Otetaan vastaan / annetaan koti matelijoille, selkärangattomille ja kilpikonnille. Minulla on vuosien kokemus matelijoista ja aikaisemmin olen myös tehnyt eläinsuojelutyötä.
Meiltä löytyy asianmukaiset tilat ja hoito eläimille.
Kuljetus ei ole ongelma, tarvittaessa voin esimerkiksi tulla eläimiä hakemaan matkakorvauksia vastaan.
Otathan yhteyttä, niin keskustelen asiasta mielelläni lisää.
Laura Leppänen, Riihimäki
[email protected]
040-7404726
Annetaan koti matelijoille
8
1723
Vastaukset
- ÖÖÖÖÖH...
Eli siis jos minä nyt vaikka lahjoitan sinulle eläimen, minun tulisi maksaa matkakulusi?! Eihän se nyt niin voi mennä...
- niiiin
Millaisetkohan nämä "asianmukaiset tilat ja hoito" lie? Ja monellekko eläimelle sulla tilaa on? Ja samaa ihmettelen kuin aiempi kirjoittaja... Ja paria muutakin asiaa, mutta jääköön sanomatta...
- ophione
Kodittomille matelijoille on olemassa myös Herpille Koti -rinki.
http://heko.herpetomania.fi/ - nani
Ettei vaan olisi "hamstraaja"... tällaista ilmoitusta vähän siellä täällä samalla henkilöllä. Erilaisille eläimille kotia tarjoamassa.
- nohomo
minun mummini olisi vailla kotia.voiko hän tulla sinne?
- nohomo
Voisko joku panna mua perseeseen?
- Voi
älkää hitolla antako mitään elukoita aloittajalle. Google kertoo loput.
- KokemusTämäkin
Olin tulossa sanomaan samaa kuin nimimerkki "Voi".
Sekä lisään, että he jotka eläimiä tälle henkilölle olette antaneet, kysykäähän välillä tietoa kuvien kanssa siitä miten hänelle antamallanne eläimellä menee. Onko edes hänellä enää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124700MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022441Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5741841- 91673
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1051530Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987