joutuisi silmätikuiksi näille idiooteille.

Mutta kuten ketjusta näkee,, näitä hännystelijöitä riittää, harvalla vaan on omaa elämää. Ja kehno itsetunto kalvaa mieltä, kun pitää pelkää puoliskon tekemisiä.
      Mitäpä jos pitäisitte niistä puolisoistanne sen verran huolta, ettei tarvitsisi jokaista kohtaamista pelätä. Mut ei. Sen sijaan vika on aina toisissa, ja muut ihmiset, paitsi tietty juoruämmät on huonompia.. Ei ihme että pitää pelätä, elämisen sijasta.

Ja ns *vuodatuksestani* voi vetää vain sen johtopäätöksen ettei juoruämmät 'miehet ja naiset' eivät ole ihmisiä. Ja juoruämmät tietävät olevansa muita kelvottomampia, ja siksi jokainen tilanne jossa pääsee juoruamaan toisista pahaa, antaa virheellistä tunnetta omasta paremmuudesta.

Jos naapurin ämmä pettää, niin jotta se voi todistaa, pitäisi olla edes nähnyt akti. Oletteko nähneet???? Olette siis tirkisteleviä juorummiä. Totuushan muuten voi olla se että tämä joka on väittänyt olevansa salasuhteessa, vaan juoruämmää kiusatakseen vetää stooria, ja ämmillä on joulu juorunsa kanssa.

• lenkillä nääs.

tunti takaperin lenkiltä räskistä,hiukan kevyempänä kuin sinne mennessä.

olipa myös naapurin sutjakka emäntä lenkillä kans,sama suunta ja sovitusti sama mielessä,sanoista tekoihin luonnon helmassa.

taasen jaksaa muutaman päivän,mutta seuraavaksi uudet kujeet ja teot.

• realisti23432

" Jos naapurin ämmä pettää, niin jotta se voi todistaa, pitäisi olla edes nähnyt akti. Oletteko nähneet???? Olette siis tirkisteleviä juorummiä. Totuushan muuten voi olla se että tämä joka on väittänyt olevansa salasuhteessa, vaan juoruämmää kiusatakseen vetää stooria, ja ämmillä on joulu juorunsa kanssa."

Oletko ihan pimeä, vai etkö osaa lukea? Aloittajahan kertoo, että tuo pettäjä- muija on ihan itse kertoillut USEAMMAN ihmisen kuullen, AVOIMESTI olevansa salasuhteessa tuttavaperheensä mieheen.

Kuka idiootti ( paitsi ehkäpä sinä, nimimerkki "muta pohjaa"...) kertoisi moista työkavereilleen ihan vaan pilailu mielessä??!!!!

Moni typerys kuvittelee, että välit työkavereihin ovat NIIN hyvä ja luottamukselliset, että heille voi tosiaankin uskoutua asiassa kuin asiassa O.o ... Näinhän ei suinkaan ole, vaan AINA kannattaisi miettiä, että vaikka töissä oltaisiinkin hyvää pataa, ei se silti tarkoita sitä että kaikista yksityisimmistäkin asioista pitää alkaa uskoutumaan. Tosin aina noita urveloita vaan tuntuu joka työyhteisöstä löytyvän, jotka kertovat KAIKEN yksityisen lähes jokaiselle, joka hymyillen aamulla palaveripöydässä hei: t huikkasee... Sekoittavat kohteliaisuuden sydänystävyyteen.

Näin lienee käyneen tässäkin tapauksessa; petturi nainen on kuvitellut olevansa niin hyvä ystävä työkavereilleen, että voi pettäjä- asiassa uskoutua. Väärin meni: ainakin yksi porukasta on nyt sitten kertonut asian eteenpäin, (sattumoisin) juuri petturin naapurille.

Jokainen miettii ihan itse, mitä kertoo kenellekin ja vastaa viimekädessä sanoistaan.
        Niin pettäjä, joka uskoutui väärille ihmisille, kuin myös tuo jutun kuullut joka miettii nyt kertoakko asia pettäjän miehelle.

"As simpel as that".

(Puolestani toivon totisesti, että petturit jäävät kiinni. Pelkäänpä tosin, että näissä tapauksissa usein viestintuoja ammutaan.)

• Totuus koskee, mutta

Olen ollut viestintuoja. Ei ammuttu, vaan kiitettiin tiedosta ja ennen kaikkea rohkeudesta. Miehellä oli jo epäilyksiä ollut vaimonsa puuhista. Petturivaimo jäi kiinni, enkä ole katunut hetkeäkään.

• viestinviejä

Minä kerroin avoimesti erään miehen vaimolle, että se yrittää itsepintaisesti päästä housuihini ja on kertonut jättävänsä perheensä. Mitä tästä seurasi? Sain hullun maineen! No, eipä se sinänsä minua haittaa. Lähinnä harmittaa, että vaimo on noin sokea. Minulla on kuitenkin hyvä mieli siitä, että kerroin.

• sammahäär
        viestinviejä kirjoitti:

Minä kerroin avoimesti erään miehen vaimolle, että se yrittää itsepintaisesti päästä housuihini ja on kertonut jättävänsä perheensä. Mitä tästä seurasi? Sain hullun maineen! No, eipä se sinänsä minua haittaa. Lähinnä harmittaa, että vaimo on noin sokea. Minulla on kuitenkin hyvä mieli siitä, että kerroin.

noita sokeita vaimoja taitaa olla enmmänkin tai sitten kyseessä on
        sama josta on vastaavanlainen kokemus. oma "kultamussukka" on
        puhdas kuin pulmunen vaikka on jäänyt kiinni monen monta kertaa
        pettämisestä ja kaikki muut vaan on niin hulluja kun kiinnostuvat varatusta
        miehestä. No meitä on moneen junaan.....

• viestinviejä
        sammahäär kirjoitti:

noita sokeita vaimoja taitaa olla enmmänkin tai sitten kyseessä on
        sama josta on vastaavanlainen kokemus. oma "kultamussukka" on
        puhdas kuin pulmunen vaikka on jäänyt kiinni monen monta kertaa
        pettämisestä ja kaikki muut vaan on niin hulluja kun kiinnostuvat varatusta
        miehestä. No meitä on moneen junaan.....

Sillehän tosiaan ei voi mitään, jos vaimo on sokea. Sääliksi käy vaan, pirusti. Joku päivä, kun ukko lähteekin matkoihinsa ja jättää perheen... Monta alaikäistä lasta, eipä merkinnyt tälle miehelle mitään. Vai onko kulissiavioliitto, en tiedä.

• ryzomm

Kyllähän sitä tiedetään yhden ulkomaalaisyntyisenkin miehen touhuavan muiden kanssa, vaikka avokki on paksuna kotona. Ehkä ne silmät jossakin vaiheessa aukeaa siellä kotipuolessakin. taitaa olla liian ruusuinen kuva miehestä.... mutta mikäs siinä.

• -

.

• hyvää bikinikesää

Hienoa että elämää osaamattomat, ja omaa elämää elämättömät paskahousuluuserit tietävät muiden tekemiä virheitä. Olette kyllä ihme runkkareita, ei voi muuta sanoa.

Mikä teistä on tehnyt tollasia paskahousuja???? Ihmettelen. Kai te ymmärrätte että te olette niitä juoruämmiä jotka pilaavat työilmapiirit, ja naapurisuhteet, vain koska olette paskahousuja.

Edelleen olen sitämieltä että pitäkää toisistanne huolta, eikä muista ihmisiistä. Ai niin mkutta teriltä kun puuttuu se kyky pitää omista huolta, niin pitää kyttää muita. Hitto mitä ämmiä. Tooivottavastii omaatte edes isokukalliset kesämekot,, miehet ja naiset :)

• prtijg

Siinule " hyvää bikinikesää" teekisi hyää oopetela kirrjoitaman!!

• Happy wife

Että voi joku olla katkera... Onneksi en ole tuon ihmisen "housuissa"! Tuollaisen katkeruuden ja negatiivisuuden sävyttämää elämää en haluaisi kohdalleni.

• pue mekko

Jos ei ole elämää, se ei voi olla happy. Juoruämmät on juoruämmiä, sen toteaminen ei ole katkeruutta vaan asia vaan on niin. Minusta pikemminkin kuvastaa katkeruudesta se että ei osata elää omaa elämää, vaan seurataan toisten tekemisiä, ja niistä juorutaan oikeasti mitään tietämättä. Siihen ei voi olla mikään muu syy kuin katkeruus,, kateellisuus, tai joku muu negatiivinen piirre, jota taas minä en tahtoisi omalle kohdalleni. Eipä silti. Paskahousuille on mukava kertoa väritettyjä juttuja, jotta niillä on pohdittavaa kanssasisariensa kanssa. Tiedä vaikka jäisi jonkun yksi röökitauko mittaamatta, kun on taas parempaakin pohdittavaa.

En vaan sattumoisin arvosta juoruämmiä. Ikäväää jos se jotakuta harmittaa. Kannattaisi ehkä miettiä miksi se harmittaa.... tai sitten ei kannata miettiä, kun tuntuu olevan se oma ego niin koetuksella muutenkin joillakin.

• kjnjjklk

Hyvät juorut on elämän suolaa :)!

• oilkjkol

Niin ja HUOM! juoruaminen ja p*skan puhuminen on KAKSI ERI ASIAA!

• isoveli valvoo

Minä latasin pettäjävaimon miehelle faktat pöytään. Oli jo jotain epäillytkin, koska ei tullut yllätyksenä. Kiitteli minua rohkeudesta. Vaimo sai jäädä, mutta on nykyään sellaisen reurannan alla, ettei itse tiedäkään.

• oikoiloi

On varmaan ihanaa, niin rouvalla kuin miehelläkin. Mies vahtii ja vaimo on nöyränä vahdittavana. Kiva liitto. Miehen olisi kannattnaut potkia pellolle, tai no, voihan se olla että vaimo nöyremmin hoitaa lapsen ja kodin ja miehellä on nyt ikäänkuin oikeus tehdä rillureissuja itse.

• valppaus kannattaa

Kyllä seurantaan laittaisin minä myös jos vielä saman katon alle antaisin jäädä. Varsinkin kun vaimolla on työvuorojen takia vapaata silloin kun itse olen töissä.Konsteja on monia tänä päivänä.

• 23v ja huuma jatkuu

On varmaan ihanaa juu... Toivottavasti oli pikku kiksautuksen arvoista riskeerata kaikki. Itsepä valintansa teki kun vieraaseen sänkyyn hyppäsi.Kantakoon seuraukset ilman säälittelyjä myös.

• leima otsaan vaan

Ei armoa eikä surkutteluja pettäjille!!! Ja hei...jos ihmiset puhuu, niin itse olet antanut aihetta puheisiin. Eli mitä sitä valitat, jos sinusta puhutaan. Olet oman soppasi keittänyt, lillu nyt siinä. Omassa elämässäs on iso aukko, jos tollasiin puuhiin ryhdyt. Yhtä helposti kun heilautit jalkas pystyyn, niin yritä nyt kannatella pääsi...

• jorma 14cm

tässä olisi vapaa mies joka haluisi ja pukille rouvan kanssa et pety ja nain peppureikään kanssa.

• Salatekstaaja

Toivottavasti osaat sen taidon paremmin kuin kirjoitustaidon... Ukkomiehet on kiinnostavampia, sorry.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      154
      2079
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      308
      1779
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1577
    4. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      80
      1241
    5. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1220
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1160
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1091
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      976
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      24
      972
    Aihe