Saatana sanoi yrittäjä, Poliisi sakotti 4 sentin ylileveydestä

tää on poliisivaltio

Saatana sanoi yrittäjä kun Poliisi Puumalassa sakotti 4 senttiä tilapäisesti ylileveestä henkilöauton peräkärrin kuormasta. Sakkoa tuli 60 euroa, siihen meni yrittäjän päivätienesti.
Tässä se nähdään kuinka nämä yhteiskunnan loisammattilaiset työskentelee. Yrittäjä koettaa elättää työllään itseään ja joskus joutuu tilapäisesti kuljettamaan tiellä muutaman sentin ylileveetä kuormaa, tästä sitte sakotetaan.
Meininki on perseestä, tällä tavalla yhteiskunta ei kyllä kehity.
Poliisille on annettu liikaa valtaa, nytte kansa joutuu alistumaan jatkuvaan kontrolliin, kyttäykseen ja valvontaan. Luulen että tästä ei pidemmän päälle hyvä seuraa. Nämä loisaammattilaiset alkaa entistä enemmän kukkoilla tavallisia kansalaisia kohtaan, häiriten rehtien yrittäjien leivänhankintaa. Minusta homma alkaa mennä jo liian pitkälle.

35

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos poliisit!

      Mikä ihmeen erivapaus yrittäjällä on laittomuuksiin, olkoon se 4 tai 40 senttiä? Yrittäjä on liikenteessä tavallinen autoilija eikä yrittäjäkään saa laittomuuksia tehdä. Eivät sitä saa tehdä muutkaan!

      Hyvä oli, että sakottivat. Se kertoo vain, että olemme kaikki tasavertaisia lain edessä.

      Hienoa poliisit!

    • Sama täällä

      Oli pikkusen kiire viedä lavat perille niin jo oli nuo yhteiskunnan loisammattilaiset punaisine ja sinisine villkuvaloineen perässä. Ittellä ei piisaa viikonkaan tienestit näihin rosvomaksuihin. Ja vastaanottaja vielä kettuili kun lavat oli myöhässä.

      • Syy on muissa, eikö?

        Kiire on myös yleisin syy, kun ajaa ylinopeutta tutkaan. Se ei ole peruste. Ei kai se ole poliisin syy, jos sinä ajat laittomalla lastilla ja vielä myöhässä.

        Käypä katsomassa peiliin!


    • tää on poliisivaltio

      Kuulkaas nihilistit!
      Poliisit ovat kansalaisten palvelijoita ei kunkkuja!

      • Onnittelen!

        Juuri sen takia poliisi sakottaa. Se palvelee rehellisiä kansalaisia!


      • Tulis halvemmaks

        Mitä oikein tarkoitat, että poliisi on kansalaisten palvelija?

        Eikös se ole kansalaisten palvelua, kun poliisi ottaa liikenteestä pois tai "neuvoo" sakon avulla kaiken maailman töppöilijöitä jotka ei tiedä peräkärrin kuorman leveydestä mitään?
        Kannattais mitata ennen kuin lähtee ajelee!


    • elämä ei ole lomaa

      Tules maalle ja ilmoita nimes?

    • Mietihän vähän

      Ai että maalla lain ja määräysten rikkominen on hyväksyttävämpää? Niinkö? Hei haloo, mieti vähän!
      Ihmeellinen moraali sulla!
      Eikö liikennesäännöt ole tarkoitettu jokaisen noudatettavaksi - asui maalla tai kaupungissa. Poliisille on sälytetty liikenteen valvonta. Tärkeintä on se, että rikkeistä sakotetaan asuinpaikasta riippumatta.

    • elämää nähnyt

      Maalla tehdään työtä eikä loikoilla. Maalla ei poliiseja tarvita! Malle on turha tulla aseitten kanssa lakia lukemaan.Maalla on eletty ennen poliisien aikakautta ja hyvin on eletty ja pärjätty.
      Poliisit ovat kaupunginälymystön suojelua varten, maalaisille ne vittuilee

      • maailmaa kokenut

        Tämän päivän lehtiotsikot kertovat enemmänkin ihan muusta. Maalla juuri poliisia ja mielenterveyspalveluja tarvitaan.
        Maalla Ikaalisen syrjäkylässä tuli kolme ruumista!


    • pinnanalla kiehuu

      Sakottelu ei ole kansalaisten palvelua!Sakottaminen on vastakkain asettelua.Sakottaminen nostaa vihaa viranomaishallintoa vastaan.Katsokaa mitä tapahtuu Libyassa.Onko Suomi luisumassa samanlaiseen hallintoon kuin ennen oli Chilessa Pinosetin aikaan tai tänään Libyassa?
      Esimakua tulevasta oli eduskuntavaalitulos!Nykyisellä poliisihallinnolla ei ole kansalaisten tukea.

      • Normaali ihminen

        Ketähän siinä asetetaan vastakkain.
        Rikollinen ja tavallinen kansalainen? Lainrikkoja ja kuuliainen ihminen? Ylinopeuden ajaja vai turvallinen kuski? Kännikuski ja selvä autoiija? Nyrkkisankari ja rauhallinen ihminen? Hullu ja terve?


    • aamu-uninen.

      Samaa mieltä, pinnanalla kiehuu

    • hallinnossa on vikaa

      Aiempi SDP:n,Kokoomuksen,Kepun,Vihreitten hallinto on ajanut Suomen virkamieshallintoon.Nytte virkamiehet valvoo kansalaisten asioita senttimetreillä.Ollaan matkalla Ruotsinvallan aikaiseen mielettömään hallintoon.Historia toistaa itseään, kansalaisia kuritetaan milloin mitenkin.
      Nytte ihmisiä hallitaan 4 sentin mitalla ja nolla palvelunkäytöstä perittävillä maksuilla jatkossa tästä ei hyvä seuraa.Kansaa hallitaan poliisien käsi aseilla lamaannuttavilla kaasuilla, Pasi panssarivaunuilla,vartioidaan kuuntelemalla ja nauhoittamalla puhelimia ja nettiä.Seuraamalla puhelimien liikkeitä paikasta toiseen,soluttautumalla, laittamalla kameroita ja kuuntelulaitteita,kuvaamalla poliisiautoista kaikkea mitä kohdalle sattuu,poliisiautot nappaa myös sähköisen liikenteen ja tunnistaa kansalaisten käyttämien laitteiden tarkat sijainnit.

      • Ei voi paljon vaatia

        Valokuvaaminen julkisella paikalla on sallittua sullekin. Ota kamera ja mee ihmeessä kuvaamaan nii ei vituta noin paljon!
        Ja hommaa ittelles se neljän sentin mitta! Voit mittailla sillä vaikka omia aivoja!


    • ölkdflk

      Mitä vittua? Päiväansio 60 euroa? Eihän noin paskasti tuottavan yrityksen edes pitäis olla olemassa.

      Jospa tekisit elämälläsi jotain muuta, typerä runkkari?

    • muutosta valvontaan

      Uuden eduskunnan ensimmäinen tehtävä, erottaa puolet poliiseista.Nilkit yrittämään.

      • Missä järjen valo?

        Huomaa että täällä kirjoittamassa sellaisia joilla nyt on joko kaamea kankkunen tai jotka ovat olleet jossain muualla silloin kun järkee on jaeltu!


      • Tyhmyys rehottaa

        Sorry vaan, eduskunta ei erota poliisia. Kannattais vähän perehtyä asioihin ennen kuin rupee täällä kirjoittelemaan.


      • Hoh-hoijaaa

        Et tiedä eduskunnasta mitään. Uuden eduskunnan ensimmäinen tehtävä on valita puhemiehet. Ja se on jo tehty!!!


    • Samaa sano naapuri..

      ..poliiseista kun sakon sai renkaasta. Kolmessa kun oli rapiat 2 milliä, ja yksi vaan laiton.

      Tosin tällä naapurilla on muutenkin vaikeuksia sopeutua järjestäytyneeseen yhrteiskuntaan, lumet se kolaa toisten naapurien tonteille, autonsa öljyt vaihtaa pihassaan siten puolet on varmaan maassa, jne

    • Peilin eteen

      Onpa äänessä ISO typerys. Ajelee ylileveällä kuormalla ja syyttää siitä poliisia. Poliisitko ne sulle kuorman teki?
      Menehän pelin eteen ja katso mikä hölmö siellä sinua katselee!

    • äly hoi

      Siellä toinen typerys.

    • noudatan lakia

      Ethän sinä mikään rehti ole. Poliisit tekevät työtään annettujen ohjeiden mukaan. Ei heidän kuulu sallia laittomuuksia edes tilapäisesti. Työllään poliisitkin palkkansa ansaitsevat. Miten kehtaat nimetä poliisit loisammattilaisiksi? Itsehän rikoit annettuja määräyksiä vastaan. Olisit hakenut luvan ylileveään kuljetukseen. Ja, jos päivätienestisi on 60, niin lopeta koko homma. Esim. minä palkkatyöläisenä saan n.120e per päivä.

    • Loiset kuluttaa

      Poliisit, loiset ovat yhteiskunnan rikkaitten etujen vartijoita. Kun tollalailla pienyrittäjiä kohdellaa, kohta 50000 pienyritystä lopettaa ilman jatkajaa.
      Suomessa jokainen pienyritys tuottaa, loiset vain kuluttaa.

      • siinä se tuotto on

        Mitä ne yrittäjät tuottaa? Pelkää toimimatonta paskaa ja omistajan taskuun verottomnia euroja. Eihän ne maksa verojakaan!


    • Hölmöjä jokapaikassa

      "siinä se tuotto on"

      Olet helvetin hölmö, jos et tajua mitä tarkoittaa tuottaa, tuottavuus.

      Sen jonka palkka maksetaan kunnan tai valtion kassasta ei ole yhteiskunnalle tuottava.
      Esimerkiksi yrittäjä, joka maksaa tuloistaan veroja eikä kuluta yhtään yhteiskunnan verotuloja on yhteiskunnalle tuottava.

      Loisia ovat kaikki ne jotka kuluttavat kuntien tai valtion varoja. Kunnan tai valtion työntekijä ei ole tuottava.

      • Ja olet onnellinen?

        Jos et kuluta etkä ole kuluttanut yhtään yhteiskunnan verotuloja, niin varmaankin
        - äitisi synnytti sinut saunassa,
        - et ollut päivähoidossa,
        - et ole koskaan sairastanut etkä ostanut lääkkeitä,
        - opit itse lukemaan ja laskemaan eli et ole käynyt päivääkään mitäämn kouluja
        - opetat lapsesi itse eli he eivät ole käyneet päivääkään päiväkotia, koulua eivätkä opiskele missään jatkokoulutuspaikassa, vaan hoidat ise kaiken,
        - kiletäydyit lapsilisistä, jos sinulla on lapsia
        - ajat itse ja perheesi kanssa autolla vain metsässä etkä käytä maanteitä,
        - et matkusta junalla tai bussilla
        - puhdistat ja tuhoat itse omat ja perheesi jätteet
        - paskannat ja kuset omaan säiliöön ja kompostoit/varastoit omat ja perheesi ulosteet itse eli käytä kunnallista viemäriä/jäteveden puhdistusta
        - juot vain itse puhdistamaasi vettä ja vain omasta kaivosta
        - tuotat itse kaiken tarvitsemasi energian
        - toimitat kaiken postisi itse perille
        - et juo maitoa, syö lihaa, vihanneksia vaan kalastat ja metsästät itse kaiken ravintosi
        - et käytä mitään yhteiskunnan rakentamia palveluja tai rakennuksia (kirjasto, jää- ja uimahalli, hiihtoladut, urheilupaikat. lenkkiväylät, jalankulkutiet ja suojatiet...jne)
        - maksat kaiken oravannahoilla eli et käytä rahaa, kortteja ym. maksuvälineitä
        - et käytä mitään muutakaan yhteiskunnan infraa jne jne jne

        Ja tämänhän jokainen sinusta uskoo!


      • Hölmöjä jokapaikassa
        Ja olet onnellinen? kirjoitti:

        Jos et kuluta etkä ole kuluttanut yhtään yhteiskunnan verotuloja, niin varmaankin
        - äitisi synnytti sinut saunassa,
        - et ollut päivähoidossa,
        - et ole koskaan sairastanut etkä ostanut lääkkeitä,
        - opit itse lukemaan ja laskemaan eli et ole käynyt päivääkään mitäämn kouluja
        - opetat lapsesi itse eli he eivät ole käyneet päivääkään päiväkotia, koulua eivätkä opiskele missään jatkokoulutuspaikassa, vaan hoidat ise kaiken,
        - kiletäydyit lapsilisistä, jos sinulla on lapsia
        - ajat itse ja perheesi kanssa autolla vain metsässä etkä käytä maanteitä,
        - et matkusta junalla tai bussilla
        - puhdistat ja tuhoat itse omat ja perheesi jätteet
        - paskannat ja kuset omaan säiliöön ja kompostoit/varastoit omat ja perheesi ulosteet itse eli käytä kunnallista viemäriä/jäteveden puhdistusta
        - juot vain itse puhdistamaasi vettä ja vain omasta kaivosta
        - tuotat itse kaiken tarvitsemasi energian
        - toimitat kaiken postisi itse perille
        - et juo maitoa, syö lihaa, vihanneksia vaan kalastat ja metsästät itse kaiken ravintosi
        - et käytä mitään yhteiskunnan rakentamia palveluja tai rakennuksia (kirjasto, jää- ja uimahalli, hiihtoladut, urheilupaikat. lenkkiväylät, jalankulkutiet ja suojatiet...jne)
        - maksat kaiken oravannahoilla eli et käytä rahaa, kortteja ym. maksuvälineitä
        - et käytä mitään muutakaan yhteiskunnan infraa jne jne jne

        Ja tämänhän jokainen sinusta uskoo!

        Se joka ymmärtää sanan tuottavuus ei elä velan kanssa. Hölmö rakentaa huomista velkarahalla.


      • Ja olet onnellinen?
        Hölmöjä jokapaikassa kirjoitti:

        Se joka ymmärtää sanan tuottavuus ei elä velan kanssa. Hölmö rakentaa huomista velkarahalla.

        Nimimerkki Hölmöjä jokapaikassa jätit kertomatta, mitä yhteiskunnan vetotuloilla rakentamasta infrasta jätät käyttämättä. Vielä viikko sitten (12.5.) uhosit tässä samassa topicissa, että yrittäjänä et "kuluta yhtään yhteiskunnan verotuloja".

        Jospa luettelisit yllä julkaistusta listasta edes joitakin palveluja/asioita, joilla kevennät meidän muiden veronmaksajien verotaakkaa jättämällä ne käyttämättä!


    • 80 sm yli?

      Minä en edes tienny, että kärrin kuorma ei saa ylittää laitoja. Vedin vilmivaneria
      pitkin peräkyliä ja leveys kyllä riitti.
      Onneksi nyyperi oli kirjottamassa lehteen, eikä tienpäällä.

    • voi,voi

      Suomi on loisten luvattu maa.

    • paska+alv

      Kuka on Loinen.
      Tuli jätelasku, alv lisättynä. Valtio levittelee rahoja ja kerää kansalta piiloveroina
      pussintäytettä. Millätavalla se alv auttaa jäteasiaa.
      Vedetään kärrillä kuormia, välillä vähän pienempiä, että jaksetaan voivotella.

      • Parempio kuin lvv

        Alv maksetaan palvelusta- siis jätehuollosta.


    • iajf

      Poliisi sakottaa (: ah ite en saanu mitään vaikka jäin kiinni ylinopeudesta viritetyllä mopolla karkuu ajon jälkeen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe