Otetaan vastaan / annetaan koti matelijoille, selkärangattomille ja kilpikonnille. Minulla on vuosien kokemus matelijoista ja aikaisemmin olen myös tehnyt eläinsuojelutyötä.
Meiltä löytyy asianmukaiset tilat ja hoito eläimille.
Kuljetus ei ole ongelma, tarvittaessa voin esimerkiksi tulla eläimiä hakemaan matkakorvauksia vastaan.
Otathan yhteyttä, niin keskustelen asiasta mielelläni lisää.
Laura Leppänen, Riihimäki
[email protected]
040-7404726
Annetaan koti matelijoille
8
1767
Vastaukset
- ÖÖÖÖÖH...
Eli siis jos minä nyt vaikka lahjoitan sinulle eläimen, minun tulisi maksaa matkakulusi?! Eihän se nyt niin voi mennä...
- niiiin
Millaisetkohan nämä "asianmukaiset tilat ja hoito" lie? Ja monellekko eläimelle sulla tilaa on? Ja samaa ihmettelen kuin aiempi kirjoittaja... Ja paria muutakin asiaa, mutta jääköön sanomatta...
- ophione
Kodittomille matelijoille on olemassa myös Herpille Koti -rinki.
http://heko.herpetomania.fi/ - nani
Ettei vaan olisi "hamstraaja"... tällaista ilmoitusta vähän siellä täällä samalla henkilöllä. Erilaisille eläimille kotia tarjoamassa.
- nohomo
minun mummini olisi vailla kotia.voiko hän tulla sinne?
- nohomo
Voisko joku panna mua perseeseen?
- Voi
älkää hitolla antako mitään elukoita aloittajalle. Google kertoo loput.
- KokemusTämäkin
Olin tulossa sanomaan samaa kuin nimimerkki "Voi".
Sekä lisään, että he jotka eläimiä tälle henkilölle olette antaneet, kysykäähän välillä tietoa kuvien kanssa siitä miten hänelle antamallanne eläimellä menee. Onko edes hänellä enää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831718- 431369
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1181143Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.821051Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2271028- 53902
- 61895
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20880- 34834
- 37799