Olen raamikas kaveri kenellä ei oikein seiso kuten pitäisi. Olen huomannut sen, että jos mulkkuni alkaa seistä, niin se seisoo, kunhan koko ajan on stimulaatiota. Mutta jos nousen vaikkapa seisomaan aikomuksenani esimerkiksi vaihtaa panoasentoa, niin kulli pehmenee, eikä mene enää pimppiin.
Terskani on suuri ja kaluni on 15 -17cm, riippuen miten hyvin seisoo -nykyisin varmaan harvammin edes seisoo täysin.
Mielessä on käynyt monet asian: viekö lihakseni kullilta paineet, jännitänkö ja adrenaliini vie seisokin ja nahistaa munat, onko suuri terskani joutunut hankaukselle liialliselle altistukselle housuissa ja tunto mennyt jne?
Auttaisiko homeopatia tässä asiassa?
Isot lihakset syynä erektio-ongelmaan?
Kuntosalien karpaasi
4
676
Vastaukset
- frangröbbä
jospa laittaisit sen korvienvälisen alueen kuntoon niin vois vaikkapa mulkkukin seisoa
- yks kundi vaan
Sama juttu. Salilla olen käynyt ja joskus tuntuu siltä, että lihakset vievät testosteronin yms eikä niitä riitä erektion ylläpitoon. Tai joku muu helkkarin asia...
- daa86
Triplatkaa rasvan syönti j avähentäkää hiilareita niin avot! Iltapala itellä 3 raakaa kananmunaa ja rasvaisia sian kylkiviipaleita. Rasva on teston rakennusiane!
- jotain tähän
lopeta hormonien käyttö vaikka kuukauden ajaksi ja katso onko sillä vaikutusta ongelmaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445805
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903231- 313126
- 592874
- 572730
- 532380
- 381834