niin noloa.. Johtuukohan nuo ny tästä bulimiasta. On aikoja jolloin tulee ulostetta vähän jos ei kaikkia ole saanu oksennettua ja joskus ei.
Nyt sattuu kun ulostaa ja huomasin muutaman pukaman... en varmana mene lääkäriin, en kehtaa. Miten niitä voi itte hoitaa?
ja pelottaa, että onkohan niitä suolessa enemmänkin, kun tässä muutaman viikon on tuntunu kipua alavatsassa enemmän vasemmalla ja joskus oikeallakin, kun olen lenkillä.
Peräpukamia!!!!!!!!!
5
319
Vastaukset
- Puxeli
Peräpukamiin auttaa kuidut. Googleta 'peräpukamat'
- tsemiiiiii
Mee äkkiä lääkäriin, oikeesti!!! Mä jätin menemättä silloin, kun ekat pukamat ilmenivät, eli joskus 8 vuotta sitten, kun hävetti niin helvetisti. No, nyt hävettää vielä enemmän ja sattuu, enkä kehtaa gynellekään mennä ellei ole pakko - jokainen lekuri/gyne kiinnittää asiaan heti huomiota ja kauhistelee = NOLOA!
Mulla pukamat on jo niin pahat, että leikkaus on ainoa mikä auttaa, ja mä tiedän sen. Oon valehdellu gynellekin, että olen jo leikkausjonossa ym. mutta enhän mä ole, kun en ole sinne lääkäriinkään mennyt (ja pitäis varata aika suoraan kirurgille).
Suolesta roikkuu puolikkaan peukalonmitan verran ulokkeita, joten voit kuvitella, että samalta varmaan, ellei pahemmaltakin, näyttää siellä peräaukon sisälläkin, jonne ei itse näe. Kivut ainakin on kamalat!
En pysty istumaan kunolla, wc käynnit sattuu, polkupyörällä ajo on ehdoton EI, ja pukamat vuotaa jatkuvasti verta (ja haisee).
Kortisonivoiteella olen saanut oireita vähemmän kivuliaiksi, samoin lisäämällä kuitujen määrää ruokavaliossa ja käyttämällä ulostemassaa lisäävää/pehmentävää oraaliliuoksen tekoon tarkoitettua jauhevalmistetta (saa apteekista, kuten peräpukamavoidettakin) aamuin ja illoin. Mut ei näistä mikään poista ongelmaa - pakko se leikkaus on joskus hoitaa... - A
Saattaa olla hyvinkin paksusuolen mutkan ärtymää. Itselläni on ollut sitä koska on bulimiaa. Lopeta oksentelu ja syö normaalisti ni ei tarvii mennä lääkäriin. Huomaat sen varmasti jos menet selältes ja painat kipukohtaa. JOs kipu kääntää sun aivot nurin ni se on paksusuolen mutka
"Lopeta oksentelu ja syö normaalisti"
Hyvä sanoa bulimikolle...Oletkohan itse edes sairastanut sitä.
- A
toivon kovasti etten olisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768