Miks AA-palavereissa kuulee ihan skitsoja ja sekopäisiä juttuja? Tuntuu ne jutut siltä ett´ä ne on siellä enemmän sekaisin kuin mä olen ollut koskaan vielä juovana aikana.. Aina puhutaan kuinka sairas on holistin mieli ja sitten sen perään puhutaan sellaisia päättömyyksiä ja skitsojuttuja ettei mitään rajaa. Jos eilisenkin palaverin ois nauhoittanut ja vienyt viranomaisille seuraavalla kerralla valkotakkiset olisivat päivystämässä lepositeineen oven takana kun palaveri päättyy. Mutta en tee niin sillä täytyy kunnioittaa vaitioloa.
Sekopäiset jutut AA:ssa?
6
145
Vastaukset
- nähnyt mä oon
Sinnehän saa mennä kuka tahansa, joka haluu lopettaa dokaamisen. Siis juomarit ja tuomarit, herrat ja narrit, einsteinit ja terkkailuluokalle jääneet.
- normia on
Normipäivä :D
- Päivä kerrallaan-
Näin on!
- ehkei siellä tapaa
muita terveitä kuin sinut...
- Apostata..
AA on sairaiden ihmisten keskinäisen tuen paikka. Sen teho ja
vaikutus perustuu juuri siihen että ihmiset tunnistavat oman sairautensa
toisten kokemuksista ja ratkaisuista.
Harvoin siellä kaikki ovat samalla hetkellä samalla tavalla sairaina vaan
voivat tukea toisiaan omien kokemustensa kautta.
Jos jutut tuntuvat välillä villeiltä niin onhan se nyt selvää että, ihmisten liotettua
aivojaan vuosikausia tehokkaalla liuottimella, jossain se näkyy ja kuuluu...
Itseasiassa AA on vielä käsitettävä asia hulluine juttuineenkin...tämä "virallinen päihdehoito" se vasta onkin kaikkien järjettömyyksien äityli....
suosittelen lämpimästi AA:ssa käymistä edelleenkin..saatat jopa pysyä
raittina..
- jo vuosia mukana
Kyllä kokemukset ryhmässä kuultuna aina kapakka örinät voittaa . En raitistunut kapakka örinöitä kuuntelemalla .Raittiiden ihmisten kokemukset ryhmässä teki minustakin raittiin ,en mennyt sinne arvostelemaan muita,vaan hakemaan raitista elämää ilman ehtoja. AA oli minun juttuni ja siitä kiitos AA ohjelmalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424