Meillä menöö mieheni kanssa muuten erittäin hyvin, paitsi tässä parin kuukauden aikana naimishaluni ovat olleet hakoteillä.
Halut eivät ole olleet täysin kadoksissa, nimittäin haluan kyllä seksiä, mutta ongelmana onkin se että orkkuni saan vain miähen kielipelillä tai masturboimisella. Ihan kuin paikat olisivat menettäneet herkkyyttään, kun ihan perusasennotkaan eivät vie itseäni sinne maaliin asti, mieheni kyllä vievät! Eli voisiko sanoa näin että haluttomuuteni johtuisi toosani tuntoherkkyyden heikkenemisestä?
Itse epäilen e-pillereitä, jotka jätin sivuun samoihin aikoihin kun tätä "haluttomuutta" rupesi ilmaantumaan. Onko se mahdollista että pillereiden tuomat hormoonit lisäsivät tuntoja ja ne pois jätettyään, kroppani oli vain tottunut säännölliseen hormonien saantiin, ja sitten kaikki pysähtyi kuin seinään?
Olen miettinyt myös sitä vaihtoehtoa, että omat hormoonitasoni olisivat päin persettä ja pitäisi käydä verikokeissa katsomassa jos vika löytyisi sieltä.
Raastavan turhauttavaa itselle ja miestäni kohtaan, kun oli asento mikä hyvänsä, niin helvetinmoista kikkailua, että saisi edes VÄHÄN tuntumaan, mutta lopputulos aina sama. Tuskin sekään on mahdollista että oma kuiluni olisi syventynyt 5senttiä tai mieheni mulkkuloinen lyhentynyt saman verran.
Ja pökköä pesään lisää se että mieheni syyttää alati itseään tästäkin, vaikka hänen vikansa se ei todellakaan ole.
Halut kateissa?
ämmä
1
292
Vastaukset
- ukko,kohta eläkeelle
Juttusi oli, kuin meidän avioliitosta. Sitä se on ollut koko ajan jo 23v. En saa vaimoa laukeamaan, kun kielellä tai sormella. Ja erittäin harvoin. Tiskit pitää olla tiskattu, imuroitu ja kaikki muutkin ok. Sit saattaa onnistua... Ai sitä syyllisyyttä ja miehisyyden puutetta mitä olen kokenut. Vaimo ei ole koskaan moittinu, kyllä tämä minulle riittää, sanoo vain.
Nyt en enää kiihotukkaan, ja koko touhu melkein jätettykin, antaa olla. En moiti vaimon muutamaa liikakiloa, vaan uni tuntuu paremmalta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346