...vaikka rakkikoirat raksuttivat minkä ehtivät. Mikäs on teidän seuraava siirto? Alatteko syyttämään Soinia "vastuunpakoilijaksi"?
Soinin takki ei kääntynyt...
8
65
Vastaukset
- Napit lentelee
Kui niin ei kääntynyt?
- rautaako?
"Alatteko syyttämään Soinia "vastuunpakoilijaksi"? "
Jos hän ei Suomen kautta aikojen suurimman vaalivoitonkaan jälkeen suostu kompromissaamaan itsensä valtaan niin silloin hän on maamme historian suurin vastuunpakoilija.
"Puolueväki" on tietoinen siitä että maan suurin vaalivoitto saattaa valua hukkaan jos eivät anna puheenjohtajalle valtuudet "kääntää takkinsa". Mutta erittäin kokematon puolueväki on saattanut provosoitua muiden puolueiden vappupuheiden "poliittisesta retoriikasta" ja kieltää Soinilta kompromissin.
SE olisi maan poliittisen historian suurin epäonnistuminen. Politiikka ei ole aloittelijoille.- Hau hau!
Eli teet mitä tahansa aina lentää kuraa Soinin niskaan. Vaihtoehdot:
1. Takinkääntäjä
2. Vastuunpakoilija - näin menee
Hau hau! kirjoitti:
1. Takinkääntäjä
2. Vastuunpakoilijaei kumpikaan, vaan hyvä kuuntelemaan Suomalaisten oikeaa hätää.
- Oppositio odottaa
Hau hau! kirjoitti:
1. Takinkääntäjä
2. VastuunpakoilijaEli ei olisi pitänyt kusettaa yksinkertaisia ihmisiä vastuuttomalla populismilla. Nyt tuli Timolle tilipäivä. Kovin jäi laihaksi Timon tilipussi. Mutta niinhän se on, että jokiselle ansionsa mukaan.
- kysyjä.
kuule, lopeta toki se oman navan tuijottaminen. minua nyt lähinnä huolestuttaa se, että miten suomen tässä oikein käy. nimittäin jos portugalin paketti hyväksytään ilman suomea, niin saat olla varma että silloin eu ei jätä "kostamatta" asiaa. sen on itse asiassa pakko tehdä se, sillä samalla se on "hyvä" esimerkki muille, että mitä tapahtuu jos lähtee "suomen viittoittamalla" tielle. ja saat olla varma, että tuo eu:n "kosto" maksaa suomelle rutosti rahaa. kiitos tästä lankeaa yksinomaan perSSuille.
mutta onhan tästä jo näyttöä näin kuntatasolla. perSSuvaltuutetun aloittama valistusrumba lykkäsi espoon metrohanketta huomattavan paljon. siitä seurauksena lankesi espoolaisille veronmaksajille useamman sadan miljoonan lasku. ja tämä siis tapahtui soinin kotikentällä espoossa.- ´´´´
Minua ei huolestuta yhtään - Kaatukoon Portugali vaan.
Jos siitä sitten jonkinnäköistä lamaa seuraa niin on niitä ennenkin ollut ja tulee olemaankin,mutta minä en ole työttömyydestä kärsinyt koskaan.
- Apua on annettava
Ei tarvinnut vielä Timolle kääntötakkia lähettää.
Jos persut ottaisivat tämän sardiinikeräyksen hallitusohjelmaan, niin kyllä ministeriaudin ovi aukenisi.
http://bit.ly/jfO0O0 ja http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/Finnish-Aid-for-Portugal/203973392976011?sk=wall
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746