Löysäpillusen seksielämä

huoh***

Ei voi seksistä nauttia kun on lörppä pillu ja ikää vasta 20v. Varsinkaan ratsastus ei tunnu kyl missään, ei minusta eikä miehestä. Välillä mikään asento ei tunnu missään. Ainakaan minusta.. :/ Mieheltä kysyny niin kyl se aina melekeimpä vastaa et tuntuu tuntuu, ei tietty kehtaa sanoa ettei tunnu. Oon 100kg aikoinaa painanu mut laihduttanu ja oon nyt ihan normipainonen mut minkäpä sitä emättimen rakenteelle voi, löysä mikä löysä. Tuhoon tuomittu koko seksielämä.

Miten te muut löysäpilluset (toivottavasti siis en ole ainut..) ja lihavat harrastatte oikein seksiä ja miten saatte siitä nautintoa?

21

1734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla vittu turpea

      Rupea harrastamaan fistingiä, eli anna miehen kaivaa vittuasi koko kourallaan, ensin sormet sisään sitten koko käsis, ja jos vielä mahtuum niin käsivartta niin pitkälle kun menee. Se alkaa tuntumaan sinusta mukavalta ennen pitkää, ja miehet innostuvat siitä panemaan, eikä silloin mietitä onko vittusi löysä vai ei. Ja fistingistä vitut turpoaa ja tiukkenee nussittavviksi. Kokeile. Toinen konsti on tosi isokyrpäiset miehet ääripäänä hevonen, siis ori.

    • alakooksettaa

      Hyi vittu!!!!!!!!!! SAIRASTA TEKSTIÄ

    • 9+7

      Lantionpohjan lihasten treenaus saattaa auttaa asiaa. Kannattaa tutustua, googlesta löytää tietoa.

    • höpöjuttuja

      No ne nyt ei auta mitään tollaset treenaukset kokemusta on

    • Armas ISOkyrpänen

      Uretaanivaahto on ainoa mahdollisuus, tai sitten nicin:

    • Pikku kikkeli

      Itse olen aika pienimunainen mies ja todella tyydyttävässä seksisuhteessa löysäpilluisen naisen kanssa. Asentovalikoima meni aikalailla uusiksi, kun kaikki asennot, joissa nainen on jalat levällään eivät vaan tunnu oikein missään. Jos esimerkiksi lähetyssaarnaajasta nostat molemmat jalkasi miehen toiselle olkapäälle ja mies painaa sinut tästä asennosta lähes kaksinkerroin, niin jo pitäisi tuntua varsinkin jos painat jaloillasi vastaan, niin saat lantionpohjaan aika mukavan jännityksen.

      Mielikuvitusta vaan kehiin.

      • Nyt on pikkukikkeli

        niin että valtaosa suomalaisista jokinorsuista ei yksinkertaisesti pysty menemään tuohon asentoon. Suomalaisten naisten lihavuus poistaa asentovalikoimasta 90% todella hyviä sekstaus asentoja.

        T:pari 75kg/185cm ja 60kg/168cm


      • Pikku kikkeli
        Nyt on pikkukikkeli kirjoitti:

        niin että valtaosa suomalaisista jokinorsuista ei yksinkertaisesti pysty menemään tuohon asentoon. Suomalaisten naisten lihavuus poistaa asentovalikoimasta 90% todella hyviä sekstaus asentoja.

        T:pari 75kg/185cm ja 60kg/168cm

        En nyt pitäisi naistasi minään norsuna. Mielestäni tuo asento on kesyimmästä päästä, mutta voi olla, että lihavalta se ei onnistu. Etse en muutenkaan kiihotu ylipainoisista naisista, joten omalla kohdallani ei ole ollut tarveta pohtia tuollaisia.

        T:pari 75/175 ja 60/173


      • Luuvalot
        Nyt on pikkukikkeli kirjoitti:

        niin että valtaosa suomalaisista jokinorsuista ei yksinkertaisesti pysty menemään tuohon asentoon. Suomalaisten naisten lihavuus poistaa asentovalikoimasta 90% todella hyviä sekstaus asentoja.

        T:pari 75kg/185cm ja 60kg/168cm

        Teidän ei saa mennä peltikatolle naimaan...... valtavat meluhaitat !


      • Pikku kikkeli
        Luuvalot kirjoitti:

        Teidän ei saa mennä peltikatolle naimaan...... valtavat meluhaitat !

        Älä pelkää, ei mennä, mutta auringon kuumentama huopakatto tuntuu aika kiihottavalta paljaiden varpaidemme alla ;)


    • löysäpimppatäälki

      Miksi joillakin on tiukka pillu ja jotku joutuu kärsimään väljästä joka sitten aiheuttaa ongelmia seksissä? :( On tää epäreilua.

      • Pikku kikkeli

        Onhan miehilläkin pienempiä ja suurempia vehkeitä. En kuitenkaan itse näe tuota ongelmana, pienenä haasteena vain. Jos muuten synkkaa, niin keinot nautittavaan seksiin löytyy kyllä.


      • ARMAS ISOKYRPÄNEN

        Anna Armas auttaa... anna jo..


    • perkeleenpillut

      Joo mut aina sanotaan et jos seksi ei tunnu miehestä vika on naisen pillussa -> pimppa löysä. Tai jos ei naisesta tunnu miltään tai vaik ei kummastakaan niin sama homma, naisen vika, naisella pillu löysä.

    • suihkuun..

      Itse olen lihava, kuten rakkaanikin, mutta seksi silti makoisaa, kas mies tekee muutakin, kuin vaan kömpii päälleni.
      Treenaamalla saa oikeasti pillun lihaksia tiukemmaksi. Sitä varten kannattaa käydä hankkimassa ne pallot, joita käytetään oikeasti myös inkontinenssivaivoihin.
      Itse treenaan joka päivä, ilman palloja ja miehellä voi testata sitten, miten toimii. Mies on liikkumatta sisällä ja nainen supistaa lihaksiaan, mies kertoo, koska tuntee supistukset. Se treenaus parantaa orkkujakin.

      • Kaikkihan

        johtuu vain siitä,kun himotkiihtyy niin tietysti paikat valmistautuvat ottamaan vastaan sen jortikan joka nautinnon tuo silloinpaikat kostuvat ja tavara rentoutuu,Ei muutakun sälli töihin pari kolmekertaa illaskun harjoitelee lihastenkäytöä eiköhän niinsanottu väljyys häviä.


    • pilluamulle

      vittu ku panettas

    • uskokunsanon

      Löysää pillua ei ole olemassa

    • ei ookkaan

      kiimassa vain lihakset valmistautuvat ottamaan namilihan sisään.

    • kosteikko?

      Oletko varma ettei kyse ole vaan liiallisesta kosteudesta? Jos on kovin märkä, tuntuma häviää helposti seksissä.

    • Ruvetkaa tästäkin ny fiilisteleen saatana. Onneks mä tajuun pitää lättyni ummessa. HÄHÄÄ!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      332
      1617
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      69
      1321
    3. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      38
      1150
    4. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      176
      1117
    5. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      154
      1044
    6. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      343
      1042
    7. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      65
      946
    8. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      265
      930
    9. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      239
      914
    10. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      31
      844
    Aihe