Eli tupakansytytin ei toimi, mahtaiskohan missä olla vika?? peugeot 406
Tupakansytytin ei toimi?
10
2318
Vastaukset
- lisää vikoja tulossa
Noin pieni vika ? Minä en tuollaista edes huomaisi käytännössä. Ilmeisesti et ole pitkää aikaa ko. kulkinetta omistanut ? Odotahan kun syylari rupeaa vuotamaan ja samalla polttaa kannentiivisteen. Peugeot foorumilla tietävät kertoa, että Peugotien syylareiden kestoikä on n. 5 vuotta.
- 405
mulla on kestäny 15v ,et revi siitä
- Kyllätoimii
Mulla jo 13 vuosi!
- Voi pahus
sittenhän minä olen ajanut nykyiselläkin pösöllä jo neljä vuotta että jäähdydin nesteet on vuotanut pois, milloinhan ne lämmöt nousevat?
- minneve
on tossa muutakin vikaa mutta tuo pitäs saada toimimaan et sais navigaattoria käytettyä edes. :D
- sdfsdfsdfsf
Tsekkaa sulake F1 nyt ihan ekaksi.
- minneve
sulakkeet on katottu ja kaikki ehjiä.
- P.ikkuvika
No sit katot että tuleeko sinne sähköt (yleensä punanen johto) ja maadottuuko se kunnolla (yleensä musta piuha).
- sjdfksjdfksfsdf
Peugeot ei käytä johtimissaan värimerkintöjä.....
- Alalla 30vuotta
sjdfksjdfksfsdf kirjoitti:
Peugeot ei käytä johtimissaan värimerkintöjä.....
"Peugeot ei käytä johtimissaan värimerkintöjä....." taas yksi syy miksi en ostaisi muutakun saksalaisen tai japsin. Pienikin tollanen juttu kertoo koko kärryn laadusta. Siis kuka hullu oikeestaan ostaa edes muutan saksalaisen tai japanilaisen auto. Nyt puhutaan siis alle 200000e autoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk843177Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921803Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871653- 1381499
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651448- 1621403
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur881282Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991242- 851229