vai mikä ? Meinaan kun nyt hössötetään ihan hirveästi jonkun Viljamin ja Katin häistä Lontoossa. Ei woisi wähemmän kiinnostaa (EVVK). Olenko jotenkin henkisesti häiriintynyt ?
Vastaukset 22
- bessie*
Tuskinpa olet...
Arvelen, että hössöttäjät hössöttää, lössöttäjät lössöttää ja nössöttäjät nössöttää, kiinnosti sinua tai ei. - lejanna
Ollaan kaksin häiriintyneitä.
Ei kiinnosta minuakaan.
Spektaakkelit.
.- aksenture
Minä olen ihmetellyt itseäni, miksi minua ei kiinnosta runot? En lue enkä kuuntele runoja kun en ymmärrä, että niissä olisi jotain nautittavaa.
- lejanna
aksenture kirjoitti:
Minä olen ihmetellyt itseäni, miksi minua ei kiinnosta runot? En lue enkä kuuntele runoja kun en ymmärrä, että niissä olisi jotain nautittavaa.
"Dr Pepper, USA toiset tykkää toiset ei."
Mitäpä haittaa siitä on, jos ei runot kiinnosta, ei yhtikäs mitään.
Ne ovat runoilijan sielunmaisemia, ei niitä muut voikaan ymmärtää, eikä tarvikaan.
.
EVVK minuakaan. En edes tiedä ketä he ovat enkä haluakaan tietää. Monta muuta asiaa kyllä haluaisin tietää...
ahaa et siis tiedä en kerro en kyllä meinannu kattookkaan mutta sen verran uutisia seuraan ja lehtiä luen että taatusti tiedän keistä on kysymys sää elät varmaan melkoisessa uutispimennossa ;))))))
Ai ai. Nyt jää sivistykseen suuri aukko jos ei huomenna heti aamusta ole nenä kiinni telkkarissa. Kumma kummajainen olet..
No ei vaiskaan, kukin seuratkoon mitä lystää. :D- R U D I M E N T TEJA
Jäänne menneisyydestä ovat "kuninkaalliset" joiden verikin on "sinistä".
Katin kontit, paskalla käyvät kuten muutkin kaksijalkaiset. R U D I M E N T TEJA kirjoitti:
Jäänne menneisyydestä ovat "kuninkaalliset" joiden verikin on "sinistä".
Katin kontit, paskalla käyvät kuten muutkin kaksijalkaiset.No tuosta sinisyydestä sen verran, että meillä veri on kaikilla sinistä kunnes se pääsee kosketuksiin ilman kanssa. :))
- Meriläinen
Taisimpa olla ensimmäinen joka siinä eilisessä ketjussa kieltäytyi katsomasta koko juttjua, kun ei kiinnosta pätkääkään.
En muuten seurannut Tuksun ja Artonkaan häitä, ei nekään kiinnostanut :)) - Kyllä on kamalaa
Eipäs pidä kertomasi paikkaansa (EVVK), kun sun pitää tästä jutusta vääntää oikein aloitus. Kenen ilon sinä pystyisit pilaamaan? Oletko noin tärkeä mielestäsi, että kun joku tuntematon ( = sinä) jossain nettipalstalla ilmoittaa,ettei ne häät kiinnosta niin olisi muka päivä pilalla tai että se jotakin merkkaisi?
Onko sulla ja teillä muilla todella noin huono itsetunto,että erimielinen pystyisi pilaamaan ilon? Miten te silloin yleensä pärjäilette, sillä ihmisillä reaalimailmassa on usein tapana olla kovinkin eri mieltä. Viimeksi tästä nähtiin näyte eduskuntavaalien aikaan, jolloin Eurooppa meni sekaisin Suomen vaalituloksesta - tuskin kuitenkaan kyynelehtivät. Tosin ruotsalaisten päivä taisi oikeasti mennä pilalle, mutta muut enempi meuhkasivat Välimerelliseen tapaan. Ehkäpä jokunen sijoittaja tai pankkiherra näytti keskisormeaan, niillä nuo sormet liikkuvat niin luikkaasti. Ihan toisin kuin suomalaisten töppösormet, minkä tietävät kaikki ne vanhemmat naishenkilöt, jotka halailevat Pabloja lomamatkoillaan.
Et ehkä ole henkisesti häiriintynyt, mutta omasta mielestäsi oksalla ylimmällä ja muut alimmalla. Siitä taas minä en ole samaa mieltä. Juttu löyhkää hunksilta selvästi. Mene Herran rauhaan ja anna nuorten naida toisensa. Aina voi sulkea korvansa ja silmänsä. Se ei ole tämän palstan lukijoille ja kirjoittajille tuntematon taito.- *hovinarri*
Menikö nyt sitten ns. "herne nenään"?. Tämmöinen vuodatus mokomasta asiasta. No. fanaatikkoja on aina ollut ja tulee aina olemaan. Vapaa maa ja vapaa sana. Lauletaan nyt lopuksi yhdessä: " Mä oksalla ylimmällä nään.......jne"
- Meriläinen
Mulla on ainakin ihan normaali itsetunto, ei sen parempi jos ei huonompikaan kun noin yleisesti ottaen tavan ihmisellä on.
Voin kertoa tosta erimielisyydestä sen verran että eilen kävin kovan keskustelun ihmisen kanssa jossa oltiin erimielisiä oikeesti vakavassa asiassa. Mutta se ei ole vienyt mun iloisuuttani eikä vienyt edes meidän välejä huonommaksi vaan päinvastoin sen keskustelun jälkeen uskon että meillä on vielä paljon annettavaa toisillemme. Ja kysymys ei ole mistään pari- tai perhesuhteesta.
Että siten minä selviän ja selvitän asioita täällä oikeaasa elämässä ja jopa pärjäänkin ihmisten kanssa. - Kyllä on kamalaa
*hovinarri* kirjoitti:
Menikö nyt sitten ns. "herne nenään"?. Tämmöinen vuodatus mokomasta asiasta. No. fanaatikkoja on aina ollut ja tulee aina olemaan. Vapaa maa ja vapaa sana. Lauletaan nyt lopuksi yhdessä: " Mä oksalla ylimmällä nään.......jne"
No, sullahan se herne meni nenään, olet eri mieltä, mutta minä en saa olla eri mieltä! Voi kauheesti anteeksi,että en vastannut yhdellä sanalla ja myötäillyt, että oikeassa olet, kovin oikeassa, kiitokset tästä aloituksesta ym. Mulla on tapana kirjoittaa niin kauan kuin tykkään ja siihen saat tyytyä, valitat tai et. Niin on marjat. Tuliko nyt haava sieluun tai pääsikö peräti pieru pahasta mielestä?
Oikeat hovinarrit osaavat nauraa myös itselleen, kuis on sun laitas vai oletko oikeastaan hoviherra? Ne onkin arvostaan kovin arkoja. Onhan aina sekin mahdollisuus,että olet henkisesti häiriintynyt, mitä itsekin eppäilit. Että mömmöille vaan niin ollaan pian samaa mieltä ihan kaikesta. Jaksoitko lukea vai jäikö ymmärrys jälkeen, kun on taas niin paljon kirjaimia?
Et tosiaan ole hunksi, sillä on sentään huumorintajua ja kyky ajoittain jopa itseironiaan. Pare ettei lauleta, musta tuntuu,että sun suosikkilaulujasi ovat itkuvirret. - *Hovinarri*
Kyllä on kamalaa kirjoitti:
No, sullahan se herne meni nenään, olet eri mieltä, mutta minä en saa olla eri mieltä! Voi kauheesti anteeksi,että en vastannut yhdellä sanalla ja myötäillyt, että oikeassa olet, kovin oikeassa, kiitokset tästä aloituksesta ym. Mulla on tapana kirjoittaa niin kauan kuin tykkään ja siihen saat tyytyä, valitat tai et. Niin on marjat. Tuliko nyt haava sieluun tai pääsikö peräti pieru pahasta mielestä?
Oikeat hovinarrit osaavat nauraa myös itselleen, kuis on sun laitas vai oletko oikeastaan hoviherra? Ne onkin arvostaan kovin arkoja. Onhan aina sekin mahdollisuus,että olet henkisesti häiriintynyt, mitä itsekin eppäilit. Että mömmöille vaan niin ollaan pian samaa mieltä ihan kaikesta. Jaksoitko lukea vai jäikö ymmärrys jälkeen, kun on taas niin paljon kirjaimia?
Et tosiaan ole hunksi, sillä on sentään huumorintajua ja kyky ajoittain jopa itseironiaan. Pare ettei lauleta, musta tuntuu,että sun suosikkilaulujasi ovat itkuvirret.Se mistä olen erittäin iloinen on se, että kerrankin näyttää siltä, että herne on lähtenyt itämään oikein kunnolla. Onneksi olkoon. Voisit jossain vaiheessa varmaan päivittää tilanteen eli miten se "Hernuldi" siellä nenässä viihtyy.
Prognoosi on erittäin lupaava.
No olet kyllä, - ja näin vähien ilojen...
- enkeliduo
Munt ei saa sohvalt pois mikkää.Siin istun ku tatti ja kattelen kaunei,onnellissii ihmissii.Muutenki tykkään kattoo häitä.....Muttem määkä pelle-häist tykkää,enkä kattonu Tuksun Arton vilaustaka.Kuninkaalliset häät kyl katon.Viime kesäsekki oli ihanat.Satuhäist olen kattonu melkest kaikki.Ehkä.
- Pirre*juupas
Samoin, en miekä mittää tuksujen ja mikälie häitä kattonu, semmoista joutavaa pilaa..
- bessie*
Pirre*juupas kirjoitti:
Samoin, en miekä mittää tuksujen ja mikälie häitä kattonu, semmoista joutavaa pilaa..
Ihan mielenkiinnolla katsoin pätkiä Tuksun ja Artonkin häistä, oli niin helppoa, kun tässä palstan vieressä oli linkit.
Näistä prinssin häistä en edes tiedä, mihin aikaan näytetään. Varasin renkaiden vaihtoajan, noinkohan menee kovasti päällekkäin häiden kanssa. Reilu puoli tuntia menee vaihtoon matkoineen päivineen, aikataulussa ovat aina pysyneet. Joskus saattaa joku asiakas hidastaa tiskillä, kun yrittää aikaa varaamatta päästä johonkin väliin. Sellaisen tilanteen yrittäjä (tai vaimonsa) hoitaa aina tosi jämptisti, ajan varannut huomioidaan heti.
- siciliaestinsula
Minua ei häät eikä kuninkaalliset kiinnosta tippaakaan, teen mieluummin pihatöitä, kuin töllötän moista ..
- meeriamanda
Kuten huomaamme meitä on puolesta ja vastaan, ja niinhän se on kaikissa asioissa.
Näytelmän sanoin: Ei ny tehrä siitä numeroo..erilaisuutemme luo keskustelua.
Eihän täällä olisi minkäänlaista keskustelua jos olisimme kaikin samaamieltä?
Oma valintahan se on , kumpaakaan mielipidettä väheksymätä. - äitemuosi*
Kyl mä aion katsoa kuninkaalliset häät, viime kesäsetkin (Ruotsin) häät katsoin.
Tuskin mun ilooni pystyt pilaan ja mulle ihan se ja sama mitä sä häistä tykkäät. Miks muuten teit aloituksen asiasta josta EVVK¨?
Brittilään nämä häät tuo runsaasti turismia rahaa. Katsoin sillon aikanaan Dianan ja Charlesin häät. Kotimaisia hääohjelmia en katso. Mut kuninkaalliset häät on ain loistokasta nähtävää.
Ohan sitä telkussa muutaki, ehkä jotain sua kiinnostavaa, jopa.
Tää viesti on aloittajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301219- 67859
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42783P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓145643Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss279615- 91609
- 45582
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?36531- 52526
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47520