Moikka!
Olen 12v. tyttö salosta ja etsin itselleni kesäponia, koska aikaa hoitaa ponia ei ole talvella. Olen ratsastanut kesällä 3v. . Jos nyt säikähdit niin ei hätiä mitiä, koska minulla on kavereita, tuttavia ja ratsastuksen opettajia jotka aina voisivat auttaa minua :) Eli ei olisi koskaan sellaista hetkeä jolloin en saisi apua. Olen sitten ratsastanut reippaita ja laiskoja hevosia, myös olen hypännyt 50-60cm.
Jos sinulla nyt olisi minulle kesäponia tarjottavissa soitappa tai tekstaa minulle :)
puh.0404118471/Milla
hinta: Sovittavissa
Kesäponi 2011
Poni99
0
112
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833872
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä962190Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261658Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281488
- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453