miten miehet pitävät peniksestään kiinni virtsatessaan? esim. kahden sormen välissä vai jotenkin muuten? minua kiinnostaa todella. laitoin tämän kysymyksen "seksiväline"-palstalle koska mikäs muukaan penis on kuin seksiväline? ;)
miesten virtsaaminen
41
2958
Vastaukset
- terve immeinen
WTF????
- adsfdgfhgj
Vain hullu kysyy tuollaista, tai semmoinen, josta tulee sukupuolen vaihdos leikkauksen jälkeen mies. Sorry leikkaus juttu, en tiiä miten se kirjotetaan.
- Blue-Eye Janina
no hei vastatkaa nyt ihmeessä
- Armas Isokyrpänen
Luultavasti valtaosalla penis lepää kämmenellä, tai ainakin 2.3 sormen varassa, ja peukalo yläpuolella... vasta reilut 53v kuseskelleena en oikein osaa tarkemmin sanoo.....tuu kattoon?
- kultasuihku
Jos penis on niin velttona, että sitä täytyy nostaa, niin sitä nostetaan etusormella ja peukalolla, mutta luulisin, että useimmiten sitä ei tarvitse nostaa, vaan sitä tuetaan parilla sormella yläpuolelta ja samalla ohjataan suihkua.
- Blue-Eye Janina
kiitos vastauksista rakkaat miehet lisää saa vastailla!
- Blue-Eye Janina
niin joo ja vedättekö esinahkaa taakse virtsatessanne?
- Tarmokas Kuseksija.
Blue-Eye Janina kirjoitti:
Ei, vaan mahdollisimman eteen, ja nippusiteellä kiinni, kuin säkin suu, kylläpäs kusi ruiskii kummallisesti ympäriinsä.
- ei tuppikulli
Mulla on esinahka aina takana, joten en tiedä sanoa tuppikullien pulesta. Jos nyt on erittäin kylmä keli ja kulli on kutistunut olemattomiin niin esinahka saattaa olla osin terskan päällä, niin silloin kyllä vedän sen taakse "normaaliasentoon".
Itse kuseminen tapahtuu joko kädellä (sormella) kullia ohjaten tai useimmiten suoraan pikkuhousun kauluksella ohjaamalla, joten käsi ei fyysisesti lainkaan kosketa penikseen sillä hetkellä. - Blue-Eye Janina
ei tuppikulli kirjoitti:
Mulla on esinahka aina takana, joten en tiedä sanoa tuppikullien pulesta. Jos nyt on erittäin kylmä keli ja kulli on kutistunut olemattomiin niin esinahka saattaa olla osin terskan päällä, niin silloin kyllä vedän sen taakse "normaaliasentoon".
Itse kuseminen tapahtuu joko kädellä (sormella) kullia ohjaten tai useimmiten suoraan pikkuhousun kauluksella ohjaamalla, joten käsi ei fyysisesti lainkaan kosketa penikseen sillä hetkellä.ihana vastaus, kiitos
- Kuseskelija
Kaikkein mieluiten istun samalla kun menen pissalle. Se on siistimpää, eikä roisku. Silloin painan etusormella kalua alaspäin. Jostain syystä pyrkii ylöspäin. Jos taas olen jossain ravintolassa ja pissaan siihen posliinikippoon, niin kaivan kalun esiin, vedän esinahkaa taakse ja pidän etusormella, keskisormella ja peukalolla kiinni. Päätteeksi ravistan pari kolme kertaa ja pistän takaisin ja pesen kädet.
- Vapaamies
Tottakai esinahka vedetään taakse, sitten ravistellaan se viimeinen tippa pois terskan päästä.
- Vapaamies
Mun yx aikasempi avovaimo tykkäs joskus pissattaa mua, kyllä alko aina seisoo ja siitä ne hommat alko. Joskus se hoiti pissattamisen jälkeen homman kädellä loppuun asti,
- Anonyymi
ei tuppikulli kirjoitti:
Itse kuseminen tapahtuu joko kädellä (sormella) kullia ohjaten tai useimmiten suoraan pikkuhousun kauluksella ohjaamalla, joten käsi ei fyysisesti lainkaan kosketa penikseen sillä hetkellä.Jos kulli kutistunut pieneksi onnistuuko seisaaltaan pissaaminen?
- Fe Tissi
onko sinulla Janina kenties jonkin sortin fetissi aiheesta?
- Raili Rapulainen
Miten Richard-nimiset miehet virtsaavat?
- asdffds
Hahah. Johan on outo ketju.
No, tyydytetään uteliaisuutta. Varsi lepää sormien päällä. Tätä voisi kai kutsua joystick-otteeksi. Pikkurilli alimpana kivesten lähellä, etusormi terskan alapuolella ja peukalo ylhäällä. Nahkaa hieman taaksepäin ettei seinille tule uutta värikerrosta. Yleensä nojaan samalla eteenpäin.- pee pee
Kalusta kiinni oikella kädellä, yläpuolinen ote, peukalo vatsaa vasten ja kaikki sormet kierrettynä kalun ympärille. Kourulla olleessa kalu esiin vetoketjun takaa, vessa kopissa housut reisien puolivälissä.
Kalussani on sen verran pituutta, että sen pää tulee hyvin esiin tällaisessa suljetussa koko käden yläpuolisessa oteetteesa.
Haaveilen, että joku nainen tulisi pissattamaan minua tuolla otteella. Sen kyllä pitäsi tapahtua nopeasti, sillä uskon, että kalu alkaa seisoa aika nopeasti.
mä pidän kaksinkäsin kiinni ja nojaan yleensä oveen tulee aika paineella :)
- joopajoo
itse tarvitsen tuolin jalkojen alle ettei kärki kastu ::--DD
- utelias, hullu
ihana kysymys ja jänniä vastauksia. vielä jos saisi tietää miten Se pyyhitään pissaamisen jälkeen, vai mitä tehdään?
- Anonyymi
Ennen toimituksen alkua otetaan oikeaan käteen kaksi biittiä huusipaperia (tai jos on yleinen huussi, niin 10 biittiä) ja taitellaan ne sopivan kokoiseksi. Toimituksen jälkeen "töpötellään" meisselin kärki kuivaksi. Muutenhan boxerit kerää tuon virtsan ja sitten haisevat.
- TOSIMIES:
hyvä Blue-Eye Janina
Tosi mies ei vehkestä pidää kiini olenkaan van kuseksi reipasti niin kotona kun baarisa sinne minne pippeli satuu näyttämään.- Poika12345
Jaa, olipa kysymys. Siis miten mies pissii, itse teen usein aamulla ko. homman istuviltaan pöntölle. Normaalisti seison ja vedän aina esinahan taakse, pidä pippeliä kahden sormen välissä ja lorotan. Kuivaan aina pippelin vessapaerilla, ettei tule tippoja housuun. Että niin.
- Anonyymi
Poika12345 kirjoitti:
Jaa, olipa kysymys. Siis miten mies pissii, itse teen usein aamulla ko. homman istuviltaan pöntölle. Normaalisti seison ja vedän aina esinahan taakse, pidä pippeliä kahden sormen välissä ja lorotan. Kuivaan aina pippelin vessapaerilla, ettei tule tippoja housuun. Että niin.
Miksi aamulla on kivempi istua? Onko vielä aamujöpöä?
- mielenkiinnostakysyn
En minä ainakaan naisena tiedä, miten miehet yleensä pissii ja miten ne pitää siitä kiinni!
Entäs sitten kun istutaan aamukakalla, niin roikkuuko kulkuset "tiellä" vai voiko niitä vain roikottaa siellä pöntössä vai pitääkö pitää kiinni vai miten? Entäs sitten jos loiskahtaa?- teippailija:D
teipillä vatsaan kiinni niin hyvä tulee . hah
- utelias, hullu
Hyvä kysymys, sitä minäkin olen miettinyt, toivottavasti nyt saadaan tietää miten ne pysyy puhtaina kakalla käydessä, jos pysyvät.
- Kullervo Pelli
Minä kusen kuin naiset, eli istualtaan.
Lääkäri on kieltänyt nimittäin nostelemasta mitään suurta ja raskasta. istomalla ja kevyesti ohjaamalla suihku oikeaan suunta. sama tilanne seisoskellessaan
mut mieluten katselisin miten sinä sitä tekisit, pitäisikö eitellä vähän toiminta malleja- Anonyymi
Oikeoppisesti kuuluu pitää tupakka etusormen ja keskisormen välissä,mulukkua pidetään peukalolla ja etusormella ja ohjataan kusta. Isä osasi tämän ja muut vanhanliiton miehet jotka oli sodat käyneet. Nykymiehet ei osaa kusta kuin miehet ne pissaa istualtaan,ne muuttuu naisiksi kaikki.tätä se feminismi tekee
- Anonyymi
Aika rutiini asia jota ei mieti. Kumpaakin sukupuolta olevan pitäisi saada tulla katsomaan toimitusta, mutta on se aika hevi pyyntö tai ehdotus.
Kyllä minuakin kiinnostaa sama naisten tekemänä.- Anonyymi
Kyllähän se kovasti kiinnostaa
- Anonyymi
Onnistuuko kaikilla miehillä seisoen sepaluksesta? Jos kovin pieni niin pitääkö ottaa housut kunnolla pois tai istua
- Anonyymi
Kun itse siivoaa oman vessansa niin varsin nopeasti oppii kusemaan istuen kullin koosta riippumatta. Seksin tai runkun jälkeen suuntaus ei toimi ja kokkareet putkessa saavat virtauksen yllättäen hajoamaan sivulle. Kastuu pöntön reunat ja lattia.
Istuessa ongelmaa ei ole. Samalla tulee pestyä elin bidee suihkulla jolloin se pysyy koko ajan suihinottoraikkaana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun itse siivoaa oman vessansa niin varsin nopeasti oppii kusemaan istuen kullin koosta riippumatta. Seksin tai runkun jälkeen suuntaus ei toimi ja kokkareet putkessa saavat virtauksen yllättäen hajoamaan sivulle. Kastuu pöntön reunat ja lattia.
Istuessa ongelmaa ei ole. Samalla tulee pestyä elin bidee suihkulla jolloin se pysyy koko ajan suihinottoraikkaana.Okei istuen kyllä sitten varmasti helpompi ja siistimpää. Pissaatko julkisissa veskissä seisoen vai istuen?
Bidee suihku kyllä kätevä
- Anonyymi
Ah kesä tulee, raikkaassa aamuauringossa on mukava lasketella heräämisen jälkeen nakuna suihkut pihanurmikolle kiinni pitämättä. Peli rentona roikkuen ja ihan viimeiseen pisaraan herutellen kiireettä nurmikolle lannoitetta.
- Anonyymi
Oi kun olisin tämän näkemässä! Voisin itsekin antaa pisun tulla seisoen tai kyykyssä.
Meneekö pissaan paikat jos ei pidä ja ohjaa suihkua?
- Anonyymi
Jalat vähän levällään, kyllä se rentona ohjaa suihkua eteenpäin. Mutta se tunne kun saa ihan luonnollisessa lepoasennossa päästää kiireettä omaan tahtiin painetta pois suuntailematta ja antaa viimeistenkin tippojen valua nurmikkoon.
- Anonyymi
Lisään vielä, jos rakko täynnä ja kusiseisokki päällä. Lentää aluksi pari metriä eteen, mutta kun paine rakosta laskee, seisokkikin putoaa nopeasti. Saa aina loput lasetella ihan roikkuvasta lepoasennosta.
Linnut laulaa ja nurmikossa suhisee..
Kahvinkeittoon ja kahvimukin kanssa nakuna laiturille aamuaurinkoon.- Anonyymi
Pari metriä on jo ihan kunnon kaari! Meneekö kulli pienemmäksi kun on pissaa jo tullut? Kylläpä olisi ihan viettää yhdessä aamu noin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566329
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381434- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865