Moikka!
Oisko jollain kokemusta psykoterapiasta paniikkihäiriön hoitoon? Kaikki kokemukset tervetulleita ja jos osaat suositella helsingin seudulta pätevää henkilöä niin sellaista kaivataan:)
Psykoterapia helsinki
10
495
Vastaukset
- tyyt.
Käyn kognitiivisessa terapiassa, on ollut valtavasti hyötyä. Suositella en voi ketään, oma psykoterapeuttini ei ota nyt uusia asiakkaita.
Katso listasta. Ja sitä paitsi, yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta eli vasta sittenhän sen tietää kun menee tutustumiskäynnille (ne maksetaan sitten kokonaan itse). - Jk
lisää vastauksia kaivataan!
- jk
ei ole
- Pas de panique!
Kognitiivinen psykoterapia on todettu olevan hyvä paniikkihäiriön hoidossa. Etsi terapeuttia luettelosta:
http://www.kognitiivinenpsykoterapia.fi/?p=329#helsinki - rikkinäinen
Henkilökohtaisessa rahapulassa pyysin uravalmentajalle pääsyä vakuutusyhtiöstä. Olin sairaslomalla masennuksen vuoksi ja pohdin myös tätä terapiavaihtoehtoa. Minulla masennuksen lisäksi myös keskivaikea paniikkihäiriö.
Tämä uravalmennus ei tietysti korvannut terapiaa, mutta sain kuuntelevan ja konkreettisissa asioissa auttavan tahon lisää oman elämäni kaaokseen. Eläkevakuutusyhtiöni maksaa tämän, minulle ei tule omavastuuta. Saan myös matkakulut. En tiedä, jos Noposelle en ois uravalmennukseen päässy, oisin varmaan vieläkin vaan kotona tai ehkä jossain avolaitoksessa hoidossa, kun mulla kotona oikeesti ois hajonnu pää. Nyt mulla on tulossa uusi kevyempi työ ja masennus on ihan hallinnassa. Paniikkihäiriönkin kanssa tulen toimeen ja voin käydä töissä melko normaalisti. Voin suositella tätä vaihtoehdoksi, minulle se ainakin toimi ja oli riittävä apu.- kouvolan kundi
Minullakin on näistä hyvä kokemus, olin Kouvolassa saman firman valmentajalla. Itse asiassa tämä toimi minulle paremmin kuin terapia, olen enemmän konkreettisen tekemisen puolella, tuntemuksista kun on niin vaikea puhua ääneen.
- Tarew
Ystävänikin pääsi eläkeyhtiön kustantamana Noposelle, kun aikansa sitä jaksoi pyytää. Ystävälle löytyi parin kuukauden etsinnän jälkeen uusi työ ja hän työllistyi sinne ilman lisäkoulutusta. Tässäkin tapauksessa tämän uravalmentajan työpanoksella oli iso merkitys, koska työpaikka ei ollu mikään vapaaksi ilmoitettu vaan se kaivettiin jostain valmentajan arkistosta tms ja ystävä sanoi että yksin ei olis sellaista työtä edes keksinyt olevankaan...Olkaa siis vaan tiukkana ja vaatikaa meille kuuluvia palveluja jatkossakin!! :)
- kdsjfkasjdf
Hei lopettakaa toi mainostaminen! Paistaa aika rankasti läpi toi mainosteksti.
Sitäpaitsi tässä keskusteltiin juuri psykoterapiasta, ei mistään huijauksesta! - blush1
Olen kärsinyt vuosia paniikkihäiriöstä, eikä kukaan oikein kertonut minulle, mistä siinä oli kyse. terapeutit vain kuuntelivat oikein itse kommentoimatta mitään. Nyt olen käynyt tutustumiskäynnillä Sielunsisar Tmi:ssä Espoossa. Yllätyin, kun ensikäynti oli ilmainen. Vaikuttaa siltä, että kognitiivinen lyhytpsykoterapia voisi auttaa minua. Aion ainakin kokeilla.
- Anonyymi
Siihen en ota kantaa.
3 vuotta on liian lyhyt koulutus aika huomioiden Suomen lain mutkaisuuden kynttilä jaosaa5 joita miehet käsityö museoonkin ovat tehneet
Tippi on vanhaa perua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793