Olin viikonloppuna värjäyttämässä hiukseni. Hiusväri on CHI:n. Aluksi laitettiin tummanruskeaa -> ei oireita. Kun alettiin levittää raitaväriä palkkiraitojen tekoon, tuli tosi tukala olo. Sydän tykytti, vatsassa käänsi ja olo oli tuskainen. Olo kuitenkin helpottui, kun raita-ainehiukset laitettiin folion alle piiloon. Googletin asiaa ja mietin, että minulla on varmasti tuoksuyliherkkyys tuolle hiusvärille. Onko jollakin ollut vastaavaa? Ihovoiteista, shampoosta, saippuoista en saa oireita. Ainoastaan hiusväreistä eli jytkymmistä kemikaaleista. Mitään iho-oireita en kuitenkaan saa. Onko kohtalotovereita? Voinko enää värjäyttää hiuksiani?
Hiustenvärjäyksessä tukala olo
harmaita pukkaa
3
198
Vastaukset
- hajusteeton76
Voihan sulla olla väriaineallergia. Se on aika yleinen mun käsittääkseni nykyään.
- Mikä teitä vaivaa?
Voi hitto. Kaikilla on samanlaiset limakalvot. Ei ne kestä liuottimia. Liuottimet tuhoavat terveyden. Siis myös pakokaasut ym.
- 16
Kannattaa ehdottomasti vaihtaa luomuvärjäykseen eli tarkoittaa oikeilla kasveilla tehtyä värjäystä. Ekokampaamot tekevät näitä. Peittää myös harmaat, kun värjätään kaksi kertaa peräkkäin.
Älä missään nimessä altista itseäsi enempää! Hiusvärit ovat silkkaa myrkkyä ja joka kerta saat aimo annoksen kemikaaleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645532Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti203951Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172836- 1512099
- 161825
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1171596- 951357
- 711118
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171106Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o54853