kun yritän kertoa ns.eläinsuojelijoille epäkohdasta niin aina sanotaan ota yhteys sinne tai tänne riippuen kuka puhelimeen vastaa. miksi ei ole selvää miten toimia ja leviääkö tieto ilmoittajasta rääkkääjälle jos on sukulainen eläinsuojelussa hommissa.
salon eläinsuojelu
5
499
Vastaukset
- Sinnikkäästi vaan.
Yritä ilmoittaa toiselle eläinsuojelijalle mikäli epäilet hyvä veli toimintaa. Tai vaihda kokonaan kaupunkia. Muista myös että eläinlääkärit ovat eläinsuojeluvalvojia joilla on velvollisuus tarkastaa tilanne. Älä jätä asiaa hoitamatta ja anna kärsiä jos aihetta on.
- t.k.
Kaupungin/kunnan eläinsuojeluilla on välillä ihmeellisiä käytösmalleja, itsekin yrittänyt saada joskus yhteyttä (kylläkin eri kaupungin) eläinsuojeluun - tuloksetta. Älä kuitenkaan luovuta!! Aina löytyy joku joka voi auttaa, esimerkiksi lähikuntien eläinsuojeluvalvovat!
- Tiedoksi
Poliisi on lähin eläinsuojeluviranomainen.
- ....
Perniön eläinsuojeluyhdistys ainakin yleensä auttaa.
- boboing
Itse olen yrittänyt ilmoittaa vaikka mihin kun Vuohensaaressa on kissa vapaana tappamassa poikasia. Pari viikkoa sitten nappasi sorsa-emolta pennun, eilen kävin saaressa lasten kanssa, sama kissa juoksi orava suussa :( kukaan ei kanna vastuuta tästä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402