Eilen otin päivällä n. klo 12.00 200 mg Clotaminin ja n. klo 16.00 alkoi järkyttävät krampit vatsassa. Pahin meni ohi yöhön mennessä mutta vieläkin tuntuu.
Tämähän johtuu selkeästi aspiriinijohdannaisista särkylääkkeistä mutta kummaa ettei ihan kaikista tule oireita.
Onko muilla ollut vastaavaa?
Tämähän johtuu selkeästi aspiriinijohdannaisista särkylääkkeistä mutta kummaa ettei ihan kaikista tule oireita.
Onko muilla ollut vastaavaa?
Vastaukset 5
Vanhimmat
Mulla oli sama juttu, miedommista Clotameista ei mitään mutta vahvemmista kova vatsakipu, niinkuin kuukautiskivut mutta potenssiin 20.
En enää käytä niitä.
http://www.ccafin.org/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi
Sama juttu täälläkin, että vatsaan tulee ihan järkyttävät krampit ja vatsa menee ihan ruikulle ;/.
Mulle Clotam aiheutti kovaa kirvelyä virtsatessa. Todella epämiellyttävää, ja luulin jo saaneeni virtsatieinfektion, ennen kuin kuulin kaverilta tästä sivuvaikutuksesta. Sääli, sillä lääke toimii todella hyvin särkyyn ja menkkakipuihinkin. Tiedättekö, onko Clotamille vaihtoehtoa, joka ei aiheuttaisi oireita virtsatessa?
Haittavaikutukset:
Lääke voi ärsyttää mahaa, jolloin saattaa tulla mm. pahoinvointia, ilmavaivoja, ripulia tai ylävatsakipuja. Allergiaan taipuvaisille voi tulla myös ihottumaa, nuhaa tai astman kaltaisia oireita. Pitkäaikaisen lääkityksen aikana seurataan myös mm. maksan ja keuhkojen tilaa niissä joskus ilmenneiden harvinaisten haittavaikutusten havaitsemiseksi. Joillakin käyttäjillä saattaa ilmetä kirvelyä virtsatessa. Yleensä tähän auttaa runsas veden juominen lääkkeen oton yhteydessä. Virtsa voi värjäytyä sitruunankeltaiseksi, mikä on vaaratonta.