Tallominen

tallaillen

Herättääkö muissa tunteita se että nainen talloo tupakantumpin tai hedelmän jne päälle? Musta oli kiihottavaa kun kaupassa oli lattialle pudonnut luumu ja muija astu tahallaan sen päälle ja totes tyyliin "oho, pikku vahinko" :D

22

2718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ricb

Mitä sillä oli jalassa ?

• tallaillen

Mustat nahkasaappaat oli jalassa sillo. Tietty harmi et ne ei ollu kunnon korkosaappaat jollaiset hän myös omistaa. Mut siis semmoset ihan periaatteessa tasapohjaset nahkasaappaat jotka itseasiassa on suht seksikkäät, koska niiden varret tulee polvien yli! Ne näyttää tiukkojen farkkujen kanssa ihan kivoilta ;)

• MarjoX

Kaupoissa on kiva muussata lattialle pudonneita irtokarkkeja, luumuja, viinirypäleitä ja perunoita kiiltävillä punaisilla Kontioilla!

• Klackman

Sellaista on kiihoittavaa katsella

• survosenmies

Oon pyytäny et muija tallailis kaiken sopivan päälle kaupoissa ja muuallakin jos vaan jotain sopivaa löytyy. Viimeks lidlissä banaanista tuli liukumiina keskelle käytävää kun eukon converse vähä astu päälle. Teen siis tahallani sopivia survomiskohteita kun ei oo liikaa silmäpareja näkemässä. Lidlissä parhaat paikat, esim jugurtti saanu joskus kyytiä siellä...

• survosenmies
    • ererereses

herättää tuntemuksia kyllä ja mukavia sellaisia

• ........

Miten tämä voi olla jotenkin SEKSUAALINEN fetissi? En ymmärrä... Itsellenikin tämä tuottaa suurta mielihyvää ja on aivan mahtavaa mutta ei mulla ainakaan viisari tuosta värähtäis, se mielihyvä on jotenkin ihan erilaista kuin seksuaalista. Yksi huippu on myös murskata maassa olevat silmälasit...

• tallaillen

Mitä kaikkee sä sit tallailet ja missä? :) Siis mä nimenomaan tykkään kun nainen talloo. Siitä et ite tallailisin en varmaan sais mitään seksuaalista mut voishan se tosiaan olla muuten mielihyvää tuottavaa... Pitää kokeilla!

• Mulla se voi olla seksuaalinen fetissi siten, että teinistä saakka oon tallomisesta kiinnostunu ja aika pysyväks se on nähtävästi jääny, toinen fetissini puolestaan juontaa juurensa lapsuuden aikaisiin traumoihin - nyt traumojen lievennettyä fetissit tuottaa enemmän ja enemmän mielihyvää. Eli vastaus kysymykseesi: lapsuuden aikaiset kokemukset traumat voivat aikaansaada seksuaalisen fetissin!

• pässinOtta
    • mulla on tallomis fetissi, mutta vaan niin että mieluummin mies on tallojana ja esim. lenkkareilla tai skeittikengillä.

• Joopss
    • 01uttiv

vittu....hakeutukaa nyt jo hoitoon helvetin puolijauhoiset paviaanit.

• zamboooo

• Tämä Tasaa
        zamboooo kirjoitti:

Tässä paras tallomisvideo,mälli lähtee nopeesti kun tätä katselee.
        http://www.youtube.com/watch?v=tjlIMUhLBwc

http://fetishcod.com/video/clip/34169/schoolgirl-in-white-socks-tramples-cock-and-balls-close-view.html

• Klackman

Moi! Pidän myös siitä kun naiset tallovat milloin mitäkin. Näin kerran miten koppakuorianen liiskaantui korollisen puukengän koron alle. Upeaa.

• helvatanhölömö

No, hyi helvetti ja yök!

• nammmmmm

Terve! Itse pidän kaikenlaisesta tavaroiden tuhoamisesta joillain korkosaappailla tai nilkkureilla. Mitä painavampi nainen, sitä parempi. Kiva myös nähdä korkojen uppoavan pehmeään maahan/suht kovaan lumeen tms.
      Onko muilla tuollaista uppoamisjuttua?
      Ja yksi joka kiinnostaa, on tälläiset salaakuvatut huomaamattomat tallomiset, vaikkapa että maassa on karkkia/tupakantumppeja yms. tavaraa ja nainen astuu korolla tietämättään näiden päälle. Itse en vielä ole tälläistä päässyt näkemään mutta pitää koittaa edelleen.

• Muita lenkkareilla tallomisesta kiinnostuneita?

• Anonyymi00019
      UUSI

Hei. Mulla on ollut tallomisfetissi ihan nuoresta asti. Kaikkea koroilla tallomista ja murskaamista. Mulla on myös kanava youtubessa. heels66. Sieltä voi käydä katsomassa mun videoita. pidän myös siitä, että minua tallotaan koroilla ihan koko painolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2142
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1795
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      236
      1288
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      950
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      935
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      865
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      112
      762
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      719
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      706
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      689
    Aihe