Soitto koululle / Kaakkuri

Kaakkurissa autoilev

Tiedoksi Kaakkurin ala-astelaisten (lähinnä 1-3 luokkien) vanhemmille, aion soittaa koululle ja kysyä opettajalta onko mitään tehtävissä kun ensimmäisillä luokilla olevat pojat näyttelevät koulumatkalla keskisormea ohi ajaville autoille.

Huomasin ensimmäisen kerran noin viikko ennen pääsiäistä, ensin toiselle autolle ja sitten minulle. Sen jälkeen olen nähnyt myös näyttävän autoilijoille.
Onko samoja lapsia, en osaa sanoa mutta samaa ikäluokkaa on.

Sääli sillä tavalla että koulumatkat eivät ole opettajan vastuulla, eikä opettajan mielestäni pitäisi ottaa asiaa tehtäväkseen, vaan vanhempien. Kyseisten lasten vanhempia en tunne, joten pakko näin.

11

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyrpää Ottassa??

Onko sulla naama hapan ja aina norsunvitulla? Sormimerkien näyttäminen on hauskaa, näytä toki FUCK YOU merkkiä takas pikku paskiaisille!

• Soitahan kouluun joo

KAAKKURIKIN ALKAA OLLA SELLAINEN LESTOJEN JA SOSSUPUMMIEN GHETTO...VITUN LENTOMELUALUETTA JOSSA HENK.KOHT KONKURSSEJA KYTEE..

Ja koulusa ne saattavat ottaa kantaakin ongelmaasi ja lasten kasvatukseen. Vaan eihän nää mammat ja paapat ite muuta kun siittää vaan niitä äpäriä. Itse makaavat kotona pelaamasa pleikkaa ja wiitä. Välillä otetaan ne pennut siihen tila-autoon ja viiään2 km päähän Hoploppiin riehumaan ja sitten hampurilaiselle mäkkärille, niin saavat penikat vähän virtaa lisää ja jaksaa penikat olla pois vanhempien silmistä, mutta luissit pysyy ja perheteateri pyörii;)
      Trampoliinikin pitää olla, niin pysyy se levottomuus yllä!

hah hah

• keskari pystyssä

Voi kauhia :)) Mee hyvä ihminen hoitoon jos et pikkusta keskaria siedä Lapset ja pojat on poikia.

• mulla viiraa pollass

MInä väännän seuraavalla kerralla ne sormet poikki perkele!!

• Kukkahattutäti.

Mutta, mutta! Ei tähän saa puuttua!! Heille voi tulla traumoja!!!!!

• Kaakkurissa autoilev

Ensi kerralla saattaa traumoja tullakin :)

Jos minä olisin 7v mennyt keskaria näyttämään autoilijoille niin pataan olisi tullut ja tukkapöllyä vähintään.

• hankkikaa elämä

ja huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuoh

• oletko idiootti

voi oikein soitat opettajalle...

voi jeesus, mikä idiootti. Vastaavasti aion soitaa poliisille kun näen taas sinun autosi cittarin jalkakäytävälle parkkerattuna. Sitähän sinä laiska paska teet koko ajan. Soitan myös poliisiklle joka kerta kun joku hidastelee jalkakäytävällä rollaattorilla tai tukkii kaupassa käytävät sen takia.

Ilmoitan myös taloyhtiölle, että sinä katsot tv:tä liian lujaa kello 10 jälkeen tai kuljet kuraisilla kengillä rappukäytävässä

• Kaakkurissa autoilev

Olen parikymppinen nainen ja asun Iinatissa, autoa en omista elikä miten se sinne jalkakäytävälle ilmestyy kun sitä ei ole?

Missä rappukäytävässä, kun rappukäytävää ei satu tässä luhtitalossa olemaan.

Taidat luulla joksikin muuksi. Ja opettajalle olen jo soittanut, oliko se sinun pentusi?

• Reijo Syöpäläinen

Kuulostaa erittäin, ERITTÄIN vakavalta...
      Pelkäänpä pahoin, että pelkkä yhteydenotto opettajiin ei enää tässä vaiheessa riitä.
      Kehottaisinkin sinua ottamaan suoraan yhteyttä poliisiin, ja käske heitä laittamaan karhuryhmän poijjat laittamaan rynnäköimällä tuo järjestäytynyt rikkollisjoukkio kuriin.

T: Reksa

• ehdottaja.

ota kuva ja pistä nettiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3627
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1132
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      144
      1069
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      979
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe