Suutelu ei tunnu miltään?

kkkmm

Kirjoitan kysyäkseni, onko muillakin vastaavaa "ongelmaa". Eli suutelu tai hyväily ei tunnu minusta miltään, korkeintaan inhottavalta. Johtuuko väärästä suutelukumppanista??

18

6172

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inhottavalta?

      Ei se kumppanista johdu, vika on omassa päässä

    • oleeol

      Kyllä se siitä johtuu. Jotkut eivät vaan sovi toisilleen tässäkään mielessä.
      Kokemusta on, mullakin on ollut tuollainen kumppani.

    • emmä nyt tiijä

      ite mietin kauan edellisessä suhteessa että onko kyse partnerissa vai minun päässäni..... :/

    • harrastelijaxxx

      Olen miettinyt, että olenko outo, kun en koe suutelemista mitenkään erikoisen miellyttävänä. Muu hyväily tuntuu tietysti hyvältä, mutta suutelemisen viehätystä en kertakaikkiaan ymmärrä. Mikä ihme siinä on niin hienoa? Minusta se on jopa vähän ällöttävää. Onhan se joskus kiihottavaa, tunteikasta yms, mutta jos ajattelee vain suutelua sinäsä, niin mitä nautittavaa siinä on? Nautin niistä tunteista mitä suutelemiseen liittyy, mutta itse tekemisessä en näe mitään erityisen innostavaa. Mistä ihmeestä ihmiset on ylipäätään ikinä keksineet suudella?

      Tunsin itseni vielä kummallisemmaksi, kun seurustelin miehen kanssa joka piti suutelemisesta todella paljon. Hän olikin teknisesti todella taitava, mutta välillämme ei mitään syvempiä tunteita ollut, niin suutelemisestakin puuttui vain se jokin. Paitsi kerran muutaman drinksun jälkeen suuteleminen seksin aikana oli viedä jalat alta, kun ei enää ollut mitään estoja. Pidän itseäni aika tumpelona suutelijana, kun ei ole juurikaan harjoitusta. Mutta yleensä se menettelee kun annan miehen viedä.

      Suuteleminen on minulle paljon henkilökohtaisempaa kuin seksi, ja mieluiten suutelisin miestä vasta kun luotan häneen ja tiedän että hän välittää minusta. Mutta löydäpä sellainen mies, joka ei pidä outona että ensin mennään sänkyyn ja vasta sitten joskus myöhemmin suudellaan. Menen aina ihan paniikkiin, kun tulee se hetki kun pitäisi suudella ekan kerran uutta miestä. Enkä ole mikään teini enää. Helpottaisi tietää että tajuaako kukaan tällaista.

    • johnc21

      mitä enemmän on kokemusta suutelemisesta nii sitä vähemmän se tuntuu sit

    • Jalat_Alta

      Noh,sanoisin,että et tunne seksuaalista vetoa kumppaniisi.

      Ja itse voin sanoa,että kyllä se suutelu tuntuu,kun on oikea ihminen suutelemassa!
      Suutelu on jokaisen ihmisen kanssa aivan erilaista. Meillä on ainakin kotona ihan omat jutut ;)

    • outolempi?++

      suutelu on ällöä ja limaista. Koiran nuoleminenkaan ei inhota yhtä paljon. Pari kertaa seurusteluaikan yritettiin suudella, mutta ai tullut mitään. Naimisiin mentiin ja sänkykin muuten pelaa, mutta miten pääsisin suutelun inhosta pois javoisin antaa mieheni suudella? Turha sanoa, vaihda ukkoa, kukaan muu ei huoli mun kaltaista mössöä ja toisaalta ukko on tosi hyvä työmies ja pitää talouden kunnossa! En siis halua mitään ihme najutintoja vaan tahtoisin, että puolisoni saisi haluamansa!

    • Liisu4

      Suutelu on kiinni molemminpuolisesta kemiasta, toimii tai ei toimi!

      • hunger for love

        Uskon myös näin. Oon suudellut n. kymmentä jätkää, mutta vain yhden kanssa se tuntui hyvältä. Edes silloisen poikaystäväni suutelu (jolta sain 17-vuotiaana ekan suudelman) ei tuottanut mitään varsinaista euforiaa.
        Osa on sitte ollut vaan baarissa, mutta varmaan kun ei ole ollut aitoja tunteita, ei ole kemiat kohdanneet. Tai ainakaan itsestä ei ole tuntunut hyvältä. Tästä yhdestä miehestä todella pidin ja suutelu oli ihanaa.

        Olisi ihanaa löytää joskus mies, jonka kanssa suutelu tuntuisi taivaalliselta. Rakastan suutelua ja toisen koskettamista (ja kosketusta!)
        Suutelu, joka ei tunnu miltään, on turhaa.


    • ihanaa!!

      Minä en ymmärrä miten jotkut eivät pidä suutelemisesta!? Itse tyttöystäväni kanssa (ollaan oltu yhdessä 6. luokasta asti ja nyt olemme 22) pussailemme hyvin usein ja pidämme siitä kovasti, ihanampaa ei ole

    • Vaihtelee ihmisen ja tilanteen mukaan. Exääni lakkasin suutelemasta, kun hän lopetti hampaiden pesun, eikä mennyt hammaslääkäriin. Sitä ennen edes hänen tupakointinsa ei aiheuttanut minussa inhoa.

      Parhaiten minua on taas koskettanut ja hyväillyt itseäni lähes vuosikymmenen nuorempi mies. Niin ihanaa en ole muilta miehiltä kokenut. Mutta suutelemisesta hän ei pidä.

      Kaikkia ei vain voi sovittaa samaan muottiin. Ja sama ihminenkin voi toisen ihmisen kanssa tykätä eri jutuista kuin jonkun muun. Sanotaan, että prostituoidut eivät suutelisi, että se on jotenkin intiimimpää kuin yhdyntä.

      Itselläni parhaat suutelemiset ovat nuoruudesta, ajalta ennen ensimmäistä yhdyntää. Siihen kulutettiin aikaa, ja se oli taivaallista. Nyt en oikein kaipaakaan suutelua, ja kaikkien kanssa sitä ei vain halua.

    • 1+1=0

      En tiedä mikä siinä on että nykyisen kanssa suutelu on ihan ok, mutta jotenkin sellaista että käännän pääni mieluummin pois ja keskityn muuhun, kun taas exän kanssa olisin voinut suudella vaikka kuinka...

      Exä sanoi minulle joskus että olin hänen paras suutelukumppaninsa, se vaan loksahti meillä jotenkin niin totaalisen yhteen. Muiden kanssa on pitänyt ns miettiä että mitäs nyt. Exän kanssa se vaan meni. Ja oli upeaa.

      Oih ja oih....

    • pettynyt1111

      joo on sama ongelma. tai oikeastaan varmaan eri ongelma kun hyväily ja kaikki muukin tuntuu hyvältä, mutta suutelu vaan lähinnä märältä. en kanssa ymmärrä mikä siinä niin kovasti kiehtoo, ei lähde jalat alta eikä kipinöi. :/

      en kyllä oikeen usko että mulla ainakaan on kyse väärästä miehestä.

    • grand18

      Itse petyin kun sain ensisuudelman vähän aikaa sitten. Ei tuntunut yhtään miltään. Luulen kyllä, että se johtuu tästä toisesta osapuolesta jonka suudelmat ovat liian... noh, märkiä. Uskoisin, että nauttisin suutelemisesta jos ei tarvitsisi pyyhkiä kuolaa huulilta pussailun jälkeen, ew. Muuten kaikin puolin ihana poika mutta en tiedä miten vihjata, ettei tarvitse käyttää sitä kieltä niin paljon... (Molemmat ollaan siis 18v.)

    • ...

      kiva tietää että muillakin on tätä ongelmaa. pikkupusut ja ehkä vähän pidemmätkin ovat ihan kivoja mutta mitään missä käytetään kieltä on vain jotenkin inhottavaa... ainakin suulla ;)

    • Näin vain on.

      Jos on rakastunut siihen jonka kanssa suutelee, niin siitä tulee onnellinen olo. Mutta ei se muuten tunnu oikeastaan miltään.

    • vierailija8

      Kyllä vain, johtuu ihan varmasti väärästä kumppanista.

    • sweet19

      sain ensisuudelmani parikin viikkoa sitten varatulta pojalta... minulle se oli ihana kokemus koska meillä on takana vuosien läheinen ystävyys ja näin mutta hän on sanonut jälkeenpäin ettei tuntunut juuri miltään.. surullista, hänen tyttöystävänsä jätti hänet kun sai tietää ja vuorokausi myöhemmin hän kysyi minua parisuhteeseen kanssaan.. outo jätkä pakko myöntää.. luulen että hän haluaa vain seksiä koska ei hänellä näytä olevan tunteita minua kohtaan vai miltä näyttäisi?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe