Sekopäiset jutut AA:ssa?

AA:ssameneesekaisin

Miks AA-palavereissa kuulee ihan skitsoja ja sekopäisiä juttuja? Tuntuu ne jutut siltä ett´ä ne on siellä enemmän sekaisin kuin mä olen ollut koskaan vielä juovana aikana.. Aina puhutaan kuinka sairas on holistin mieli ja sitten sen perään puhutaan sellaisia päättömyyksiä ja skitsojuttuja ettei mitään rajaa. Jos eilisenkin palaverin ois nauhoittanut ja vienyt viranomaisille seuraavalla kerralla valkotakkiset olisivat päivystämässä lepositeineen oven takana kun palaveri päättyy. Mutta en tee niin sillä täytyy kunnioittaa vaitioloa.

6

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähnyt mä oon

Sinnehän saa mennä kuka tahansa, joka haluu lopettaa dokaamisen. Siis juomarit ja tuomarit, herrat ja narrit, einsteinit ja terkkailuluokalle jääneet.

• normia on

Normipäivä :D

• Päivä kerrallaan-

Näin on!

• ehkei siellä tapaa

muita terveitä kuin sinut...

• Apostata..

AA on sairaiden ihmisten keskinäisen tuen paikka. Sen teho ja
        vaikutus perustuu juuri siihen että ihmiset tunnistavat oman sairautensa
        toisten kokemuksista ja ratkaisuista.

Harvoin siellä kaikki ovat samalla hetkellä samalla tavalla sairaina vaan
        voivat tukea toisiaan omien kokemustensa kautta.

Jos jutut tuntuvat välillä villeiltä niin onhan se nyt selvää että, ihmisten liotettua
        aivojaan vuosikausia tehokkaalla liuottimella, jossain se näkyy ja kuuluu...

Itseasiassa AA on vielä käsitettävä asia hulluine juttuineenkin...tämä "virallinen päihdehoito" se vasta onkin kaikkien järjettömyyksien äityli....
        suosittelen lämpimästi AA:ssa käymistä edelleenkin..saatat jopa pysyä
        raittina..

• jo vuosia mukana

Kyllä kokemukset ryhmässä kuultuna aina kapakka örinät voittaa . En raitistunut kapakka örinöitä kuuntelemalla .Raittiiden ihmisten kokemukset ryhmässä teki minustakin raittiin ,en mennyt sinne arvostelemaan muita,vaan hakemaan raitista elämää ilman ehtoja. AA oli minun juttuni ja siitä kiitos AA ohjelmalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      42
      2106
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      170
      1868
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1310
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1140
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      91
      895
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      879
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      839
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      836
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      763
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      681
    Aihe