POLIISIT HUOMIO !!!!!!

lisää partiointia!

Kouvolan Poliisin tulisi katsastaa enemmän kuusankoski-pilkanmaa-voikkaa alueita, varsinkin öiseen aikaan 21-02 kuusaa täyttyy näistä virittäjä mopoilijoista. Kukaan ei enää uskalla liikkua kävelyteillä koska nämä kakarat ajaa jotain 80km/h mopoillaan kevyen liikenteen väylillä jopa isona rykelmänä.

Olen varma siitä että niin kuusankosken/pilkanmaan alueilla olevat mopoilijat ovat lähes 90% kaikki laittomasti viritettyjä. Suurin osa kokoontuu Vuohivuorella jonne on tapana ajaa poliisia pakoon, lisäksi on hienoisia epäilyksiä että ala-ikäisille myydään laittomasti olutta ja viinaa näiden amis autoilijoiden kautta, moni on jopa nähnyt ja kertonut eteenpäin.

Koulujen piha-alueet, leikkipuistot siellä, kevyen liikenteen väylät ja keskusta... siellä kaahailijat ajaa täyttä sataa!

Olen itse nähnyt yhä useamman ajavan öisin humalapäissään mopoillaan. Käveltyäni tällaisen nuorisojoukon ohi olen nähnyt heidän juovat kaljaa heittäen tyhjän pullon maahan ja sen jälkeen ovat lähteneet ajamaan vaarallisesti ylinopeutta mopoillaan.

Tällaista näkee ihan kaikki kesäillat ja yöt kuusankoskella ja pilkanmaassa, voikkaalla varmasti myös.

Nyt enemmän kiitos partiointia tännepäin ! Olen kiitollinen muutenkin että vahditte näitä ongelmanuoriamme!

96

3836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normaalikokoinen

      No mut ne on selvinpäin :D

    • silminnäkijöitä

      Mistäköhän sitten johtuu että heillä on mukanaan Koffia, Olvia jne.? Mitä kukaan tekee mukanaan tyhjillä olutpulloilla? Yleensä ne on juotu.

    • Normaalikokoinen

      Polliisi varmaan pidättää ne jos on aihetta! Taitaa jäädä pidättämättä. :D

    • ...................

      Ratsaa ainakin mopot, jos löytyy todistajakin, joka sanoo totuuden niistä. Lisäksi kaataa kaljat pois, jos sellaisia löytyy. Saattaapa antaa sakkoakin useista eri syistä.

      Eli ei se nyt pidätykseen johda, mutta muuhun todennäköisesti. Jos olen itse paikalla ilmoittajana, tiedän kertoa että mopoon on voitu asentaa rajoitin jne.

    • Voi taivas teitä

      Ei muuta kun koko poliisivoimat jahtaamaan muutama mopopoikaa, jotka kokoontuvat kuulemma johonkin vuorelle. ettei häiritse kovin paljon ihmisten elämää. Mutta todistettavasti ne siellä vuorella ovat olleet. Pari kansankynttilää on sinne ilta pimeässä kiivennyt ja tarkastanut.

      Luulisin että kun samoilta valittajilta esimerkiksi valaehtoisesti kysy, joivatko ne nuoren keskiolutta. Niin luulisin tiedon muuttuvan luuloksi, ja siksi että ainakin joivat.

      Eiköhän poliisilla ole tuolla kusirännin kulmilla enemmän sellaisia nuoria, jotka pitää ajoissa pelastaa aivan muunlaisien aineiden nauttimisesta.

      Mitenkähän joku voi niin varma, että tietää lähiseutujen mopojen olevan 90 prosenttisesti laittomia.

      • Anonyymi

        Uuu


    • Pisää lartiointia

      "Tällaista näkee ihan kaikki kesäillat ja yöt kuusankoskella ja pilkanmaassa, voikkaalla varmasti myös."

      Nuku hyvä ihminen yöllä. Äläkkä koko pitäjää vahdi. Tai käy sitten yöllä säännöllisesti siellä Voikkaallakin, ettei sen kohdalta tarvitse esittää arviota.

    • ...................

      "Ei muuta kun koko poliisivoimat jahtaamaan muutama mopopoikaa, jotka kokoontuvat kuulemma johonkin vuorelle. ettei häiritse kovin paljon ihmisten elämää. Mutta todistettavasti ne siellä vuorella ovat olleet. Pari kansankynttilää on sinne ilta pimeässä kiivennyt ja tarkastanut."

      - Kyllä ne pitävät kovaa ääntä ja jos olet katsonut Poliisit TV sarjaa, niin siellä ihmiset ilmoittelevat harva se päivä tällaisesta häiriköinnistä kun on kaikenmaailman pakoputket ja muut. Niistä lähtee sellainen rätinä ja pauke että kyllä se kaikuu ja kun niitä on jo toistakymmentä, niin ihmekös tuo enää. Meteliä riittää.
      Niitähän on alikulkutunneleissa, sieltä niitä kannattaa myös etsiä. Ne on siellä sen takia, koska paikkahan on piilossa, mutta sanonpa vaan että kun sieltä kävelet läpi niin nämä ovat edessä. Voisin vannoa että lähes 70% kuusaankosken kohti voikkaata olevissa alikulkutunneleissa ryypiskellään, siellä on aina olutpulloja ja usein ei pääse läpi fillarilla kun tulet töistä.
      Humalan haju puskee sieraimiin ja hirveä rääkynä ja huuto niiden mopojen lisäksi.

      "Luulisin että kun samoilta valittajilta esimerkiksi valaehtoisesti kysy, joivatko ne nuoren keskiolutta. Niin luulisin tiedon muuttuvan luuloksi, ja siksi että ainakin joivat."

      - Miksi kukaan heidän oluitaan kävisi juomassa, kun hehän niitä yrittävät itselleen haalia ja nämä 20 vuotiaat autolla liikkuvat välittävät heille sitä kaiken lisäksi. Sieltä tuodaan suoraan Alkosta viinaksia joita sitten juopotellaan pitkin kyliä ja mantuja, tunneleissa jne.
      Ei ne niitä vaikeasti saamiaan oluita noin vaan jakele enää eteenpäin.

      "Eiköhän poliisilla ole tuolla kusirännin kulmilla enemmän sellaisia nuoria, jotka pitää ajoissa pelastaa aivan muunlaisien aineiden nauttimisesta."

      - ..jotka on ihan sitä samaa porukkaa mitä nämäkin täällä.

      "Mitenkähän joku voi niin varma, että tietää lähiseutujen mopojen olevan 90 prosenttisesti laittomia. "

      - Oma poikani on sanonut että jokaisella enduro ja skootterimopolla on virityksiä kiinni ja jokainen kulkee lähes 80-100km/h. Ja missä sinä muka näet täysin vakion ajopelin joka ei tulisi vastaan tuota nopeutta? :) Ei niitä ole kuin tytöillä.
      Suurin osa kaahaa niillä siksi kylien peräteillä ettei jäisi kiinni mutta suuri osa myös kaahaa yleisilläkin teillä.
      Eniten viritettyjä menopelejä tapaa myöhään lltaisin ja öisin sieltä känniläisten laumoista. Kyllä sen näkee mikä on viritetty. Meidän pojan mopo on aina ollut kunnollinen ja laillinen.

      • Ei kyttäillä liikaa

        "Eniten viritettyjä menopelejä tapaa myöhään lltaisin ja öisin sieltä känniläisten laumoista. Kyllä sen näkee mikä on viritetty. Meidän pojan mopo on aina ollut kunnollinen ja laillinen."

        Siis noi muiden penskat, mutta ei meidän.

        Kun noita ajatuksiasi lukee. Niin olen aivan varma, ettei poikasi tule sinulle sanomaan moponsa olevan viritetty.

        Laillisuuksia en suuremmin puolustele. Mutta isänä voin sanoa, että pitää muistaa oma nuoruus ja ajatella asioita kuitenkin siltä kantilta. Kun ei heti ole suurimpana vallesmannina asioita tuomitsemassa, niin pysyi aika hyvin omien lapsien jutuissa mukana. Kun he uskalsivat asioita puhua. Sekin on taitolaji, vaikka joskus olisi tehnyt mieli ottaa asioihin tiukemmat mielipiteet.

        Sen verran olen kuullut noista mopojen virittämisistä. Että älä nyt täysin luota tuohon oman pojan mopon laillisuuteen. Jos ei kuulemma asioihin paneutuneet poliisitkaan löydä niitä niiden salakatkasioita, niin vaikeaa sen on sullekin.


    • näinhän se on aina..

      pojat on poikia :) ja kuuluukin olla. kyllä luonto korjaa hurjimmat pois

      • 2pyörä

        Luonto eli viikatemies. Sitten taas kynttilää tienvarteen ja tippa silmässä pari päivää. Sama meno jatkuu. Kunnes taas on maahanpanijaiset. Pojat on poikia ja tuntuu että tietyt isät ei poikuudestaan ole päässeet itsekään.

        Pahinta on se, että nämä mopoilevat idiootit saattaa tappaa syyttömiä pöllöillessään.

        Mutta sitä saa mitä tilaa. Mopoihin ja moottoripyöriin (pampers-pyöräilijät vielä pahempia) tulee pakollinen vuosikatsastus, asia on jo pitkällä EU:n virkamiesten käsittelyssä.

        Siinähän sitten vaihdatte pyttyjä ja prikkoja katsastukseen hehe hehe...


      • Näin se on ollut ja tulee aina olemaan, niin meidän vanhempien nuoruudessa kuin nytkin. Poliisit kyllä valvovat ja tekevät parhaansa kansalaisten mielenrauhan säilyttämiseksi heh heh. Nyt ei mopot ole enää niin ongelma kuin kännykällä ohjelmistoa muuttamalla näistä sähköpotkulaudoista, kulkevat reilusti yli sallitun 25kmh, pahimmillaan jopa 80kmh


    • Näin se menee

      Enpä nyt samaa mieltä olisi tuosta poikien "hurjuudesta". Miehet ovat hurjia, pojat vain leikkivät ja liika leikki on kurin puutetta vain siellä kotioloissa :(

    • Ikä38

      Joopa joo.

      Ja näitä setiä ja tätejä riittää.

      Haluaavat nähdä poliisi auton!

      Oma elämä onaika tylsää ja muutkaan ei saa elää.

      Sepittelevät tarinoita kaikesta jos nuoriso kokoontuu.

      Se vanhuus vaan tulee kaikille aikanaan. Ja se yö juoksukin loppuu jossain vaiheessa.

      Näin se vaan menee

      • 2pyörä

        Elämä on sulle kännissä mopolla päristelyä ylinopeudella????

        Hanki elämä!


    • jepjep.....

      Sorry nyt vaan mutta ei täällä taida setiä ja täteja välttämättä olla vaan aikuisia ihmisiä sinä mukaanlukien.

      Kukaan ei ole myöskään väittänyt että oma elämä olisi tylsää. ei minun ainakaan ole ja puuhaan mitä huvittaa. voihan ihmisiä kokoontua aikuisiakin juhliansa pitämään, niissä onkin enemmän hupia kuin jossain alikulkutunneleissa kokoontuvissa lapsosissa jotka vaan sotkee. mitä juhlia ne muka on? :) varakkaammat aikuiset juhlii varmasti villimmin.

      tulkoon vaan vanhuus mutta siihen menee aika pirun monta vuotta, että eipä haittaa mua. sitten kun tarvii kävelykepin niin puhutaan sitten vanhuudesta :)

      yöjuoksuja ei kenenkään vanhemmat edes salli jos on yhtään järkeä päässä siellä kupolissa vai onko vika sitten vanhemmissa kun kaikkien kakarat pysyvät sisällä ne yöt ja nukkuvat yönsä normaalisti.

      eli onkohan sinulla kusta päässä kun sinusta on normaalia että lapset juoksevat yöllä vaikka ne yöt kuuluisi ihan nukkua ja rauhoittua ennen tulevaa päivää. Sehän se normaalia on? käsitykseni mukaan perheet joissa isät ja äidit ryyppää, niin näiden pennuilla jotka on häiriintyneitä hyppii siellä ulkona pitkin yötä. kaikki fiksut perheet m itä tiedän niin eivät näiden lapset öisin ole ulkona vaan tulevat illalla kotiin ja viettävät sitä omaa aikaa kotosalla ja nukkuvat yönsä ja heräävät aamulla normaalisti ylös.

      Onko se sun mielestä sitten epänormaalia?

      onhan se katkeraa siellä päässä valittaa kun silloin kun sinä asuit kotona niin rentut vanhempasi eivät välittäneet ja sinä ryyppäsit ulkona... eli oliko fiksuja kavereita?

      puhut myös vanhuudesta... miksi täällä eivät sitten muut saisi elää, miksi vain teinit saa sun mielestä elää ja pitää hauskaa? ethän sinä sille mitään mahda jos muutkin pitää hauskaa?

      ite ole jo kaukana teiniydestä mutta voin kyllä juosta hyvällä omalla tunnolla ulkona vaikka kaiket yöt kun ei ole nyt töitäkään. Minne juoksen? no vaikka baareihin taksilla ja hillun missä huvittaa. Että se siitä sinun vanhuudestasi, kaikki ei elä yhtä tylsää elämää mitä sinä elät ja jos olet vasta 38v niin vittuako
      sinä mitään vanhuudesta olet edes sanomaan.

      ne jotka ovat lähestyvät 70 ikää ovat jo jotain siitä sanomaan.

      joo että ei muuta kun yöjuoksua vaan... sehän se on tervettä meininkiä että kotiin tullaan keskellä yötä miten huvittaa vaikka ikää ei ole kun 16v.
      Eli sulla ei ollut tapoja eikä kasvatusta? hyvähyvä...

      • joo.....

        Jos esim. minä olisin hölmöillyt tuolla ulkona miten sattuu niin kyllä siitä olisi isäni jo tullut rankaisemaan ja olisin saanut toruvia katseita..

        ei hölmöily kuulu kyllä kenenkään normaaliin käytökseen, eli jos hölmöilee niin kotoa puuttuu kuri ja kasvatus. mikä vittu siinä on niin vaikeaa ymmärtää?

        ei täällä ole niin teineillä kuin aikuisillakaan oikeutta hölmöillä. fiksut vanhemmat opettavat jo lapsensa pienestä pitäen hyville tavoille , ja nämä eivät yöjuoksuja harrastele vaan he noudattavat kotiintuloaikoja, Saa olla aika tahvopää jos antaa lapsensa hillua yöt ulkona. Eipä sellainen vanhempi paljon lapsestaan piittaa saati sen terveydestä.

        eikä nämä hyvin kasvatetut tuolla öisin kuseskele pitkin k atua ja örvellä, sehän on selvä.

        Koita opetella erottamaan normaalit ja häiriintyneet. Kyllä siihen syy aina löytyy jos likka ei meinaa pysyä kotonaan edes öitä. Sama koskee jätkiä.

        minusta koko yöjuoksu on pelkkä VITSI. Normaalissa kasvatuksessa sellaisesta pidetään perheen teinille jo kunnon nuhtelu. Ei sellaista monikaan anna sallia. Jokin järkihän tässä on oltava.


      • 2pyörä
        joo..... kirjoitti:

        Jos esim. minä olisin hölmöillyt tuolla ulkona miten sattuu niin kyllä siitä olisi isäni jo tullut rankaisemaan ja olisin saanut toruvia katseita..

        ei hölmöily kuulu kyllä kenenkään normaaliin käytökseen, eli jos hölmöilee niin kotoa puuttuu kuri ja kasvatus. mikä vittu siinä on niin vaikeaa ymmärtää?

        ei täällä ole niin teineillä kuin aikuisillakaan oikeutta hölmöillä. fiksut vanhemmat opettavat jo lapsensa pienestä pitäen hyville tavoille , ja nämä eivät yöjuoksuja harrastele vaan he noudattavat kotiintuloaikoja, Saa olla aika tahvopää jos antaa lapsensa hillua yöt ulkona. Eipä sellainen vanhempi paljon lapsestaan piittaa saati sen terveydestä.

        eikä nämä hyvin kasvatetut tuolla öisin kuseskele pitkin k atua ja örvellä, sehän on selvä.

        Koita opetella erottamaan normaalit ja häiriintyneet. Kyllä siihen syy aina löytyy jos likka ei meinaa pysyä kotonaan edes öitä. Sama koskee jätkiä.

        minusta koko yöjuoksu on pelkkä VITSI. Normaalissa kasvatuksessa sellaisesta pidetään perheen teinille jo kunnon nuhtelu. Ei sellaista monikaan anna sallia. Jokin järkihän tässä on oltava.

        Juoppojen pennut siellä keulii robbarin parkkiksella aamuyöstä...


    • mie oon tällanen

      "Laillisuuksia en suuremmin puolustele. Mutta isänä voin sanoa, että pitää muistaa oma nuoruus ja ajatella asioita kuitenkin siltä kantilta. Kun ei heti ole suurimpana vallesmannina asioita tuomitsemassa, niin pysyi aika hyvin omien lapsien jutuissa mukana."


      Taitaa se nuoruus kadota vain niiltä jotka jälkikasvua itselleen tekee. Se on huomattu... ne on aina äänessä "muistelemassa omaa nuoruuttaan".
      Itse en piittaa paskaakaan missä iässä elelen, elän silti samaa nuoruutta
      mitä olen ennenkin elänyt. Mutta ymmärrän, ettet sinä isänä enää voi elää kuten poikasi elää. Me muut voimme jotka emme ole isiä.

    • P.G.G

      P.G.G Kieltää kaiken paskan mitä pilkanmaasta on puhuttu.Mitä siihen mopojen virittelyyn tulee noin yksikään mopo mene niin kovaa mitä on täällä sanottu! Korkeintaa yksi ajelee kännipäissään ja on kyllä lopettanut kännissä ajelun!

      • Viritettyjä on

        P-G.G väärentelee nyt totuutta kyllä. Joka päivä kuulee pärinää jos minkälaista.

        Ja on nähty jo pari kertaa kun päristäjät ovat saaneet tuntuvat rapsut kuusaantiellä ja muuallakin. Varmasti ikävää.


    • no niin varmaan

      Sinähän se kunnon potaskanjauhaja olet :) Suurin sallittu nopeus mopoille on 45km/h ja se on sen takia ettei vaaratilanteita syntyisi, eikä tämä koske autoteitä vain myös niitä kevyenliikenteen väyliä.
      Pyöräteillä poukkoilee laidasta laitaan typerät kakarat, ei vanhukset.
      mopoautot voi ollakin tulppa, koska niillä ei mahdu ajamaan pientareilla. Mutta ei mahdu ajamaan kevyenliikenteen väylilläkään, huono homma.

      jos vanhukset seisoskelee kaupoissa niin kakarat seisoskelee räkimässä kauppojen edustalla ja piha on sen jälkeen sen näköinen.

      Kyllä täällä vanhukset asiansa osaa ja taitaa, sen sijaan alle 20 vuotiaat on p*rseestä ja tekee kaiken päin puuta. Siihen varmasti on muillakin sanottavansa, ikää kun ei ole niin sitä on vielä asioista pihalla kuin lumiukot.

      eli kun se 15v tulee mittariin niin kieltotaulun voisi liimata otsaan.

      • pikaliima toimii!

        Ja pikaliimallla, joka on hyvää siihen tarkotukseen.


    • ..

      Joo. Mun mielestä kuusaalla ei sais liikkua enää ollenkaan. Olis tosi hyvä! POLIISIT HUOMIO !!!! Jos näät nuoren, vie se kotiin, se on paha ihminen. Aikuiset saa vaan liikkua! Ei missäännimessä alle 20v.

      • hellapoliisi

        Asiaa!


    • ...

      Jepjep, niinhä se on et nuorissa se vika on. Taitaa jollakin aikuisilla olla korvien välissä vikaa. Kaikkihan me ollaa joskus oltu nuoria ja pidetty hauskaa, niin miksei nyky nuoret saisi myös tehdä samoin? Ihme kyläpoliisit. Miten se vaikuttaa teidän elämään jos jonkun mopo sattuu menemään kovempaa kun saisi? Miten se vaikuttaa teidän elämään jos joku on ottanut kaljan ja ajaa? Omaa typeryyttähän se on, ei teidän. En usko että poliisejakaan kiinnostaa nää kyläpoliisien juorut, kun mikään ei yleensä pidä edes paikkaansa.

      • tässä tämä

        Hauskaa pidetään sitten aikuisina ja sinun tulisi noudattaa edelleen sitä lakia eli jonkun pitäs painaa se sun päähäs. Hauskanpito ei ole lain rikkomista etkä ole siihen mitenkään etuoikeutettu.
        Ihan turha vikistä asioista joissa olet väärässä, se näkyy kirjoituksestasi.
        Mitään sen kummempia perusteluja ei sulle anneta ja sillä siisti.

        Ja vielä kaljaa ja ajat.... ei hyvä luoja. Nyt taitaa kakaran jutut mennä ihan aikuiseksi, ehkä parasta ettet aja vaan kävelet.

        Sulla tässä korvien välissä on vikaa. MIkä ihmeen hypetys sulla on että kun olet teini niin sinä saat pitää hauskaa.. ihan kun hei muut ei pitäisi.
        nimenomaan sinun ikäisesi pitää totella lakia ja kuria, muutenhan tää maailma menee ihan päälaelleen.

        Nuori juniori uhoaa täällä kuin maailmanparantaja. Eikö se ole selvä asia ettet mahda mitään asioille ja ne on niinku ne on, ja jos et itse sitä tajua niin kyllä aikanaan sut laitetaan se tajuamaan.

        Mitä itket jos rikot lakia ja joku sanoo sulle siitä? ihme hyyppä..


    • 110cc parma <3

      kato ny vittu ku meen pilikanmaaalle ajelee tol mun viritetyl derbil ja poltan kumii siin makkaramuseonpihas ja heitän keulasiivuu siin pilikanmaan koulul ja ajan voikkaalle 130km/h vitunmoises lintas ja keula ojos otan parihuikkaa kohvia ja lähen kuusaalle ajelee niin v#tun gänäs ajan teijän kaikkien lasten päälle enkä saa ku kuukauden tuomioo koska oon poliisin poika ja sit ette uskalla vittuilla mun ukolle ku se on kyttä ja laittaa teijät "kunnon" kansalaiset putkaa ku näytätte mulle keskarii ja sit meen vetää vitunmoist siivuu sinne kuusaan ässän eteen ja sit tuutte sinne ulisee ni meen varastaa heses majoneesit ja tungen ne teijän naamaa ja sit heitän liikenneympyräs settii ja sit pitääki mennä jo tankkaa ku toi virimopo imee vitust bensiinii mut ei se haittaa isi on maksanu mun kaikki virit ja maksaa bensat myös eikä poliisien soittelu mitää auta koska oon niin kova kuski et ne ei saa kii ja jos otan vähä kohvii ni vittu et liidän tuol pohjoistiel et tulkaa vittu ottaa kii

      • kawasaki 125

        asiaaaa


    • just just.

      mitäpäs jos otat pari kuppia kuumaa kaakaota niin uni tulee paremmin.

    • Eemelinystävä94

      EEMELIN MOPO MENEE 105km//H; AJELLAA AINA ÖISIN KUUSAA;VOIKKAA;KOUVOLA VÄLII ETTÄ KAIKKI HERÄIS JA NÄKIS MEIJÄN HIENOT MOPOT; ps. maukka on parasta ja lolli.


      SALEN SEINÄT EI PYSY PYSTYSSÄ PITÄMÄTTÄ.;;;;;;;;;;

    • elmeri98

      Viljamin PVeellä mennään sähkölankoja pitkin jotain 150km/h ja olen myös voikkaan salen katola ajellut. - Elmeri

      • älä ellu sössötä

        Joku tavan rääpäle jonka heittää ilmaan vaikka pienet aikuisetkin. Ei taida paljon peevee virittelyt auttaa :)


    • elmeri98n ystävä

      KATOLLA

    • Hemuli

      Kiva kuulla tytöt, ihanaa kirjotella tosissaa tänne suomi24 :D:D:D
      -Hermanni

      • Nauru pääsee..

        "sama jamppa joka uhoo turpaanvetämisillä täällä jatkuvasti."

        Mitäpäs jos sen pskanjauhamisesi sijaan tulisit oikeasti haastamaan niin saat sinäkin selkääsi :) Jos asiat kiukuttaa niin anna tulla pois vaan, katellaan sitten kuka uhoaa jatkossa täällä. Käytäntö on ihan toinen mitä mopopojun parkuminen täällä, eli taidat olla käteenvetäjä itse.

        Toimipa vähän rohkeammin ja tule huutelemaan kadulla niin saat taas yhden mopovihaajan "telottua" :) mitä hyötyä siitä on että täällä kiukkuat, näytä nyt vähän mistä tuulee, näytät vähän mihin pikku mopopojista ihan oikeasti on :)

        Anna tulla vaan. Tiedän että sun tekis mieli muttet uskalla edes joukolla :)


      • tikit vielä päässä?
        Nauru pääsee.. kirjoitti:

        "sama jamppa joka uhoo turpaanvetämisillä täällä jatkuvasti."

        Mitäpäs jos sen pskanjauhamisesi sijaan tulisit oikeasti haastamaan niin saat sinäkin selkääsi :) Jos asiat kiukuttaa niin anna tulla pois vaan, katellaan sitten kuka uhoaa jatkossa täällä. Käytäntö on ihan toinen mitä mopopojun parkuminen täällä, eli taidat olla käteenvetäjä itse.

        Toimipa vähän rohkeammin ja tule huutelemaan kadulla niin saat taas yhden mopovihaajan "telottua" :) mitä hyötyä siitä on että täällä kiukkuat, näytä nyt vähän mistä tuulee, näytät vähän mihin pikku mopopojista ihan oikeasti on :)

        Anna tulla vaan. Tiedän että sun tekis mieli muttet uskalla edes joukolla :)

        ja jos jotain on joku joskus sanonut ( varmaan monikin pärinästä ) niin aina on pojut olleet hiljaa. Yleinen käytäntö on sekä voikkaan kuin kuusaankin nurkilla ollut että vastavttuilua ei pojilta koskaan kuule silmätysten ja jos on kuulunut, niin turpaansa ovat saaneet aina. Parempi kun laitette ne romunne vakioiksi niin pysyy nenät ehjänä jatkossakin :)

        Toki se mopopojun oloa helpottaa kun saat vähän täällä uhota ja puhua pskaa.


      • heh....
        tikit vielä päässä? kirjoitti:

        ja jos jotain on joku joskus sanonut ( varmaan monikin pärinästä ) niin aina on pojut olleet hiljaa. Yleinen käytäntö on sekä voikkaan kuin kuusaankin nurkilla ollut että vastavttuilua ei pojilta koskaan kuule silmätysten ja jos on kuulunut, niin turpaansa ovat saaneet aina. Parempi kun laitette ne romunne vakioiksi niin pysyy nenät ehjänä jatkossakin :)

        Toki se mopopojun oloa helpottaa kun saat vähän täällä uhota ja puhua pskaa.

        tietysti mummeleille on helppoa aukoa päätään :) Sitten kun muut tulee sanomaan niin .. "eihän me mitään" tai " joo-o "
        Eli kovia jätkiä :) Ja eikun päristämään taas ..... vrm vröööööm.


      • TROLLLLOI
        Nauru pääsee.. kirjoitti:

        "sama jamppa joka uhoo turpaanvetämisillä täällä jatkuvasti."

        Mitäpäs jos sen pskanjauhamisesi sijaan tulisit oikeasti haastamaan niin saat sinäkin selkääsi :) Jos asiat kiukuttaa niin anna tulla pois vaan, katellaan sitten kuka uhoaa jatkossa täällä. Käytäntö on ihan toinen mitä mopopojun parkuminen täällä, eli taidat olla käteenvetäjä itse.

        Toimipa vähän rohkeammin ja tule huutelemaan kadulla niin saat taas yhden mopovihaajan "telottua" :) mitä hyötyä siitä on että täällä kiukkuat, näytä nyt vähän mistä tuulee, näytät vähän mihin pikku mopopojista ihan oikeasti on :)

        Anna tulla vaan. Tiedän että sun tekis mieli muttet uskalla edes joukolla :)

        TROLLI;ASDAAS;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • meissel9i
        tikit vielä päässä? kirjoitti:

        ja jos jotain on joku joskus sanonut ( varmaan monikin pärinästä ) niin aina on pojut olleet hiljaa. Yleinen käytäntö on sekä voikkaan kuin kuusaankin nurkilla ollut että vastavttuilua ei pojilta koskaan kuule silmätysten ja jos on kuulunut, niin turpaansa ovat saaneet aina. Parempi kun laitette ne romunne vakioiksi niin pysyy nenät ehjänä jatkossakin :)

        Toki se mopopojun oloa helpottaa kun saat vähän täällä uhota ja puhua pskaa.

        vittu turha luulo =D edelleen yli 90 prossaa kouvolan ,kuusan voikkaan alueel mopot on viritetty, etkä työ tavalliset tallaaajat siel maaaatiloisssanne voi minkäää=D ei se mtn auta et täänne jauhatte paskaa


    • niin....

      Kyllä täällä riittää porukkaa joita ärsyttää tää naperoiden päristäminen, ei takuulla ole siinä kukaan yksin asiaa huostamassa.

      kokeilkaas pojat päristellä jonkun portin pielessä tarpeeksi pitkään ja jäätte siihen odottamaan mitä tapahtuu. Ehkä sit uskotte.

      Kun ette te munapäät tunnu ymmärtävän että viritetyt pelit kuuluu suljetuille alueille ei liikenteeseen. ihan itsennne ja muiden parhaaksi ne siitä teille sanoo, kannattas ottaa opiksi.

      kukaan ei tahallaan teille vttuile, siinä on aina jokin syy.

    • sano asias livenä

      On aika raukkamaista vaarantaa liikenneturvallisuutta ja samalla uhota täällä kun mopopoika voi mennä asiansa esittämään rohkeasti sille ketä tahtoo. Älä ole raukkis, mene sanomaan suoraan vaan. Laita mopo vähäksi aikaa jalalle ja mene sanomaan. niin helppoa se on ja heti annat kovemman vaikutelman.

      sinähän se rikot lakia, joten mitä täällä vingut.... menet rohkeesti kertomaan asias jos joku sulle ajelustasi vinoilee, kyllä sua kuunnellaan silloin.

      kaikki jotka täällä pärinästä valittelee niin sanoo sen kyllä sulle muuallakin, mutta päristäjä itse uhoaa piilossa eli kaivele sinä vaan piliäsi jos et tuon parempaan kykene.
      ei taida rahkeet riittää sanomaan kenellekään että liiikenneturvallisuuden vaarantaminen ei ole väärin.

    • mopomies647

      Älä ny viitti viljami, ota kuppi maukkaa ni olo paranee,

    • vilperinrake

      TUU KOITTAA MAKE JA VILPERI KEULII SUN YLI MUMMO;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      • aika hurjaa kyytii

        vihreellä tuntsalla kuusaalla tänään.
        oli tosin niitä helvatun papparaisia varmaan.ajoi tien laidassa voikkaata kohti ainakin 35 lasissa ja ilman kypärää.vinossa ku mikä istu eli pukamat kipeenä kait.
        oisko ajellu poksiin leikattavaksi.
        mutta ilman kypärää ja joku lippis päässä.hurja ukko.


    • näkkyy aina ohi

      Eihän ne teidän p*skat romunne edes kulje niin kovaa mitä 80 luvulla.
      Nykyromut on ylipainavia joista ääntä lähtee muttei kulkua. Teette itsestänne vain pellejä ja on aina hauska katsella kun pellet jää kiinni ja saa kunnon rapsut.

      Ajoin kerran autolla ja joku voikkaalaiskakara ajoi mopollaan mukamas niin kovaa niin ei edes 70km/h mennyt vaikka pojan puheiden mukaan pitäisi olla voikkaan "Nopein mopo".

      Sorry, mutta kannattaisi ostaa moottoripyörä, rikkokaa sillä lakia ja rapsut senkun paranee.

      nykyään ei ole kuin ylipainavia muovimopoja, melko surkeaksi on mennyt mopotkin tänä päivänä, varmaan sen takia ettei virittämisestkään olis enää hyötyä ja sen näkee :)

      että hurjia pentuja on joo....vrum vrum

      ette te niistä p*skavehkeistänne saa ikinä samanlaisia kuin moottoripyöristä tai monttukoneista, ne on aina teidän muovivehkeitänne edellä ja kuulostaakin tehokkailta.

      voi voi voi näitä nykykakaroiden onnettomia vempeleitä...hehheh

      • kallista ja turhaa

        Onko kivaa kun mami ostaa kalliin muovimopon ja kalliit viriosat ja silti kuuluu vaan ääntä eikä näytä edes kunnon tykiltä ??? D:DDD

        sorry vaan mut säälittää teidän puolestanne....

        se olis parasta iskeä pv:n runkoon kuulkaas monttukoneen laatikko patoineen jos mielii saada kunnolla näyttävyyttä... kun te ajatte niillä ylipainavilla norsuillanne niin te kuvittelette että " wow tää näyttää varmaan tosi tykiltä "..

        Mutta kun ei näytä.

        125cc 90 luvun kuristamaton kevari pesee kättelyssä jokaisen muoviromun leikitellen ja kuulostaa sekä näyttää tehokkaalta.


        älkää turhaan ottako turpaanne ja sakkoja mokomien lelujenne takia :D

        jos halusitte mielipidettä niin olkaa hyvät! :D


      • onnettomia..
        kallista ja turhaa kirjoitti:

        Onko kivaa kun mami ostaa kalliin muovimopon ja kalliit viriosat ja silti kuuluu vaan ääntä eikä näytä edes kunnon tykiltä ??? D:DDD

        sorry vaan mut säälittää teidän puolestanne....

        se olis parasta iskeä pv:n runkoon kuulkaas monttukoneen laatikko patoineen jos mielii saada kunnolla näyttävyyttä... kun te ajatte niillä ylipainavilla norsuillanne niin te kuvittelette että " wow tää näyttää varmaan tosi tykiltä "..

        Mutta kun ei näytä.

        125cc 90 luvun kuristamaton kevari pesee kättelyssä jokaisen muoviromun leikitellen ja kuulostaa sekä näyttää tehokkaalta.


        älkää turhaan ottako turpaanne ja sakkoja mokomien lelujenne takia :D

        jos halusitte mielipidettä niin olkaa hyvät! :D

        Kun pikku riiviöille antaa oikean 250cc crossipyörän kokeiluun niin riiviö pelästyy jo siinä vaiheessa kun koneen saa käyntiin. Ajokin menee kaatumiseen.. :D


        kannattaisi hankkia ajokokemusta mutta eihän nassikoilla sellaista ole :D

        kokemus on lähinnä vakiomopon tasoa eikä sitä paljon paranna ne kalliit viriosat... muutaman vuoden päästä tajuatte itsekin että olis kannattanu sijoitttaa kunnolliseen monttupyörään tai kevariin nekin rahat :)


      • pskavehekuusneljä

        KYLLÄ SAA MAKEN PEEVEE MENEE 130km/H mitattii iha ite,


      • jdkl

        ittelläni kaks 1255 crossii ja ajan kilpaakii,nii vissii kyl tiiän paremmi ku sie nii kyl näistt "muovimopoist saa kulkemaaan jopa 150kmh että kyllä kiekuu"


      • trollollol
        kallista ja turhaa kirjoitti:

        Onko kivaa kun mami ostaa kalliin muovimopon ja kalliit viriosat ja silti kuuluu vaan ääntä eikä näytä edes kunnon tykiltä ??? D:DDD

        sorry vaan mut säälittää teidän puolestanne....

        se olis parasta iskeä pv:n runkoon kuulkaas monttukoneen laatikko patoineen jos mielii saada kunnolla näyttävyyttä... kun te ajatte niillä ylipainavilla norsuillanne niin te kuvittelette että " wow tää näyttää varmaan tosi tykiltä "..

        Mutta kun ei näytä.

        125cc 90 luvun kuristamaton kevari pesee kättelyssä jokaisen muoviromun leikitellen ja kuulostaa sekä näyttää tehokkaalta.


        älkää turhaan ottako turpaanne ja sakkoja mokomien lelujenne takia :D

        jos halusitte mielipidettä niin olkaa hyvät! :D

        vittu nii vissii vakio kevari 11 kilowattinen menee110 cc parmakit rossist ohi=DDDDD ne on iha luumui


    • sillo80luvulla

      Sorry herra 80-luvun mopomies, osta pyörä mulle tuun ajaa sun nurtsille moi,

    • moottori poika!!!

      "se olis parasta iskeä pv:n runkoon kuulkaas monttukoneen laatikko patoineen jos mielii saada kunnolla näyttävyyttä... kun te ajatte niillä ylipainavilla norsuillanne niin te kuvittelette että " wow tää näyttää varmaan tosi tykiltä ".."

      ai se kuljetus laatikko ? vai mikä laatikko,

      joku ruoka pata?

      että semmonen moottorimies täällä!!!! antelee neuvoja mopon laitosta.

      ei taida tissiposki vielä tietää mopoista saatikka koneista mitään.

    • niin..

      Onneksi niitä pienipyöräisiä p*skoja ei enää näy kovin paljoa kuusaalla saati voikkaallakaan niin ei tarvi hajottaakaan niitä.

    • es

      okei mopot on muovilaatikoit mut mitä ne teijän ruhonleikkurit on millä te ajelette otatte pankist lainaa et saatte ostettuu jonku paskan tila-auton kyl ny ite tol mopol ajelee mielummin ku sellasen vitun ison muvolaatikol

    • amis12

      Vetäkää vittu päähä

    • Hermanni-Korianteri

      EBIN MAKE SPUGRU SPÄGRE VILJAMIN VELI :-DDD

    • vitunkovabomber96

      Kuusaal meil on omat säännöt, poliisit ei meitä tuu määräämää vaa me määrätää niit !!!!

      • Bomberkiller!!!

        HAH HAH LÄYHÄ!!!!


    • Silminnäkijöitä..

      Kuka hyvänsä voi halutessaan poimia sut tavatessaan rekisterikilven tiedot muistiin ja ilmoittaa eteenpäin samalla kertoen että olet syyllistynyt liikenneturvallisuuden vaarantamiseen, sekä ajat viritetyllä kulkupelillä joka ei enään ole mopo vaan laiton ajoneuvo.
      Sen jälkeen perästä kuuluu ja vanhempasi joutuvat maksumiehiksi tai jopa sinä itse.

      Näin on toimittu ja näin toimitaan jatkossakin jos tarve sitä vaatii.

      Ja kun ajat kouluun sillä mopolla niin tarkat tiedot seuraa perässä ja sieltäkin käsin voi selvittää ja laittaa tiedot ylös, myös mistä tulet ja minne menet, jotta sinut saadaan tarvittaessa kiinni jos ajat mopolla joka kulkee 70-100km/h eli täysin kiellettyä nopeutta.

      Siihen voidaan puuttua.
      Kun sinut jossain nähdään ja tavataan, niin rekisteritunnus otetaan ylös ja kaikki mahdolliset tiedot jotta ajelusi saadaan loppumaan.

      Eli aivan laillisesti sinut voidaan saada kiinni ja vastuuseen ajelustasi aikanaan. Näin voidaan auttaa ja samalla ehkäistä mahdollisia onnettomuuksia, törkeää liikenneturvallisuuden vaarantamista. Jokainen kansalainen pystyy edesauttamaan, kutsuttiinpa heitä vasikoiksi tai ei, niin omasta aloitteesta se lähtee.

      Hommanne ei ole mitään pelleilyä enää, vaan leikitte vakavalla asialla. Viritetty mopo voi tappaa, vammauttaa yms.
      Muualla Suomessa tällaisiin asioihin on jo puututtu kansalaistenkin toimesta, osa ehkä laittomasti, mutta osa myös täysin laillisesti.
      On nimittäin aivan helppoja konsteja saada sinut lopettamaan ajelusi ja hankkia sinulle tuntuvat rapsut.

      Ja jos sinut nähdään kaahaamassa niin jo pelkkä puhelinsoitto riittää siihen muiden tietojen ohella, jotka on jo edeltä käsin korjattu talteen, sekä tarkkailtu sinua.

      Kuka hyvänsä voi halutessaan etsiä mahdollisia sunlaisia kuskeja liikenteestä ja tarpeeksi kun panostaa tiettyjen henkilöiden tarkkailemiseen, tietojen kirjaamiseen muistiin ilmoittaen ne eteenpäin, niin ajelut tulee loppumaan ja
      luvassa on kovat sakot jotka sinä tai sinun vanhempasi joutuvat maksamaan.

      Voidaan myös ottaa selvää mistä lähdet ja minne palaat.

      Tietoja on jo kirjattu ja tullaan kirjaamaan.

      • tiedoksi kaaharille

        Ja kun tiedot on ilmoitettu mukaanlukien se, että vaarannat liikennettä ajelullasi laittomalla ajopelillä, niin sen jälkeen riittää enää sinun kiinnisaamisesi koska sinut tiedetään ja sen jälkeen moposi tarkastetaan.
        Sitä helpommaksi asia tulee kun selviää mistä tulet ja minne menet.

        Jos haluat asiaa pakoilla, on sinun hävittävä näkymättömiin kokonaan.
        On aivan varma juttu, että kiinni tulet jäämään aikanaan kun tarpeeksi tehdään asian hyväksi jotain ja täysin laillisesti.

        Ne jotka piittaavat liikenteen turvallisuudesta, auttavat mielellään ylempää tahoa.


      • Sakot odottavat
        tiedoksi kaaharille kirjoitti:

        Ja kun tiedot on ilmoitettu mukaanlukien se, että vaarannat liikennettä ajelullasi laittomalla ajopelillä, niin sen jälkeen riittää enää sinun kiinnisaamisesi koska sinut tiedetään ja sen jälkeen moposi tarkastetaan.
        Sitä helpommaksi asia tulee kun selviää mistä tulet ja minne menet.

        Jos haluat asiaa pakoilla, on sinun hävittävä näkymättömiin kokonaan.
        On aivan varma juttu, että kiinni tulet jäämään aikanaan kun tarpeeksi tehdään asian hyväksi jotain ja täysin laillisesti.

        Ne jotka piittaavat liikenteen turvallisuudesta, auttavat mielellään ylempää tahoa.

        Viritetyllä mopolla kaahaileva mopopoika ei ole varmaan ymmärtänyt että herättää huomiota ja näin ollen liikenneturvallisuuden vaarantamisesi on toistuvaa, jolloin sinua tarkkaillaan.

        Lue edeltä mitä kerroin ja kannattaa miettiä jatkatko ajeluasi enää laittomalla ajopelillä.

        Aina kun kaahaat ja sinut nähdään, niin sitä nopeammin asiat etenee.

        Kiinnijääminen vaikuttaa myös tulevaisuuteesi merkintöjen osalta. Ota se huomioon.


      • aja normaalisti
        Sakot odottavat kirjoitti:

        Viritetyllä mopolla kaahaileva mopopoika ei ole varmaan ymmärtänyt että herättää huomiota ja näin ollen liikenneturvallisuuden vaarantamisesi on toistuvaa, jolloin sinua tarkkaillaan.

        Lue edeltä mitä kerroin ja kannattaa miettiä jatkatko ajeluasi enää laittomalla ajopelillä.

        Aina kun kaahaat ja sinut nähdään, niin sitä nopeammin asiat etenee.

        Kiinnijääminen vaikuttaa myös tulevaisuuteesi merkintöjen osalta. Ota se huomioon.

        Tietoja voi myös kerätä kaahaajista monella eri tapaa, joita eivät itse edes tule ajatelleeksi. Kaikki tarkkaavaisuus huomioon ottaen lopuksi vielä kameralla otetut kuvat mopostasi saavat sinut aikanaan ihan varmasti jäämään kiinni. Moposi saa kuvata kuka tahansa jos se on yleisellä alueella eikä se häiritse muita.
        Tutustu lakiin.
        Ajelusi voidaan myös videokuvata ja muiden tietojen lisäksi voidaan todistaa että olet rikkonut liikenneturvallisuuden noudattamista laittomalla ajopelillä.

        Kannattaako siis kerätä ongelmia itselleen?

        Sitä on hyvä miettiä. Vielä ei ole liian myöhäistä.


    • peltipoliisi

      eileenpäs oli siviilipolliisit pilkanmaassa, ihmettelin kun tul pilkanmaantietä vaaleansininen skoda octavia tosi kovaa, varmaan ol 100-120 vauhtia, kuusaallepäin, nii silhä olki siviilipoliisit perässä, toivottavasti saivat kiinni! hähää, oikein kuspäille kaahareille ja tod.näk. rattijuopoille

    • heheh....

      Oikeassa olet!

      On kyllä hlvetin tyhmää sakkia mutta kylläpä naurut pääsee kun näkis oikein paikan päällä miten skoda molopää pääsee maksumieheksi.

    • venkuli

      olhan se rattijuoppo ja 40alueella tullu 90 poliiseita vastaan, mut onneks jäi kiinni! keskiviikkoiltana 20v kaveri ajelee juovuspäissään...voittaja-ainesta, eikä varmasti ole ainoa täällä, kunhan toi raatobaarin kantaporukka sulkemisaikaan lähtee kotiin autoillaan....

    • just,

      siinä sen näkee kun kakara päästetään ajamaan.

    • asd

      Eiks teil oo muuta tekemist ku tulla vinkumaa tänne jostain mopoilijoist ja niitten virittämisestä kun vittuakaan ette niistä tietä. Se on jokasen oma valinta mitä mopoille tekee.Miten se teidän elämäänne liikuttaa jos jonkuu mopo/skootteri kulkee ylinopeutta?mopo-pojat ittehän siin kärsii..

    • 349043898908

      aloittajan pitäisi olla jo nukkumassa tohon 21-02 aikaan, että ei ne mopot pitäisi häiritä. muistappas mennä aikaisin tutimaan ja ota tuttipullo mukaan.

    • Tuu tänne sanomaa?

      Pidä sinä turpasi kiinni. Nää sun mopoapinas jotka häiritsee öisin laitetaan tiedot suoraan poliisille halusit tai et :) Sitten voitkin kiukutella täällä kun tuli sakot s*atanan apinanaama.

    • pbldfghfd

      PAHATSEDÄT HEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHEHEEHHEHE
      SEMMONEN PAHASETÄ AI VIDDUMAKE MITÄ OOT TEHNY ::::::::::::::::::::::::::::::

    • hjjnkjcgv

      Pikkuasioista aina itketään, mutta suuria konnia ei kukaan uskalla edes yrittää pyydystää.

    • ja taas sulle
    • esko epäkesko

      Vähissä on perusidiootti peikonkin elämä kun tarvii täällä roikkua lukemassa ja kommentoimassa paskaa...

      • Trölllol

        SiiiiiiS Mä AinakiN AjaN NiiiiiiN GovaA Et KaikkI HeräÄ Ja NäkeE MuN IhQ DerbyN. KuriT PoiS, TehaRi, IsompI SuutiN Ja GaikkeE!!!!11111 EttE EdeS SaA MuA GiinnI!!!!1111## MaKe On PaRaS Ja ES On HyVäÄ 5/5!


    • vapaa kasvatus.

      H*uoranpenikka vikisee. Antoiko äiti pildeä vai isi pitkää? Maistuiko hyvältä?
      Isi juomassa ja äiti horaamassa?

    • Niinpä varmasti!

      taitaa olla paikallisella moderaattorilla vaan pillllut mielessä kun ei osaa tätä ketjua vieläkään poistaa... taitaa olla lisäksi kyrrrrrpä otsassa viellä sen päälle!

      Ja sinä et saa pilllua edes unissasi varsinkaan jollain mopolla, buhahhah!

    • Mike Litoris

      Oletettavasti kaikki täällä kirjoittelevat 20-30 -vuotiaat miehet omistivat oman virimopon aikanaan, ei ketään kiinnosta jos nuoret ei noudata typerää vakiomopolakia ... Sen sijaan kännissä ajaminen voi aiheuttaa todellisia ongelmia että propsit AP:n suuntaan kun toit asian esille..

    • Korjausta tekstiisi

      Ai oletettavasti? En ainakaan itse omistanut, koska lupaa ei herunut virittämiseen ja ymmärrän sen täysin. MInkä vuoksi joku on niin idiootti että vaikka laki kieltää virittämisen niin silti sinä oletat että kaikki omistaisivat viritetyn mopon??

      Ei se niin mene. Vain k*sipäät antavat lastensa virittää eivätkä välitä ja k*sipäitä varten on sitten poliisit ja laki, joka sakottaa jotta teini saa opetuksen ja yleensä kakaran vanhemmat ovat maksajia koska ei teinillä ole varaa edes veroja maksaa.

      Ja kyllä tuolla ajelee myös ihan normaali mopoilla monikin, ei viritetyillä.

      JA sinä pässi rupeat jauhamaan rattijuopumuksista, ei hlvetti!

      SUUREMPI ONGELMA ON VIRITETYT MOPOT JA NIITÄ LÖYTYY ILMAN SITÄ ALKOHOLIA !
      Ne pitäisi kitkeä pois tehokkaammalla valvonnalla ja sakkoja 2x enemmän!

      Siinä sulle todellista ongelmaa. Älä sinä olettele mitään, vaan siitä periaatteesta lähdetään että se mopo on lainmukainen !

    • Saakelin apinat

      Mitä HAITTAA viritetyissä mopoissa on teille ?

      • parooooni

        Se että kun se osuu pyörätiellä tyttäreeni tai johonkin muuhun minulle rakkaaseen, joudun päästämään sen ajajan päiviltä.

        Siitä joutuu linnaan ja se kyllä HAITTAA minunkin elämää.


      • gdstre

        Ne V1tuttaa! Ajatte ylinopeudell piittaamatta muistakaan liikennesäännöistä, romuissanne ei ole yleensä toimivia valoja, muutenkin paskaisia rakkineita jotka joutaa kierrätykseen ja paalaukseen. Pari idioottia meinas päästä hengestään kun tulivat pyörätieltä pimeässä ilman valoja jollakin minimoppelilla. Juuri autoni keulan edestä sujahtivat eikä päät edes kääntyneet, kännissä/huumeissa taisivat olla? Ai että mitä haittaa??? Mieti nyt sillä päällä missä sulla on korvat.


    • jmalauta...

      "Saakelin apinat"


      Mitä? Alkaako se yökiitäjä oikein vttuilemaan täällä vaikka ajelet laittomalla mopedilla? Nyt kannattaisi pitää pää kiinni.

    • Kiuruvetiläinen

      Tuo on ihan tuttua -.- ..... Meilläpäin kusetaan kaupungintalon seiniin ja pimpotellaan vanhusten oville .... mutta olutgeimejä pidetään ihan lasten leikkipaikoillakin TERVETULOA KIURUVEDELLE!!!! Mutta Kauniaisissa sais ne poliisit kulkee ja Espoossa jossa asun koska siellä näkee alaikäisiä juopuneina joka yö -.-

      • pikkupoju = räkänokk

        räkänokkia ja apinoita on moneen lajiin, pappabetalar yhdistää näitä.


    • "kyläpoliisi"

      Räkänokkia täynnä koko paikka...

    • hahahahaha

      väkevä keulii parmakitil sun perseeseeee

    • Anonyymi

      Vuorikatu 1 huume kauppiaat ajaa yöllä .Lasu perseen kyttäys pollari mauno äyrynen .koko huora porukka.KOUVOLA PARASTA MAINOSTA :

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1679
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1554
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1425
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1343
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    8. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1140
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    Aihe