hirviä on liikaa

kiväärimiäs

Kyllä hirviä pitää saada ampua eikä niitä saa olla kun 2 tuhannella hehtaarila. Joka syksy pitää saara ampua ne hirrvet jokka seuran alueella on ja ainaskin kaikki kulkuhirvet pitäis saara ampua. On paljo mukavempi metästää kun saa ampua kaikkia hirviä uusia hirviä tulee sitten kuitenkin taas seuraavana syksynä. Ei olisi metäs taimituhoja kun hirvimiehet sais aina ampua kaikki kirvet pois.

5

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulkumiess

Mistä erottaa kulkuhirven tavallisesta? Että tietää ampua oikean.

• Reppu ja reissu hirv

Eikö kulkumies tiedä, että kulkuhirvellä on reppu selässä. Hirvenmetsästys-laulussakin kaveri huudahtaa; "reppu hirvellä, mä tähtään siihen!" eli laulun eläin oli selkeästi kulkuhirvi. Ei tämä tämän vaikeampaa ole.

• kulkuhirvi

Ammutaan tulevana kautena metsät tyhjiksi hirvistä taimituhojen estämiseksi. Seuraavana vuonna tehdään taas sama juttu? Porukoilla on pakastimet täynnä ja kaikki hymyilee.

Ja näiden 30% kanssa pyritään metsästämään kestävän kehityksen periaatteella. Ei voi kuin ihmetellä.

• mörssäri huokailee

Olet viisas mies ja aivan selvästi kuulut Rhy:n hallitukseen. Toivottavasti saamme runsaasti lisälupia tulevalle lahtikaudelle.

• m

Kiväärttimiäs taitaa ölla aikka velikulta ku nnoi höpöjä kirrjoittellee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1762
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1591
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1434
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1132
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe