Eli tupakansytytin ei toimi, mahtaiskohan missä olla vika?? peugeot 406
Tupakansytytin ei toimi?
10
2261
Vastaukset
- lisää vikoja tulossa
Noin pieni vika ? Minä en tuollaista edes huomaisi käytännössä. Ilmeisesti et ole pitkää aikaa ko. kulkinetta omistanut ? Odotahan kun syylari rupeaa vuotamaan ja samalla polttaa kannentiivisteen. Peugeot foorumilla tietävät kertoa, että Peugotien syylareiden kestoikä on n. 5 vuotta.
- 405
mulla on kestäny 15v ,et revi siitä
- Kyllätoimii
Mulla jo 13 vuosi!
- Voi pahus
sittenhän minä olen ajanut nykyiselläkin pösöllä jo neljä vuotta että jäähdydin nesteet on vuotanut pois, milloinhan ne lämmöt nousevat?
- minneve
on tossa muutakin vikaa mutta tuo pitäs saada toimimaan et sais navigaattoria käytettyä edes. :D
- sdfsdfsdfsf
Tsekkaa sulake F1 nyt ihan ekaksi.
- minneve
sulakkeet on katottu ja kaikki ehjiä.
- P.ikkuvika
No sit katot että tuleeko sinne sähköt (yleensä punanen johto) ja maadottuuko se kunnolla (yleensä musta piuha).
- sjdfksjdfksfsdf
Peugeot ei käytä johtimissaan värimerkintöjä.....
- Alalla 30vuotta
sjdfksjdfksfsdf kirjoitti:
Peugeot ei käytä johtimissaan värimerkintöjä.....
"Peugeot ei käytä johtimissaan värimerkintöjä....." taas yksi syy miksi en ostaisi muutakun saksalaisen tai japsin. Pienikin tollanen juttu kertoo koko kärryn laadusta. Siis kuka hullu oikeestaan ostaa edes muutan saksalaisen tai japanilaisen auto. Nyt puhutaan siis alle 200000e autoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306070Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183222Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511351Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171326Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231198PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1561136Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport431007- 1281006
- 38885
- 142811