jo,hän ei ota selvää kantaa Portugali asiaan - menkää itkeen Urpilaista ettekä Soinia.
Urpilainen käänsi takkinsa
3
<50
Vastaukset
- yäk...
Itseasiassa kun Soini alkoi meuhkata Kreikasta, niin myöhemmin demarit alkoi ja Urpilaisen johdolla apinoina Soinia. Ja tämä takasi torjunta voiton vaaleissa. Jos demut olisivat olleet tiukasti Lipposlaisella Eu nöyristely linjalla, niin SDP olisi todella ollut suuren tapppion edessä. Nytkin tämä Portugali tukien hyväksynnässä Jutta hokee lähes papukaija maisesti samaa kuin Soini... Ei mitään omaa!!!!!!!!
- En ole demari
Siinä on semmonen ero, että demarit eivät ole missään vaiheessa sanoneet jyrkkää eitä Euroopan talouden tukitoimille. He ovat ainoastaan vaatineet, että hommaa ei kaadeta kansalaisten niskaan. Ja linja pitää. Soini sanoi jyrkän ein, sitten jyrkän ehkä, vaalien jälkeen kyllä ja sitten taas ei.
- itäsuomi
"yäk": kin kanssa täysin samaa mieltä demarien käyttäytymisestä ennen vaaleja.
Kysyikö siis Katainen eri kysymykset Soinilta ja Urpilaiselta ????????????
Ainakin vastaukset ovat eri kysymyksiin.
Onko Jutalla noin lyhyt muisti ?
Voi Jutta minkä tien valitsit demareille - se on keskustan tie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689