Sekopäiset jutut AA:ssa?

AA:ssameneesekaisin

Miks AA-palavereissa kuulee ihan skitsoja ja sekopäisiä juttuja? Tuntuu ne jutut siltä ett´ä ne on siellä enemmän sekaisin kuin mä olen ollut koskaan vielä juovana aikana.. Aina puhutaan kuinka sairas on holistin mieli ja sitten sen perään puhutaan sellaisia päättömyyksiä ja skitsojuttuja ettei mitään rajaa. Jos eilisenkin palaverin ois nauhoittanut ja vienyt viranomaisille seuraavalla kerralla valkotakkiset olisivat päivystämässä lepositeineen oven takana kun palaveri päättyy. Mutta en tee niin sillä täytyy kunnioittaa vaitioloa.

6

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähnyt mä oon

Sinnehän saa mennä kuka tahansa, joka haluu lopettaa dokaamisen. Siis juomarit ja tuomarit, herrat ja narrit, einsteinit ja terkkailuluokalle jääneet.

• normia on

Normipäivä :D

• Päivä kerrallaan-

Näin on!

• ehkei siellä tapaa

muita terveitä kuin sinut...

• Apostata..

AA on sairaiden ihmisten keskinäisen tuen paikka. Sen teho ja
        vaikutus perustuu juuri siihen että ihmiset tunnistavat oman sairautensa
        toisten kokemuksista ja ratkaisuista.

Harvoin siellä kaikki ovat samalla hetkellä samalla tavalla sairaina vaan
        voivat tukea toisiaan omien kokemustensa kautta.

Jos jutut tuntuvat välillä villeiltä niin onhan se nyt selvää että, ihmisten liotettua
        aivojaan vuosikausia tehokkaalla liuottimella, jossain se näkyy ja kuuluu...

Itseasiassa AA on vielä käsitettävä asia hulluine juttuineenkin...tämä "virallinen päihdehoito" se vasta onkin kaikkien järjettömyyksien äityli....
        suosittelen lämpimästi AA:ssa käymistä edelleenkin..saatat jopa pysyä
        raittina..

• jo vuosia mukana

Kyllä kokemukset ryhmässä kuultuna aina kapakka örinät voittaa . En raitistunut kapakka örinöitä kuuntelemalla .Raittiiden ihmisten kokemukset ryhmässä teki minustakin raittiin ,en mennyt sinne arvostelemaan muita,vaan hakemaan raitista elämää ilman ehtoja. AA oli minun juttuni ja siitä kiitos AA ohjelmalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      132
      5381
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3862
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      38
      2044
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1753
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1704
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1640
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1463
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      38