Olin viikonloppuna värjäyttämässä hiukseni. Hiusväri on CHI:n. Aluksi laitettiin tummanruskeaa -> ei oireita. Kun alettiin levittää raitaväriä palkkiraitojen tekoon, tuli tosi tukala olo. Sydän tykytti, vatsassa käänsi ja olo oli tuskainen. Olo kuitenkin helpottui, kun raita-ainehiukset laitettiin folion alle piiloon. Googletin asiaa ja mietin, että minulla on varmasti tuoksuyliherkkyys tuolle hiusvärille. Onko jollakin ollut vastaavaa? Ihovoiteista, shampoosta, saippuoista en saa oireita. Ainoastaan hiusväreistä eli jytkymmistä kemikaaleista. Mitään iho-oireita en kuitenkaan saa. Onko kohtalotovereita? Voinko enää värjäyttää hiuksiani?
Hiustenvärjäyksessä tukala olo
harmaita pukkaa
3
194
Vastaukset
- hajusteeton76
Voihan sulla olla väriaineallergia. Se on aika yleinen mun käsittääkseni nykyään.
- Mikä teitä vaivaa?
Voi hitto. Kaikilla on samanlaiset limakalvot. Ei ne kestä liuottimia. Liuottimet tuhoavat terveyden. Siis myös pakokaasut ym.
- 16
Kannattaa ehdottomasti vaihtaa luomuvärjäykseen eli tarkoittaa oikeilla kasveilla tehtyä värjäystä. Ekokampaamot tekevät näitä. Peittää myös harmaat, kun värjätään kaksi kertaa peräkkäin.
Älä missään nimessä altista itseäsi enempää! Hiusvärit ovat silkkaa myrkkyä ja joka kerta saat aimo annoksen kemikaaleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305657
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123388- 1932291
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631713Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan761575Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351437Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741315- 941185
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2211177