pienet pistemäiset verenpurkaumat..

***-57-**

Olen nyt vasta alkanut miettimään mistä lienee kyse; eli ihollani on aivan pieniä, kuin punaisella tussilla tehtyjä pisteitä, mielestäni niissä on verta sisällä, aivan siinä ihon alla, pisteet eivät ole mitenkään koholla muusta ihosta. Montaa niitä ei kaikkiaan ole, ehkä 10? molemmissa rinnoissa, reisissä, vatsassa ja käsivarressa. Osa niistä on ollut jo kauan, varmaan vuoden-pari, eli ainakin tuo rinnan sivussa oleva, ei ole muuttunut miksikään, enkä ole sitä sen paremmin ajatellutkaan aikaisemmin; milloin nämä muut ovat tulleet, en tarkkaan ole huomannut. Mutta nyt olen alkanut pelkäämään (aina jotain uutta...) että voisiko tämä olla jotain vakavampaa, oire jostain..vai pitääkö nämäkin laittaa vaihdevuosien piikkiin..En käytä muuta hormonihoitoa, kuin paikallis Vagifemiä, viimeiset vuodot olleet -08. Onko kellään muulla vastaavanlaista "pilkkutautia", tai jotain mahdollista tietoa aiheesta. Kävin joku aika sitten lääkärissä muitten juttujen takia, otettiin peruslabroja, kaikki veriarvot tuossa ok. Nettiä olen viikonlopun selaillut, ja kenties sen takia tämä vaiva nyt onkin tullut korostetulla tavalla ajatuksiini..

7

3189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vindieselxxx

      Olen 30v mies ja mulla on kanssa noita jonkun verran, vuosi sitten niitä tuli joitakin lisää, käsiin, rintaan ja selkään. nyt ei ole tietääkseni tullut uusia. Mäkin hiukan pelästyin mitä ne ovat. Mutsilla on kans tollasia enemmän ja lisäks sillä on sellasia jotka tulee ihosta ulospäin, lähinnä selässä. Mä en ole lääkärissä käynyt noiden takia, enkä tiedä mitä ne ovat. Olen yrittäny syödä monipuolisesti, vaikka pääosin ruokani onkin lihaa. En osaa auttaa, mutta muitakin löytyy kuin sinä.

      • punatilkka

        Olen 60-vuotias nainen. Minulla on ollut noita pisteitä "aina", ne muuttuu aikanaan tavallisiksi luomiksi tai pisamiksi, mun mielestäni ne on punaisia vain vaatteiden alla. Unohtakaa ne kokonaan ja jatkakaa elämistä


    • myös pilkkuja

      Myös minulle on tullut sellaisia: kaksi kasvoissa, loput rintojen lähellä. Olen etsinyt netistä tietoa ja jotain jo löysinkin, vaarattomia taitavat olla. Mitä tarkoitat punatilkka sillä, että ne olisivat "punaisia vain vaatteiden alla"? Minulla on yksi otsassa ja yksi posken lähellä, silmän alla ja punaisia ne siinäkin ovat.

      • ap.

        Mulla nimenomaan ovat punaisia iholla, vaatteiden alla ne ei mitenkään näy?
        Ja jotenkin epäilen, että voiko nuo muuttua ajanmyötä luomiksi tai pisamiksi..?
        Netistä olen löytänyt sellaisen sanan kuin "petakia" joka kuvaa kenties näitä omia pilkkujani ainakin, mutta mistä sitten johtunevat, en tiedä, ja melko yleisiä taitavat sitten kuitenkin olla - ja toivottavasti myös vaarattomia.


    • mirkku kakkonen

      lääkäri sanoi minulle että ne on veriluomia,eli sain käsityksen että vaarattomia koska ei sen enempää puuttunut

    • Rikkiä

      Pienet pistemäiset verenpurkaumat iholla kielivät rikin puuttesta elimistössä. Rikkia saa helposti vaikka sipulista.

    • Helpottunut

      Minä olen huomannut itselläni samanlaisia pilkkuja ympäri kehoa.
      Sain niistä diagnoosin niiden olevan vaarattomia veriluomia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe