ei kaikkee voi tajuu.. mut eka tietämäni tyyppi oot, jolla ei ole normaaleja sosiaalisia taitoja.. Toivottavast et kuvittele itsestäsi liikoja, vai sitäkö se onkin kun tiedostat ettet saisi enää sekoitettua, ystäväiseni :)
aikaa takaperin tämä olisi ollut osuva
http://www.youtube.com/watch?v=HDtMsf2Tqus&feature=related
Ihmeellinen oot
15
322
Vastaukset
- nhfklsd
Kappale on hyvä!! Tiedä sitten keneölle menee... :)
- vapvap
meille kaikille tietysti!
- mtf
Entäs itse? Vaikka olet jo paljastunut, et mitään kuitenkaan halua kahdenkesken. Halusit vain palstoilla tunteilla ja thats it.
- kenelle oli?
Meneekö kymysys viestin aloittajalle?
- mnfhvtj
heittopilkkus' unohtui ja juu vaan palstoilla, ei haittaa jos suihku jääny väliin ja pärstä on kuin..äh.
- mtf
Aina tuota roskaa. Nainen on kaunis kuin kuva ja vain valittaa. Mä lähden töihin. Hyvää yötä.
- njvlkdsd
Siis nyt tästä ei ymmärrä mitään, selvitä mitä tarkoitat? taidan avata punkkupullon nyt.
- minäkö outo
ihmeellisiä ihmisiä maailma pullollaan,muutama täydellinen joukossa,siinäpä meillä hyvä olla.
- ; (
Vastaus :
No niin kait sitten
http://www.youtube.com/watch?v=oYFLpgzUVR0&feature=related- nvdskl
Täs on hjoku sponssi-ryhmä takana :)
- ; (
No eikä ole.
Pojat vastaa kun minä en jaksa kauheesti kirjotella.
( kuuntele sanat )- mv., xc
Ei oikeesti jaksa nyt kuunnella, on vähän vappu päällä, pitäis lähtee nukkumaan, ei vaan malta.. just kyllä lähen...
- 17
mv., xc kirjoitti:
Ei oikeesti jaksa nyt kuunnella, on vähän vappu päällä, pitäis lähtee nukkumaan, ei vaan malta.. just kyllä lähen...
Hyvää yötä sitten sinne ja Vappuja tietysti ; )
- nfdkls
17 kirjoitti:
Hyvää yötä sitten sinne ja Vappuja tietysti ; )
Samoin Vappuja ja öitä ;) sinne kaikille
- lady of light
Mä kun luulin, että tämä paikka on aikuisten hiekkalaatikko. :)
Eräälle: Tosikko oot. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644