Sydän paikallaan!

Gallup.

Iltalehden nettiversiossa on juttu, jossa kerrotaan ruotsalaismedian kauhistelusta Norja-tappiolle jääkiekon MM-kisoissa.

Vieressä on pikakysely, jossa tiedustellaan, että oletko iloinen Ruotsin tappiosta?

Yli 23 000 vastausta, joista 95% ilmoittaa olevansa asiasta iloinen!

Minä taas olen erittäin iloinen, että suomalaisilla on sydän paikallaan, kuten kyselyn tulos osoitti.

9

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jep!

Suomen kansa on aina tiennyt, mikä maa sen todellinen perivihollinen on.

Vihje: Se ei ole Venäjä....

• bastes

Svedu tai hurri sama paska ei paketissa. Toivottavasti ryssä antaa niille kunnon löylytyksen tässä pelissä. Sen verran SURKEAA oli tuo svedujen Norja peli ettei hyvältä näytä jos ryssä tulee vastaan.

• Orginal finnjävel

Huomioikaa myös se, ettei noin suuri määrä ihmisiä voi olla kaikki rasisteja..!
      RKP tulee tottakai väittämään muuta. Tuntuu siltä että kyseinen puolue on ottanut yleiseksi lyömäaseeksi rasistiksi leimaamisen. Ne ei tajua ettei kannattais koko ajan lyödä samalla leimakirveellä, se tylsyy.;-)

• 5/6 on oikeassa

Hesarin mukaan 5/6 suomalaisista ei halua RKP:tä hallitukseen!

• Niinpä!
        5/6 on oikeassa kirjoitti:

Hesarin mukaan 5/6 suomalaisista ei halua RKP:tä hallitukseen!

Ja kun kyseessä on Helsingfors Dagbladetin kysely ja uutinen, niin tulos on huomattava!

• ry wetdrema hah kumi

Minä iloitsen siitä kun joku ryssä teloo jonkun hurrin sairaalakuntoon jos kohtaavat tässä kisassa.

• Kateus kalvaa

Ainoa, mikä tuosta kyselystä ilmenee, on fennojen säälittävän heikko itsetunto ja pikkuvelikompleksi.

• Ruostettako?

Miksi emme saisi olla iloisia rakkaan naapurimme Norjan voitosta?

• huuuhu

No mutta onhan se hävettävää kun Ruotsi ottaa aina turpaa ryssältä. Koivustakin kirjoitettiin että otti turpaan mutta hän on pienempi ja laihempi mies kuin ryssä Artjuhin. Ei Koivu silti vuotanut kuin hana. Oliko edes mustaa silmää. Toisin olisi käynnyt jos svedu olisi mennyt Jevgenin kanssa koettamaan.

Uskon että Sundin ja Forsberg myös häpeävät Tre Kronorin ainaisia tappioita ryssälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen