Kateus on ongelma

miten pääsen eroon tästä kateudesta?
olen kateellinen aviopuolisoni siskolle, ehkä siksi että hän on kaikkea sitä mitä itse haluaisin olla. myöskin kyllästynyt appivanhempiin jotka eivät tee muuta tullessaan kylään kuin kehuvat tytärtään ja puhuvat tämän elämästä, tosi rasittavaa. hänellä on kaikkea hyvätuloinen mies, hirveä määrä ystäviä niin taviksia kuin julkkiksiakin, heillä on hieno omakotitalo, ihana lapsi, uusi hieno auto yms. sitten kaiken lisäksi on kaunis, tehnyt mallinhommia harrastuspohjalta, sillä on oma tanssiryhmä ja vaikka mitä. hän on vielä hyvin pienikokoinen ja aina jaksaa sitä mainostaa ja ilmoittaa paljonko tänään painaa ÄRSYTTÄ MUA SUUNNATTOMASTI koska ollut syömishäiriö itsellä yms!) ja sitten sanoo että voi syödä mitä haluaa eikä liho (just joo). mainostaa aina itseään ja haluaa olla keskipiste. ehkä en oikein edes pidä hänstä kun on niin olevinaan. mut haluisin kateudesta eroon, miten???
1260
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

tiedätkö,kulissit eivät kerro kaikkea.hyvätuloinen mies voi olla myös hyvävelallinen mies,kun kalliin omakotitalon oven sulkee,voi sen sisällä tapahtua vaikka mitä.
minusta tuntuu,että hän on vanhemmilleen ylpeydenaihe,se on tietenkin ihan hienoa.mutta omakohtaisesti olen huomannut,että jos joku kertoo vain itsestään ja menestyksestään niin asia saattaa olla aivan päinvastoin.toki hän voi olla noin täydellinenkin.
sinun kannattaisi keksiä itsellesi tekemistä ja uusia harrastuksia joissa sinä olet hyvä!itse olen huomannut,että kun voin hyvin ja olen itseeni tyytyväinen niin en enää huomaa kadehtivani niin paljoa.
onnea sinulle matkaan!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

nobodyforever kirjoitti:

miten pääsen eroon tästä kateudesta?
olen kateellinen aviopuolisoni siskolle, ehkä siksi että hän on kaikkea sitä mitä itse haluaisin olla. myöskin kyllästynyt appivanhempiin jotka eivät tee muuta tullessaan kylään kuin kehuvat tytärtään ja puhuvat tämän elämästä, tosi rasittavaa. hänellä on kaikkea hyvätuloinen mies, hirveä määrä ystäviä niin taviksia kuin julkkiksiakin, heillä on hieno omakotitalo, ihana lapsi, uusi hieno auto yms. sitten kaiken lisäksi on kaunis, tehnyt mallinhommia harrastuspohjalta, sillä on oma tanssiryhmä ja vaikka mitä. hän on vielä hyvin pienikokoinen ja aina jaksaa sitä mainostaa ja ilmoittaa paljonko tänään painaa ÄRSYTTÄ MUA SUUNNATTOMASTI koska ollut syömishäiriö itsellä yms!) ja sitten sanoo että voi syödä mitä haluaa eikä liho (just joo). mainostaa aina itseään ja haluaa olla keskipiste. ehkä en oikein edes pidä hänstä kun on niin olevinaan. mut haluisin kateudesta eroon, miten???

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu