Italia ja Ranska vaativat muutoksia Schengen-sopimukseen
Eduskuntavaalien suurvoittaja perussuomalaiset sai johtoonsa paitsi ulkoasiainvaliokunnan, myös puolustus- ja hallintovaliokunnat.
Tuossa pari tämän päivän uutista.
Persuja käy sääliksi, vaikka nuo ulkomaat ovatkin tulleet samoille linjoille niin nuo valiokuntien johtopaikat on heille ovelasti annettu.
Heillä on kaksi mahdollisuutta, joko jatkaa tiukkaa linjaa tai valahtaa massaksi tinakauhaan, Vistbackan ja Soinin kokemusta tullaan tarvitsemaan ettei Elomaa putoa manneraatalta.
Sen verran kuumat tulevat paikat olemaan.
Mutta, kerrankin tulee politiikka olemaan erittäin kiinnostavaa, toivottavasti tuleva pelinpolitiikka saa nukkuvat hereille, seuraamaan kuinka hauskaa kaikki onkaan.
H.
Nukkuvien puolueelle
58
111
Vastaukset
- Meriläinen
Mutt hei täällähän on politiikkaa käsitteleviä alotuksia jo vaikka kuinka paljon, et viittis enää.
mie voisinkin laittaa uuden musiikkiketjun, sehän sopis tänne politiikan ja ihmisten painojen ja muiden arvostelujen sekaan.- AntPolly..
Ja Schengen-sopimuksesta on 7-kymppisissä puhuttu jo eilisestä asti.
Tulee politiikkamyrkytys tällä palstalla.
Sillehän on oma osionsakin suomi24:ssä. - Meriläinen
AntPolly.. kirjoitti:
Ja Schengen-sopimuksesta on 7-kymppisissä puhuttu jo eilisestä asti.
Tulee politiikkamyrkytys tällä palstalla.
Sillehän on oma osionsakin suomi24:ssä.Vähissä ne on aiheet, mutt oikeesti niin on mullakin.
Päässä liikkuu paljon, mutta se saa pysyäkin siellä. - AntPolly....
Meriläinen kirjoitti:
Vähissä ne on aiheet, mutt oikeesti niin on mullakin.
Päässä liikkuu paljon, mutta se saa pysyäkin siellä.Minä odotan kuin kuuta nousevaa, että joskus syntyisi, edes vahingossa, aloitus, jossa kehuttaisiin meitä tavallisia immeisiä.
Ei aina puhuttaisi rumia, ja vielä rumempia.
Lapselllinen, minä.
Nyt pakko lopettaa, en sanonut sanaakaan aloituksesta. Olethan sinä oikeassa, taaskin.
Ja vähän aikaa aprikoinkin että teenkö vai en.
Mutta minua on aina vaivannut nuo nukkuvat, eli ihan poliittisesti en tätä aloitusta tehnyt, sanotaan että yritin perustaa uuden herätysliikkeen.
"Hereille Halleluuja, kiesus on mennyt,hauska tulee!!" Voisi olla hyvä iskulause?
H.AntPolly.... kirjoitti:
Minä odotan kuin kuuta nousevaa, että joskus syntyisi, edes vahingossa, aloitus, jossa kehuttaisiin meitä tavallisia immeisiä.
Ei aina puhuttaisi rumia, ja vielä rumempia.
Lapselllinen, minä.
Nyt pakko lopettaa, en sanonut sanaakaan aloituksesta.Pollytäti saa minulta keksin, kaksikin.
Tavallisena ihmisenä olet saanut todella paljon aikaan.
Niin hyvin olet äänestänyt tämän maamme kansakunnan tajuihinsa.
Ja suloisena näen sinut, elämää tai elämöintiä maailmaamme saattaneen mummon (?).
Kunniakkaan ja kunniallisen Suomalaisen Perusrollaattorien äidin.
H.- AntPolly..
hunksz kirjoitti:
Pollytäti saa minulta keksin, kaksikin.
Tavallisena ihmisenä olet saanut todella paljon aikaan.
Niin hyvin olet äänestänyt tämän maamme kansakunnan tajuihinsa.
Ja suloisena näen sinut, elämää tai elämöintiä maailmaamme saattaneen mummon (?).
Kunniakkaan ja kunniallisen Suomalaisen Perusrollaattorien äidin.
H.Ole sinä mummo ja rollaattori, minä en ole. :))
Enkä syö keksejä. - Meriläinen
hunksz kirjoitti:
Olethan sinä oikeassa, taaskin.
Ja vähän aikaa aprikoinkin että teenkö vai en.
Mutta minua on aina vaivannut nuo nukkuvat, eli ihan poliittisesti en tätä aloitusta tehnyt, sanotaan että yritin perustaa uuden herätysliikkeen.
"Hereille Halleluuja, kiesus on mennyt,hauska tulee!!" Voisi olla hyvä iskulause?
H.Sä kyllä osaat itsellesi selittää, mutta mulle se mene läpi.
Nukkuva on toki täälläkin yöllä, silloin kun nukuttaa.
Mutta luulen että sinä sinä kirjoitat nukkuvien"puolueesta" .
Ja silloin se käsittelee puoluetta (politiikkaa)
Eikä Halle jne muuta sitä mikskään.
Mutta täähän onkin vain mun mielipiteeni.
Jatkan palstojen selailua silloin tällöin ja odotan jotain sytyttävää. AntPolly.. kirjoitti:
Ole sinä mummo ja rollaattori, minä en ole. :))
Enkä syö keksejä.Polly tahtoo aina keksejä.. :)
H.- AntPolly..
hunksz kirjoitti:
Polly tahtoo aina keksejä.. :)
H.En ole papukaijakaan, vaikka tänne se sopisikin. :))
Enkä käytä silmälappua, mustaa.
- demeter
Olen samaa mieltä hunksin kanssa siitä, että kerrankin politiikka on kiinnostavaa. Muutosta on ilmassa. Ihan omassa arjessakin huomaan, että kun tapaa naapureita, puhe kääntyy helposti politiikkaan. Eipä ole vuosiin ollut näin.
Kiitos demeter että ravistit noita tylsimyksiä hereille.. :) :)
Voi että minulla aina ottaa mukavasti ihan munaskuihin, fiksuus.
H.- ?.?
hunksz kirjoitti:
Kiitos demeter että ravistit noita tylsimyksiä hereille.. :) :)
Voi että minulla aina ottaa mukavasti ihan munaskuihin, fiksuus.
H.Munuaisiisi ottaa??
?.? kirjoitti:
Munuaisiisi ottaa??
Sanotaan nyt että PERUSpalstalaisen naisen vyötärön alapuolelle kuitenkin. :)
H.- Meriläinen
Luen, katson uutiset ja keskustelen politiikasta ihmisten kanssa, vastakkain.
En täällä, koska en halua.
Toi mun viesti oli siksi kun H itse on joka paikassa huomauttelemassa että ketjuja on jo aiheesta.
Niin on tästäkin politiikkaa on ollut vaaleja ennen ja niiden jälkeen.
Ja mun puolesta tulkoon vielkin vaikka kuinka ja paljon. - demeter
Meriläinen kirjoitti:
Luen, katson uutiset ja keskustelen politiikasta ihmisten kanssa, vastakkain.
En täällä, koska en halua.
Toi mun viesti oli siksi kun H itse on joka paikassa huomauttelemassa että ketjuja on jo aiheesta.
Niin on tästäkin politiikkaa on ollut vaaleja ennen ja niiden jälkeen.
Ja mun puolesta tulkoon vielkin vaikka kuinka ja paljon.Noinhan se on: hunksi ehtii joka paikkaan, mutta ellei hän moittisi aloituksia, joku muu tekisi sen. Enpä muista montaakaan aloitusta, jota täällä ei olisi mollattu.
Ja siitä syystä kai niin harva vakinikki aloituksia tekee. Mäkään en ole tehnyt kuin yhden (ja se mollattiin heti). Hunksi ei silloin ollut täällä.
En kuulu nukkuviin ja jospa joku uinuva viimein heräisi seuraamaan asioita.
Olet oikeassa, kerrankin politiikka kiinnostaa ja se miten näissä hallitusneuvotteluissa käy.
Vanha ystäväni on persujen entinen puoluesihteeri ja hänellä on nasevia mielipiteitä Soinista ja vähän muustakin.
Seuraamme tilannetta hieman huvittuneinakin.
Miksi helkkarissa sinun ja muidenkin keskusteluvastaukset tulevat ilmoituksina profiilini uutisiin.
Ei kiinnosta, osaan lukea ne täältäkin, mikäli kiinnostaa.Kuuleha sie uusioletti, mihin ne tulee, selasin "minua" enkä löytänyt ainakaan minulta, tosin uutiset sivua kun klikkasin sanoi ettei ole olemassa koko sivua?
H.hunksz kirjoitti:
Kuuleha sie uusioletti, mihin ne tulee, selasin "minua" enkä löytänyt ainakaan minulta, tosin uutiset sivua kun klikkasin sanoi ettei ole olemassa koko sivua?
H.Ai tää oli kysymys, en heti huomannut, kun puuhastelin muuta, palvelin nuorta herraa.
Aika sekava tuo kysymys, mietin hetken. :(
Niin tulee, hitto soikoon!!
Taas uudistus, eikä yhtään parempaan päin nytkään!!Anceli kirjoitti:
Oliko tää mulle?
Jos oli, niin huudetaan hetki yhteen ääneen, että voi p.......s
alkaa NYT :)))Sullepa sulle ystävä hyvä!!
Mut nyt ei jaksa huutaa, oon kuunnellut huutoa päivän!
:DDDminttupuu kirjoitti:
Sullepa sulle ystävä hyvä!!
Mut nyt ei jaksa huutaa, oon kuunnellut huutoa päivän!
:DDDJaksaa, jaksaa, minä kuuntelen huutoa kaiket päivät ja siitä huolimatta jaksan.
Yritä edes, vähän, jookos.Anceli kirjoitti:
Jaksaa, jaksaa, minä kuuntelen huutoa kaiket päivät ja siitä huolimatta jaksan.
Yritä edes, vähän, jookos.No ihan vähän sitten.
Kohta tulee muuten JYTKY!!
Taivaalta, pimenee jo.....minttupuu kirjoitti:
No ihan vähän sitten.
Taivaalta, pimenee jo.....No hui, nyt pelottaa ja sekin pelottaa mitä hunksivinksivonksi sanoo, kun me pilattiin sen hieno? aloitus. :)
Anceli kirjoitti:
No hui, nyt pelottaa ja sekin pelottaa mitä hunksivinksivonksi sanoo, kun me pilattiin sen hieno? aloitus. :)
Ei se meille mitään sano.
Tai jos sanoo niin..................
:DDAnceli kirjoitti:
No hui, nyt pelottaa ja sekin pelottaa mitä hunksivinksivonksi sanoo, kun me pilattiin sen hieno? aloitus. :)
Ehei pienokainen, en minä suutu, minulla on aikasti rajaton huumorintaju. Mutta vastaa sinä kysymykseeni.
H.hunksz kirjoitti:
Ehei pienokainen, en minä suutu, minulla on aikasti rajaton huumorintaju. Mutta vastaa sinä kysymykseeni.
H.Ai mie vai?
Ja kysymys oli?- Jytky^
minttupuu kirjoitti:
No ihan vähän sitten.
Taivaalta, pimenee jo.....Ja sitten: Pyyhkimäääään!!!
hunksz kirjoitti:
Sie se selaa vähän ylemmäs.
H.Mie se selasin ja tässä vastaus siulle.
Kaikkien kavereitten viestit tulevat Uutta-osion alle näin:
tii-na- kommentoi sitä ja tätä, Minttupuu kommentoi sitä sun tätä ja niin edelleen.
Sinä et ole kaverini, mutta tietystä syystä näkyy myös, että hunksz kommentoi......
Ärsyttävää..... tosi huono uudistus.... :(Anceli kirjoitti:
Mie se selasin ja tässä vastaus siulle.
Kaikkien kavereitten viestit tulevat Uutta-osion alle näin:
tii-na- kommentoi sitä ja tätä, Minttupuu kommentoi sitä sun tätä ja niin edelleen.
Sinä et ole kaverini, mutta tietystä syystä näkyy myös, että hunksz kommentoi......
Ärsyttävää..... tosi huono uudistus.... :(Jassoo, kiitos, minä vähän ihmettelin.
Onneksi meillä on tuo henkinen yhteys sentään. ;)
H.hunksz kirjoitti:
Jassoo, kiitos, minä vähän ihmettelin.
Onneksi meillä on tuo henkinen yhteys sentään. ;)
H.No sehän meillä on ja tosi vahva, hieno juttu.
Äläkä naureskele yhtään.
:)
- bibimbap
Elomaa on samanlainen poliittinen floppi kuin Halmekin aikoinaan.
Että ihminen kauhistelee ensin mannerlaattujen päälle rakennettuja ydinvoimalaoita.
Kun siitä sitten naureskellaan, kaivaa hän omin kätösin syvemmälle suohon itsensä.Selostamalla että onhan hän sentään ylioppilas ja tietää vallan mainiosti, että Suomessakin on mannerlaattoja!
Ihanaa, täti ihanaa!- Jytky^
Halmeella sentään oli älyä vaikka järkeä ei ollutkaan. Bimborimpulalla ei ole kumpaakaan
- bibimbap
En ymmärrä miksi Suomen kansa valikoi näitä "turhia julkkiksia" itseään edustamaan.Ne ei ole koskaan nälkää nähneet, elelleet vain toisten siivellä.
Mitä sellainen elämästä tietää?
Soinikin on tehnyt "oikeita" töitä puoli vuotta elämästään.Nälkää ei ole nähnyt hänkään.Siellon paljon muitakin, tai oikeastaan kaikki, jotka ei ole eläissään nälkää nähny , - kaikenmaaliman yliopiskelleita..opettajia sun muita..mitä he tietää, tuon ikäisetkään mistään köyhyydestä...pyh.
Työväestöä sinne pitäisi saada, "sorvin" äärestä suoraan..iliman yliopistoja.
Vaikkei nyt tietysti heistäkään kukaan ole nähnyt enää köyhyyttä, mutta osaisivat ymmärtää mitä on tehdä oikeaa työtä...ja tulla toimeen esim. perushoitajan palkalla..., - on se vaan kumma ettei puolueet aseta sellaisia ehdokkaita vaalaihin jotka oisi uskottavia, muutakin kuin pelkkiä napinpainajia...Suomen kansa taitaa olla tyhmää!- demeter
Pirrejuupas kirjoitti:
Siellon paljon muitakin, tai oikeastaan kaikki, jotka ei ole eläissään nälkää nähny , - kaikenmaaliman yliopiskelleita..opettajia sun muita..mitä he tietää, tuon ikäisetkään mistään köyhyydestä...pyh.
Vaikkei nyt tietysti heistäkään kukaan ole nähnyt enää köyhyyttä, mutta osaisivat ymmärtää mitä on tehdä oikeaa työtä...ja tulla toimeen esim. perushoitajan palkalla..., - on se vaan kumma ettei puolueet aseta sellaisia ehdokkaita vaalaihin jotka oisi uskottavia, muutakin kuin pelkkiä napinpainajia...Suomen kansa taitaa olla tyhmää!Kolme perushoitajaa (lähihoitajaa) on nyt kuitenkin uudessa eduskunnassa, vaikka eipä tuo taida mitään taata. Olihan siellä Tarja Tallqvistkin yhden kauden vaan paraniko vanhustenhoito vaikka miten lupaili ?
Vantaalainen edustaja(Jurva) tulee nyt kuitenkin suoraan vanhusten kotihoidosta.
Eikä sorvin äärestä taida olla enää juuri muita kuin Kari Uotila, enkä ole kuullut hänenkään ihmeitä saaneen aikaan. Pelkään, että koneisto jyrää alleen jokaisen, joka arkijärjellä yrittää toimitella asioita.
Ja mitä siihen "työhon" tulee - ei ne paperipinot ja ylipitkät työpäivätkään ainakaan minua houkuttaisi. Työstä käy niittenkin lukeminen, jos työnsä tosissaan ottaa. demeter kirjoitti:
Kolme perushoitajaa (lähihoitajaa) on nyt kuitenkin uudessa eduskunnassa, vaikka eipä tuo taida mitään taata. Olihan siellä Tarja Tallqvistkin yhden kauden vaan paraniko vanhustenhoito vaikka miten lupaili ?
Vantaalainen edustaja(Jurva) tulee nyt kuitenkin suoraan vanhusten kotihoidosta.
Eikä sorvin äärestä taida olla enää juuri muita kuin Kari Uotila, enkä ole kuullut hänenkään ihmeitä saaneen aikaan. Pelkään, että koneisto jyrää alleen jokaisen, joka arkijärjellä yrittää toimitella asioita.
Ja mitä siihen "työhon" tulee - ei ne paperipinot ja ylipitkät työpäivätkään ainakaan minua houkuttaisi. Työstä käy niittenkin lukeminen, jos työnsä tosissaan ottaa.Niin ja aina pitää olla viimesen päälle tällingissä. Olin valtion virassa ammoisina aikoina ja silloin kaikki täyteltiin vielä käsin. Jono oven takana ei lyhentynyt ollenkaan. Ei muuta hyvää kuin säännöllinen työaika.
No työssä joku aina mättää, mutta sitä en jaksa ymmärtää kun taas niitten palkat nousee toukokuun alusta. Kyllä suivaannulli lukea tuollainen uutinen, hiljaa sitä on oltu vaan minkä täällä voisi tehdäkään. Koskaan se äänestystulos ei ole ollut hyvä ja ainakin jälkeenpäin siitä löytyy paljon sanomista.
Veikkaan, että se Elomaa (meinasin kirjoittaa Elotalo) on ainakin enemmän äänessä kuin Alatalo ja pitäähän siellä aina yksi missi (eikun bodari) olla silmänruokana.- bibimbap
Pirrejuupas kirjoitti:
Siellon paljon muitakin, tai oikeastaan kaikki, jotka ei ole eläissään nälkää nähny , - kaikenmaaliman yliopiskelleita..opettajia sun muita..mitä he tietää, tuon ikäisetkään mistään köyhyydestä...pyh.
Vaikkei nyt tietysti heistäkään kukaan ole nähnyt enää köyhyyttä, mutta osaisivat ymmärtää mitä on tehdä oikeaa työtä...ja tulla toimeen esim. perushoitajan palkalla..., - on se vaan kumma ettei puolueet aseta sellaisia ehdokkaita vaalaihin jotka oisi uskottavia, muutakin kuin pelkkiä napinpainajia...Suomen kansa taitaa olla tyhmää!Sinne pitäisi saada niitä ihmisiä, joilla on kokemusta siitä, mitä on olla nuori ja työtön ja niitä joilla kokemusta oikeasta työnteosta.
Sekä niitä ihmisiä joilla on pitempi tausta politiikanteosta ja niitä ihmisiä joilla on kontakteja politiikan kentässä.
Ei siellä yksi julkimo kykene mitään tekemään,ilman kontakteja. - demeter
firefox58 kirjoitti:
Niin ja aina pitää olla viimesen päälle tällingissä. Olin valtion virassa ammoisina aikoina ja silloin kaikki täyteltiin vielä käsin. Jono oven takana ei lyhentynyt ollenkaan. Ei muuta hyvää kuin säännöllinen työaika.
No työssä joku aina mättää, mutta sitä en jaksa ymmärtää kun taas niitten palkat nousee toukokuun alusta. Kyllä suivaannulli lukea tuollainen uutinen, hiljaa sitä on oltu vaan minkä täällä voisi tehdäkään. Koskaan se äänestystulos ei ole ollut hyvä ja ainakin jälkeenpäin siitä löytyy paljon sanomista.
Veikkaan, että se Elomaa (meinasin kirjoittaa Elotalo) on ainakin enemmän äänessä kuin Alatalo ja pitäähän siellä aina yksi missi (eikun bodari) olla silmänruokana.He, heh, ruvetaankin kutsumaan Kikeä Elotaloksi ! Omien palkkojen nostaminen oli tosiaan sikamaista, kun maalla meni huonosti. Ei paljon ollut yhteisvastuusta tai esimerkkinä olemisesta tietoa.
- henrjii
demeter kirjoitti:
Kolme perushoitajaa (lähihoitajaa) on nyt kuitenkin uudessa eduskunnassa, vaikka eipä tuo taida mitään taata. Olihan siellä Tarja Tallqvistkin yhden kauden vaan paraniko vanhustenhoito vaikka miten lupaili ?
Ja mitä siihen "työhon" tulee - ei ne paperipinot ja ylipitkät työpäivätkään ainakaan minua houkuttaisi. Työstä käy niittenkin lukeminen, jos työnsä tosissaan ottaa.emmä tiärä saaraanko parempaa hoitoa nostamalla perushoitajien palkkaa, vai lisäämällä uusia hoitajia.
demeter kirjoitti:
He, heh, ruvetaankin kutsumaan Kikeä Elotaloksi ! Omien palkkojen nostaminen oli tosiaan sikamaista, kun maalla meni huonosti. Ei paljon ollut yhteisvastuusta tai esimerkkinä olemisesta tietoa.
Eikös palkkiotoimikunta ole edustajien työrukkanen, eihän nyt erustajat itte nostais palkkojaan vaan kun toimikunta haluaa niin ottavat vastaan pakosta.
- demeter
koti-kiusattu kirjoitti:
Eikös palkkiotoimikunta ole edustajien työrukkanen, eihän nyt erustajat itte nostais palkkojaan vaan kun toimikunta haluaa niin ottavat vastaan pakosta.
Just k/k, eikä Liliuskaan optioitaan olis ottanut, mutta kun sopimus niin määräs...
henrjii kirjoitti:
emmä tiärä saaraanko parempaa hoitoa nostamalla perushoitajien palkkaa, vai lisäämällä uusia hoitajia.
Ehdottomasti lisää hoitajia koska työmäärä ei siitä palkkojen nostosta vähene ja sairaslomat pyörii...aina vajetta osastoilla. Mutta kun niitä lääkäreitäkään ei tänne saa rahallakaan tarpeeksi jostain syystä.
- henrjii
vistcakka taitaa olla jo eläkkeellä
No jollei ole vielä eläkeiässä niin kaippa hänellä on eläkepaikka varattuna Alajärvellä.
Olisi pitänyt äänestää tuo Hunks sinne, ei vain tainnut olla ehdolla. Aloitteita ainakin tulisi ja voisi sitten muistuttaa muita työkamuja jo tehdyistä (vuosia sitten) aloitteista:))- demeter
Ainakin jäi pois eduskunnasta, Vistbacka, mutta voihan tuo ministeriksi ruveta.
- demeter
firefox58 kirjoitti:
No jollei ole vielä eläkeiässä niin kaippa hänellä on eläkepaikka varattuna Alajärvellä.
Olisi pitänyt äänestää tuo Hunks sinne, ei vain tainnut olla ehdolla. Aloitteita ainakin tulisi ja voisi sitten muistuttaa muita työkamuja jo tehdyistä (vuosia sitten) aloitteista:))Joo, hunksilla on nuo lahjakkuudet vedetty huippuunsa...
- Meriläinen
firefox58 kirjoitti:
Olisi pitänyt äänestää tuo Hunks sinne, ei vain tainnut olla ehdolla. Aloitteita ainakin tulisi ja voisi sitten muistuttaa muita työkamuja jo tehdyistä (vuosia sitten) aloitteista:))He hee, toi oli hyvä :))
demeter kirjoitti:
Ainakin jäi pois eduskunnasta, Vistbacka, mutta voihan tuo ministeriksi ruveta.
Taitaa siitä ministeri tullakin, ainakin aavistellaan. Taas jossain muistan nähneeni Soinin ja Vistbakan nimet yhdessä ja jutussa ennustettiin heillä töitä riittävän, niinkuin varmaan riittääkin.
Kas kun kaikki ei tartu kaaliin vaikka kuinka yrittää...- demeter
firefox58 kirjoitti:
Taitaa siitä ministeri tullakin, ainakin aavistellaan. Taas jossain muistan nähneeni Soinin ja Vistbakan nimet yhdessä ja jutussa ennustettiin heillä töitä riittävän, niinkuin varmaan riittääkin.
Kas kun kaikki ei tartu kaaliin vaikka kuinka yrittää...Juu, kovalevyllä on jo sen verran tavaraa, ettei sinne kaikkea viitsikään tallentaa.
Oliskohan siitä mustitikusta apua ? Jos menis kyseleen ja kertois, että muisti on vähän pätkinyt viime aikoina... firefox58 kirjoitti:
Kas kun kaikki ei tartu kaaliin vaikka kuinka yrittää...Vistbakka sanoi kun kysyttiin tuota ministeriasiaa, että jos lääkäri lupaa..eli oisiko hänellä joitain terveysongelmiakin, kun jäi pois ehdokkuudestakin...
- Pumppuvikainen mies
Pirrejuupas kirjoitti:
Vistbakka sanoi kun kysyttiin tuota ministeriasiaa, että jos lääkäri lupaa..eli oisiko hänellä joitain terveysongelmiakin, kun jäi pois ehdokkuudestakin...
on myös toi Vallesmanni Vistbakka.
Mutta mietin missä ovat tuollaiset suomalaisnaiset joita oli aikoinaan ? "Suomen ensimmäisen yksikamarisen eduskunnan jäsenten vaaleissa, jossa naisilla oli ensimmäisenä maailmassa täydet poliittiset oikeudet. Alli Nissinen tuli valituksi eduskuntaan kahden muun martan, Lucina Hagmanin ja Dagmar Neoviuksen kanssa. "
Yksi heistä samaa puuta kanssani.
Tiesittekö miten Martat syntyivät ja miksi. - PalstaPölhÖ
Ihan pian ministerinä on tämä meidän Raimo.
Ja muistakaa,että Kike on 2.polven kansanedustaja. Pumppuvikainen mies kirjoitti:
on myös toi Vallesmanni Vistbakka.
Mutta mietin missä ovat tuollaiset suomalaisnaiset joita oli aikoinaan ? "Suomen ensimmäisen yksikamarisen eduskunnan jäsenten vaaleissa, jossa naisilla oli ensimmäisenä maailmassa täydet poliittiset oikeudet. Alli Nissinen tuli valituksi eduskuntaan kahden muun martan, Lucina Hagmanin ja Dagmar Neoviuksen kanssa. "
Yksi heistä samaa puuta kanssani.
Tiesittekö miten Martat syntyivät ja miksi.Mites muistanko väärin..ettei idea ole alunperin kotimainen, siis tuo Marttojen syntyhistoria.., jotain valistustyötähän siinä muistaakseni alettiin tehdä, - esim. kuinka kotia, lapsia hoidetaan jne..
- k/k
Pirrejuupas kirjoitti:
Mites muistanko väärin..ettei idea ole alunperin kotimainen, siis tuo Marttojen syntyhistoria.., jotain valistustyötähän siinä muistaakseni alettiin tehdä, - esim. kuinka kotia, lapsia hoidetaan jne..
Moi pirre, tässähän tätä historiaa.
http://www.martat.fi/jarjesto/historia/
- tavannutkin
Kike on fiksu ja kaiken lisäksi viehättävä. Kyllä hän osaa varmasti hoitaa kansanedustajan työt kunnialla ja hyvin, siinä missä joku muukin. Ja asioista voi opiskella vielä keski-iän jälkeenkin. Eikö vain, hyvät kanssaihmiset? Minusta näyttää nyt siltä, että monella pieni kateuden poikanen paistaa mielipiteissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890