Pikku G on oiva esimerkki pikku kullannupuille :) On niin suloista kun palleroiset 6-vuotiaat esittävät ihmisiä ampuvia gangstoja. Oiiih!
Esimerkki
4
270
Vastaukset
- el diablo
...kohta saa kattella ihan livenä, kun teurastetaan muita ihmisiä!!! heh!!!
hyvä pikkuset!!! jatkakaa ihmiskunnan tuhoomista!!
täytyy varmaa muuttaa kuuhun ettei tarvis kärsiä kun joka puolelta kuulee pikkutyttöjen huutavan kuinka paljon ne "rakastaa" G:tä....
ei ne edes tiedä miltä tuntuu rakastaa....???....- Jim
etkä tiedä kyllä sinäkään, ellei barbaraa lasketa
- el diablo
Jim kirjoitti:
etkä tiedä kyllä sinäkään, ellei barbaraa lasketa
...hyvä vitsi..taisit puhuu itestäs!!
- Täti
Nyt pikku G:llä on ihka oma kolumni iltapäivälehden liitteessä! Minähän ne jutut kirjoitan oikeasti :) Kunhan poika on täysi-ikäinen saan hänestä ihanan orjapojan. Tykkään nuorista miehistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940